home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 742 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvis jeg spiller sæson nr. 10 i denne blog, vil du så læse med?  (Afstemning slut: 24 Jan 2007, 22:40)
Ja da!
- 24 (82,8%)
Næh, det regner jeg ikke med
- 2 (6,9%)
Øh, læse med? Hvordan gør man det?
- 3 (10,3%)
Antal Stemmer: 29

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil  (Læst 187054 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: The Resurrection of Genoa & Denmark
« Svar #210: 04 Maj 2006, 21:26 »

ikk det fedeste råd Ubeslutsom
har ødelagt mit spil Skuffet Græder Skuffet

Så har du lavet en fejl i installationen. FreakUP fejler intet Smiley

Prøv at geninstallere og start forfra Smiley

Soccerpop
Gæst

« Svar #211: 04 Maj 2006, 21:28 »

har prøvet men kan ikk få lov at slette det helt eller sådan noget

Dusty78DK
Manager

« Svar #212: 05 Maj 2006, 11:58 »

ikk det fedeste råd Ubeslutsom
har ødelagt mit spil Skuffet Græder Skuffet

Det undrer mig en smule. Jeg installerede Freakup mens jeg var i gang med Genoa-spillet, og det har ikke taget skade.

Mystisk ...  Huh

Soccerpop
Gæst

« Svar #213: 05 Maj 2006, 15:36 »

jeg fatter det heller ikk. Huh
måske det min computer der er noget galt med? Ubeslutsom

Soccerpop
Gæst

« Svar #214: 05 Maj 2006, 17:00 »

har fået mit spil til at virke igen Smiley
jubiiiiiiiiiiiiiiii Grin Opstemt Grin Opstemt Djævel Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #215: 05 Maj 2006, 22:15 »

OKTOBER 2008

1. oktober
Serie A, 7. spillerunde

Lecce (17) – Genoa (7)
1: 3,25   X: 3,25   2: 2,00

Optakt:
Maccarone får chancen i stedet for Ezenwa, der godt kunne trænge til en pause. Derudover gentager jeg Matinguo – Gravgaard konstellationen i det centrale forsvar, fordi den var fantastisk i sidste kamp.

Lecce – Genoa

0 – 3   (0-1)

0-1 Francesco Roupolo (4)
0-2 Francesco Roupolo (55)
0-3 Christian Wilhelmsson (58)

Kommentar:
Jeg styrer kampen fra start til slut, og det er bare en fed fornemmelse. Det lokale pattebarn Maccarone spiller ringe i en time inden jeg skifter ham ud på grund af en skade. Manden har 19 i hovedspil, men vinder ikke én hovedstødsduel. Roupolo scorer to kontramål, hvor han får bolden på midten og så løber fra hele forsvaret. Hvorfor er den mand ikke dansk statsborger?  Græder
Det mest negative ved kampen er at Cárdenas pådrager sig en skade, men den var heldigvis ikke så slem som jeg håbede, kun en uges pause – heldigvis mens der er landskampe – venter.

4. oktober
VM Kvalifikation, gruppe 3, 2. spilledag
Danmark – Israel

Optakt:
Denne kolde eftermiddag har der været godt gang i tilskuernes sang, og der er på ingen måde sparet på ansigtsmaling. Familien Danmark er mødt op i Parken for at se om den nye landstræner kan indfri de store forventninger og om holdet endelig kan spille noget glad bold som i 80’erne. Nogle medlemmer af pressen tvivler på Danmarks muligheder, men Thomas Bælum har udtalt at han er sikker på vi vinder.

Danmarks startopstilling:

Rejko Lekic  Jon Dahl Tomasson

Thomas Kahlenberg

Kasper Lorentzen                                             Glenn Marcher

Christian Poulsen

Allan K. Jepsen  Leon Andreasen  Daniel Agger Kasper Bøgelund

Thomas Sørensen

Søren Larsen og Simon Poulsen er ikke i form til at spille den her kamp. Derfor sætter jeg Kasper Lorentzen ud på venstre wing og laver en spændende ny angrebskonstellatio n bestående af Lekic og Tomasson.

GAME ON!

