home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 736 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvis jeg spiller sæson nr. 10 i denne blog, vil du så læse med?  (Afstemning slut: 24 Jan 2007, 22:40)
Ja da!
- 24 (82,8%)
Næh, det regner jeg ikke med
- 2 (6,9%)
Øh, læse med? Hvordan gør man det?
- 3 (10,3%)
Antal Stemmer: 29

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil  (Læst 186876 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: The Resurrection of Genoa
« Svar #60: 26 Mar 2006, 18:19 »

FEBRUAR 2006

Økonomien har udviklet sig en hel del siden jeg allerede i september havde opbrugt hele egenkapitalen i gruppen.

Egenkapitalen er på lige knap £4.000.000 og et transferbudget på £7.000.000! Meget fine forhold for en Serie C klub, men de to spillersalg på i alt £6.000.000 har selvfølgelig også hjulpet – og nogle af pengene mangler jeg at få afdraget fra henholdsvis Udinese og Roma.

Bare rolig, jeg har ikke tænkt mig at bruge flere penge på nye spillere … i hvert fald ikke før sommerpausen.  Rullende Øjne

2. Februar
Genoa – Inter 0 – 0. Ærgerlig kamp. Første halvleg indeholder mange chancer til begge hold, mens anden halvleg er mere kedelig, Men lige lidt hjælper det. Kampen ender målløs og derved er mit hold ude af pokalen. Surt, ja, men så kan jeg koncentrere mig 200% om ligaen!

5. Februar
Pro Sestro – Genoa 0 – 0. En kedelig og skuffende kamp. Spillerne virker nede i kulkælderen over deres exit i pokalturneringen og jeg giver dem alle sammen en opsang mens jeg håber på mit tophold ikke er gået i stå i stil med SAS-ligaen.  Ubeslutsom

12. februar
Genoa – Salernitana 4 – 0. Resultatet fortæller intet om hvilken kamp det var. I hele første halvleg famlede drengene sig frem som i sidste kamp, og jeg skældte ud i pausen. Det første mål var svineheldigt headed ind af Ezenwa på et ekstremt dårligt indlæg. Andet mål kom efter et tyndt straffe. Men okay, tophold har også ofte det helt der skal til.  funny

Efter kampen meddeler den franske veteran Steve Marlet, at han gerne vil skifte til Genoa. Han kommer til klubben til sommer.

19. februar
Pizzighettone – Genoa 0 – 3. Igen en meget svag første halvleg, og en god individuel præstation i starten af anden halvleg af Akrour. Så er vi i gang.

26. februar
Novara – Genoa 1 – 2. Vi spiller en tæt kamp mod ligaens nummer tre og vinder. Træneren udtaler før kampen at han kan slå os, jeg kommenterer at jeg ikke mener han kan true os i oprykningsspillet. Hey, det er ikke engang løgn, Novara var inden kampen 15 point efter mig, så hvordan i alverden skulle de kunne true mig?  Huh

Efter kampen gnider jeg salt i såret ved at kommentere i pressen at jeg overgik Novara taktisk. Den ellers så rapkæftede træner ville ikke svare på mine kommentarer, så det måtte have gjort ondt.  Djævel

Så er februar færdig! Efter skuffelsen mod Inter og bundholdet Pro Sestro, rejste holdet sig og ser ud til at have fundet formen igen.

