home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:07:34 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 646 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvis jeg spiller sæson nr. 10 i denne blog, vil du så læse med?  (Afstemning slut: 24 Jan 2007, 22:40)
Ja da!
- 24 (82,8%)
Næh, det regner jeg ikke med
- 2 (6,9%)
Øh, læse med? Hvordan gør man det?
- 3 (10,3%)
Antal Stemmer: 29

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil  (Læst 187115 gange)
Soccerpop
Gæst

Sv: The Resurrection of Genoa & Denmark
« Svar #255: 15 Maj 2006, 19:54 »

Fede resultater Opstemt
du siger selv du ikke er tilfreds med spillet,
men så længe du vinder Huh
Serie A pokalen må bare lande i Genoa i år. Thumbs Up
det håber jeg i hvert fald   Wink

MisterFCK
Gæst

« Svar #256: 15 Maj 2006, 19:54 »

Jeg er helt med Soccerpop -> Din Lyngby blog er fantastik! Thumbs Up

Takkker mange gang Opstemt

Soccerpop
Gæst

« Svar #257: 17 Maj 2006, 13:45 »

har lige læst hele din Sydney blog  Smiley
den var da okay,
men langtfra ligeså god som din Genoa blog Thumbs Up
hvornår kommer næste update Huh

Dusty78DK
Manager

« Svar #258: 17 Maj 2006, 18:46 »

har lige læst hele din Sydney blog  Smiley
den var da okay,
men langtfra ligeså god som din Genoa blog Thumbs Up
hvornår kommer næste update Huh
Jo, tak. sydney-blog'en var både min første blog og mit første spil i FM 06, så jeg har forsøgt at gøre tingene bedre siden da.

Hvad angår update, kan der godt gå lidt tid, for jeg har skide travlt og der er mange kampe i marts måned (bl. a. UEFA bold mod Schalke) - men jeg regner med det bliver værd at vente på.  Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #259: 17 Maj 2006, 20:58 »

Her mens jeg venter på at få tid til at spille Marts færdig, vil jeg lige kommentere den afstemning jeg har lavet om hvor mange spillere jeg køber.

Lad mig krybe til korset: Jeg har købt ufatteligt mange spillere. Dette SS er fra midt i Marts 2009 og på det tidspunkt har jeg indkøbt 78 spillere, og det er selvfølgelig ufatteligt mange på 4 sommerindkøbstogter . Der er måske lidt ”Nynne” over det.  funny

58 spillere er blevet solgt, og det viser bare at de mange indkøb og salg har været nødvendige fordi holdet har udviklet sig fra at være Serie C hold til Serie A hold. Det kræver genopbygning.

Men de mange ture i svingdøren har ikke belastet Genoa økonomisk. Tværtimod kan jeg prale med at have samlet £12.500.000 i overskud efter alle mine handler. Jo, jeg har været glad for fri transfer, det er helt sikkert.  Wink

Hvad synes i?

Det var lidt om shopping, nu er der en ny udfordring til jer blog-læsere: Min kontrakt i Genoa udløber her til sommer. Skal jeg blive – hvorfor/hvorfor ikke?  Smiley
« Seneste Redigering: 18 Maj 2006, 12:28 af Dusty78DK » Logged

ZhotLog
Gæst

« Svar #260: 17 Maj 2006, 23:00 »

Du skal ud og søge nye udfordringer i en ny lige Smiley
For du har været hos Genoa længe, og jeg synes du har fuldført din mission, at få Genoa tilbage i Seria A, og etableret dem som tophold... Så nye udfordringer til dig!  Wink

Dusty78DK
Manager

« Svar #261: 18 Maj 2006, 12:20 »

Du skal ud og søge nye udfordringer i en ny lige Smiley
For du har været hos Genoa længe, og jeg synes du har fuldført din mission, at få Genoa tilbage i Seria A, og etableret dem som tophold... Så nye udfordringer til dig!  Wink

Hvad nu hvis jeg opnår CL kvalifikation i denne sæson?  Ubeslutsom

Soccerpop
Gæst

« Svar #262: 18 Maj 2006, 18:13 »

Synes du skal blive i Genoa Smiley
at skifte klub ville efter min mening ødelægge blogen

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #263: 18 Maj 2006, 21:24 »

Kan godt se at det er en svær beslutning at skal tage.

