home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:25:26 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 641 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvis jeg spiller sæson nr. 10 i denne blog, vil du så læse med?  (Afstemning slut: 24 Jan 2007, 22:40)
Ja da!
- 24 (82,8%)
Næh, det regner jeg ikke med
- 2 (6,9%)
Øh, læse med? Hvordan gør man det?
- 3 (10,3%)
Antal Stemmer: 29

Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil  (Læst 187259 gange)
ZhotLog
Gæst

Sv: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark
« Svar #600: 10 Aug 2006, 02:34 »

Nooo!! Dusty har skiftet sit display billede fra de sædvanlige babes til en underlig lysestage?  Græder Eller er det en gaffel? Wink

ZhotLog
Gæst

« Svar #601: 10 Aug 2006, 02:35 »

Ellers fin update Opstemt

Dusty78DK
Manager

« Svar #602: 10 Aug 2006, 10:26 »

Nooo!! Dusty har skiftet sit display billede fra de sædvanlige babes til en underlig lysestage?  Græder Eller er det en gaffel? Wink

Ja, jeg ved det. Billedet forestiller det græske bogstav P (psi), som bruges som symbol for psykologien. Jeg skiftede babes'ne ud fordi jeg fra og med i går klokken 13:15 kan kalde mig færdiguddannet cand. psyk, og det er jeg fakkertalt en smule oppe at køre over  Opstemt. Aldrig mere på skolebænken ... det er simpelthen fantastisk.  Thumbs Up

Tor1991
Gæst

« Svar #603: 10 Aug 2006, 11:19 »

Tillykke Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #604: 11 Aug 2006, 13:20 »

Hej gutter! Her følger en ultrakort update, men der skal nok komme en del mere fra samme skuffe, for jeg har planer om at bruge en del tid på at spille FM 2006 her de næste par dage.

6. marts 2011 – mit 1-års jubilæum i Juventus!!
Serie A, 29. spillerunde

Juventus – Torino  3 – 0 (1-0)

1 – 0 Giorgio Chiellini (40)
2 – 0 Leo Messi (75)
3 – 0 Porcellis (79)

Der er noget helt særligt over et lokalderby. En helt speciel intens stemning. Dagens kamp er ingen undtagelse. Ingen af spillerne vil tabe, men det lykkedes for topholdet at kæmpe sig til sejr. På banen er en del reserver, fordi den næste kamp er returkampen mod porto. Desværre bliver Zuiverloon skadet og dermed har jeg ingen rigtig højre back at bruge i CL kampen. Nederen!  ticked off

Kampen er den 14 ligasejr i træk og det er 39 ligakampe siden Juventus tabte, dvs. mere end én hel sæsons kampe uden nederlag. Jeg har stadig ikke tabt en kamp i ligaen eller CL med Juventus, og denne dag markerer mit 1 års jubilæum i klubben!! Cool

Jeg kunne ikke have fået en bedre gave på mit 1-års jubilæum i Juventus. Holdet har et solidt forspring ned til nummer to i ligaen og ser ud til at kunne leve op til bestyrelsens forventning om at genvinde Serie A uden de store problemer. Spørgsmålet er så om holdet kan leve op til min forventninger, nemlig at vinde ”The Treble”. Lige nu er jeg i semifinalen i Coppa Italia og jeg har også det ene ben i en Champions League kvartfinale.

Hvis Juventus scorer 9 ligamål mere slår vi Genoas 2 år gamle rekord for flest mål scoret i ligaen på én sæson og hvis vi får 10 point mere slår vi også Inters 2 år gamle rekord for flest point opnået i én sæson i Serie A. Jeg har ni kampe til at slå begge rekorder, og da mesterskabet stort set er i hus tror jeg at jeg vil satse seriøst på at bryde de to rekorder.

