home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 469 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvis jeg spiller sæson nr. 10 i denne blog, vil du så læse med?  (Afstemning slut: 24 Jan 2007, 22:40)
Ja da!
- 24 (82,8%)
Næh, det regner jeg ikke med
- 2 (6,9%)
Øh, læse med? Hvordan gør man det?
- 3 (10,3%)
Antal Stemmer: 29

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil  (Læst 186984 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: The Resurrection of Genoa
« Svar #150: 23 Apr 2006, 12:10 »

*Griber perfekt, og skynder mig at kaste den tilbage, da jeg ikke er den største øl-elsker.  Wink*

Kan man "elske" øl??

Troede bare det var noget man drak for virkningens skyld  funny

Må jeg byde på en Cola i stedet?

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #151: 23 Apr 2006, 12:11 »

Kan man "elske" øl??

Troede bare det var noget man drak for virkningens skyld  funny

Må jeg byde på en Cola i stedet?

Kold fra køleren? Jo tak!  Wink

Dusty78DK
Manager

« Svar #152: 23 Apr 2006, 12:33 »

I øvrigt, folkens:

Jeg overvejer at bruge Savegame Cleaner 1.0.5 her fra siden, da Genoa-filen trækker godt på maskinen.

Hvad har folk af erfaringer med det program - specielt når de bruger patch 6.0.3??
« Seneste Redigering: 25 Apr 2006, 14:30 af Dusty78DK » Logged

Dusty78DK
Manager

« Svar #153: 25 Apr 2006, 22:13 »

2008/2009 SÆSON

Hej alle sammen og velkommen tilbage til 4. sæson med de norditalienske superfightere i Barca-farver. Præsenteret af yours truly – mr. Supershopper himself.

Jeg har glædet mig helt vildt til at underholde jer med flere historier om kampe, transferrygter m.v. Jeg kan godt love allerede nu at det bliver en fed sæson – sikkert en af de bedste jeg har spillet i FM 06 hidtil. Jeg håber i kommer til at more jer lige så meget som mig.

TEASER

Nå, men nu til lidt om hvad I kan forvente jer i denne sæson:

Jeg skal ud og spille i Europa, endda Champions League. Godt nok kun kvalifikation i første omgang, og selv om ingen forventer jeg vinder hele lortet, så ville det være nederen at tabe i 1. runde til de slovenske mestre. Det ville måske være okay for FCK eller Brøndby, men ikke godt nok for et italiensk hold.  Rullende Øjne

Derudover skal jeg bevise overfor pressen, ledelsen og alle andre, at Genoa virkelig er et godt hold som fortjener at blive i Serie A - og at vi ikke bare var heldige i sidste sæson og kunne overraske fordi ingen kendte os. 

Derudover udløber min nuværende kontrakt med Genoa i juni 2009. Jeg overvejer allerede nu – året før kontraktudløbet – om jeg skal forlænge eller hvad. Måske er jeg for stor til Genoa.
I sidste sæson fik jeg to gange (!!!) tilbuddet om at blive træner for Roma, men sagde nej begge gange. Hvem ved hvem der vil have mig som manager, hvis jeg taler åbent i pressen om kontraktforhandling erne i foråret 2009 (Laudrup, anyone)? Skal jeg køre taktisk eller spille på det sikre?

Alt dette og meget mere i den kommende sæson! Vær med fra starten!
  Thumbs Up

MÅLSÆTNING FOR 2008/2009 SÆSON

Bestyrelsen: En hæderlig placering i Serie A i denne sæson.

Mig: Min personlige målsætning er (1) at Genoa klarer sig hæderligt i Champions League eller UEFA Cup’en. ”Hæderligt” betyder gruppespil uanset hvilken turnering der er tale om. Mit mål er også (2) at holdet i Serie A opnår 50 point.

Som Donthomas oplevede det med Sunderland, kan det af og til gå skævt når ens hold pludselig skal ud og spille europæiske kampe. Specielt når det hold, man træner, ikke er vant til de ekstra kampe. Derfor vil jeg ikke sætte et højere mål for Serie A.