Men mon ikke at det er på tide at søge nye græsgange.?? Du har været det samme sted i lang tid.

Men et skifte skal da helt klart være til noget bedre/store klub hvor du måske kan have nemmer ved at købe spiller til. Men spil sæsonen færdig og se hvad der sker hvis der ikke kommer nogen gode tilbud jamen så bliv Hævet Øjenbryn

glæder mig til næste update fra Genoa og DK Smiley

stadio comunale
Ynglingespiller

« Svar #264: 18 Maj 2006, 22:13 »

Du skal da blive og føre Genoa i Champions League Wink

Dusty78DK
Manager

« Svar #265: 19 Maj 2006, 17:17 »

MARTS 2009

1. marts
Serie A, 29. spillerunde

Sampdoria (6) – Genoa (2)
1: 2,75   X: 3,20   2: 2,25

Optakt:
Nu skal der virkelig vises klasse. Jeg stiller op mod et af de bedre hold i denne sæson, og de vil helt sikkert forsøge at tage de point fra mig, der kan give mig det eventuelle mesterskab.

Sampdoria – Genoa

1 – 1   (0-1)

0-1 Ekene Ezenwa (28)
1-1 Sergio Volpi (86)
Brændt straffe: Martin Petrov, Sampdoria (60)

Kommentar:
Ikke nogen god kamp. Jeg har en god halvleg, men intet fungerer i anden halvleg, og jeg skal være glad for Sampdoria ikke scorer et andet mål. Jeg ville gerne have haft en sejr, men jeg fortjente den helt sikkert ikke.  Græder

5. marts
UEFA Cup, ottendedelsfinalen, 1. kamp

Schalke 04 – Genoa

Optakt:
Jeg er lidt nede i kulkælderen efter min uafgjorte kamp mod Sampdoria, og jeg er ret sikker på at Genoas ellers succesrige tur ud i Europa ender her. Men jeg gider ikke have en lussing, så jeg vil i det mindst prøve at få en god kamp ud af det.  Smiley

Genoas startopstilling:

Emmanuel  Adebayor    Ekene Ezenwa                                                 

Sherman Andrés Cárdenas

Ricardo Vaz Te                                                     Alessandro Rossina             
                                             Custódio

Mikael Antonsson   Franck Matingou   Michael Gravgaard   Massimo Odd

Babacan Volkan                                                                   

Verbeek har karantæne pga. gule kort og Fabiano – andetvalg på venstre back – måtte jeg ikke udtage til UEFA-truppen pga. de nye lorteregler.  ticked off

GAME ON!

-   

3. minut: Genoa er i gang med at bygge spillet op, og Mikael Antonsson sparker bolden langt op i angrebet. Adebayor løber fra Schalkes bagkæde og spaker bolden fladt ind. 0-1! Den lille gruppe Genoa-tilhængere har fået en drømmestart!
4. minut: Efter en forsigtig start og Genoas chockmål vil hjemmeholdet ikke finde sig i mere. 50 sekunder efter målet bliver Kuranyi spillet fri og Volkan må ud med en refleksredning.
14. minut: Hjemmeholdet presser helt vild. De bryder et Genoaangreb og sparker bolden langt op efter Kuranyi. I første omgang afværger Genoa, men så får Asamoah alligevel chancen på et langskud. Forsøget er bare lige midt på målmanden.
21. minut: Frispark til Schalke oppe ved midtercirklen. Alle spillere er foran bolden og det forvirrer åbenbart mine spillere, for på den lange, bløde bold kommer Kuranyi til at stå helt fri. 1-1! Schalkes enorme pres gav endelig pote!
29. minut: Schalke bryder endnu en gang Genoas opspil oppe ved midtercirklen. Ernane tager et par træk og sparker langt udefra. Men heldigvis over.
32. minut: Schalke fastholder og prøver igen at spille sig igennem Gravgaard rydder op i forsvaret, bolden sendes op til Adebayor, der snyder Hakan og løber hele vejen fra midtercirklen til Schalkes straffesparksfelt. Her tackles han, bolden glider hen til Ezenwa, men også her redder en Schalke-forsvarer i sidste sekund. Hjemmeholdet var meget heldige her!
44. minut: Custódio bygger op på midtbanen og spiller en sukkerbald ud til Vaz Te, der løber til baglinien og sender bolden ind foran mål hvor Adebayor header på mål. Keeperen redder men bolden springer ud til Cárdenas, som ingen kan holde. 1-2!