9. marts 2011
Champions League ottendedelsfinale, 2. kamp

Juventus – Porto  2 – 0 (1-0)
Juventus er videre med samlet 6-0

1 – 0 Zlatan Ibrahimovic (45+1)
2 – 0 Roger (79)

I aften har jeg sat en del af de faste spillere på banen selv om jeg ikke på noget tidspunkt troede kvartfinalen var i fare. Jeg tænkte at de mange tv-seere og klubbens hjemmefans også skulle belønnes for deres trofasthed. Alle tilskuerne ser en kamp, hvor Porto presser på fra start, men ikke kan få den sidste og afgørende offensiv til at fungere. Juventus-spillerne går rundt og hygger sig på banen, og udnytter to forsvarskiks hos Porto uden at anstrenge sig. Kvartfinale, here I go!

11. marts 2011
TOPMØDE I CHAMPIONS LEAGUE!

I dag var der lodtrækning til kvartfinalen i Champions League. Juventus kunne sagtens have været mere heldige, for vi trak ingen ringere end det engelske tophold Liverpool. Det samlede kampprogram for den første kamp – de spilles 30. marts – ser sådan her ud:

Fenerbache – Roma
Juventus – Liverpool
Marseille – Palermo
Milan – Chelsea

Italiens dominans i Champions League er meget tydelig. Alle 4 kvartfinaler indeholder en af de Italienske deltagere, Englands 4 deltagere i ottendedelsfinalen er skåret ned til to. Meget tyder på at der kommer et italiensk hold i Champions League finalen i år. Men hvem? Rullende Øjne

Dette var så en ultrakort update fra Italien, men som sagt regner jeg med at sidde med røven i sædet foran PC’en det meste af weekenden. Jeg har tilføjet en afstemning, fordi jeg lige har købet endnu en af mine gamle spillere. Du kan prøve at gætte hvem det er.

Brodtgaard
Manager

« Svar #605: 11 Aug 2006, 13:33 »

Tillykke med jubilæet Smiley

Glæder mig til en længere update.

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

ZhotLog
Gæst

« Svar #606: 11 Aug 2006, 14:21 »

Tillykke med din uddannelse! Smiley Men jeg savner nu alligevel de babes Opstemt Wink

Mht. Updaten: Lidt kort måske, men super fedt hvis der kommer mere i dag Smiley Jeg tror du har skaffet dig Babacan Volkan, fordi jeg har en teori om at Buffon har annonceret at han stopper 1. Juli 2012 Opstemt altså om lidt over et år. Sikre sejre over Porto, dem synes jeg tit man møder i CL... I mit spil har jeg mødt dem med Tottenham (10-0) , Inter (12-0) og Chelsea (9-0). Med Inter vandt jeg 9-0 ude Opstemt, men ihf. møder jeg tit Porto, og banker røven ud af dem, nogenlunde som du gjorde Smiley Men dit CL eventyr stopper i kvartfinalen. For du skal møde klubben. Så farvel, held og lykke næste år! (Hvis nogen ikke skulle have updaget det, er jeg Liverpool fan Wink )
Nu forventer jeg en lang og saftig update Smiley Hvor du self annoncerer Babacan Volkans ankomst Opstemt

MisterFCK
Gæst

« Svar #607: 11 Aug 2006, 14:35 »

Hvis du ikke vinder Serie A i år, så skal der gå noget helt galt. Har du bestykket dommerne siden du spiller så godt. Wink

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #608: 11 Aug 2006, 17:19 »

Hehe, jeg er sikker på du har hentet Sherman til Juve.. Smiley - Og som MisterFCK siger, så tror jeg også at du kan få alt i denne sæson. Både The Treble og få brudt de to år gamle rekorder.. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Badefar
Manager

« Svar #609: 11 Aug 2006, 17:48 »

mon ikke det er cardenas

Dusty78DK
Manager

« Svar #610: 11 Aug 2006, 22:29 »

Efter den lille ”teaser” update sidst, er det nu tid til en ordentlig mandfolkeupdate. Opstemt

13. marts 2011
Serie A, 30. spillerunde
MÅLORGIE PÅ LUIGI FERRARIS!