SS af ligaen:

« Seneste Redigering: 26 Mar 2006, 18:23 af Dusty78DK » Logged

Smith
Gæst

« Svar #61: 26 Mar 2006, 18:33 »

Du smadre jo alle holdene ud af banen  Shockeret Men det skal du self. også, de var jo rigtig i Serie A og har nok også holdet til det, men i stedet for at få fra trukket penge og point i Serie B så pluser de også at tvangs nedrykke dem. ticked off

MeeLo
Gæst

« Svar #62: 26 Mar 2006, 18:54 »

Super blog, med nogle super resultater! Godt arbejde!  Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #63: 26 Mar 2006, 20:42 »

MARTS 2006

5. Marts
Genoa – Teramo 5 – 0. Fantastisk! Forventer at blive kronet som ligavinder allerede i denne måned.

11. Marts
Genoa – Pro Patria  3 – 0. Akrour scorer ægte hattrick!  Hævet Øjenbryn

15. Marts
Serie C Liga cup starter igen efter 3½ måneds pause med en kamp på udebane mod Südtirol Alto Adige fra Serie C2/A. Jeg vinder 2-0 uden at imponere noget. Det fedeste ved kampen er at Ezenwa scorer for første gang i to-tre måneder. Han er en god spiller, men har ligesom Maric været meget skadet i denne sæson.  Sur

19. marts
Lumezzane – Genoa 1 - 1. En rigtig skodkamp hvor der var meget at skælde ud over. Modstanderne var ekstremt godt organiseret og mit mål var et halvt selvmål.  ticked off

22. Marts
Målmanden Magnus Bahne udtaler i pressen at han skal på holdet ellers smutter han. Jeg modstår lysten til at lege Christian Andersen og sige han bare skal skride  Djævel . I stedet siger jeg at det er mig, der bestemmer hvem der spiller og han må vente.

Genoa - Südtirol Alto Adige 2 – 0. Returkamp i Serie C ligacup. Ganske okay, ingen af spillerne anstrenger sig og vi skal bare hurtig videre.

23. Marts
Magnus Bahne beder mig om at komme på transferlisten. Selv om jeg vil være ked af at miste ham som back-up, så er det okay. Jeg sætter hans salgspris til £100.000.

Samtidig er der lodtrækning til Serie C ligacup, kvartfinale. Jeg trækker Lucchese, der ligger nr. 7 i Serie C1/B.

27. marts
Padova – Genoa 0 – 2. Fjerde gang jeg møder dem, fire sejre. De har ikke scoret på mig endnu.

KAMPEN BETYDER AT JEG HAR VUNDET LIGAEN!

Pressen er hurtig ude. Først spørger de mig om jeg tror vi kan leve op til forventningerne i næste sæson. Jeg siger at vi har et stærkt hold og jeg derfor håber vi kan gentage succesen.  Cool

Senere på dagen bliver jeg spurgt og jeg har tænkt mig at blive i Genoa. Den nyhed kommenterer jeg ikke. Ikke fordi jeg har tænkt mig at smutte fra Genoa, men fordi jeg jo er i en forhandlingssituati on med Genoa … hvis jeg kan presse deres kontrakttilbud op kunne det være fedt.

Nå, men nu er marts slut og her kan i se at jeg virkelig er blevet mestre – med tyve points forspring til nr. 2.

MeeLo
Gæst

« Svar #64: 27 Mar 2006, 12:38 »

Godt gået, så overbevisende!

Din blog har inspireret mig til selv at starte et spil med Genoa, og selvom de ligger i Italiens tredje bedste række kan man altså alligevel få nogle gode talenter til klubben. Jeg har bl.a. fået Bjarne Ingebretsen og Nik Besagno til!

Dusty78DK
Manager

« Svar #65: 27 Mar 2006, 14:10 »

Godt gået, så overbevisende!

Din blog har inspireret mig til selv at starte et spil med Genoa, og selvom de ligger i Italiens tredje bedste række kan man altså alligevel få nogle gode talenter til klubben. Jeg har bl.a. fået Bjarne Ingebretsen og Nik Besagno til!