PAUSE

58. minut: Forsvarsspilleren Hakan bryder vores opspil på venstre fløj og sender en lang bold frem mod midten. Bolden ender med at blive sendt ind over hvor Asamoahs forsøg bliver klaret af Volkan, der er så uheldig at slå bolden ud lige i hovedet på Matingou. 2-2!
66. minut: Schalke bremser en dribletur af Vaz Te ovre på venstre fløj. Pludselig er Genoa fanget med mange spillere fremme! Asamoah sender bolden langt til Altintop, som driver gæk med Gravgaard og sender bolden ind over. Der er tre forsvarsspillere til at dække Kuranyi op, men ingen gider tage den opgave på sig. Heldigvis løber Volkan ud og fanger bolden i sin bane.
70. minut: Schalke angriber igen, denne gang over midten. Gravgaard bremser og tackler bolden hen til Adebayor, der laver en hovedløs aflevering i retning af Vaz Te. Bolden opfanges i stedet af Asamoah, der kan sende Kuranyi af sted på noget, der ligner en halv friløber. Kuranyi løber og forsvaret kan ikke nå ham. Han dribler udenom Volkan, men på en eller anden måde lykkedes det for den tyrkiske målmand af få en hånd på og slå bolden væk inden angriberen er nået helt forbi. Presset på Genoa er enormt!
73. minut: Schalkes forsvar bliver presset i opspillet, så de må sende bolden tilbage til keeperen, der losser bolden op. Custódio vinder hovedstødsduellen og header bolden helt frem til Schalkes forsvar hvor Adebayor opfanger og holder på bolden. Via Cárdenas ender bolden igen hos Adebayor, og han løber fra forsvaret igen og scorer fra en spids vinkel, selv om Schalkes forsvar prøver at bremse ham med alle tænkelige midler. 2-3! Schalke har presset hele halvlegen og så sker det her!!
80. minut: Frispark til Genoa lige udenfor feltet. Cárdenas træder frem, hjemmebanepublikumm et har bange anelser omkring et Beckham-skud. Det burde de også, den unge columbianer sparker bolden direkte ind i modsatte målhjørne. 2-4!
81. minut: Schalke har skiftet til 4-3-3 og fanger Genoa i fremløbet. Asamoah får bolden på højre fløj og Gravgaard går ud for at stoppe ham. I stedet skabes der plads til en helt fri Kuranyi lige før straffesparksfeltet . Kuranyi er fri! Forsvaret kan ikke nå ham! Volkan løber ud mod ham, Kuranyi forsøger den maskede aflevering på tværs til Agüero. Bolden rammer Matinguo og snyder Volkan ved at skifte retning og triller mod venstre stolpe. Både Custódio og Agüero jager bolden, der langsomt nærmer sig stregen, men lige før stregen bruger Custódio sin fysik og losser bolden væk. Så tæt på!! Hjemmeholdets fans er helt oppe at koge og Genoas spillere ser rystet ud.   
85. minut: Schalke har kastet alt frem og kører nærmest powerplay. Efter at have flyttet bolden rundt, ender den hos Kuranyi i feltet, der skubber den hen til Agüero, som puffer den forbi den fremstormende Volkan. 3-4!
86. minut: Frispark til Genoa midt på Schalkes banehalvdel. Udeholdet trækker tiden og prøver at få ro på nerverne. Bolden sendes ud til Antonsson, der tidligt prøver at slå en bold mod målfeltet. Bolden sejler i en farlig kurven over forsvaret og ender helt ude ved baglinien ved modsatte stolpe. Ezenwa er løbet frem og går op i en hovedstødsduel med målmanden. Han rammer bolden, men den rammer sidenettet. Schalke protesterer og mener der skulle være fløjtet, men det var en ren duel. Hjemmeholdet er rystet.
88. minut: Genoa angriber på højre fløj, men Cárdenas indlæg rammer ikke nogen og Schalke starter en kontra. Bolden ender hos Asamoah, der løber og løber mod straffesparksfeltet . Da han står alene foran målet og Volkan vælger han at sende bolden på tværs i retning mod Agüero. Han sparker mod det tomme mål, men på en eller anden måde lykkedes det Volkan at kaste sig ind foran bolden. Et gys går gennem det italienske holds bænk.