Genoa – Juventus  3 – 4  (1-2)

1 – 0 Halil Altintop (8)
1 – 1 Zlatan Ibrahimovic (18)
1 – 2 Zlatan Ibrahimovic (44)
1 – 3 Leo Messi (74)
1 – 4 Marco Savarese (77)
2 – 4 Christian Wilhelmsson (84)
3 – 4 Sherman Andrés Cárdenas (89)

Wow! En meget tæt og underholdende fight mod mit tidligere hold. Ved 4-1 burde vi have Genoa nede i sækken, men Genoa skifter til 4-2-4 og Buffon laver to fatale fejl. Kampens smukkeste øjeblik er efter 74 minutter, hvor Messi går frem og tackler bolden væk fra forsvaret og lobber bolden over målmanden fra 35 meter i næsten den samme bevægelse som han erobrede bolden.

19. marts 2011
Serie A, 31. spillerunde
JUVENTUS GENVANDT SERIE A!

Juventus – Roma  4 – 1  (2-1)

1 – 0 Porcellis (26)
1 – 1 Hélder Postiga (32)
2 – 1 Zlatan Ibrahimovic (37)
3 – 1 Zlatan Ibrahimovic (79)
4 – 1 Porcellis (85)

Med 7 runder tilbage sikrede Juventus i dag sit andet italienske mesterskab i træk, og vi gjorde det på en solid holdindsats og god fight. På grund af sin dårlige præstation i sidste kamp, og en deraf følgende dårlig moral, blev Buffon sat på bænken til denne altafgørende kamp, og i stedet hentede jeg mit wonderkid Russo ind, og han spillede til karakter 8.

Som stadionkommentatore n sagde ved pausen, så var vi heldige med at være foran efter de første 45 minutter. Roma kom til Delle Alpi med den klare målsætning at vinde over hjemmeholdet som det første hold i ufattelig lang tid, og de gav mig store problemer med deres aggressive spillestil. Men – igen – var det ikke kun mit gode spil, men også heldet, der afgjorde kampen.

MESTERSKABET ER HJEMME!

Det første jeg blev spurgt om - af de altid fremsynede journalister - var om hvordan jeg så på holdets fremtid. Mit svar var ualmindeligt optimistisk og ubeskedent: Jeg mener Juventus har en meget lovende fremtid.

Jeg har bygget et meget godt hold op ved hjælp af en ufattelig stor pose penge, og jeg mener ikke holdet skal ændres særligt meget. Jeg vil næsten love at den kommende sommer vil byde på et rekordlavt antal nye spillere i Juventus. Shockeret

Her ses det sort på hvidt. Selv om Michael Laudrup alene på 1. halvleg havde fortjent et point i dagens kamp, så endte Juventus med at tage alle tre. Med 25 points forspring og kun 7 kampe tilbage kan Juventus altså kalde sig mestre. Den første af tre mulige pokaler er hjemme. Nu gælder det semifinalen i Coppa Italia og kvartfinalen i Champions League. Nå, ja, og så har jeg som sagt også tænkt mig at gå efter et par Serie A rekorder: Flest mål scoret på én sæson og flest point opnået på én sæson. Cool

20. marts 2011
MANGE NYE ANSIGTER I DANMARKS TRUP

I dag har jeg udtaget de 26 spillere, der skal kæmpe på udebane mod Sverige og forhåbentlig bringe Danmark tættere på en deltagelse ved EM turneringen i Norge i 2012.

MÅLMÆND:

Stephan Andersen (Charlton)
Kenneth Stenild (Ipswich)
Thomas Sørensen (Birmingham)

VENSTRE BACK:

Michael Jakobsen (Hull)
Rang Shawkat (Messina)

HØJRE BACK:

Sebastian Svärd (Vitória Guimarães)
Jesper Møller (Roma)

MIDTERFORSVAR:

Daniel Agger (Liverpool)
Per Krøldrup (West Ham)
Bo Svensson (Borussia Mönchengladbach)
Michael Gravgaard (Genoa)
Kristian Bak Nielsen (FC Midtjylland)

DEFENSIV MIDTBANE:

Christian Poulsen (Parma)
Rasmus Würtz (Sporting CP)
Leon Andreasen (Ipswich)

VENSTRE WING:

