Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 21:25:26
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
20 Sep 2025, 19:55
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23171
1 Bruger, 634 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvis jeg spiller sæson nr. 10 i denne blog, vil du så læse med? (Afstemning slut: 24 Jan 2007, 22:40)
Ja da!
24 (82,8%)
Næh, det regner jeg ikke med
2 (6,9%)
Øh, læse med? Hvordan gør man det?
3 (10,3%)
Antal Stemmer: 29
Sider:
1
...
40
41
[
42
]
43
44
...
74
Forfatter
Emne: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil (Læst 187250 gange)
ZhotLog
Gæst
Sv: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark
«
Svar #615:
12 Aug 2006, 00:06 »
Citat af: MisterFCK 12 Aug 2006, 00:04
Kan man forvente en update i den nærmeste update?
Jeg er forvirret
MisterFCK
Gæst
«
Svar #616:
12 Aug 2006, 00:23 »
Citat af: ZhotLog 12 Aug 2006, 00:06
Jeg er forvirret
Er det bedre nu?
ZhotLog
Gæst
«
Svar #617:
12 Aug 2006, 00:30 »
Meget
Dusty78DK
Manager
«
Svar #618:
12 Aug 2006, 09:47 »
Citat af: MisterFCK 12 Aug 2006, 00:04
Kan man forvente en update i den nærmeste fremtid
Måske senere i dag. Ellers i morgen
ZhotLog
Gæst
«
Svar #619:
12 Aug 2006, 18:38 »
Update Update Update
Dusty78DK
Manager
«
Svar #620:
12 Aug 2006, 18:59 »
Citat af: ZhotLog 12 Aug 2006, 18:38
Update Update Update
Er i gang med at afslutte sæsonen. I kan glæde jer
ZhotLog
Gæst
«
Svar #621:
12 Aug 2006, 20:07 »
Citat af: Dusty78DK 12 Aug 2006, 18:59
Dvs at du altså viser alle de andre uvidende at Volkan er kommet til Torino!! ?
Morti17
Gæst
«
Svar #622:
12 Aug 2006, 20:43 »
Nice nok
ZhotLog
Gæst
«
Svar #623:
13 Aug 2006, 12:39 »
Citat af: Dusty78DK 12 Aug 2006, 18:59
Hmmm... Det bliver godt nok en lang sæson afslutning
Dusty78DK
Manager
«
Svar #624:
13 Aug 2006, 17:09 »
Citat af: ZhotLog 13 Aug 2006, 12:39
Hmmm... Det bliver godt nok en lang sæson afslutning
Det kan du tro! Har ikke haft så meget tid, fordi jeg fik surprisebesøg af familien.
ZhotLog
Gæst
«
Svar #625:
13 Aug 2006, 17:10 »
Citat af: Dusty78DK 13 Aug 2006, 17:09
Det kan du tro! Har ikke haft så meget tid, fordi jeg fik surprisebesøg af familien.
De kom vel med blomster og chokolade for at gratulere dig med uddannelsen?
Kerm
Landsholdsspiller
«
Svar #626:
13 Aug 2006, 17:12 »
VI VIL HA' MER'! Dusty, smid familien hjem, dit arbejde kalder!!
Men tillykke med mesterskabet, og vi krydser finger for din treble..
Kerm
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
Dusty78DK
Manager
«
Svar #627:
13 Aug 2006, 22:24 »
Nå, alle, så skal vi til den igen: Update fra støvlelandet og mine bestræbelser for at vinde ”The Treble” i foråret 2011. Dette er den sidste og meget store sæsonupdate hvor det hele afgøres – på nær hvilken Genoaspiller, der skal spille i Juventus i næste sæson. Den er delt op i to omgange fordi den er 16 sider lang i Word
Jeg har ikke tænkt mig at skrive mere fra Serie A, fordi den turnering ER afgjort for mit vedkommende. Men selvfølgelig, sker der noget meget spændende og anderledes (dvs. at jeg taber en kamp
), så skal jeg nok fortælle om det. Der bliver selvfølgelig en fyldig beskrivelse af topscorere, årets træner m.v. når ligaen er færdig, og jeg skal nok fortælle om eventuelle nye rekorder i Serie A.
9. april 2011
JUVE TRAK MARSEILLE!