Danmark – Israel

2 – 0 (1-0)

1-0 Jon Dahl Tomasson (11) – Den rutinerede bomber føler bolden ind direkte på frispark fra cirklen udenfor straffesparksfeltet .
2-0 Rajko Lekic (72) – Danmark opfanger en dårlig aflevering fra Israels forsvar helt oppe ved midten og Kasper Lorentzen tager den lange tur inden han lægger bolden ind til Lekic. 
MOM: Kasper Lorentzen

Kommentar:
Tre point og hurtig videre! Både Daniel Agger og Thomas Sørensen må jeg skifte ud i pausen, fordi de er småskadet. Thomas Sørensen er så skadet at jeg efter kampen må indkalde Stephan Andersen i stedet for.
Israel er ikke specielt farlige i kampen, og har kun to store chancer. Nu gælder det Letland!

Øvrige kampe i gruppen:

Holland – Armenien 7-0
Letland – Nordirland 2-2

8. oktober
VM kvalifikation, gruppe 3, 3. spilledag
Letland – Danmark

Optakt:
Den sværeste kamp hidtil, men eftersom Letland hjemme ikke kunne vinde over Nordirland, tror jeg på chancen for at få alle tre point i dag.

Rejko Lekic   Søren Larsen

Thomas Kahlenberg

Kasper Lorentzen                                         Michael Silberbauer

Christian Poulsen

Allan K. Jepsen   Leon Andreasen   Daniel Agger  Kasper Bøgelund

Stephan Andersen

Kasper Lorentzen får genvalg fordi han blev MOM i sidste kamp. Derudover tester jeg Michael Silberbauer som højre wing. Jon Dahl er skiftet ud med Søren Larsen

GAME ON!

Letland – Danmark

0 – 2  (0-1)

0-1 Søren Larsen (44) – Thomas Kahlenberg stresser det lettiske forsvar og takler bolden væk fra højre back. Han sender bolden ind til ”der Waffe”, som ikke svigter.
0-2 Michael Silberbauer (85) - Dansk kontra efter Letland var tæt på at udligne. Kasper Lorentzen tager turen på venstre fløj og smider bolden ind over, hvor tre spillere står i kø for at afslutte.
MOM: Michael Silberbauer

Kommentar:
Jeg var ret heldig, det vil jeg gerne sige. Specielt i 2. halvleg var Letland meget pågående, og den vikarierende målmand Stephan Andersen måtte diske op med et par gode redninger. Det andet mål starter faktisk med at Michael Jakobsen header bolden væk fra stregen nede i vores mål.

Andre kampe i gruppen:

Armenien – Israel 0 – 1
Nordirland – Holland 0 – 1

VM KVALIFIKATIONEN ER SLUT FOR 2008

Stillingen i gruppe 3 ser sådan her ud indtil nu:

Jeg overvintrer på 1. pladsen med to point ned til Holland. Den første kamp i det nye år er hjemme mod Armenien. Målet er nået, jeg har maksimumpoint efter de tre første kampe og viser topfavoritterne baghjul!  Cool

16. oktober
UEFA Cup gruppespil, Gruppe F

I dag sidder Genoa over i UEFA-Cup’en, men der er to kampe i gruppen:

Betis – Brøndby  1 – 2
Panathinaikos – Røde Stjerne 1 – 1

Et fantastisk resultat for Brøndby, helt sikkert. Det giver mig et fingerpeg om, at det spanske hold er til at tale med, når jeg skal spille mod dem. Min første modstander, Panathainaikos, har kniven på struben efter deres uafgjorte kamp. Alt i alt ser det lovende ud for Genoas muligheder.

18. oktober

HANSEN PÅ VEJ VÆK?
Både Sevilla og Middlesbrough har fyret deres trænere indenfor de sidste par dage, og i begge tilfælde er jeg blevet nævnt som kandidat til posten. Det er selvfølgelig enormt smigrende, men som sagt regner jeg med at blive til min kontrakt udløber til sommer. Hvad der så sker derefter det ved jeg ikke rigtig.  Rullende Øjne

19. oktober
Serie A, 8. spillerunde

Roma – Genoa
1:  2,25   X: 3,20   2: 2,75

Optakt:
Alle er vendt tilbage fra VM-kvalifikation uden skader og flere af spillerne har gjort det godt. Maccarone bliver smidt ud på bænken fordi den her kamp er for vigtig til at jeg skal eksperimentere.