FLØJTEN LYDER! GANOA HAR VUNDET 4-3 PÅ UDEBANE !!!

Kommentar:
Hold da op! Min positive attitude er fluks tilbage. 4-3 sejr på udebane er et fantastisk resultat i betragtning af at jeg håbede på jeg kun ville tabe med ét mål. Grunden til at det går så godt i kampen er helt sikkert at jeg kommer så hurtigt foran og at det derfor er op ad bakke for hjemmeholdet hele kampen. Det lykkedes mit hold at udnytte på bedste italienske vis.  Wink

8. Marts
Serie A, 30. spillerunde

Genoa – Roma
1: 2,75   X: 3,20   2: 2,25

Optakt:
I efteråret besluttede Roma-ledelsen sig åbenbart for at ansætte Michael Laudrup i November, men det gik hen over hovedet på mig. Dette er min første kamp mod det Romahold, som jeg havde styr på i sidste sæson. Det bliver spændende at se hvor langt Laudrup er nået i sit arbejde med holdet.

Genoa – Roma

0 – 0

Kommentar:
Ja, det er nederen at jeg bevæger mig længere væk fra mesterskabet med dette pointtab, men Roma spiller fantastisk – specielt i 2. halvleg måtte Volkan hente nogle fantastiske redninger frem. Så okay, jeg vinder nok ikke mesterskabet i år. Nu vil jeg i stedet koncentrere mig om at fastholde 2. pladsen.  Forlegen

11. marts
UEFA Cup, ottendedelsfinalen, 2. kamp

Genoa – Schalke 04

Optakt:
Med resultatet fra første kamp har jeg den ene fod i kvartfinalen, og det er ganske fedt! Nu skal jeg ud og se om jeg kan give hjemmebanepublikumm et en god kamp.

Genoas startopstilling:

Sherman Andrés Cárdenas

Ricardo Vaz Te                                                        Alessandro Rossina             
                                        Custódio

Paul Verbeek   Franck Matingou   Michael Gravgaard   Massimo Oddo

Babacan Volkan         

Jeg kan allerede afsløre nu, at det her er årets hold – dvs. stærkeste opstilling med alle mine favoritter.

GAME ON!

-   

13. minut: Indkast til Genoa oppe i nærheden af straffesparksfeltet . Bolden ryger op til Custódio og han skyder lige over målet.
22. minut: Schalke slår kontra og Søren Larsen bliver spillet fri. Men heldigvis står Custódio det rigtige sted og redder i sidste øjeblik. Ernane får efter lidt klumpspil bolden helt fri foran mål. Hele forsvaret tror der er off-side, men det er der ikke. Heldigvis disker Volkan op med en fantastisk redning.
32. minut: Hjørnespark til Genoa, som bliver smidt ud af feltet. Det er dog en Genoaspiller der står klar, han lægger bolden ud i højre side hvor Wilhelmsson laver et indlæg første gang. Cárdenas er fri, men tyskerne har også en målmand, der kan noget med reflekserne.

PAUSE

54. minut: Verbeek er ude for at behandle en skade. Det hul benytter Schalke sig af, pludselig står Larsen fri igen. Heldigvis er Volkan tændt og han redder endnu en gang.
63. minut: Rosina dribler på højre fløj og spiller en god bold til Adebayor. Han skyder fra samme position som han scorede fra i Tyskland, men målmanden har lært lektion.
66. minut: Schalke prøver at spille sig igennem på midten. Pludselig trykker Ernane af med et fantastisk skud, men Volkan er helt ude ved stolpen og redder.
79. minut: Schalke bremser Genoas opspil og sender en lang bold i retning af Agüero, der får plads til at løbe fra forsvaret og stå alene overfor Volkan. Men han redder endnu en gang.
93. minut: Schalke har smidt flere folk op i angrebet. Et farligt indlæg sejler ind over Genoas felt og pludselig har Asamoah muligheden helt ovre i højre side. Han skyder første gang for at føle bolden op i modsatte hjørne, men han skyder over.