I dag var der lodtrækning til semifinalen i Champions League. Jeg trak tureneringens store positive overraskelse, nemlig det franske hold Marseille. Den første runde i semifinalen spilles 20. april, og der ser kampene sådan ud:
Chelsea – Fenerbahce
Marseille – Juventus
Jeg vil mene det er en god lodtrækning. Marseille er på nuværende tidspunkt nr. 3 i den franske liga og kvalificerede sig til Champions League via en 3. plads i ligaen sidste år – sidste gang de nåede op i de luftlag i ligaen var i 2003, så den succes fald nok på et tørt sted.
Marseille var i en CL-gruppe, der faldt meget overraskende ud, idet de vandt den, Palermo blev nr. 2, Galatasaray blev nr. 3 og Real Madrid blev nr. 4. Så selv om Marseille måske ikke altid er favorit i kampen mod Juventus, så er de gode til at få det optimale ud af deres spillere. Eksempelvis i ottendedelsfinalen, hvor de slog Barcelona med 3-1 samlet, og i kvartfinalen hvor de igen mødte Palermo og vandt to gange 1-0. Så måske er Marseille ikke storfavorit til at slå os, men jeg har i hvert fald meget stor respekt for dem set i lyset af at de hidtil har slået Palermo, Real Madrid, Barcelona og Galatasaray. Det er meget godt gået af træner Iain Dowie, der startede sin karriere i Crystal Palace og Norwich inden han i oktober 2009 blev ansat i Marseille.
11. april 2011
HANSEN TIL BAYERN?
Jeg fik et tilbud fra Bayern München i dag. De vil gerne have jeg skifter til Tyskland og puster lidt liv i de Sydtyske drømme om pokaler. Det kunne jeg ikke tænke mig. Sæsonen er ikke slut endnu, Bayerns hold ser absolut ikke frygtindgydende ud og Juventus er tæt på at vinde ”The Treble”. Så jeg siger pænt nej tak.
13. april 2011
Coppa Italia SEMIFINALE, 2. kamp
Palermo – Juventus 3 – 2 (2-2)
(Juventus er videre med 5-4 samlet)
0 – 1 Leo Messi (5)
0 – 2 Ezequiel Garay (straffe, 9)
1 – 2 Andrea Caracciolo (41)
2 – 2 Andrea Caracciolo (45)
3 – 2 Andrea Caracciolo (63)
En ikke specielt vellykket kamp. Vi kommer hurtigt foran med to mål, men så går det galt. Blandt andet fordi Caracciolo tager fat og tror på et mirakel, og blandt andet fordi den gamle dame rammes af sygdom.
Undervejs i kampen bliver følgende spillere småskadet: Tim Vincken, Cedric Konan, Quaresma og Leo Messi. I forvejen er Buffon skadet og Battaglia er sammen med Zuiverloon er først nu ved at blive klar efter deres skader. Quaresma er ude i en uge og Konan er ude i 3 uger. HVAD FANDEN SKER DER FOR MINE FYSIOTERAPEUTER?!?!?!!
Nå, ja, jeg glemte helt at jeg er videre til finalen i Coppa Italia. Hurra og fuck det. Hvad nytter det når det meste af holdet er skadet?
Finalen er mod Roma
20. april 2011
Champions League SEMIFINALE, 1. kamp
Marseille – Juventus
Belært af kampen mod Liverpool er missionen for den første kamp i semifinalen klar: Vi skal vinde, eller i det mindste score, i denne udekamp på den franske sydkyst. Selv om dagens hjemmehold med spillere som Anelka har leveret flere overraskelser i denne sæsons Champions League, så er det i aften at mine drenge skal vise at de fortjente at komme videre fra de meget tætte kampe mod Liverpool. Min mission er at opnå uafgjort, helst 1-1 så reglen om udebanemål måske igen kan hjælpe mig med at komme videre i turneringen
Marseille’s startopstilling:
Der er flere spændende spillere på det franske tophold, men stjernen over dem alle må være Anelka. En fyr, som det italienske forsvar skal passe meget på.
Juventus’ startopstilling:
Quaresma, Konan og Zlatan er skadet, Moritz har karantæne pga. for mange gule kort. Derfor har jeg måttet være kreativ og bruger min meget offensive venstre back Chiellini som venstre wing. Jeg håber ikke den her kamp koster flere skader, for så begynder jeg at få problemer med at stille 11 spillere i CL kampe.
