home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 738 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvis jeg spiller sæson nr. 10 i denne blog, vil du så læse med?  (Afstemning slut: 24 Jan 2007, 22:40)
Ja da!
- 24 (82,8%)
Næh, det regner jeg ikke med
- 2 (6,9%)
Øh, læse med? Hvordan gør man det?
- 3 (10,3%)
Antal Stemmer: 29

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil  (Læst 187042 gange)
ZhotLog
Gæst

Sv: The Resurrection of Genoa & Denmark
« Svar #180: 01 Maj 2006, 22:53 »

Shockeret  Shockeret  Shockeret  Shockeret   Shockeret  Shockeret  Shockeret  Shockeret
CARDENAS ER JO: Ganske ok  Thumbs Up

8 eller 20, næsten de samme eller  Ubeslutsom

Forresten, har i set det der krydsord? Spørgsmål 2: Denne forholdsvis nye bruger har vist stor interesse for diverse blogs, dog uden selv at have haft gang i en
Det skulle vel aldrig være mig?  Rullende Øjne
Det passer i hvert fald med spørgsmål 1, hvor svaret jo tydeligvis er Chelsea..
Tænk en gang... Jeg er med i en "stor" quiz!  funny  crazy

Dusty78DK
Manager

« Svar #181: 02 Maj 2006, 12:10 »

Forresten, har i set det der krydsord? Spørgsmål 2: Denne forholdsvis nye bruger har vist stor interesse for diverse blogs, dog uden selv at have haft gang i en
 Det skulle vel aldrig være mig?  Rullende Øjne
Det passer i hvert fald med spørgsmål 1, hvor svaret jo tydeligvis er Chelsea..
Tænk en gang... Jeg er med i en "stor" quiz!  funny  crazy

Okay, hvad sker der? Jeg fatter minus af hvad du siger.  Opstemt

Tror du ikke du skulle have været inde på "pisse-stiv" tråden?  funny

Mikkellas
Gæst

« Svar #182: 02 Maj 2006, 15:30 »

Glæder mig til at høre mere fra dig Dusty, kan rigtig godt lide din gennemgang af kampene, og skriftstørrelsen er lige tilpas. Håber du kan blande dig i topstriden denne sæson.
Synd du ikke kom med i Champions League, men så må du jo komme i UEFA Cup gruppespillet. Håber virkelig du kommer til VM med Danmark. Du må da også gerne vinde VM  funny

ZhotLog
Gæst

« Svar #183: 02 Maj 2006, 16:02 »

Jo nu skal du se lille ven( Rigtig Pædagogisk )...

Når du åbner www.fmfreaks.dk skulle dette gerne komme frem

Og så trykker du på her, som i øvrigt er markeret med rød på ovenstående SS ( hvis du nu skulle have problemer med øjnene  Grin )
Og så kommer spørgsmålene som man skal besvare for at være med i konkurrencen  Hævet Øjenbryn
Spørgsmål 2 er som sagt: Det der med denne forholdsvis nye bruger bla... bla... bla.... Det kunne da godt være mig?  Skuffet
Og det med at det passer til spørgsmål 1, som er: Dette hold blev slået ud af Chl af Barcelona med en samlet score på 2-3.. = Chelsea  Smiley hvis du går ind under krydsord- vil du se at spørgsmål 1. skal have 7 bogstaver og det samme gælder for spørgsmål 2, og de to "svar" Går ind i hinanden sådan at hvis man er sikker på at svaret på spørgsmål 1, skal der stå H fordi det er ved begge svars andet bogstav der skal stå H...
Kunne du godt forstå dette? Hvis ikke så gider jeg ikke forklare det mere din ********* ( Tissemand )  Wink

Dusty78DK
Manager

« Svar #184: 02 Maj 2006, 20:09 »

Glæder mig til at høre mere fra dig Dusty, kan rigtig godt lide din gennemgang af kampene, og skriftstørrelsen er lige tilpas. Håber du kan blande dig i topstriden denne sæson.
Synd du ikke kom med i Champions League, men så må du jo komme i UEFA Cup gruppespillet. Håber virkelig du kommer til VM med Danmark. Du må da også gerne vinde VM  funny

Jo, tak, skal prøve alt hvad jeg kan  Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #185: 02 Maj 2006, 20:10 »

Jo nu skal du se lille ven( Rigtig Pædagogisk )...