KAMPEN ER SLUT – RESULTAT 0 – 0

Genoa er videre med samlet score på 4-3

Kommentar:
Det er sejt at jeg er i kvartfinalen i UEFA Cup’en, men det er ikke helt så sejt at jeg har fået en dårlig vane med at spille uinspirerende 0-0 kampe hvor offensiven ikke virker overhovedet. Jeg tror taktikken skal ændres en smule.

13. marts
LODTRÆKNING TIL UEFA CUP KVARTFINALE

Så er det tid til igen at bide negle og krydse fingre.

Følgende andre hold er i bowlen:

Deportive la Caruña, Inter, Marseille, Palermo, Real Betis, Real Madrid og Tottenham.

Altså 3 spanske hold, 3 italienske, 1 fransk og 1 engelsk hold er tilbage. Hvem jeg ønsker at spille mod, ved jeg ikke helt. Bare jeg undgår et hold som Real Madrid, så tror jeg at der kan være en lille chance for at jeg spiller nogle gode kampe og måske kan overraske igen.

Jeg trak Palermo, der efter et fantastisk efterår er faldet lidt sammen ligesom Genoa og lige nu er nr. 3 i Serie A. Første kamp spilles 26. marts på Palermos hjemmebane. Jeg vil mene det var en af de bedste lodtrækninger jeg kunne få, alt taget i betragtning.

15. marts
Serie A, 31. spillerunde

Genoa (2) – Reggina (18)
1: 1,80   X: 3,00   2: 4,00

Optakt:
Efter lang tid med svære kampe, ser jeg frem mod denne hjemmekamp mod et af de hold som Genoa SKAL kunne slå. Jeg stiller med reserverne til denne kamp, fordi jeg snart både skal spille Coppa Italia semfinale og UEFA Kvartfinale.

Genoa – Reggina

2 – 0    (1-0)

1-0 Mourad Meghni (25)
2-0 Ekene Ezenwa (90)
Brændt straffe: Sebastien Grax, Genoa (64)

Kommentar:
Dette var Roupolos første hele kamp i mere end et halvt år. Han klarer sig okay, men må midtvejs skiftes ud med Ezenwa. Dagens modstander er godt organiseret, alligevel dominerer jeg totalt og spiller mig frem til de chancer jeg skal bruge. Den her sejr varmede ret meget.

Okay, så er der ikke flere Serie A kampe i denne måned. Pga. landskampe udenfor Europa udsættes min kamp mod Udinese. Stillingen ser sådan her ud efter 31. spillerunde, med kun 7 kampe tilbage!!

Jeg er godt nok 3 point efter Inter, men der er vel en teoretisk mulighed for at hente dem, hvis de skulle få gummiben ligesom Lazio gjorde sidste år. Men det kræver så også at jeg får styr på mine taktiske problemer, ellers kan jeg ende længere nede i tabellen.  Skuffet

15. marts
DANMARKS TRUP UDTAGET!

I dag har jeg udtaget de spillere, der skal spille VM kvalifikationskamp i parken mod Armenien d. 21. marts. Truppen ser sådan her ud:

MÅLMÆND:

Jesper Christiansen (FC København)
Emil Ousager (OB)
Thomas Sørensen (Birmingham)

VENSTRE FORSVAR:

Allan K. Jepsen (Bologna)
Michael Jakobsen (Udinese)

HØJRE FORSVAR:

Kasper Bøgelund (Borussia Münchengladbach)
Lars Jacobsen (FC København)

CENTRALT FORSVAR:

Daniel Agger (Liverpool)
Per Krøldrup (West Ham)
Michael Gravgaard (Genoa)
Thomas Bælum (Ascoli)
Kristian Bak Nielsen (FC Midtjylland)

VENSTRE WING:

Anders Due (Genoa)
Simon Poulsen (FC Midtjylland)

HØJRE WING:

Glenn Marcher (AGF)
Tobias Mikkelsen (Nottingham Forest)

DEFENSIV MIDTBANE:

Leon Andreasen (Ipswich)
Rasmus Würtz (Sporting)
Thomas Gravesen (Real Madrid)