Ligaen har den højeste prioritet. Det europæiske eventyr er mest et middel til at tiltrække flere store stjerner til klubben og nogle flere gysser  Djævel! Nå, ja, og så fordi det giver spillerne en masse fed erfaring.

ZhotLog
Gæst

« Svar #154: 25 Apr 2006, 22:17 »

Hvornår vil du fortælle os hungrende læsere hvem det er du har købt.? Men på den anden side.... Jeg ved allerede hvem det er ! Jeg kan læse dine tanker... Du tænker.. Bare han gør det bedre for mig end han gør i virkeligheden... Navnet er: RONALDO!  Opstemt

Dusty78DK
Manager

« Svar #155: 25 Apr 2006, 22:33 »

Hvornår vil du fortælle os hungrende læsere hvem det er du har købt.? Men på den anden side.... Jeg ved allerede hvem det er ! Jeg kan læse dine tanker... Du tænker.. Bare han gør det bedre for mig end han gør i virkeligheden... Navnet er: RONALDO!  Opstemt

Hæ, det varer ikke længe, men jeg skal lige have min transferliste færdig ... hvis du er stamlæser af denne blog vil du vide det tager lang tid for mig at handle spillere.  Wink

ZhotLog
Gæst

« Svar #156: 25 Apr 2006, 22:35 »

Hehe, Gender det fra mig selv! Jeg kan godt bruge op til 4-5 timer på et lille vinter transfer vindue  Opstemt

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #157: 25 Apr 2006, 22:36 »

Jep sådan skal også være Dusty.. men spænende at se hvem du kan få lokket til klubben.  Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #158: 25 Apr 2006, 22:49 »

Hehe, Gender det fra mig selv! Jeg kan godt bruge op til 4-5 timer på et lille vinter transfer vindue  Opstemt

Ikke mere? Amatør!!  funny

ZhotLog
Gæst

« Svar #159: 25 Apr 2006, 23:13 »

Hehe! Hvor lang tid bruger du da?  Cool
Men hvis du ikke snart skynder dig med at få gjort dine køb kan jeg godt fortælle dig at jeg bliver hidsig, gal og hvad der ellers er af den slags ord!  ticked off Jeg gider nemlig ikke vente til i morgen  Djævel

Dusty78DK
Manager

« Svar #160: 28 Apr 2006, 16:36 »

Så er jeg tilbage efter flere dages hård arbejde for at finpudse truppens sammensætning. Håber ikke Zhotlog i mellemtiden er kogt helt over af raseri og overvejer at besøge mig med et boldtræ  Wink

INDKØBSSTRATEGI

Nogle ting skal forbedres i truppen – ja, tro det eller la’ vær’, jeg kan faktisk godt købe flere spillere.  Opstemt

For det første har niveauet for mine centrale forsvarsspillere ikke været godt nok. Matinguo og Gravgaard var i sidste sæson de eneste jeg havde, der kunne spille på Serie A niveau, men danskeren havde desværre nogle rigtig dårlige præstationer engang imellem.

For det andet er jeg ikke tilfreds med holdets evne til at score mål. Som topscorerlisten afslørede var Roupolo og Ezenwa til sammen i stand til at score næsten alle målene for klubben i løbet af sæsonen. Det er selvfølgelig fedt for de to, men det er ikke så fedt for holdet når de er skadet. Jeg vil have nogle flere bombere og jeg vil have midtbanespillere, der kan lave nogle flere langskudskasser. 

Derudover er der nogle spillere, som har skuffet og som jeg derfor vil forsøge at komme af med. Der har i sidste sæson været en del uro fra blandt andet den svenske angriber George Mourad, som er sur over at sidde på bænken. Jeg har lovet mig selv at købe færre spillere i fremtiden og være bedre til at sælge dem jeg ikke kan bruge, så der bliver mere ro på holdet.  Skuffet

TRANSFER IND:

Ángel Bernabé (målmand)

En rigtig god målmand med ufattelige evner i betragtning af at han kun er 21 år. Tjek lige! Gutten her er hentet i Atletico Madrid på fri transfer.

