home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 664 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvis jeg spiller sæson nr. 10 i denne blog, vil du så læse med?  (Afstemning slut: 24 Jan 2007, 22:40)
Ja da!
- 24 (82,8%)
Næh, det regner jeg ikke med
- 2 (6,9%)
Øh, læse med? Hvordan gør man det?
- 3 (10,3%)
Antal Stemmer: 29

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil  (Læst 187090 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: The Resurrection of Genoa & Denmark
« Svar #225: 09 Maj 2006, 15:54 »

Som du selv siger er det for tidligt at tage champagnen op. Det er jeg enig i. Den når jeg bare at blive dårlig til når du skal fejer mesterskabet en gang i forårt Grin. klog beslutning Thumbs Up

Ellers kan man jo kun bøje sig i støvet over de super resultater denne måned har budt på for Genoa.

Det ser jo helt fantastisk ud. Jeg tror på at guldet havner i Genoa Smiley

Jeg er nødt til at være realist, ellers tror jeg det for alvor går galt for holdet.

Tak ellers for de mange pæne ord - rødmer helt.  Grin

ZhotLog
Gæst

« Svar #226: 09 Maj 2006, 16:46 »

Jeg har svært ved at forudsige hvor Genoa ender i denne sæson.
Men det har jeg ikke!!! 1. plads er forventningerne herfra..! jeg har allerede bestilt den dyreste champagne jeg kunne finde, så hvis du ikke vinder bliver jeg krafthelvede sur ( og fuld  crazy )

Zone 43
Manager

« Svar #227: 09 Maj 2006, 16:50 »

Men det har jeg ikke!!! 1. plads er forventningerne herfra..! jeg har allerede bestilt den dyreste champagne jeg kunne finde, så hvis du ikke vinder bliver jeg krafthelvede sur ( og fuld  crazy )

Skååååååål Opstemt

Tror godt på en top 3 placering samt et godt resultat i Europa Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Dusty78DK
Manager

« Svar #228: 09 Maj 2006, 18:53 »

Tror godt på en top 3 placering samt et godt resultat i Europa Smiley

Selv om jeg ikke vil hoppe med på sejrsvognen så tidligt, så kunne jeg i hvert fald forestille mig det kunne blive til en god tur i Europa i denne sæson. Jeg jeg også opjusteret mine forventninger lidt i Serie A: Jeg vil gerne kvalificeret til Europa i næste sæson.

Bademesteren
Manager

« Svar #229: 09 Maj 2006, 21:53 »

Jeg har jo Brøndby i hjertet, så du napper 2. pladsen lige efter dem...  Wink

Dusty78DK
Manager

« Svar #230: 12 Maj 2006, 13:03 »

DECEMBER 2008

Tja, nu kan jeg vidst ikke holde den gående mere. Er der stadig nogen, der for alvor tror på at jeg ender på 50 point sådan som min målsætning er? I sidste sæson fik nr. 9 i ligaen 51 point, og nr. 10 fik 49.

Genoa på en 9.-10. plads i denne sæson? Nej, vel? Jeg tror jeg vil være en smule mere optimistisk. Nej, ikke optimistisk, realistisk. Jeg er ved at have sammenspillet et ret godt hold, hvis jeg selv skal sige det, så mon ikke jeg kan opnår mere end 9.-10.plads.

Derfor er sæsonens nye målsætning at jeg skal opnå kvalifikation til europæisk fodbold. Lige nu ligger Italien til at tage 4 Champions League pladser og 3 UEFA Cup pladser i næste sæson. Derfor må målet være for denne sæson at ende på plads 1-6 eller vinde pokalen. Det tror jeg er realistisk.

Hvis jeg skal være en smule mere optimistisk vil jeg endda sige at hvis ingen af mine nøglespillere bliver skadet, så skal være ligefrem uheldig for ikke igen at løbe med en placering, der giver adgang til Champions League i næste sæson. Derudover har jeg spillet så overbevisende i UEFA Cup gruppen, at jeg tror jeg kan nå langt. Hey, hvis jeg trækker de rigtige hold, så kan jeg måske gå hele vejen til finalen!  Thumbs Up

Nå, men jeg kommer ingen vegne ved at plapre løs. Here we go!