OFFENSIV CENTRAL MIDTBANE:

Thomas Kahlenberg (Auxerre)
Michael Silberbauer (Aachen)
Kasper Lorentzen (Leverkusen)

ANGRIBER:

Søren Larsen (Schalke 04)
Rajko Lekic (Espanyol)
Morten “Duncan” Rasmussen (Brøndby)
Jon Dahl Tomasson (Bolton)

Steffen Rasmussens evner er dårligere end den unge Emil Ouager og Stephan Andersen er stadig skadet – derfor den nye mand til målmandsposten. Hvad der er mere alvorligt er at Christian Poulsen er skadet og derfor bliver Leon Andreasen brugt som defensiv midtbane i stedet. Jeg regner med at jeg godt lige kan klare mig uden Christian Poulsen i denne kamp.

18. marts
Coppa Italia, semifinalen, 1. kamp
Genoa – Milan

Optakt:
Så skal skridtet tages mod årets første pokal! Fra at have været den dårligst prioriterede turnering i sæsonen er Coppa Italia blevet min bedste mulighed for at vinde et trofæ. Kun Milan står mellem mig og finalen.  Hævet Øjenbryn

Genoa – Milan

0 – 4   (0-2)

0-1 Índio (20)
0-2 Alberto Gilardino (30)
0-3 Marek Jankulovski (72)
0-4 Vicenzo Iaquinta (83)

Kommentar:
Hvad fanden sker der!?!?!! Jeg har et lille overtag indtil det første mål. Derefter står milaneserne bare og venter på mine spillere, hvorefter de tackler og slår kontra. Meget nederen.  Græder
Paul Verbeek lækker til pressen at jeg har skældt ud efter kampen, men det er fedt nok, for det kan måske give spillerne en fornemmelse af at det er alvor.  Djævel

21. Marts
VM Kvalifikation, gruppe 3, 4. spillerunde
Danmark – Armenien

Optakt:
Den her skal vindes overbevisende. Men samtidig vil Armenien sikkert grave sig ned, og det er ret svært at spille imod.

Danmarks startopstilling:

Søren Larsen   Jon Dahl Tomasson

Thomas Kahlenberg

Simon Poulsen                                                Michael Silberbauer

Leon Andreasen

Michael Jakobsen  Per Krøldrup  Kristian B. Nielsen  Kasper Bøgelund

Jesper Christiansen

Jeg regner med at Armenierne er til at tale med. Derfor tester jeg Leon Andreasen på den defensive midtbaneplads. De andre pladser er ikke kun valgt efter hvem der er bedst, men også hvem der har den bedste fitness på dagen – noget som jeg har erfaret er meget vigtigt, når man spiller landsholdsfodbold.

GAME ON!

Danmark – Armenien

4 – 0  (3-0)

1 – 0  Simon Poulsen (5) – Simon Poulsen står næsten helt ude ved sidelinien i venstre side og laver et indlæg, der sejler over målmanden og ind i kassen.
2 – 0  Jon Dahl Tomasson (22) – Hjørnespark fra Thomas Kahlenberg, der rammer veteranen ved nærmeste stolpe. Jo, den gamle ræv kan endnu.
3 – 0  Jon Dahl Tomasson (39) – Indkast i venstre side, som Michael Jakobsen smider ind i det lille felt til den gamle måltyv, der endelig igen lever op til sin nickname to-måls-son. Målet er Tomassons jubilæumsmål nr. 50 ifølge stadionspeakeren.

PAUSE
Jon Dahl Tomasson er blevet småskadet og Morten Rasmussen kommer ind i stedet for.

4 – 0  Søren Larsen (90) – Simon Poulsen opfanger en bold og sender Larsen af sted i et kontraløb.

MOM: Simon Poulsen – et assist og et mål.
Den unge FCM spiller slog endelig igennem.

Kommentar:
En stærk 1. halvleg, specielt af veteranen Tomasson, der viser at hans målnæse lever i bedste velgående. Jeg frygtede at kæmpe mod et massivt forsvar, men det viste sig at blive meget let – mest på grund af mit overlegne hovedspil. I anden halvleg spiller drengene hyggebold, og Morten Rasmussen får et mål underkendt inden Søren Larsen slutter aftenen af.