Alessandro Rosina (Offensiv midtbane, alle positioner)

Lidt rygdækning til liga, europæiske kampe etc. Er ganske god og ville sikkert være en kandidat til fast mand, hvis ikke det var for Cárdenas og Vaz Te. Hentet i Torino på fri transfer.

Massimo Oddo (højre forsvar og wingback)

Min højre forsvarsside leverede nogle alt for svingende præstationer i sidste sæson sammenlignet med den venstre side. Det vil jeg gøre noget ved nu. Ham her kommer fra Lazio på fri transfer.

Wilmer Santiago Acasiete (Højre og Central forsvarsspiller)

Mine indkøb til forsvaret i sidste sæson var en dundrende fiasko. Gravgaard var okay, men det var Matinguo, der har været i Genoa siden Serie C, der viste klassen i den bagerste kæde. Denne sæson skal niveauet hæves meget i forsvaret, og denne peruianske landsholdsspiller er første trin i den proces. Hentet i den spanske amatørklub Almeria på fri transfer.

Niki Mäenpää (målmand)

En ung finne på 23 år, der er fremtidens mand. Hentet i Lens på fri transfer

Ariza Makukula (angriber)

George Mourad har skuffet og gider ikke være en lovende spiller på bænken – han vil væk i stedet for. Nwanna, der var tænkt som makker til Ezenwa, har skuffet fælt, selv på reserveholdet. Derfor har jeg brug for en ny spiller til at trække på i nødsituationer.

Damiano Zenoni (Højre wingback og midtbanespiller)

Som sagt er den store oprydning i gang i højre forsvarsside. Her er endnu en spiller til at forbedre konkurrencen i truppen. Hentet i Udinese på fri transfer. 

Custódio (defensiv midtbane)

Zanetti er efterhånden ved at være smågammel, og jeg skal bruge én, der kan overtage, derfor søgte jeg længe og fandt til sidst ham her. Hans stats er faldet en smule siden jeg besluttede mig for købe ham (i januar), men jeg regner med lidt træning hurtigt vil få ham rettet op igen. Hentet på fri transfer i Sporting CP (er det ikke det samme som Sporting Lisabon? Me not understand, I'm from Barcelona  Opstemt ).

Hjalte Bo Nørregaard (central midtbane)

Jeg har haft ganske gode erfaringer med ex-FCK’ere i Genoa. Her er den næste. Klubberne sværmede om ham efter et par gode sæsoner i Heerenveen, men Genoa var den heldige klub, der fik ham på fri transfer. Han skal indgå i konkurrence med Custódio om pladsen på den defensive midtbane.

Sébastien Grax (offensiv midtbane centralt og angriber)

En meget lovende spiller til konkurrencen om pladsen i toppen af diamanten. Hentet i Monaco på fri transfer.

Daniel Cousin (angriber)

Der er uro blandt mine angribere – specielt dem, der ikke spiller fra start hver gang. Derfor har jeg brug for en ny rygdækning. Hentet i Lens på fri transfer.

Mikael Antonsson (højre og central forsvarsspiller)

Svensk spiller med landsholdserfaring. Endnu en stærk forsvarsspiller for at gøre den bagerste kæde stærkere. Hentet i Austria Wien på fri transfer.

Emmanuel Adebayor (angriber)

Som sagt er mine to store problemer effektiviteten i de bagerste rækker og de forreste. Fordi jeg stadig ikke var helt tilfreds med mine angriberes niveau benyttede jeg mig af mit ”komplet angriber”-filter og fandt denne landsholdsspiller fra Togo på transferlisten i Arsenal. Jeg kom dog til at bruge næsten hele sæsonens transferbudget på ham: £4.000.000 og dermed ny rekord. Heldigvis skal jeg kun betale de £1.500.000 med det samme. De resterende £2.500.000 afdrages over et halvt år.