Roma (8) – Genoa (3)

0 – 0

Kommentar:
Hidtil har Roma været det mest skuffende hold i Serie A. De skiftede træner to gange i sidste sæson og der var hele tiden ballade om klubben. I dag spiller de godt, jeg er oprigtigt glad for at slippe væk med et point i hånden.  Ubeslutsom

19. oktober

MACCARONE VIL VÆK!
Endnu en gang har den italienske primadonna været i pressen og kæftet op om at han vil spille fast. Jeg fortæller ham at han ikke har jobbet med at vælge spillere, det har jeg, og regner med at det er det. Men næh, idioten beder – igen – om at blive solgt. Denne gang er der no mercy – ud med ham!!!   Djævel

22. oktober
Serie A, 9. spillerunde

Fiorentina (13) – Genoa (4)

Optakt:
Endnu en udfordrende udekamp. Martin Jørgensen er stadig aktiv hos dagens modstander, og vil sikkert gøre alt for at overbevise mig om det er en dårlig ting at jeg har gennemført et generationsskifte på wing-pladserne. Adebayor får chancen oppe foran i stedet for svingende Ezenwa.

Fiorentina – Genoa

0 – 2  (0-2)

0-1 Adebayor (45 sekunder!)
0-2 Cárdenas (11)

Kommentar:
Den gode kamp bliver smadret af at både Cárdenas, Volkan og Roupolo bliver skadet. Roupolo er ude mellem 3 og 4 måneder. Hvor uheldig kan man være?  ticked off

26. oktober
Serie A, 10. spillerunde

Genoa (4) – Sampdoria (6)
1: 2,25   X: 3,20    2: 2,75

Optakt:
Sidste kamp inden premieren i UEFA Cup grupperne. Jeg tester nogle af de spillere, jeg ikke plejer at bruge. Derfor ryger Custódio ned på den defensive midtbaneplads og Guel bliver højre wing som i sidste sæson.

Genoa – Sampdoria

2 – 1   (0-0)

0-1 Francesco Flechi (48)
1-1 Sherman Andrés Cárdenas (69)
2-1 Daniel Cousin (91)

Kommentar:
Det holdt hårdt, men sejren kom i hus. Vi sjusker i 1. halvleg, Sampdoria kommer foran og alt ser sort ud. Men jeg pisker drengene frem, vi brænder tusindvis af chancer, inden min sub Daniel Cousin til sidst står som et fyrtårn inde i feltet og header klatten i mål på kampens sidste hjørnespark. Tre point efter hårdt arbejde.

Det var den sidste ligakamp i oktober. Lige nu ser stillingen sådan her ud:

Jeg er inde i en rigtig god periode nu. Jeg håber det kan forsætte så jeg kan tage hævn over Arsenal i næste sæson.  Smiley

29. oktober

Genoa – Panathinaikos
1: 2,25    X: 3,20    2: 2,75

Optakt:
Jeg er svag favorit i denne første UEFA Cup gruppekamp. Selv om jeg også tror på jeg kan vinde, så var jeg slet ikke imponerende i kampende mod Aston Villa, så jeg har lidt bange anelser før denne kamp.  Ubeslutsom

Genoas startopstilling:

Ekene Ezenwa   Emmanuel Adebayor

Sherman Andrés Cárdenas

Ricardo Vaz Te                                            Christian Wilhelmsson

Cristiano Zanetti

Paul Verbeek  Mikael Antonsson  Michael Gravgaard  Massimo Oddo

Babacan Volkan

Den eneste ændring i forhold til ligakampene er at Matingou er blevet skiftet ud med Antonsson, fordi Matingou ikke er med i min europæiske udtagelse. Ellers er det her stort set min favoritopstilling.

GENOA ON!

Genoa – Panathinaikos

4 – 2  (3-2)

1-0 Emmanuel Adebayor (6)
1-1 Loris Reina (15)
2-1 Ekene Ezenwa (39)
3-1 Christian Wilhelmsson (45)
3-2 Stelios Kritikos (45 +1)
4-2 Sherman Andrés Cárdenas (90)

Kommentar:
Jeg styrer hele kampen og er overrasket over hvor tandløs Panathinaikos er. Alligevel scorer de to mål på deres to eneste chancer. Ikke fordi Volkan har en off-day, angriberne er bare de bedste hos dagens modstandere. En, der dog har en mega off-day, er Jimmy Nielsen i den anden ende af banen. De første to mål skyldes målmandens dårlige placering, og ved det tredje mål går han ud for at bokse væk men taber duellen med Wilhelmsson. Det er ikke specielt intelligent at spille så ringe når landstræneren sidder på første række, og på min blok skriver jeg at når Thomas Sørensen kommer tilbage fra sin skade, ryger Jimmy Nielsen ud af Danmarks trup.  Djævel

30. oktober

Red Star – Betis  1 – 1

Med det resultat ser stillingen i gruppen sådan her ud:

Genoa og Brøndby ligger forrest, selv om vi er de eneste hold, der kun har spillet en kamp. Det lover ganske godt for Genoas muligheder for at komme videre.