Det er også en gammel, velkendt traditionsklub - selv om det er ved at være et stykke tid siden de har vundet noget IRL.  Wink

MeeLo
Gæst

« Svar #66: 28 Mar 2006, 16:33 »

Jeg kan godt råde dig til at få Reginaldo fra Udinese Reserves, på en låneaftale, når du nu skal spille Serie B. Han scorede 6 mål i de to første Coppa Italia kampe for mig i Serie B!  Opstemt

Thore
Manager

« Svar #67: 28 Mar 2006, 16:35 »

tillykke det er sku flot  Thumbs Up

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Dusty78DK
Manager

« Svar #68: 28 Mar 2006, 22:52 »

APRIL & MAJ 2006

1. april
Preziosi dukker op på mit kontor i fangedragt og tilbyder mig – ikke overraskende – en ny kontrakt. Jeg får £4.000 i løn, men hvad der er vigtigere: Lønloftet hæves fra £110.000 til £130.000 og jeg får £6.750.000 at købe spillere ind for. Specielt lønloftet var vigtigt for mig, da jeg i øjeblikket har lønudgifter på £116.000.

Den nye kontrakt er gældende til sommeren 2009, og efter den er underskrevet udtrykker Preziosi offentlig begejstring over at jeg har sagt ja til at blive i klubben. Jeg er selv også meget tilfreds. Klubbens dyreste spiller Diego Millito, der er udlejet til Zaragoza hele sæsonen, siger også han er glad for jeg bliver … selv om han aldrig har mødt mig.  Huh  Grin

Genoa – Pavia 3 – 0. Ingen problemer. Endelig begynder Ezenwa at leve op til hvad jeg forventer af ham. Han scorer den ene kasse og lægger op til den anden.

5. april
Serie C liga-cup, kvartfinale, 1. kamp: Lucchese – Genoa 0 – 2. Ikke siden min kamp mod Inter har modstanderne haft så mange chancer og domineret kampen. For en gangs skyld er jeg nede i boldbesiddelsen. Den endte på 55% - 45% i Lucchese’s favør. Alligevel klarer drengene skærene på fight og gode enkeltmandspræstati oner. Hvilket kendetegner et rigtigt tophold.

9. April
Sambenedettese – Genoa 0 – 2. Igen en sejr uden drengene virker specielt fokuserede. 

12. april
Genoa – Lucchese 1 – 0. En svag kamp af mit hold. De burde have spillet meget bedre. Måske er de mætte efter ligaen kom i hus, men det er jeg ikke. Jeg vil også vinde Serie C Liga-cup’pen.  Djævel

I semifinalen skal jeg møde Cittadella fra min egen division. De ligger nr. 5.

15. April
Genoa – Fermana 2 – 0. Tre kampe tilbage og 23 points forspring til 2. pladsen. Ikke engang Brøndby eller FCK kunne sætte den føring over styr.  funny

19. April
Semifinale i Serie C liga-cup, 1. kamp: Cittadella – Genoa 1 – 1. Spillerne er slet ikke gode nok. Det er man nødt til så langt inde i en vind-forsvind turnering.

I øvrigt blev John Faxe Jensen ansat som manager i Schalke 04 i dag. Hvem sagde danskerklub?  Wink

23. april
San Marino – Genoa 0 – 2. Uinspirerende kamp mellem et hold, der ikke har noget at spille for, og nogle mestre, der allerede tænker på sommerferie.

26. april
Genoa – Cittadella 2 – 0. Jeg er i Serie C liga cup finalen med sammenlagt 3-1. Meeeen jeg er utilfreds med de mange brændte chancer. Blandt andet Ezenwa står ti meter foran et tomt mål og sparker over. Der skal mere kvalitet til i afslutningerne i Serie B.

30. april
Giulianova – Genoa 0 - 2. Næstsidste turneringskamp, holder stilen!  Cool

7. maj
Genoa – Cittadella 4 – 0. Sidste turneringskamp og drengene viser hvorfor de har været tophold hele vejen igennem.

Sæsonen er slut, her kommer et SS af ligaen ved afslutningen

26 point fra mit hold til nummer to. 1 nederlag, 3 uafgjorte og hele 30 sejre over en hel sæson. Det er simpelthen fantastisk! Det sidste der mangler nu er pokalen fra Serie C liga cup’en.