Simon Poulsen (FC Midtjylland)
Johan Absalonsen (Sedan)

HØJRE WING:

Nicki B. Nielsen (Vejle)
Danilo Arrieta (Schalke 04)
Mikkel Thygesen (Stuttgart)

OFFENSIV CENTRAL MIDTBANE:

Thomas Kahlenberg (Auxerre)
Kasper Lorentzen (Leverkusen)

ANGRIBERE:

Simon Bræmer (AaB)
Nicklas Brendtner (Arsenal)
Erik Christensen (Newcastle)
Morten Søndergaard (Wolves)

Bøgelund og Silberbauer er stadig i så dårlig form efter deres skader, at de ikke bliver klar til topkampen. Søren Larsen er stadig skadet. Derfor må jeg bibeholde de to unge spillere, jeg tog ind på holdet sidst, nemlig Erik Christensen og Nicki B. Nielsen. Jeg tilføjer endnu en spiller – den kun 19-årige højre back Jesper Møller, som Laudrup har fostret i den italienske hovedstad. Spørgsmålet er om de unge tropper kan levere varen mod svenskerne.

23. marts 2011
Coppa Italia, SEMIFINALE, 1. kamp

Juventus – Palermo  3 – 1  (1-1)

0 – 1 Alë (5)
1 – 1 Zlatan Ibrahimovic (28)
2 – 1 Zlatan Ibrahimovic (58)
3 – 1 Tim Vicken (73)

Juventus styrer mod ”The Double”. Men det holdt hårdt. Alë bringer gæsterne foran på et meget smukt langskud i starten af kampen og det ryster de nykårede mestre, der skal bruge 20 minutter på at komme sig over chokstarten. Men så viser holdet klassen og Zlatan er i målhumør og når efter denne kamp op på 45 sæsonmål, hvilket er rekord i Juventus. Jo, jeg tror vidst nok jeg er på vej mod noget stort.

26. marts 2011
EM kvalifikation, gruppe 4

Sverige – Danmark
1: 2,25   X: 3,20   2: 2,75

Årets vigtigste landskamp. Så enkelt kan det siges. Verdensmestrene er nr. 1 i kvalifikationsgrupp en men har kun 2 point ned til svenskerne, så der er virkelig tale om en kamp om den direkte kvalifikationsplads til EM næste år.

Sverige startede sin kvalifikation med hiv og sving da de besejrede Aserbajdsjan med hele 7-1. En kamp hvor Zlatan scorede 5 af målene for de gulblusede. Siden da blev det til en meget skuffende 0-0 kamp mod Georgien på udebane. Danmark startede også ude med Georgien, men vandt 2-0, hvilket var heldigt men ikke ufortjent. I 2. kvalifikationskamp vandt Danmark 3-0 over Israel og her dermed det mest optimale udgangspunkt for at vinde gruppen.

I dagens kamp er det så absolut Zlatan som det danske forsvar skal holde øje med. Andre vigtige spillere på det svenske hold er Johan Elmander (Valencia), Marcus Berg (Real Madrid) og angriberen Michael Dahlberg (Atalanta). I det hele taget har svenskerne et meget frygtindgydende hold, og Danmark er som sagt svækket både defensivt og offensivt til denne kamp.

Målet med denne kamp er at opnå et uafgjort resultat. Jeg tror dog at verdensmestrene virkelig skal tage sig sammen og spille op til deres VM bedste for ikke at tabe denne match.  Ubeslutsom

Danmarks startopstilling:

Den 19-årige højre back Jesper Møller får debut fordi Sebastian Svärd ikke har imponeret på det sidste. Christian Poulsen har stort set kun varmet bænken i Parma og derfor lader jeg Würtz starte. Arrieta er den bedst spillende højre fløj jeg har i truppen og i Søren Larsens fravær bliver Morten Søndergaard Bendtners nye makker. Johan Absalonsen har stort set spillet fra start i hver eneste landskamp siden han debuterede i efteråret.

GAME ON!