4. december
Coppa Italia, 1. runde, 2. kamp

Siena (Serie B) – Genoa

Optakt:
November måned lagde maksimalt pres på mine spillere. Derfor har jeg valgt stort set mit reservehold til at spille kampen her. Det ville være fedt at gå videre, men den italienske pokalturnering er lavest i prioriteringsrækkef ølgen.

Siena – Genoa

2 – 4  (0-2)

0-1 Daniel Cousin (6)
0-2 Ekene Ezenwa (9)
0-3 Ricardo Vaz Te (78)
1-3 Christian Amedei (82)
2-3 Christian Amedei (84)
2-4 Denílson (93)

Genoa samlet videre med samlet målscore på 6-3.

Kommentar:
Syret kamp, bedre kan det ikke siges. Jeg har modstanderne helt nede i sækken efter det tredje mål, men først en forsvarsfejl af Gravgaard (der efterhånden spiller ringere end jeg ved ikke hvem) og siden et flot angreb, bringer spænding tilbage i kampen. Et direkte frisparksmål i det tredje overtidsminut gør os til suveræne vindere alligevel.

7. december
Serie A, 15. spillerunde

Palermo (2) – Genoa (1)
1: 2,75   X: 3,20   2: 2,25

Optakt:
Med 15 ubesejrede kampe med sig tager Genoa af sted til topopgør mod sæsonens anden store overraskelse med den tidligere Chelsea træner Vialli bag roret. Alle spillere er klar til at give den hele armen, og jeg håber at kunne komme af sted med et enkelt point.

Palermo – Genoa

3 – 0   (2-0)

1-0 Bonazzoli (8)
2-0 Caracciolo (33)
3-0 Grosso (79)

Kommentar:
En skandaløs præstation. I hele første halvleg sejler holdet rundt på banen som tyske badeturister og jeg skælder meget voldsomt ud. Det hjælper en lille smule efter pausen, men resultatet bliver alligevel at jeg taber min første kamp siden 21. september.   Græder

11. december
UEFA Cup gruppespillet, gruppe F

Red Star – Genoa
1: 2,63   X: 3,00   2: 2,50

Optakt:
Kun en måned efter Danmarks pinlige nederlag på Marakana stadion i Beograd er jeg tilbage. Denne gang som styrmanden i Genoa, der skal lede tropperne til sejr mod Walter Zengas tropper. Røde stjerne kan faktisk godt gå videre, men det kræver det slår Genoa. Jeg har ikke tænkt mig at give op frivilligt.

Red Star – Genoa

0 – 8   (0-3)

0-1 Daniel Cousin (12)
0-2 Daniel Cousin (43)
0-3 Emmanuel Adebayor (45 +2)
0-4 Sherman Andrés Cárdenas (49)
0-5 Daniel Cousin (56)
0-6 Emmanuel Adebayor (70)
0-7 Massimo Oddo (81, straffe)
0-8 Daniel Cousin (90)

Kommentar:
Fantastisk kamp. Hvad der gør den endnu mere fantastisk er at holdet så meget dårligt i Palermo-kampen og så få dage senere spiller en så utrolig kamp. Jeg begynder igen at tro på gode resultater i denne sæson.  Cool

Anden kamp i gruppen:

Brøndby – Panathinaikos  2 – 1

Stillingen i gruppe F endte med at se sådan her ud:

Yes, jer der stemte på 1. pladsen vandt altså.  Smiley
Betis sniger sig videre – godt hjulpet af mit eneste pointtab i gruppen. Nu bliver det spændende at se hvem jeg skal møde i knock-out fasen.