OKTOBER ER SLUT!

En spændende måned er slut. Danmark står stærkt i VM kvalifikationen og Genoa ser ud til at klare sig fint både i Europa og Serie A.

I november skal jeg blandt andet spille topkamp mod Inter og Juventus, og de kampe kommer til at vise hvor stærkt Genoa står på nuværende tidspunkt, og hvad holdet kan nå i denne sæson i Serie A.

Derudover skal jeg i november møde Betis og Brøndby i UEFA Cup’en og Genoa skal bevise de virkelig mener det alvorligt i Europa.

Ses vi? Det tror jeg nok vi gør!  Thumbs Up

« Seneste Redigering: 05 Maj 2006, 22:45 af Dusty78DK » Logged

Smith
Gæst

« Svar #216: 05 Maj 2006, 22:20 »

Det køre jo bare få dig Thumbs Up

SirToby
Manager

« Svar #217: 05 Maj 2006, 22:27 »

Det ser jo godt ud. Fortsæt i den stil.

ZhotLog
Gæst

« Svar #218: 05 Maj 2006, 22:59 »

Uhh, Genoa er jo ved at blive et hold man kan regne med i toppen af serie a  Hævet Øjenbryn
Men hvis jeg må tillade mig at spørge pænt... HVORDAN FANDEN KUNNE DU OVERHOVEDET HAVE EN GAMMEL OG ELENDIG SVANS SOM JIMMY NIELSEN MED I STOLTE DANMARKS TRUP??   ticked off ticked off   ticked off  ticked off  ticked off  ticked off
Der skal et SS til før jeg kan overbevises om at det overhovedet er værd at overveje om han skal med i truppen...  Rullende Øjne

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #219: 05 Maj 2006, 23:02 »

Jamen her lugter jo lidt af guld må man sige. De flotte resultater bliver bare ved med at komme og der ser sku godt og der må sige at være fortjent efter det hårde arbejde du har lagt i klubben. Thumbs Up

Super at se DK er på vej til VM Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #220: 06 Maj 2006, 17:36 »

Uhh, Genoa er jo ved at blive et hold man kan regne med i toppen af serie a  Hævet Øjenbryn
Men hvis jeg må tillade mig at spørge pænt... HVORDAN FANDEN KUNNE DU OVERHOVEDET HAVE EN GAMMEL OG ELENDIG SVANS SOM JIMMY NIELSEN MED I STOLTE DANMARKS TRUP??   ticked off ticked off   ticked off  ticked off  ticked off  ticked off
Der skal et SS til før jeg kan overbevises om at det overhovedet er værd at overveje om han skal med i truppen...  Rullende Øjne

Nå, ja, lad os lige kaste et billede op af Jimmy-drengen:

Han har da sine gode sider: Eksempelvis hans fantastiske reflekser og en-mod-en. Problemet med målmændene i Danmarks trup er, at der ikke er en som er WOW-fantastisk. Stephan Andersen er eksempelvis bedre end Jimmy til at tage høje bolde, men hans reflekser er dårlige. Sådan er det med alle målmændene.

Så jeg har ikke én god målmand. Heller ikke Thomas Sørensen, men det burde ikke undre nogen.  Wink
« Seneste Redigering: 06 Maj 2006, 18:48 af Dusty78DK » Logged

Dusty78DK
Manager

« Svar #221: 08 Maj 2006, 13:43 »

NOVEMBER 2008

1. november
MACCARONE SOLGT!

Siden juli har der været ballade om denne angriber, der er bedre til at kæfte op end at score mål. Nu er det slut. I dag blev han solgt til Maccabi Haifa til en samlet pris på £2.500.000, hvilket er en okay pris. Husk på at jeg ham gratis i sin tid. Købet går igennem 22. december.