Andre kampe i gruppen:

Holland – Letland  4-0
Israel – Nordirland 1-2

Stillingen i gruppe 3 ser lige nu sådan her ud:

Med dagens resultater vil jeg mene at både Nordirland, Israel og Letland er ude af billedet. Denne gruppe vil nu udelukkende være en duel mellem Danmark og Holland om den direkte kvalifikationsplads, og det har jeg det egentlig ret godt med. Det vil alt andet lige være en smule lettere at spille mod hold, der ingen chance har for at kvalificere sig end nogle håbefulde, tændte drømmere. Indtil nu er alt gået bedre end jeg turde drømme om i denne gruppe.

Næste kamp er 30. maj i Parken mod Holland. Hvem sagde nøglekamp?!  Shockeret

26. marts

UEFA Cup kvartfinale, 1. kamp
Palermo – Genoa

Optakt:
Jeg håber så meget at drengene har tænkt sig grundigt om mens der har været landskampe. Der skal virkelig findes en anden indstilling frem hvis vi skal have nogen som helst chance for ikke at blive kørt helt over af dagens modstander, der slog os klart tidligere på året. De bør være en helt del mere tændte i denne kamp.

Genoas startopstilling:

Sherman Andrés Cárdenas

Ricardo Vaz Te                                            Christian Wilhelmsson             
                                           Custódio

Paul Verbeek   Michael Gravgaard   Hugo Sanchéz   Leonardo Ponzio

Babacan Volkan         

Hugo Sanchéz har vist gode takter i dette forår efter at have brugt hele efteråret på bænken. Derfor får han chancen i stedet for den skadede Matingou. Jeg krydser fingrene og håber det bedste for den her kamp.

GAME ON!

-   

2 – 2  (1-2)

0-1 Adebayor (34) - Ezenwa bliver stukket dybt og løber af sted. Adebayor løber med og får serveret bolden indover. Fantastisk.
1-1 Barreto (44) – Efter massivt Genoa-pres får Palermo endelig et gennemspillet angreb. Det ender med et flot bananskud udenfor feltet. Flot, men ærgerligt.
1-2 Adebayor (45) – Lige efter hjemmeholdets scoring sendes bolden ind over til Ezenwa. I første omgang klarer keeperen Frey, men så står Adebayor igen det rigtige sted.  Thumbs Up

PAUSE!

2-2 Caracciolo (82) – Genoa afværger et angreb, men får bolden lige tilbage i synet. Angriberen løber fra sin markering og sparker klatten ind med en halvflugter.

Kommentar:
En god kamp og et godt resultat. Det er den bedste kamp jeg har spillet siden Schalke kampen

MARTS ER SLUT!

Det ser godt ud for Danmark, men ikke supergodt ud for Genoa.

I april spidser kampen til i toppen af Serie A, og jeg vil gøre alt for at bringe holdet til semifinalen i UEFA Cup’en.

Det bliver intenst!

Don AA
Manager

« Svar #266: 19 Maj 2006, 18:14 »

Der er gode muligheder for en semifinale i Uefa Cuppen efter 2-2 i Pelermo.
3 point op til Inter med 7 kampe igen det kan du godt hente kom så Genoa   Thumbs Up Thumbs Up
Til gengæld ser det ud til at du godt kan droppe at komme i finalen i Coppa Italia så spar spiller i returkampen og brug kræfterne på Uefa Cuppen og ligaen.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Soccerpop
Gæst

« Svar #267: 20 Maj 2006, 21:06 »

Update! Update!
kan ikke vente

Dusty78DK
Manager

« Svar #268: 20 Maj 2006, 21:09 »

Update! Update!
kan ikke vente

Det kommer nok til at atge lidt tid. Jeg er kun noget cirka halvvejs ind i april og der er rigtig mange og vigtige kampe.  Skuffet

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #269: 20 Maj 2006, 21:26 »

Det kommer nok til at atge lidt tid. Jeg er kun noget cirka halvvejs ind i april og der er rigtig mange og vigtige kampe. Skuffet

Jamen så må vi jo bare væbne os med tålmod. Selvom det er svært.

Håber du er på vej til at blive italiensk mester Smiley her fra krydses der finger for Genoa Smiley

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 74 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010