12. december
GENOA TRAK BOAVISTA

Der var lodtrækning til UEFA Cup 1. knockoutrunde i dag, og op af hatten trak jeg det portugisiske hold Boavista. Jeg har ikke den portugisiske liga med i spillet, så jeg ved ikke hvordan det går dem i ligaen lige nu. I UEFA Cup’en kom de med nød og næppe videre fra deres gruppe med kun 4 point på en 3. plads efter Olympiakos og Schalke 04.

Jeg vurderer mine chancer for at komme videre som værende okay gode. Den første kamp er 12. februar i Portugal, og jeg er ret glad for at starte på udebane, for det giver optimale muligheder for at tage røven på modstanderne.  Wink

Hvis jeg kommer videre efter kampene mod Boavista skal jeg møde enten Austria Wien eller Schalke 04.

14. december
Serie A, 16. spillerunde

Genoa (2) – Atalanta (14)
1: 1,80   X: 3,00   2: 4,00

Optakt:
Denne kamp er den optimale mulighed til at bygge videre på den fantastiske sejr i UEFA Cup’en. Jeg regner med at kunne spille godt i den her kamp.

Genoa – Atalanta

0 – 0

Kommentar:
Tilbage til det samme, gamle lort. Jeg dominerer, men vinder ikke. Jeg skælder ud og håber der sker noget. Det ser ikke ligefrem lovende ud.  ticked off

17. december
Serie A, 17. spillerunde

Genoa (2) – Livorno (8)
1: 1,80   X: 3,00  2: 4,00

Optakt:
Som konsekvens af sidste kamp finpudser jeg taktikken en smule og håber at min skideballe hjalp. Ezenwa erstatter Adebayor oppe foran.

Genoa – Livorno

5 – 0  (4-0)

1-0 Christian Wilhelmsson (5)
2-0 Sherman Andrés Cárdenas (7)
3-0 Ekene Ezenwa (33)
4-0 Daniel Cousin (37)
5-0 Sherman Andrés Cárdenas (92)

Kommentar:
Yes! Det kører bare for mig! Drengene spiller igen som et tophold og mine forhåbninger til en topplacering er stadig levende.

20. december
Serie A, 18. spillerunde

Brescia (14) – Genoa (2)
1: 2,75   X: 3,20    2: 2,25

Optakt:
Genoa er genfødt som tophold. Nu skal niveauet holdes så 2008 bliver sluttet ordentligt af.

Brescia – Genoa

1 – 4  (1-2)

0-1 Ekene Ezenwa (5)
1-1 Salvatore Bruno (9)
1-2 Panelli (selvmål, 43)
1-3 Ekene Ezenwa (52)
1-4 Daniel Cousin (86)

Kommentar:
Kampen er meget tæt i første halvleg. Jeg brænder to store chancer inden et skud fra Ezenwa bliver rettet af og noteres som selvmål. Det løser op for spillet og fra det øjeblik af er det bare opvisning.

Der er ikke flere Serie A kampe for mig i år. Stillingen ser sådan her ud:

22. december
SALG AF MACCARONE AFLYST!

Maccarone skulle være overgået til Maccabi Haifa i dag til en pris på £2.500.000, men salget er blevet aflyst fordi der er for mange udenlandske spillere i det israelske holds trup. Øv!  Sur

DECEMBER ER SLUT!

Den første halvsæson er slut. Året sluttede af med en blandet måned, der var en smule utilfredsstillende. Jeg håber at kunne finde mere stabilitet i januar.

På gensyn i Januar 2009!

Soccerpop
Gæst

« Svar #231: 12 Maj 2006, 15:36 »

December var lidt blandet oplevelse, Ubeslutsom
men er sikker på at det går bedre i Januar Smiley

Soccerpop
Gæst

« Svar #232: 13 Maj 2006, 12:30 »

prøvede at downloade freakUP 2.0 igen,
men der skete det samme som sidst Peace
downloadede Patch 6.0.3 i stedet for.
det virkede, Grin
så nu har jeg Cardenas med i spillet Smiley Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #233: 13 Maj 2006, 13:29 »

prøvede at downloade freakUP 2.0 igen,
men der skete det samme som sidst Peace
downloadede Patch 6.0.3 i stedet for.
det virkede, Grin
så nu har jeg Cardenas med i spillet Smiley Smiley