Når du åbner www.fmfreaks.dk skulle dette gerne komme frem

Og så trykker du på her, som i øvrigt er markeret med rød på ovenstående SS ( hvis du nu skulle have problemer med øjnene  Grin )
Og så kommer spørgsmålene som man skal besvare for at være med i konkurrencen  Hævet Øjenbryn
Spørgsmål 2 er som sagt: Det der med denne forholdsvis nye bruger bla... bla... bla.... Det kunne da godt være mig?  Skuffet
Og det med at det passer til spørgsmål 1, som er: Dette hold blev slået ud af Chl af Barcelona med en samlet score på 2-3.. = Chelsea  Smiley hvis du går ind under krydsord- vil du se at spørgsmål 1. skal have 7 bogstaver og det samme gælder for spørgsmål 2, og de to "svar" Går ind i hinanden sådan at hvis man er sikker på at svaret på spørgsmål 1, skal der stå H fordi det er ved begge svars andet bogstav der skal stå H...
Kunne du godt forstå dette? Hvis ikke så gider jeg ikke forklare det mere din ********* ( Tissemand )  Wink

Kan du så være flink ved de gamle!!   Wink   funny

ZhotLog
Gæst

« Svar #186: 02 Maj 2006, 20:13 »

Jaja, men fattede du det?  Opstemt

Dusty78DK
Manager

« Svar #187: 02 Maj 2006, 20:15 »

Jaja, men fattede du det?  Opstemt

Øh, jo, men har ikke gidet tage testen endnu ... ser ikke så meget bold for tiden ...  Skuffet

ZhotLog
Gæst

« Svar #188: 02 Maj 2006, 20:21 »

Hvorfor dog ikke det?  Shockeret
Er "lille" Dusty blevet forelsket?  Wink
ej, hvofor dog ikke? ikke råd til Parabol/Kabel-Tv?  Huh

Dusty78DK
Manager

« Svar #189: 02 Maj 2006, 20:23 »

Hvorfor dog ikke det?  Shockeret
Er "lille" Dusty blevet forelsket?  Wink
ej, hvofor dog ikke? ikke råd til Parabol/Kabel-Tv?  Huh

Forelsket? Nej, for helvede, jeg er en gift mand.  Opstemt

Nej, seriously ... skriver speciale ... min Genoa-blog er den eneste fritid jeg har stort set ...

ZhotLog
Gæst

« Svar #190: 02 Maj 2006, 20:27 »

Damn, Gift som 28-årig  Shockeret Til den tid render jeg sku ikke rundt med vielses ring om fingeren, det kan jeg sku godt love dig!  Grin
Meen, lidt CL bold må der da være tid til! Skal du ikke se CL finalen? Så hellere få 9 istedet for 10 hvis bare jeg kunne se Cl- finale  Opstemt

Dusty78DK
Manager

« Svar #191: 02 Maj 2006, 20:29 »

Damn, Gift som 28-årig  Shockeret Til den tid render jeg sku ikke rundt med vielses ring om fingeren, det kan jeg sku godt love dig!  Grin
Meen, lidt CL bold må der da være tid til! Skal du ikke se CL finalen? Så hellere få 9 istedet for 10 hvis bare jeg kunne se Cl- finale  Opstemt

Ja, det er rigtigt. Finalen SKAL jeg se ... og lidt VM bold også når den tid kommer. Skal først aflevere opgave i uge 32 - dvs. midt i august.

ZhotLog
Gæst

« Svar #192: 02 Maj 2006, 20:31 »

Lol ok  Smiley
Forresten hvis du er gift er det så din kone hende på dit "displaybillede" eller hvad det hedder  crazy?

Dusty78DK
Manager

« Svar #193: 02 Maj 2006, 20:32 »

Nej, det er det godt nok ikke ... hun synes fodbold er kedeligt.  funny

ZhotLog
Gæst

« Svar #194: 02 Maj 2006, 20:34 »

Bliv SKILT!  Grin
Nej, dog ikke, fodbold er jo ikke alt... ( hvordan kan jeg sige det?  Ubeslutsom )
Men hvis det var hende på dit Displaybillede så var hun ellers ret så hot   Djævel

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 74 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010