Hugo Sanchéz (centralt forsvar)

For at sikre et højt niveau og konkurrence i forsvaret køber jeg denne mexicanske landsholdsforsvarer for næsen af tre andre klubber. Pris: £1.800.000 fra Tigres.

Samlet pris: £5.800.000

Mangler der ikke nogen? Hvad med min afstemning? Bare rolig, gutter, han er med i min Juli-update  Wink

TRANSFER UD:

Davide Chiumiento (Central og venstre offensiv midtbane)

Den unge schweiziske venstre wing spillede nogle okay kampe i Serie B, men så rykkede jeg op og Cárdenas og Vaz Te kom til klubben, samtidig med at Denílson for alvor slog igennem. Dermed blev han i overskud. Solgt til Triestina (Serie B) for £500.000.

Cristian Brocchi (defensiv midtbane og midtbane alle placeringer)

Hentet sidste sommer for at give dækning på den defensive midtbane. Det viste sig dog at Ponzio var bedre. Solgt til Perugia (Serie C1/A) for £800.000.

Emeka Nwanna (angriber)

Han kom fra samme klub som Ezenwa, men kunne slet ikke leve op til det niveau. Spillede måske 3 førsteholdskampe på 2 sæsoner. Solgt til Mouscron for £1.000.000, hvilket jeg anser for at være en god forretning - for mig.  Djævel

Andrea Russotto (Angriber)

Én sæson på reserveholdet. Hans evner er okay, men mine andre angribere er meget bedre. Fejlkøb, så er det sagt. Solgt til Cesena (Serie B) for £600.000.

Luca Fusco (forsvar højre og centralt)

Den sidste spiller fra det oprindelige Genoa hold. Han er ved at være gammel og ikke helt så overbevisende. Derfor sælger jeg ham til Maccabi Tel-Aviv for £800.000.

Andersson (Venstre wing og angriber)

Brasiliansk spiller, som har hygget sig på reserveholdet siden jeg kom til klubben. Hans kontrakt udløber til sommer, og er ikke værd at forlænge. Solgt til Lanciano (Serie B) for £250.000.

Yoldas Muhammet Hanifi (forsvar, højre og centralt)

Det tyrkiske forsvar har været en stor fiasko siden jeg rykkede op fra Serie A. Ham her bliver solgt til Bursaspor for £400.000.

Ariza Makukula (angriber)

En ny negativ rekord. Efter 25 dage i Genoa kan det sidst i juli ikke længere skjules, at der er tale om et fejlkøb  Forlegen. Så jeg bekender min fejltagelse og sælger ham. Pris: £1.000.000 til Charleroi, men mulighed for at få yderligere £500.000 når han har scoret 30 mål.

Pavel David (Højre wing og angriber)

Den fantastiske bomber fra min tid i Serie B har haft en nedgangsperiode siden jeg rykkede op. Konkurrencen blandt angribere i klubben er ikke blevet mindre på det sidste, så derfor sælger jeg ham til Lierse for £1.300.000.

George Mourad (angriber)

Ja, jeg har svømmet i angribere de sidste par sæsoner. Dette svenske stortalent har ikke fået meget spilletid, og i sidste sæson var han stort set ude en gang om måneden og flippe skråt over at han ikke fik lov til at spille. Derfor satte jeg ham på transferlisten denne sommer. RKC er åbenbart ikke bange for brokhoveder, for de har købt ham for en pris på £1.000.000.

Mohammed Benhamou (målmand)

Endnu en af de spillere, hvis kontrakter udløber om et år, og som er faste reservespillere. Derfor vælger jeg at sælge ham til Malmø FF for £800.000.

I alt: £7.950.000

TRUP

Efter de mange ind- og udskiftninger ser holdet sådan her ud samlet. Lige som sidste sæson starter jeg ud med en bred trup - på 31 spillere - for at give alle en chance for at bevise hvad de kan i det hårde program med CL kvalifikationskampe, pokalturnering, Serie A etc., der kommer i de kommende måneder.