GAME ON!
VS
1 – 0 Samir Nasri (13)
– Ebondo bryder det italienske opspil. Anelka fører bolden op af højre fløj og han lægger bolden ind over til Nasri, der ikke bliver skærmet godt nok af Maduro
1 – 1 Porcellis (30)
– Chiellini dribler på venstre fløj, inden han sender bolden ind i feltet. Den brasilianske angriber løber væk fra forsvaret og skruer bolden op i modsatte målhjørne.
1 – 2 Leo Messi (52)
– Vincken dribler på højre fløj og sender bolden ind over til Messi, der er dækket op, men alligevel kan skovle bolden ind i kassen.
1 – 3 Porcellis (62)
– Juventus bryder et fransk angreb, bolden køres rundt et par gange, inden den unge brasilianer sendes af sted på en lang løbetur. Han stikker af fra to forsvarsspillere og afdribler målmanden. De franske fans er målløse! Deres helte blev sat på plads i Europa for første gang i denne sæson!
1 – 4 Leo Messi (76)
– Frispark udenfor straffesparksfeltet i venstre side. Fathi sparker bolden ind i feltet, Marseille bryder i første omgang men bolden bliver spillet ind på midten til Porcellis, der skyder. Målmanden redder i første omgang, men Juventus’ midtbanetroldmand står hvor han skal. Hjemmeholdet er ydmyget! Pibekoncerten fra hjemmeholdets fans kan næsten overdøve de få Juventusfans.
MOM: Porcellis (karakter: 10)
Den italienske kontra slår til igen! Det franske hold spiller en helt del bedre end jeg havde forventet og de kunne let have ført med to mål ved pausen. Men mine spillere er tålmodige og er gode til at udnytte modstanderens fejl, og det vinder vi på i dag. Jeg ved ikke med jer, men jeg synes her begynder at lugte en smule af champions League finale.
Tim Vincken får en lille skade, men kommer ikke til at være ude særlig længe. Han kan nok også undværes i returkampen.
27. april 2011
Champions League SEMIFINALE, 2. kamp
Juventus – Marseille
Der har været en hel del fest i Torino i dag, fordi de zebrastribede fans forventer at de kommer videre til finalen i dette års Champions League. Det regner jeg også med, men det franske hold har nogle gode spillere og har før overrasket. Taktikken for i dag er at spille kontra, simpelthen lade Marseille komme til os og så kan vi løbe dem ned i græsset på vores stærke kontraløb. Det her må ikke gå galt!
Vincken, Konan og Zlatan er stadig ude, til gengæld er Moritz klar til at trække i arbejdstøjet og levere en af de fremragende kampe han har haft så mange af i denne sæson.
Marseille’s startopstilling:
GAME ON!
VS
0 – 1 José Paolo Guerrero (12)
– Hjørnespark til udeholdet. Bolden sparkes ind, men forsvaret kan ikke få bolden væk. Hardy sparker på overlæggeren og Guerrero står klar til at heade returen ind.
1 – 1 Porcellis (23)
– Moritz løber fra forsvaret I venstre side af banen og sender bolden ind til nærmeste stolpe. Den unge brasilianske angriber scorer frækt ved nærmeste stolpe.
MOM: Buffon
JUVENTUS ER VIDERE TIL CHAMPIONS LEAGUE FINALEN MED 5-2 SAMLET
Yes, så er der CL finale til mig. Alt for fedt. Marseille presser og presser hele kampen igennem, men de er ikke effektive nok og mit forsvar er i de fleste tilfælde gode til at trevle franskmændenes spil op med enkle midler.
Desværre er alt ikke lykke i Juventuslejren. Quaresma bliver skadet – godt nok ikke i mere end en uge – men hvad værre er, så får Maduro et gult kort som betyder at han ikke kommer med i finalen. Det er meget nederen, for han er så absolut den stærkeste midterforsvarer jeg har haft i denne sæson.
Finalemodstanderen hedder Chelsea, og selv om Juventus møder svækket op til den kamp, så glæder jeg mig heeeeelt vildt!