11. Maj
Juventus vinder den italienske pokalturnering med samlet 4-1 over Inter.

14. Maj
Milan vinder Serie A. Inter må nøjes med 2. pladsen, og jeg fryder mig at de får ”the double” i 2. pladser efter de smed mig ud af pokalen uden at spille klart bedre.  Djævel

20. Maj
Serie C liga cup’en, finale, 1. kamp: Novara – Genoa 2-2. Jeg havde kampen i min hule hånd i 1. halvleg og førte 2-0. Selv om jeg advarede spillerne mod sløseri i pausen, tror de for meget på sejren og to dumme mål lukkes ind mod et stærkt hjemmehold.  ticked off

Dortmund rykker samme dag ned fra Bundesligaen!  Shockeret

24. Maj
Supercup i Serie C? Ja, åbenbart. Jeg skal i hvert fald møde Napoli, der vandt Serie C1/B over to kampe for at finde ud af hvem der er den ubestridte Serie C mester. Vi starter i Napoli. Jeg vinder 3-1 og Napoli ser ikke imponerende ud.

27. maj
Returkamp i Serie C ligacup finale: Genoa – Novara 2-0. Revanche fra den ikke-overbevisende præstation i første kamp.

30. Maj
Serie C supercup, 2. kamp: Genoa – Napoli 1-0 (samlet 4-1). Den første kamp i sæsonen hvor vi for alvor er på hælene. Napoli har flest chancer og mest spil. Alligevel har vi moralen til at vinde. Endnu en pokal til skabet og en lovende kamp set med Serie B briller.

Sæsonen er slut, jeg har vundet en lille double  Opstemt og supercup'en for Serie C hold. Ganske imponerende

Næste update: Årets Genoa hold og evaluering af sæsonnen!

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #69: 28 Mar 2006, 22:57 »

Suveræn sæson af Genoa Thumbs Up. Kæmpe tillykke her fra med dine bedrifter. Håber det gode spil forsætter efter din oprykning Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #70: 28 Mar 2006, 23:00 »

Suveræn sæson af Genoa Thumbs Up. Kæmpe tillykke her fra med dine bedrifter. Håber det gode spil forsætter efter din oprykning Smiley

Jo, tak! Glæder mig til at præsentere jeg for mine nye indkøb i sommerpausen

Don AA
Manager

« Svar #71: 28 Mar 2006, 23:03 »

Må tilsluttet mig donthomas og ønske dig tillykke med en super sæson og oprykning.
Så herfra skal det bare lyde forsæt det gode arbejde  Thumbs Up Thumbs Up og held og lykke med næste sæson  

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

ZhotLog
Gæst

« Svar #72: 28 Mar 2006, 23:06 »

Jeg regner stærkt med oprykning fra dig og Genoa i næste sæson osse  Smiley Thumbs Up Du skal satme ikke kritisere Napoli i den første super cup kamp!!!!!  ticked off ( dem er jeg lige startet med  Opstemt )

Dusty78DK
Manager

« Svar #73: 28 Mar 2006, 23:08 »

Jeg regner stærkt med oprykning fra dig og Genoa i næste sæson osse  Smiley Thumbs Up Du skal satme ikke kritisere Napoli i den første super cup kamp!!!!!  ticked off ( dem er jeg lige startet med  Opstemt )

Ah ... så regner jeg med at du møder Genoa i Super Cup'en sidst i maj.  Opstemt

ZhotLog
Gæst

« Svar #74: 28 Mar 2006, 23:13 »

Hehe jaaa.... det må vi da håbe  Wink For mine tropper banker Genoa synder og sammen!  Opstemt Hvis jeg da ellers får et ny indkøb til forsvaret... Det er godt nok TYNDT OG UTROLIG DÅRLIGT  Djævel

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 74 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010