2. november
Serie A, 11. spillerunde

Genoa (3) – Inter (2)
1: 2,75   X: 3,20   2: 2,25

Optakt:
Måneden starter med et gyseropgør mod Inter, der tæller klassespillere som Adiano, Damien Duff og Maxwell, og så er det dem, der er favorit. På grund af trætte spillere skifter jeg Zanetti ud med Custúdio og Cousin erstatter Ezenwa.

Genoa – Inter

4 – 1  (3-0)

1-0 Daniel Cousin (11)
2-0 Sherman Andrés Cárdenas (45)
3-0 Daniel Cousin (45+1)
3-1 Adriano (48)
4-1 Sébastien Grax (59)

Kommentar:
Hold da op hvor jeg styrede! Ydmygelsen blev komplet da Cárdenas først scorer til 2-0 efter vi splittede Inters forsvar helt ad. Så løber vi op til midtercirklen og Inter giver bolden op. Angriberen står og fedter med bolden så længe at Cousin let kan erobre den, hvorefter han løber gennem forsvaret og scorer til 3-0. Sublimt.
Inter presser på i første halvleg og får reduceret. Men da Grax bliver skiftet ind og scorer på et smukt ”bananskud” er modstanderne færdig. Faktisk kan de takke deres målmand for at Wilhelmsson ikke scorer det femte mål i overtiden.

2. november
DANMARKS TRUP UDTAGET

Landsholdsåret sluttes af med en venskabskamp på udebane mod Serbien/Montenegro d. 8. november. Til den kamp har jeg udtaget følgende spillere:

MÅLMÆND:

Jesper Christiansen (FC København)
Steffen Rasmussen (AGF)
Thomas Sørensen (Birmingham)

VENSTRE FORSVAR:

Allan K. Jepsen (Bologna)
Michael Jakobsen (Udinese)

HØJRE FORSVAR:

Kasper Bøgelund (Borussia Münchengladbach)
Lars Jakobsen (FC København)

CENTRALT FORSVAR:

Daniel Agger (Liverpool)
Per Krøldrup (West Ham)
Leon Andreasen (Werder Bremen)
Thomas Bælum (Ascoli)
Kristian Bak Nielsen (FC Midtjylland)

VENSTRE WING:

Anders Due (FC Nordsjælland)
Simon Poulsen (FC Midtjylland)

HØJRE WING:

Glenn Marcher (AGF)
Tobias Mikkelsen (Nottingham Forest)

DEFENSIV MIDTBANE:

Christian Poulsen (Parma)
Rasmus Würtz (Sporting)
Thomas Gravesen (Real Madrid)

OFFENSIV CENTRAL MIDTBANE:

Thomas Kahlenberg (Auxerre)
Michael Silberbauer (Aachen)
Kasper Lorentzen (Leverkusen)

ANGRIBER:

Søren Larsen (Schalke 04)
Rajko Lekic (Espanyol)
Morten “Duncan” Rasmussen (Brøndby)
Jon Dahl Tomasson (Bolton)

Thomas Sørensen er klar til at indtaget målet igen efter sin skade. I stedet er Steffen Rasmussen blevet skadet, men fordi Zhotlog har lagt pres på mig Wink , har jeg alligevel ikke givet Jimmy Nielsen en chance til.

5. november
Serie A, 12. spillerunde

Genoa (2) – Juventus (4)

Optakt:
Så er der lagt i kakkelovnen! Jeg skal op mod det hold, der gav os størst problemer sidste år. Ud over at Matingou og super keeperen Volkan er skadet, bliver Cárdenas også skadet dagen inden kick-off. Det er simpelthen så nederen!  Skuffet

Genoa – Juventus

2 – 0   (1-0)

1-0 Sébastien Grax (26)
2-0 Emmanuel Adebayor (86)

Kommentar:
Et brag af en kamp. En meget lige halvleg ændrer sig fuldstændigt da vi kommer foran på reserven Grax’s mål. Jeg dominerer resten af 1. halvleg og burde måske have scoret den anden kasse. I anden halvleg presser gæsterne voldsomt på, og Bernabé i målet viser at han er lige så stærk som Volkan. Kampen slutter med et mislykket Juventus-hjørnespark som vi slår kontra på og på den måde scorer det afgørende mål. Sådan!