VS         

0 – 1 Danillo Arrieta (11) – Absalonsen stjæler bolden fra Wilhelmsson i opspillet og tager den lange løbetur helt ned til straffesparksfeltet . Hans afslutning blokeres dog af Svensson, og bolden springer videre til Arrieta, der dribler udenom Sjölund og fra en meget spids vinkel sparker bolden ind ved modsatte stolpe. De svenske fans er chokerede og Arrieta er jublende lykkelig over sit første landskampsmål. 
0 – 2 Nicklas Bendtner (13) – Frispark til Danmark oppe ved midterlinien. Michael Jakobsen sparker bolden helt op i feltet. Karl Svensson header væk men bolden ender for fødderne af Absalonsen, der prikker bolden tilbage til midten af feltet og Bendtner. Han skovler bolden forbi den fremstormende Isaksson. Hvilket mareridt for Sverige!
1 – 2 Zlatan Ibrahimovic (15) – Östlund bryder et dansk angreb i svenskernes straffesparksfelt. Bolden sparkes langt, op mod Zlatan, der løber fra sin oppasser Agger og resten af det danske forsvar, inden han lobber bolden over den fremstormende Stephan Andersen. Svenskerne er med igen!!
1 – 3 Kasper Lorentzen (18) – Den unge Jesper Møller bryder et svensk angreb og Danmark slår kontra. Absalonsen slår bolden ind over og Lorentzen har ufatteligt meget plads til at drible frem mod målmanden og score i det fjerneste hjørne.
1 – 4 Kasper Lorentzen (26) – Møller tager frispark i højre side. Han spiller Arrieta på højre fløj, der dribler udenom Sjöquist og sender bolden ind over. Lige foran målmanden er den unge danske midtbanegeneral igen løbet frem i det frie rum og han header bolden i kassen. Fantastisk spil af Danmark! Svenskerne kigger forvirret på hinanden.
MOM: Stephan Andersen (karakter: 10)

Vanvittig kamp! Hvad alle havde regnet med ville blive en målfattig kamp med Sverige som totalt dominerende, endte med en ydmygelse af hjemmeholdet. Alle kampens mål bliver scoret på 15 minutter og selv om svenskerne havde håbet til det sidste og specielt Zlatan spillede en rigtig god kamp, så fungerede spillet ikke for hjemmeholdet og de skuffede fans begyndt allerede at forlade Råsunda tyve minutter før tid. Jesper Møller starter inde på højre back og spiller en rigtig god kamp. Helt uimponeret går han flere gange ind og bryder det svenske opspil og han er indblandet i både vores tredje og fjerde mål.

Svenskerne spillede godt, men udnyttede ikke chancerne. Så enkelt kan det siges. Nå, ja, og så fejrede Stephan Andersen sin overtagelse af den faste målmandspost på landsholdet ved at stå sit livs kamp.  Thumbs Up

Aserbajdsjan leverede nok aftenens største sensation ved at slå de stærke georgiske spillere med 3 – 1 på hjemmebane. Danmark er stukket af sted fra de andre hold i gruppen og jeg vil mene af Sverige skal hente noget meget fantastisk op af hatten for at besejre os i Parken - og i øvrigt håbe på at Danmark dummer sig mere end politiet tillader for at få 1. pladsen. Sverige skal også passe på de ikke taber deres 2. plads til Israel, der absolut ikke er ufarlige.

Næste kvalifikationskampe: Danmark har to hjemmekampe i kvalifikationen i juni: Mod Aserbajdsjan d. 4. juni og mod Georgien 8. juni. Sveriges næste kamp er en ufattelig svær og meget vigtig udekamp mod Israel. Zlatan og co skal virkelig vise formatet i den kamp.

det var ikke alle
svenske fans der
ud utilfredse efter
kampen

30. marts 2011
Champions League, KVARTFINALE, 1. kamp

Juventus – Liverpool
1: 2,50   X: 3,00   2: 2,63

Fra én ufattelig vigtig kamp til den næste. Denne første kvartfinalekamp mellem Juventus og Liverpool er en eksamen for mit hold. Det er første gang vi skal ud og møde cremen af cremen. Hvis jeg skal gøre mig nogen som helst håb om at vinde ”The Treble” skal jeg mod Liverpool bevise at jeg kan spille overbevisende også mod de rigtig gode hold.