Nogle spillere står flere steder, fordi de kan bruges på forskellige pladser. Spillerne i parentes regner jeg som reserver i første omgang.

MÅLMÆND   

Ángel Bernabé
Babacan Volkan
(Niki Mäenpää)

VENSTRE WINGBACK

Paul Verbeek
Fabiano
(Lorenzo Davids) – får chancen efter en sæson på reserveholdet

HØJRE WINGBACK

Leonardo Daniel Ponzio
Massimo Oddo
Damiano Zenoni
(Marco Cassetti)

CENTRALT FORSVAR

Mikael Antonsson
Wilmer Santiago Acasiete
Franck Matingou
Michael Gravgaard – skal passe på ikke at ende som reserve
(Antonio Ghomsy) – ung spiller fra Cameroun, der har gemt sig på sit reservehold siden jeg startede i Genoa

VENSTRE WING

Sherman Andrés Cárdenas
Denílson
(Ricardo Vaz Te)
(Alessandro Rosina)

HØJRE WING

Tchiressoua Guel
Christian Wilhelmsson – ikke overbevisende i sidste sæson
(Mourad Meghni)
(Alessandro Rosina)
(Damiano Zenoni)

DEFENSIV CENTRAL MIDTBANE

Cristiano Zanetti
Custódio
Hjalte Bo Nørregaard – spændende joker
(Franck Matingou)
(Leonardo Daniel Ponzio)

OFFENSIV CENTRAL MIDTBANE

Tchiressoua Guel – skal oppe sig i forhold til sidste sæson
Sherman Andrés Cárdenas – udkonkurrerede Guel på pladsen i foråret
Ricardo Vaz Te
Sébastien Grax
(Mourad Meghni)
(Alessandro Rosina)
(Christian Wilhelmsson)

ANGRIBERE

Ekene Ezenwa
Francesco Roupolo
Emmanuel Adebayor
(Daniel Cousin)
(Ricardo Vaz Te)

ØKONOMI

Ja, så vil jeg her til sidst lige kede jer en lille smule omkring til økonomiske. Som I kan se hernede på billedet over klubbens kapital er det svinget meget op og ned. Her i sommerpausen var jeg igen nede under stregen og have £2.000.000 i minus på kontoen.

Mine spillersalg i juli og august har hjulpet en del, og jeg regner både det at jeg skal spille europæisk og at jeg vil styre min købetrang en smule, vil forbedre økonomien endnu mere. Jeg er oppe på £4.400.000 i egenkapital i klubben.

Det var alt for denne gang, næste update: Juli måned og afsløringen af hvem der har ret i afstemningen!  Smiley

MisterFCK
Gæst

« Svar #161: 28 Apr 2006, 18:38 »

Hvor mange spillere har du købt ialt??? Opstemt

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #162: 28 Apr 2006, 18:44 »

Uha der bliver handlet i Genoa Shockeret

Men gode køb du har fået laver. Især tror jeg at Emmanuel Adebayor bliver et scoop for dig. Smiley

Så skal det nok blive spænende at se hvem den mystiske spiller er Huh

Men forsat held og lykke med det super arbejde du laver i Genoa. Smiley

Håber du kommer med i CL  Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #163: 28 Apr 2006, 19:49 »

Hvor mange spillere har du købt ialt??? Opstemt

Min optælling - ved hjælp af screenshots - siger 63, men det er eksklusiv ungdomsspillere.  funny

MisterFCK
Gæst

« Svar #164: 28 Apr 2006, 20:03 »

Min optælling - ved hjælp af screenshots - siger 63, men det er eksklusiv ungdomsspillere.  funny

Sygt Opstemt

Held og lykke med bloggen Thumbs Up

PS: Nu vil os de utålmodige sjæle snart gerne se hvilken gammel stjerne du har købt Djævel Rullende Øjne

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 74 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010