8. november
Venskabskamp, Serbien/Montenegro - Danmark

Optakt:
Som afslutning på landsholdets 2008 sæson skal holdet på en tur til Marakana i Beograd for at spille en venskabskamp mod Serbien/Montenegro, der fører deres VM-pulje - lige så suverænt som os – foran Skotland og Sverige. Danmark har traditionelt problemer når der skal spilles på Balkan, og denne gang bliver sikkert ikke anderledes. Alligevel vil jeg benytte kampen til at teste en del af de spillere som jeg hidtil ikke har brugt:

Morten Ramussen  Rejko Lekic

Kasper Lorentzen

Anders Due                                                                   Tobias Mikkelsen

Thomas Gravesen

Michael Jakobsen  Thomas Bælum  Kristian B. Nielsen  Lars Jacobsen

Stephan Andersen

GAME ON!

Serbien/Montenegro – Danmark

3 – 2   (3-1)

1-0 Mirko Vucinic (15)
2-0 Danko Lazovic (20)
3-0 Nenad Milijas (32)
3-1 Søren Larsen (45)
3-2 Lars Jacobsen (91)

Kommentar:
En skidt kamp. Stephan Andersen må tage hovedansvaret for 0-2 og 0-3 og nede med tre mål ser det meget skidt ud. Men Søren Larsen viser moralen og fighter efter han bliver sat på banen efter en halv time som erstatning for den skadede Lekic.
Det er selvfølgelig aldrig rart at tabe, men det er okay at spillerne prøver at kæmpe for resultatet i en kamp hvor der ikke er point på spil.

15. november
LAUDRUP TIL ROMA?

For tredje gang på et år har Roma sagt farvel til deres træner på grund af dårlige resultater. De sidste to gange har jeg været topfavorit til jobbet, men den tvivlsomme rolle har Michael Laudrup nu fået. Laudrup har efter Brøndby været i to mislykkede jobs, nemlig først Barcelona og siden Herta Berlin. Ingen af stederne vandt han titler.
Det er ret fedt at vide at jeg var førstevalg til jobbet som Roma-træner, hvor Laudrup kun er andetvalget. funny

16. november
Serie A, 13. spillerunde

Reggina (18) – Genoa (1)
1: 4,00   X: 3,00   2: 1,80

Optakt:
Så er jeg klar til at puste en smule ud efter de sindssygt hårde kampe mod Juventus og Inter. Cárdenas og Volkan er desværre stadig skadede, men de andre spillere har mod Juventus vist at de også kan være med.

Reggina – Genoa

0 – 3  (0-1)

0-1 Daniel Cousin (3)
0-2 Ricardo Vaz Te (85)
0-3 Ekene Ezenwa (91)

Kommentar:
Den første halve time har jeg fire 100 % chancer, men scorer kun én kasse. Det giver dagens modstander blod på tanden, og kampen er enormt tæt indtil Regginas forsvar endelig bukker under for presset.
Denne kamp er den tiende i træk uden nederlag. Cool

18. november
OVE PEDERSEN TIL FENERBAÇE!

Ove Pedersen blev i dag udpeget som den nye træner for den tyrkiske topklub. Der er åbenbart ved at være inflation i danske trænere i det store udland. Opstemt

20. november
UEFA Cup gruppespil, gruppe F

Betis – Genoa
1: 2,25   X: 3,20   2: 2,75

Optakt:
Betis er tvunget til sejr hvis de vil gøre sig gældende i denne gruppe, og Cárdenas er stadig skadet. Alt det bidrager til at kampen bliver en hård, intens kamp, der er forbudt for børn.

Betis – Genoa

2 – 2   (1-1)

0-1 Christian Wilhelmsson (14)
1-1 Assunção (33)
1-2 Custódio (62)
2-2 Assunção (87)

Kommentar:
Kampen blev lige så intens som jeg kunne have frygtet. I første halvleg er jeg heldig ikke at være bagud med to mål, da jeg endelig scorer. Betis kæmper og slider for at få den sejr, der vil give dem fodfæste i gruppen igen, men de må heldigvis nøjes med uafgjort.

I gruppens anden kamp vinder Brøndby 3-1 over Red Star, hvilket garanterer dem en plads videre fra gruppen.

23. november
Serie A, 14. spillerunde

Genoa (1) – Udinese (10)
1: 2,00   X: 3,25   2: 3,25

Optakt:
Cárdenas er tilbage fra sin skade, men jeg sparer ham i denne kamp, som er en underlig midterkamp mellem to UEFA cup kampe.