4. maj 2011
Coppa Italia FINALE, 1. kamp
Roma – Juventus
1: 2,63 X: 3,00 2: 2,50
Tid til den italienske pokalfinale og mine bestræbelser på at vinde ”The Double”. Michael Laudrup har gjort et rigtig godt stykke arbejde de sidste to år i den italienske hovedstad, og han vil helt sikkert gerne krone sin indsats med en pokal. Når nu jeg stak af sted med mesterskabet i suveræn stil, så kan det være han vil nøjes med pokalturneringen. Men den glæde vil jeg gøre alt for at tage fra ham.
Roma’s startopstilling:
Mange af spillerne er trætte, men jeg føler ikke rigtig jeg kan spare nogen. Der skal vindes pokaler og det skal være nu! Vincken og Konan er skadede og selv om Zlatan er ved at være klar efter sin skade, vil jeg hellere spare ham til sæsonens sidste kampe. CL finalen eksempelvis
GAME ON!
VS
1 – 0 Alberto Aquilani (18)
– Hjørnespark, som bliver sendt lige ind i panden på angriberen.
1 – 1 Roger (36)
– Maduro header et udspark op mod straffesparksfeltet og Porcellis tager den lange løbetur ned til målet. Han holder på bolden i feltet inden han serverer den for sin kollega.
2 – 1 Muriqui (45)
– Roma bygger langsomt op og bolden bliver sendt ind i feltet. Forsvarspillerne er i tvivl om hvem der dækker hvem og angriberen får tid og plads til at sparke bolden ind. Pinligt kiks!
2 – 2 Leo Messi (61)
– Juve arbejder sig op på højre flanke og bolden sendes ind til Messi, der prikker bolden over målmanden og ned i det fjerneste hjørne.
2 – 3 Roger (79)
– Messi bryder hjemmeholdets spil og dribler af sted. Han trækker tre spillere med sig og det giver plads til Roger, der får bolden i en smuk aflevering på kanten af straffesparksfeltet
. Koldt sparker han Juve i front.
2 – 4 Porcellis (82)
– Målmand Amelia får lagt bolden tilbage og han sparker langt. Chiellini header bolden frem til indskiftede Zlatan, der ligger en sukkerbal til Porcellis.
MOM: Leo Messi (karakter: 9)
En meget spændende kamp. Første halvleg var meget kedelig og stillestående, men jeg ændrer taktikken, så alt går en smule hurtigere og så begynder spillet virkelig at flyde for alvor. Juve er godt på vej mod ”The Double”.
13. maj 2011
Coppa Italia FINALE, 2. kamp
Juventus – Roma
1: 2,25 X: 3,20 2: 2,75
Så er det tid til returkampen. Jeg har to mål at give af efter min 4-2 sejr i Rom. Spillerne er dog ved at være en smule slidte, så det er absolut ikke sikkert at finalen er afgjort.
Holdet er næsten i stærkeste opstilling, og det lover rigtig godt for muligheden for at vinde sæsonens andet trofæ.
Roma’s startopstilling:
GAME ON!
VS
1 – 0 Porcellis (5)
– Quaresma bryder udeholdets opspil og sender Zlatan af sted. Han løber fra 2 forsvarere, inden han spiller sin angrebsmakker fri.
2 – 0 Roger (69)
– Hjemmeholdet sætter en kontra i gang. Bolden kører hurtigt rund, Roma-spillerne kan ikke følge med. Chiellini sender bolden ind over og Roger header bolden i nettet tre minutter efter han blev skiftet ind.
JUVENTUS VINDER COPPA ITALIA MED 6-2 SAMLET
YES! Pokal nr. 2 er i huset. Dagens kamp er meget tilbagelænet og afslappet. Battaglia får en mindre skade, men han bliver med stor sandsynlighed klar på en uges tid. Der er heller ikke tid til at feste. Jeg mangler stadig kampen om den sidste pokal: Champions League!
Dusty78DK
Manager
«
Svar #628:
13 Aug 2006, 22:30 »
18. maj 2011
CHAMPIONS LEAGUE FINALEN
Juventus – Chelsea
1: 2,50 X: 3,00 2: 2,63
Så er øjeblikket kommet. Fodboldfans i alle aldre har glædet sig til denne smukke forårsaften, hvor finalen i den største klubturnering skal afgøres. Lidt mere end 66000 fans er på plads på stadion og en del millioner glæder sig foran fjernsynsskærmende med en kold øl. Dagens kamp på OAKA Spyros Louis i Athen, er de italienske mestre svage favoritter i, også selv om Juventus flere gange er snublet i den sidste kamp i turneringen.