Jamen, så er det jo der, problemet lå. FreakUP 2.0 er bygget på patch 6.0.3, så har du ikke 6.0.3, kan du ikke bruge FreakUP 2.0. Derfor vil FreakUP virke nu, hvor du har patchen installeret :-)

Dusty78DK
Manager

« Svar #234: 13 Maj 2006, 20:16 »

JANUAR 2009

4. januar 2009
STORTALENT TIL GENOA

I dag kunne jeg præsentere det 17-årige danske stortalent Lasse Thomsen i Genoa. Schalke og mange andre europæiske topklubber har jagtet ham hele December, men det blev mig, der løb med æren. Sikkert fordi jeg er landstræner Wink . Knægten er skiftet fra FCK for £275.000.

6. januar
KRISEN KRADSER I GENOA!

Den er gal med økonomien for gud ved hvilken gang. Mens jeg har været ude i Europa og fejre fodboldmæssige triumfer, har et underskud stille og roligt vokset sig større og større. Jeg har ramt den tidligere rekord på £4.000.000 i underskud, og det ser ikke ud som om kurven er knækket endnu.  Græder

Jeg fatter ikke hvorfor. Jeg er £100.000 under mit lønloft og jeg har hele tiden solgt spillere for flere penge end jeg har købt ind. Derudover har jeg tjent gode penge på europæiske kampe og mit stadion er ofte fyldt til hjemmekampe. Hvad sker der?

Hvis nogen har et bud, så må I meget gerne komme med det. Smiley

7. januar
Serie A, 19. spillerunde

Genoa (3) – Lazio (9)
A: 2,50   X: 3,00   2: 2,63

Optakt:
Første kamp efter den 18 dage lange juleferie. Den her slags kampe kunne jeg godt have tabt i sidste sæson, men hvis drengene vil fortsætte med at spille om Champions League pladser, så skal de tage sig sammen nu.

Genoa – Lazio

0 – 0

Kommentar:
Kedelig, taktisk kamp. Mine chancer er langskud og Lazio har to gode frispark som Volkan redder.

MIDTVEJS I SERIE A!!

Yes, jeg er midtvejs i Serie A. Efter en god periode i foråret er holdet begyndt at svinge meget igen i deres præstationer. Alligevel har jeg 41 point halvvejs i ligaen hvorimod jeg havde 26 point på samme tidspunkt i sidste sæson. Så jo, det går ganske okay for Genoa sportsligt, men økonomisk er jeg nervøs for en katastrofe.

Evaluering af holdet:

Målmænd:
Jeg har to klassemålmænd, så er det sagt. Babacan Volkan og Ángel Barnabé er helholdsvis 20 og 21 år gamle men er allerede fantastiske begge to. Volkan er måske 10 % bedre end Barnabé, derfor er det ham, der får lov til at stå de fleste kampe. Jeg prøver at skifte lidt mellem dem så ingen bliver tossede, og det har virket godt hidtil. Hvis jeg skal sige en lille negativ ting om dem er det at de mangler rutine.
Samlet karakter: 9.5/10

Backs:
Oddo har overtaget Cassettis plads i den højre side og i venstre er der ingen tvivl om at Verbeek styrer. De er begge gode i offensiven, men af og til laver de en dårlig dribling og taber bolden i det defensive opspil. Verbeek har tendens til at få for mange gule kort.
Samlet karakter: 7/10

Centralt forsvar:
Jeg troede Sanchez og Acasiete skulle styre forsvaret i denne sæson, men Matingou og Gravgaard er stadig bedst. Det siger så ikke særlig meget, for Gravgaard har det med at spille til et 4-tal engang i mellem og Matingou er blevet smittet. Forsvaret er det eneste sted på holdet hvor alarmklokkerne virkelig ringer. Jeg har brug for en stjerne!
Samlet karakter: 6/10