Genoa – Udinese

2 – 0   (1-0)

1-0 Emmanuel Adebayor (36)
2-0 Custódio (71)

Kommentar:
En elendig kamp, hvor gæsterne får lov til at presse mig mere end godt er. Jeg er godt gal i skralden efter kampen og siger til spillerne de har skuffet mig fordi de ikke var i stand til at lukke modstanderen helt ned.

Så er månedens kampe i Serie A slut. Stillingen ser lige nu sådan her ud:

Det er selvfølgelig fedt at ligge øverst i tabellen, men der er ingen grund til at trække champagnen op endnu. Der er stadig ufatteligt mange kampe tilbage, og jeg har kun 1 points forspring. Jeg koncentrerer mig ikke om hvilken plads vi har i tabellen – i hvert fald ikke endnu. I stedet er mit fokus den næste kamp, og sådan bliver det ved med at være de næste cirka 15 spillerunder.

27. november
UEFA Cup gruppespil, gruppe F

Genoa – Brøndby
1: 2,00  X: 3,25   2: 3,25

Optakt:
Den moralske finale i gruppen. Brøndby er allerede kvalificeret til at gå videre, men vil sikkert gerne have en bedre italiensk oplevelse end dengang mod Roma i 1991. Cárdenas er tilbage og er sammen med Volkan topmotiveret til at levere varen. Det her bliver årets kamp!

Genoa – Brøndby

2 – 0  (0-0)

1-0 Emmanuel Adebayor (63)
2-0 Ekene Ezenwa (89)

Kommentar:
Indtil vores første mål har bolden stort set kun befundet sig på Brøndbys banehalvdel. Vi har haft 10 skud indenfor målrammen, men har ikke scoret. Underligt nok overlader vi initiativet til Brøndby efter vores første mål, og de er ganske tæt på at udligne inden vi slår til på kontra i slutfasen.
Men skidt, nu er Genoa sikret videre deltagelse! Thumbs Up

Anden kamp i gruppen:
Panathinaikos – Betis  0 – 2

Resultatet betyder at Betis stadig kan nå videre i turneringen, specielt hvis jeg vinder over røde stjerne. Tabellen for UEFA Cup gruppe F kan ses her:

30. november
Coppa Italia, 1. runde, 1. kamp

Genoa – Siena (Serie B)

Optakt:
Så skal holdet ned på jorden efter en lang tur ude i Europa. Cárdenas og Volkan får en pause.

Genoa – Siena

2 – 1  (0-0)

1-0 Paul Verbeek (68)
2-0 Emmanuel Adebayor (77)
2-1 Christian Amedei (85)

Kommentar:
Jeg er ved at få et problem med at dominere kampen uden at score. Igen i denne kamp dominerer jeg massivt men vinder alligevel kun en meget snæver sejr.

NOVEMBER ER SLUT!

En omtumlet måned med mange spændende kampe og gode resultater. Jeg har overtaget førstepladsen både i Serie A og UEFA Cup gruppen. Det lover meget godt for december!  Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #222: 08 Maj 2006, 14:00 »

Som du selv siger er det for tidligt at tage champagnen op. Det er jeg enig i. Den når jeg bare at blive dårlig til når du skal fejer mesterskabet en gang i forårt Grin. klog beslutning Thumbs Up

Ellers kan man jo kun bøje sig i støvet over de super resultater denne måned har budt på for Genoa.

Det ser jo helt fantastisk ud. Jeg tror på at guldet havner i Genoa Smiley

Soccerpop
Gæst

« Svar #223: 08 Maj 2006, 14:36 »

har ikke været hjemme de sidste par dage Cool
men kan se din blog bestemt ikke er blevet dårligere. Smiley Smiley
fortsæt det gode arbejde og Serie A Pokalen lander i Genoa Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #224: 09 Maj 2006, 15:52 »

har ikke været hjemme de sidste par dage Cool
men kan se din blog bestemt ikke er blevet dårligere. Smiley Smiley
fortsæt det gode arbejde og Serie A Pokalen lander i Genoa Thumbs Up

Taaak for roserne.

Lige nu prøver jeg bare at vinde kampene og så håbe det bedste. Jeg har svært ved at forudsige hvor Genoa ender i denne sæson.

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 74 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010