Jeg lægger ikke for meget i at være favorit, for Chel$ki har stadig et fantastisk hold i 2011. Forskellen er måske at Juve har mere holdånd, hvor spillerne fra London måske mere er i klubben for løncheckens og prestigens skyldt (sorry Chel$ki fans)
Jeg rejser til Athen med en passende mængde respekt for Chelsea, der netop har vundet det Engelske mesterskab efter en skuffende 4. plads sidste år.
Chelsea’s startopstilling:
Maduro er spæret pga. karantæne, hvilket er skidt, fordi Gladstone ikke har spillet helt så imponerende. På DM pladsen tager jeg en enorm chance. Battaglia er slet ikke frisk nok til at spille en hel kamp, så jeg giver det unge Wonderkid Neto chancen i denne enormt vigtige kamp. Zlatan virker fit og det lover rigtig godt!
GAME ON!
VS
0 – 1 Zlatan Ibrahimovic (24)
– Juve sætter tempoet op efter at have erobret bolden midt i Chelseas opspil. Moritz smider bolden ind over første gang og Porcellis afslutter første gang. Cech parerer, men den livsfarlige svensker er hurtigt over returen.
0 – 2 Zlatan Ibrahimovic (78)
– Chelsea forsøger at slå kontra, men Moritz kommer tilbage og stjæler bolden fra Arjen Robben. Bolden ender af omveje hos Porcellis, der dribler ned af venstre fløj, inden han lægger bolden ind til Zlatan.
0 – 3 Gladstone (85)
– Frispark til Juve tæt på straffesparksfeltet
. Messi triller bolden hen foran feltet til forsvarsspilleren, der sparker bolden ind i kassen med et smukt langskud.
0 – 4 André Moritz (88)
– Juve kombinerer sig igennem i venstre side. Moritz får bolden i feltet, løber mod baglinien og scorer fra en snæver vinkel. Det begynder at ligne en legestue! Chelsea spillerne kan sikkert ikke vente til kampen er forbi.
Skade: Petr Cech (76)
MOM: Zlatan Ibrahimovic (karakter: 10)
JUVENTUS VINDER CHAMPIONS LEAGUE – THE TREBLE ER HJEMME !!!
WOW! En meget tæt kamp går helt agurk efter Cech bliver skadet, for Chelsea har på det tidspunkt brugt alle deres udskiftninger. Derfor må de sende Joe Cole ind i målet og han er ikke skræmmende overfor mine angribere. Chelsea bliver løbet helt over ende. 4-0 er selvfølgelig meget fedt for mig, men det er ikke helt retfærdigt i forhold til spil og chancer. Ved stillingen 1-0 får Drogba faktisk et mål underkendt, så helt uheldige var vi ikke. Men som jeg har skrevet et par gange i denne blog: At være god er ikke nok – der skal også være tur i den, hvis man skal nå helt til top.
”The Treble” er hjemme. Det var et flot mål at sætte sig da sæsonen startede, og hvis jeg skal være helt ærlig, så tvivlede jeg meget på at jeg kunne opnå at vinde alle tre titler. Men det lykkedes. Det er alt for sejt det her!
CHAMPIONS LEAGUE I TAL
Så er årets europæiske turneringer færdigspillet. Lad os kigge lidt på spillerpræstationer
ne i dette års Champions League.
Gennemsnitlige spillerpræstationer:
Juventus er ganske godt med i denne liste. Fire spillere i top-5 er rigtig godt klaret.
Antal mål:
Ingen tvivl. Zlatan over alle andre. Han har spillet skide godt og scoret kasser når der var brug for det. INGEN pris er god nok til at jeg vil overveje at sælge ham. Måske er det derfor jeg ikke har modtaget nogle bud på ham endnu.
Antal assists:
Juventusspillere på de fire øverste pladser.
Champions League drømmehold sæson 2010/2011
Det er rigtig godt klaret at jeg har fem spillere i startopstillingen, men hvad der er endnu federe er at min superduo i front har fået begge pladser på drømmeholdets frontpladser.
Det var det folkens! Champions League er slut. Juve var de bedste. Det ved alle. Yes Sir!