Wings:
Wilhelmsson er den nogen lunde faste mand i højre side, Vaz Te er nogen lunde fast i venstre. For det meste klarer de deres job godt, men de er ikke gode nok til at slå indlæg fra baglinien.
Samlet karakter: 7.5/10

Defensiv midtbane:
Sæsonen startede med Zanetti som fast mand, men nu er Custódio kommet i gang. Kun få gange kommer modstanderne forbi på midten.
Samlet karakter: 8.5/10

Offensiv central midtbane:
Sherman Andrés Cárdenas, 14 mål i 19 kampe hidtil i sæsonen og Genoas topscorer. Mere behøver jeg vidst ikke sige.
Samlet karakter: 10/10

Angribere:
Ezenwa startede sæsonen svagt, men nu har jeg sammen med Adebayor og Cousin et godt udvalg til de to angrebspladser. Alle er stærke, hurtige og ved hvor målet står.
Samlet karakter: 9/10

Samlet bedømmelse af holdet: 57,5 ud af 70

Okay, men niveauet skal måske hæves en smule gennem … ja, du gættede det, indkøb. Grin

10. januar
Serie A, 20. spillerunde

Milan (4) – Genoa (3)
1: 1,80   X: 3,00   2: 4,00

Optakt:
En del spillere fra sidste kamp virkede uinspireret og derfor har jeg skiftet en del ud til denne gyserkamp, hvor jeg virkelig er tippet til at tabe. Jeg frygter ærligt talt en gentagelse af Palermo-kampen.

Milan – Genoa

1 – 1   (1-1)

0-1 Sherman Andrés Cárdenas (15)
1-1 Andrea Pirlo (straffe, 41)

Kommentar:
Jeg bliver sat under pres indtil jeg scorer ud af det blå. Jeg får et lille overtag indtil Verbeek er så dum at tage med hænder i feltet og hjemmeholdet kan score på straffe. Men alligevel kan jeg ikke være utilfreds med at få et point, for Milan kunne godt have vundet.

14. januar
Serie A, 21. spillerunde

Genoa (3) – Lecce (18)
1: 2,00   X: 3,25   2: 3,25

Optakt:
Efter de to skuffende kampe i det nye år skal der virkelig til at ske noget.

Genoa - Lecce

4 – 2  (2-1)

0-1 Mirko Vicinic (10)
1-1 Ekene Ezenwa (11)
2-1 Emmanuel Adebayor (36)
2-2 Mirko Vicinic (54)
3-2 Emmanuel Adebayor (63)
4-2 Ekene Ezenwa (79)

Kommentar:
Efter chokstarten af gæsterne finder jeg hurtigt stilen. Antonsson ender på 4 i karakter og både Verbeek og Oddo spiller også ringe.

18. januar
Serie A, 22. spillerunde

Ascoli (19) – Genoa (3)
1: 5,00   X: 3,50   2: 1,57

Optakt:
Ascoli gav os CL pladserne sidste sæson ved at vinde over Lazio. Siden da er det gået ned ad bakke for dem og de ligger næstsidst. Den her skal vindes.

Ascoli – Genoa

0 – 6   (0-4)

0-1 Sherman Andrés Cárdenas (5)
0-2 Ekene Ezenwa (8)
0-3 Paul Verbeek (16, straffe)
0-4 Ekene Ezenwa (19)
0-5 Marco Cassetti (70)
0-6 Ricardo Vaz Te (83)
Rødt kort: Roberto Guana, Ascoli (49)
Rødt kort: Jeff Strasser, Ascoli (90)

Kommentar:
Hvad siger i så? Spillerne kører med klatten. Efter et kvarter er kampen afgjort og jeg spiller modstanderen ud i middelhavet. Fantastisk.