Liverpool blev nr. 1 i en Champions League gruppe, der var klart hårdere end min: Porto blev nr. 2, Rangers nr. 3 og HSV nr. 4 (sorry, Mister FCK Opstemt ). I den svære gruppe vandt Liverpool fire kampe, spillede uafgjort på udebane mod Porto og tabte deres sidste kamp på udebane mod bundproppen HSV – men på det tidspunkt var de allerede kvalificeret til videre deltagelse. I ottendedelsfinalen slog de PSV med samlet 4-1. Holdet nåede semifinalen i Champions League 3 år i træk Shockeret – 2006/07, 2007/08 og 2008/09 – men måtte sidste sæson tage til takke med at blive slået ud i ottendedelsfinalen. Derfor tror jeg det kan blive nogle ganske tætte kampe vi kommer til at spille mod dem.   

Juventus’ startopstilling:

Jeg stiller op i stærkeste opstilling. Quaresma, der ikke har imponeret siden jeg anskaffede mig Vicken, starter fordi Vicken har dårlig moral her for tiden. Ellers er det mine førstevalg på alle andre positioner. Porcellis har scoret så mange kasser at han har udkonkurreret Roger som Zlatans faste makker.

Liverpool’s startopstilling:

Det engelske hold kommer til Italien i en defensiv opstilling, hvilket er forventeligt. Cristiano Ronaldo er en spiller jeg skal holde meget øje med.

GAME ON!

VS         

1 – 0 Porcellis (16) – Erhan og Quaresma laver frækt 1-2 kombinationsspil på højre flanke, indtil den tyrkiske højre back sender bolden ind over til en helt fri Porcellis.
1 – 1 Luis Garcia (straffe, 67) – Liverpool kombinerer flot over midten af banen og bolden ender hos Dafoe, der bliver væltet klodset omkuld i feltet af Garay. Straffe! Garcia træder frem og uden sved på panden sparker han bolden ind.
MOM: Porcellis (karakter: 8)

Resultatet er slet ikke retfærdigt set i forhold til spil og chancer. Bare se på skudstatistikken. Men jeg kan kun bebrejde mig selv, at den sikre sejr ikke kommer i hus hjemme på Delle Alpi.  Forlegen

Vi har alle mulighederne, men udnytter dem ikke. Underligt nok får Liverpool først fodfæste i kampen da de scorer på straffe, og resten af kampen har vi meget svært ved at styre spillet. Jeg skælder ud i omklædningsrummet efter kampen og håber nu bare at jeg kan finde noget flot kontrabold frem til udekampen.  Wink

Den meget dårlige nyhed er at Buffon blev alvorligt skadet i kampen. Han er ude nu i 2 uger, hvilket udelukker ham fra returkampen.  Sur

1. april 2011
BATTAGLIA SKADET!

Mere dårligt nyt inden returkampen i Champions League kvartfinalen: Ikke nok med at Buffon er skadet, midtbanedynamoen Battaglia er blevet skadet under en træningsøvelse. Doh!  ticked off  ticked off  Græder

6. april 2010
Champions League KVARTFINALE, 2. kamp

Liverpool – Juventus

Der er god stemning på Anfield. Liverpool fans’ene har varmet op til kampen hele eftermiddagen med masser af øl på de endeløse rækker af pubs. De håber at se en kamp i aften, der vil bringe Liverpool et skridt tættere på finalen. De få Juventusfans laver ikke ballade men krydser fingre for at den ikke særlig overbevisende hjemmekamp kan vendes til en god præstation på udebane.

Liverpools startopstilling:

Juventus startopstilling:

På grund af de to skader – Buffon og Battaglia – stiller jeg med meget urutinerede kræfter, nemlig Russo i målet og den kun 20-årige Neto på den defensive midtbane. Jeg tror desværre den svækkelse koster dyrt

GAME ON!