20. maj 2011
SERIE A AFSLUTTES!
Atalanta – Juventus 1 – 3 (1-0)
1 – 0 Mario Del Prete (27)
1 – 1 Porcellis (54)
1 – 2 Zlatan Ibrahimovic (77)
1 – 3 Leo Messi (83)
Meget længe så det ud som om jeg skulle efterlade point i Atalanta, men en meget solid præstation af de nykårede Champions League mestre sikrer os til sidst endnu en sejr. Som sagt har I ikke fået nogle updates fra Serie A siden jeg blev mestre, men her er et SS af slutstillingen i ligaen.
106 point og 106 mål i 38 kampe. Jeg taber ikke én eneste kamp i Serie A i hele sæsonen, og det er jeg mindst lige så stolt over som jeg er af ”The Treble”. Det italienske mesterskab blev vundet med hele 31 points forspring til ligaens nr. 2, Inter. Genoa klarer sig også ganske okay med deres nye hold – en 6. plads er ganske godt klaret.
SERIE A I TAL
Årets unge spiller:
Messi vinder og det er godt klaret. Jeg har hidtil været meget god til at have gode unge spillere på mit hold som I kan se.
Årets spiller i Serie A:
Zlatan har scoret en del mål og spillet skide godt, så det er helt fortjent.
Årets manager i Serie A:
Prisen er min for andet år i træk. Jeg vil mene jeg fortjente endnu mere i år end sidste år.
Årets hold i Serie A:
Buffon, Zlatan, Moritz og Messi er på årets hold og det synes jeg er fortjent. Vincken var måske også en kandidat, men ellers er flere gode spillere med. Jeg gad sgu godt købe dem alle sammen
Årets topscorer i Serie A:
Zlatan fik en skade og var ude i fem uger. Denne mulighed benyttede Adriano sig af og endte med at score ét mål mere end Zlatan. Nå, øv, det kunne have været fedt hvis Zlatan havde vundet prisen for tredje sæson i træk, men hey, jeg vandt ”The Treble”, Inter vandt nada.
Årets målmand i Serie A:
Buffon er en fortjent vinder. Han spillede de fleste af sæsonens kampe og var fantastisk.
Historiske rekorder i Serie A:
Som I måske husker så gik jeg efter at slå nogle rekorder i løbet af de sidste syv kampe i ligaen. Som I kan se er det gået ganske godt. Jeg har faktisk skabt 5 nye Serie A rekorder i denne sæson:
1) Flest point på en sæson – 106
2) Flest mål på en sæson – 106
3) Flest kampe vundet i træk – 19
4) Fleste kampe i træk uden nederlag – 48 (indtil videre)
5) Højeste gennemsnitlige bedømmelse – 8.03, Zlatan Ibrahimovic
Rekorden flest kampen i træk uden nederlag kan jeg sagtens nå at gøre endnu større. De mange rekorder gør en fantastisk sæson en smule mere fed. Det her kan næsten konkurrere med at Danmark vandt VM.
FORUDSIGELSE
I blev bedt om at stemme på hvad der ville ske i løbet af denne sæson. Resultatet kom til at se sådan her ud:
Sådan gik det: Juve genvandt mesterskabet, og det troede en stor del af jer på. Juve nåede også mindst kvartfinalen i CL og vandt pokalen. I troede også på at Danmark ydmygede Sverige – hvilket 4-1 må siges at være, specielt når det er på Råsunda – og de fleste regnede også med jeg ville spendere mange penge på nye spillere. Men det kan ikke være en overraskelse.
EVALUERING AF HALVSÆSON
Her til allersidst er jeg nået til evalueringen af halvsæsonen fra januar til maj – en ny ting jeg startede op i vinterpausen.
Målsætning
Vi nåede at vinde ”The Treble”, hvilket jeg håbede på i januar men ikke rigtig turde tro 100 % på kunne lykkes. Jeg foretog dog nogle gode køb i januar, truppen blev en smule bredere og så hævede holdet sit niveau en tak mere.
Truppen:
Sådan ser hele truppen ud ved sæsonafslutning. De fleste spillere har været ude i kamp mindst 5 gange, og det er bevidst fra min side. De få gange hvor jeg både har haft succes i Europa og i ligaen samtidig, har nøglen til det været en bred trup og at kampene spredes ud på forskellige spillere. Den eneste af disse spillere som jeg vil mene er i direkte overskud er José Andrés Guardado. Ham vil jeg med stor sandsynlighed forsøge at sælge i løbet af sommeren.