21. januar
Coppa Italia, kvartfinale, 1. kamp
Lazio – Genoa

Optakt:
Tid til at spille pokal. Som jeg skrev tidligere er det vigtigst for mig at spille godt i Europa og klare mig godt i ligaen. Alligevel vil jeg gerne vinde den her kamp, om ikke andet for moralens skyld. Wink

Lazio – Genoa

0 – 2   (0-0)

0-1 Ekene Ezenwa (71)
0-2 Custódio (88)

Kommentar:
Lazio kører rundt med mig hele første halvleg, men enten kommer en forsvarsspiller i vejen eller også er det Volkan, der redder os. Langsomt æder jeg mig ind på kampen i 2. halvleg og så kommer målene. 

25. januar
Serie A, 23. spillerunde

Messina (17) – Genoa (3)
1: 4,50   X:3,25   2: 1,67 

Optakt:
Payback time! De slog os chokerende i september og ødelagde min rekord som ubesejrede. Nu er jeg tilbage og det hele kører som det skal. Messina bør ryste i bukserne allerede.

Messina – Genoa

2 – 3   (1-0)

1-0 Gaetano D’Agostino (13)
1-1 Ekene Ezenwa (60)
1-2 Emmanuel Adebayor (79)
1-3 Sherman Andrés Cárdenas (80)
2-3 Michele Menicozzo (82)

Kommentar:
Uha! Messina kommer foran og det giver åbenbart drengene kuldegysninger og ubehagelige flashbacks til september. De spiller i hvert fald som en sæk lort i første halvleg. I pausen skælder jeg ud så det ryger ud af ørerne på mig og det har en effekt. Holdet kører med klatten og kunne sagtens have scoret 3 mål mere, hvis ikke det var fordi hjemmeholdets målmand var rigtig god. Reduceringsmålet til sidst gør afslutningen en smule spænende, men vi hiver de tre point hjem.  Thumbs Up

28. januar
Coppa Italia, kvartfinale, 2. kamp
Genoa – Lazio

Optakt:
Med 2-0 sejren på udebane i første opgør ser det ud til at blive en let kamp. Men måske har Lazio noget i ærmet.

Genoa – Lazio

1 – 2  (1-1)

1-0 Ekene Ezenwa (14)
1-1 Andrey Arshavin (45)
1-2 Tommaso Rocchi (90)
samlet sejr til Genoa på 3-2

Kommentar:
Ikke særlig god kamp. Drengene spiller for meget på resultatet selv om det ikke er det jeg har instrueret dem til, men okay, vi er videre. Desværre bliver Cárdenas skadet i kampen. Han er ude i 2-3 uger Sur . I semifinalen skal jeg møde Milan.

29 januar
TRUPPEN TIL ÅRETS FØRSTE LANDSKAMP UDTAGET

I dag har jeg udtaget landsholdet til venskabskampen mod Slovakiet d. 4. februar.

MÅLMÆND:

Jesper Christiansen (FC København)
Steffen Rasmussen (AGF)
Thomas Sørensen (Birmingham)

VENSTRE FORSVAR:

Allan K. Jepsen (Bologna)
Michael Jakobsen (Udinese)

HØJRE FORSVAR:

Kasper Bøgelund (Borussia Münchengladbach)
Lars Jacobsen (FC København)

CENTRALT FORSVAR:

Daniel Agger (Liverpool)
Per Krøldrup (West Ham)
Michael Gravgaard (Genoa)
Thomas Bælum (Ascoli)
Kristian Bak Nielsen (FC Midtjylland)

VENSTRE WING:

Anders Due (Genoa)
Simon Poulsen (FC Midtjylland)

HØJRE WING:

Glenn Marcher (AGF)
Tobias Mikkelsen (Nottingham Forest)

DEFENSIV MIDTBANE:

Christian Poulsen (Parma)
Rasmus Würtz (Sporting)
Thomas Gravesen (Real Madrid)

OFFENSIV CENTRAL MIDTBANE:

Thomas Kahlenberg (Auxerre)
Michael Silberbauer (Aachen)
Kasper Lorentzen (Leverkusen)

ANGRIBER:

Søren Larsen (Schalke 04)
Rajko Lekic (Espanyol)
Morten “Duncan” Rasmussen (Brøndby)
Jon Dahl Tomasson (Bolton)

Stephan Andersen er skadet og erstattes af Steffen Rasmussen. Leon Andreasen også skadet og det giver Michael Gravgaard chancen på landsholdet. Dermed er der 2 Genoa-spillere på det danske landshold. Så må vi håbe ingen vil beskylde mig for at favorisere mine egne spillere. funny

30. januar
GANG I SVINGDØREN

Som følge af den dårlige økonomiske situation har jeg i januar forsøgt at sælge så mange ”ubrugelige” spillere som overhovedet muligt. Jeg har endt med at sige farvel til de her:

Jamal Alioui  (forsvar højre & central) solgt til Nïmes for £500.000

Marangoz Mustafa (forsvar højre og central) solgt til Samsunspor for £500.000

Massimo Maccarone (angriber) – brokhovedet og tudefjæset blev endelig solgt. Den uheldige modtager blev Young Boys for £2.400.000.

Samlet har jeg solgt spillere i januar for £3.400.000 og det bringer underskuddet i klubben ned på minus £1.000.000. Det er stadig ikke fantastisk, men det er en start.

31. januar
KRONAVETER TIL GENOA!

Lige inden transfervinduet lukker kan jeg præsentere endnu en ny ung spiller i Genoa: Rok Kronaveter. Den 22-årige slovenske offensive midtbanespiller har trods sin unge alder allerede spillet tre landskampe. Jeg tror han bliver spændende at følge i fremtiden.

JANUAR ER SLUT!

Efter en usikker start ser det ud til at jeg har fået spillet til at hænge sammen igen i Genoa. Spørgsmålet er bare om jeg kan få styr på økonomien også.

« Seneste Redigering: 14 Maj 2006, 15:34 af Dusty78DK » Logged

Soccerpop
Gæst

« Svar #235: 13 Maj 2006, 21:41 »

fedt at du kommer så stærkt tilbage Smiley
efter en ikke så god december måned Cool

ZhotLog
Gæst

« Svar #236: 13 Maj 2006, 21:51 »

Dejligt at høre fra dig igen, efter en ( lidt for lang  Rullende Øjne ) pause... Mht. Økonomien tror jeg Måske jeg har fundet problemet:
klubben står i Bundløs gæld som tager penge ud af klubben hver eneste måned  Shockeret Eller, prøv i hvert fald lige at tjekke det... For det lyder, for mig, som den eneste mulighed...  Forseglede Læber

Dusty78DK
Manager

« Svar #237: 14 Maj 2006, 17:50 »

Dejligt at høre fra dig igen, efter en ( lidt for lang  Rullende Øjne ) pause... Mht. Økonomien tror jeg Måske jeg har fundet problemet:
klubben står i Bundløs gæld som tager penge ud af klubben hver eneste måned  Shockeret Eller, prøv i hvert fald lige at tjekke det... For det lyder, for mig, som den eneste mulighed...  Forseglede Læber

Jeg har tjekket, men Genoa har ingen gæld.

Det bliver mere og mere underligt hvorfor jeg har underskud hele tiden: Mit lønloft er £100.000 over mit nuværende, samlede løn og jeg har solgt for £10.000.000 flere spillere end jeg har købt i løbet af de 4 sæsoner.

Hvor bliver alle pengene af Huh?

Soccerpop
Gæst

« Svar #238: 14 Maj 2006, 20:15 »

det lyder mærkeligt det med økonomien Huh
kan nok det sværer ikk hjælpe dig da jeg ikke er en specialist omkring det med økonomi Rullende Øjne

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #239: 14 Maj 2006, 20:21 »

Ja det ser godt noget mærkeligt ud med økonomien. Det har jeg desværre ikke noget svar på.

Men ellers så ser det jo ganske godt ud igen efter en skidt december.

Kun man måske få et SS af stillingen i Serie A Ubeslutsom

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 74 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010