VS         

1 – 0 Cristiano Ronaldo (6) – hjemmeholdet bryder et angreb og spiller bolden frem. De kører bolden hurtigt rundt på korte afstande indtil den portugisiske stjerne pludselig står fri og sparker bolden smukt op i hjørnet fra kanten af straffesparksfeltet .
1 – 1 Porcellis (9) – De italienske gæster spiller bolden op på højre fløj. Quaresma sparker bolden ind over og lige foran målmanden prikker den brasilianske spiller bolden ind i kassen. Hjemmeholdets fans protesterer – de mener indlægget var ude over baglinien, men målet er anerkendt!
2 – 1 Jermain Defoe (42) – En lang bold spilles frem på højre fløj, Dafoe dribler med bolden og tager den med ind i feltet. Manduro når ikke frem til ham og næsten fra baglinien sparker han bolden op i modsatte hjørne.
2 – 2 Roger (67) – Juventus arbejder langsomt bolden op ad banen. Ude på venstre fløj dribler Moritz til baglinien og sender bolden ind over. Inden foran mål strejfer bolden Carrager, og den ændrede bane snyder målmanden, der kun strejfer bolden. Bolden sejler tværs forbi det tomme mål indtil Roger lige akkurat får en tå på. Et koks i forsvaret har måske kostet Liverpool semifinalen!!
MOM: Mark González (karakter: 8)

JUVENTUS ER VIDERE PÅ GRUND AF UDEBANEMÅL!

Uha! Hvis jeg fortjente at vinde den første kamp, så fortjente Liverpool helt sikkert at vinde den her. Det er første gang i umindelige tider jeg har siddet foran det her savegame og bidt negle og svedt tran. Efter Rogers heldige udligning går vi nogle meget hårde 25 minutter i møde, hvor vi spiller defensivt og bare forsvarer. Men det er italienske hold jo også gode til, ikke? Wink

Prisen for semifinalepladsen i Champions League er desværre enormt høj. Zlatan bliver skadet i kampen og er ude i 1 til 2 måneder. Det betyder at jeg med stor sandsynlighed ikke kommer til at bruge ham i ligaen, pokalen eller Champions League. ”The Treble” hænger i en enorm tynd snor lige nu.  Græder  Græder  Græder

Det var alt for denne gang gutter! Jeg har stort set kun spillet FM siden sidste update, og hvem ved måske gør jeg det samme i morgen.

Næste update: Semifinale i Champions League og returkampen i Coppa Italia semifinalen.

ZhotLog
Gæst

« Svar #611: 11 Aug 2006, 23:24 »

Græder Græder Græder  ticked off ticked off ticked off ticked off Smide Liverpool ud af CL!! Fy skamme dig! Wink

Tillykke med sejren (Grr), det skal jeg jo sige Opstemt

Afslører du ikke snart hvem du har købt? Tror ikke du har købt Cardenas.. Medmindre du har solgt Messi self.. Wink

MisterFCK
Gæst

« Svar #612: 11 Aug 2006, 23:36 »

Liverpool blev nr. 1 i en Champions League gruppe, der var klart hårdere end min: Porto blev nr. 2, Rangers nr. 3 og HSV nr. 4 (sorry, Mister FCK Opstemt ). I den svære gruppe vandt Liverpool fire kampe, spillede uafgjort på udebane mod Porto og tabte

Det beviser jo bare hvor godt jeg styrer holdet Grin

Det ser da rigtig godt ufd både for Danmarn og Juve. Det er dog surt med Ibrahimovic's skade Forlegen Men jeg tror godt du kan vinde the treble alligevel. Roger og Porcellis må bare til at scorer lidt mere Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #613: 11 Aug 2006, 23:54 »

Afslører du ikke snart hvem du har købt?

Det bliver afsløret i den store sommerpauseupdate med transfere etc.  Smiley

MisterFCK
Gæst

« Svar #614: 12 Aug 2006, 00:04 »

Kan man forvente en update i den nærmeste fremtid Huh
« Seneste Redigering: 12 Aug 2006, 00:22 af MisterFCK » Logged

Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 74 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010