Gennemsnitlige præstation:
Næsten halvdelen af førsteholdstruppen har en gennemsnitlig karakter på over 7.40 og det afspejler også de rigtig gode resultater jeg har haft i alle de turneringer jeg har deltaget i.
Topscorer:
Zlatan nåede op på 50 kasser i det hele, og det er ny rekord i Juventus. Han nåede ikke at overheale Adriano på Serie A’s topscorerliste, men det ville jo også være ondt, hvis jeg ikke efterlod én prise til de andre hold. Porcellis har været helt flyvende siden januar, hvor han specielt i de tætte topkampe viste klasse. Roger har scoret færre mål end Messi, og det skuffer mig en hel del.
Hit og Shit
Ja, jeg gentager også min top 3 over det bedste og det mest kiksede i den halvsæson, der gik.
Top 3 Hit
3) Zlatan
– 50 mål på 44 kampe i løbet af én sæson. Ufatteligt stærkt gået. Den svenske angriber er i sin bedste alder (29 år) og bliver simpelthen bare bedre og bedre. Med en mand som ham på holdet er der meget mindre at bekymre sig om.
2) Lazio
– Juventus 0 – 7. For satan en kamp. Jeg sad og grinede min røv i laser foran computeren så min kone kiggede underligt på mig. Jeg prøvede at forklare hende hvad der var sjovt, hun fattede det ikke. I stedet gav jeg mig til at sige ”Le-ge-stu-e!!”. En anden kandidat til denne plads kunne være min 4-1 sejr over Sverige i EM kval’en.
1) THE TREBLE
– Ikke siden CM 03/04 har jeg prøvet at vinde det hele med en klub i samme sæson. Selv om Juventus ikke spillede smukt i alle kampen, viste holdet i hver kamp, hvor det var lidt svært, klassen og ufattelig høj moral. SÅDAN!
Top 3 Shit
3) Quaresma
– En kylling uden lige. Siden jeg købte Tom Vincken er hans præstationsniveau faldet og faldet. Selv om jeg fik ham gratis i sommers kan jeg ikke lade være med at være træt af ham, også fordi han sjældent kan spille en kamp uden at komme under 70 i fitness inden dommeren fløjter kampen af. Måske skulle jeg eksportere ham til en eller anden lorteliga.
2) Roger
– Måske vil jeg ikke gå så langt som til at sige at jeg har spildt £10.000.000 på ham. Men det er tæt på. Jeg regnede med at jeg med denne gut her havde den perfekte makker til Zlatan, blandt andet fordi han i andre blogs har været fantastisk. Men han spillede meget skuffende og hvis jeg ikke havde indkøbt Porcellis som backup var det ikke sikkert at jeg havde vundet nogle pokaler overhovedet. Jeg overvejer meget alvorligt om han skal sælges.
1) Skader
– Jeg overvejer alvorligt talt at fyre alle mine fysioterapeuter, for den mængde af skader jeg havde her i foråret var simpelthen pinligt for en europæisk topklub med en bred trup af unge klassespillere. Det skal blive MEGET bedre i næste sæson.
Ja, alle sammen, så er den lange sæson slut. Juventus vandt ”The Treble” sådan som jeg håbede, og det er omtrent det største jeg har opnået i FM indtil videre. Jeg håber det har været værd for jer at vente på denne megaupdate. Jeg synes i hvert fald det har været fantastisk at spille denne sæson, og jeg håber det også har været underholdende for dig at følge med i.
Selv om det har været en lang sæson, er den ikke slut endnu. I næste update gælder det to EM kvalifikationskampe og så skal Danmark senere på sommeren forsvare de rød/hvide farver i Confederations Cup. Afsløringen af navnet på den spiller, der skifter fra Genoa til Juventus 1/7, bliver afsløret i den store sæsonstartsupdate.
«
Seneste Redigering: 13 Aug 2006, 22:31 af Dusty78DK
»
DelPiero
Gæst
«
Svar #629:
13 Aug 2006, 22:47 »
Dejligt læsestof som altid Dusty
Sider:
1
...
40
41
[
42
]
43
44
...
74
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »