home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 729 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvis jeg spiller sæson nr. 10 i denne blog, vil du så læse med?  (Afstemning slut: 24 Jan 2007, 22:40)
Ja da!
- 24 (82,8%)
Næh, det regner jeg ikke med
- 2 (6,9%)
Øh, læse med? Hvordan gør man det?
- 3 (10,3%)
Antal Stemmer: 29

Sider: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil  (Læst 186862 gange)
Soccerpop
Gæst

Sv: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil
« Svar #1020: 26 Dec 2006, 18:06 »

Som du har kunnet læse dig frem til i løbet af bloggen, så har Dusty78DK ikke FM07 (medmindre han har fået det i julegave), men han har til gengæld lovet en ny '06-blog efter denne.. Så må vi håbe, at han holder, hvad han lover Smiley

I en anden tråd skriver han faktisk at han ha fået FM 07 af sin kæreste/kone.

United-styrer
Gæst

« Svar #1021: 26 Dec 2006, 18:07 »

I en anden tråd skriver han faktisk at han ha fået FM 07 af sin kæreste/kone.

Skønt, så får vi vel sådan en blog fra dig? Smiley

Soccerpop
Gæst

« Svar #1022: 26 Dec 2006, 18:13 »

Skønt, så får vi vel sådan en blog fra dig? Smiley

Nope (jeg tvivler i al fald), for tidligere i bloggen står der at han vil overveje at starte endnu en FM 06 blog

Dusty78DK
Manager

« Svar #1023: 27 Dec 2006, 10:08 »

Hej alle!

Angående denne blog og eventuelle fremtidige:

Jeg har FM07, jeg fik den i gave af min kone for 1½ måned siden. Men jeg laver ikke en blog i FM07 lige foreløbig. Hvorfor? Fordi jeg synes der er så mange fede hold at spille med i FM06, og desuden regner jeg med der kommer et patch eller to mere til FM07. Derfor bliver min næste blog også en FM06 blog. Den her blog afsluttes (foreløbigt) med VM i 2014

EDIT: Stem på min blog som årets bedste!!  Wink  Opstemt

Bademesteren
Manager

« Svar #1024: 27 Dec 2006, 10:10 »

[size=11pt]Hej alle!

Angående denne blog og eventuelle fremtidige:

Jeg har FM07, jeg fik den i gave af min kone for 1½ måned siden. Men jeg laver ikke en blog i FM07 lige foreløbig. Hvorfor? Fordi jeg synes der er så mange fede hold at spille med i FM06. Derfor bliver min næste blog også en FM06 blog. Den her blog afsluttes (foreløbigt) med VM i 2014

Og der er ingen fede hold i FM07?   Huh

Dusty78DK
Manager

« Svar #1025: 27 Dec 2006, 10:12 »

Og der er ingen fede hold i FM07?   Huh

Jo, men de er ikke SÅ fede. Eksempelvis er transferbudgetterne meget dårligere i FM07 hos den type hold jeg har lyst til at starte med. Som i nok ved, betyder det med transferbudgetterne vigtige for mig

Bademesteren
Manager

« Svar #1026: 27 Dec 2006, 10:23 »

Jo, men de er ikke SÅ fede. Eksempelvis er transferbudgetterne meget dårligere i FM07 hos den type hold jeg har lyst til at starte med. Som i nok ved, betyder det med transferbudgetterne vigtige for mig

Det handler jo også om hvordan klubben bliver kørt. Du kan jo selv skaffe et godt transferbudget ved at have fokus på økonomien i din klub.

Men jeg kan så forstå, at du ikke rigtig gidder den del af spillet.

Dusty78DK
Manager

« Svar #1027: 27 Dec 2006, 10:30 »

Det handler jo også om hvordan klubben bliver kørt. Du kan jo selv skaffe et godt transferbudget ved at have fokus på økonomien i din klub.

Men jeg kan så forstå, at du ikke rigtig gidder den del af spillet.

Den økonomiske side af spiller er da fint nok, men når jeg har valget mellem at have £1.000.000 eller £2.000.000 i klubkassen med den samme klub, så vælger jeg selvfølgelig den største pose penge  Wink

Men den vigtigste grund til at jeg holder mig til FM06 er at jeg forventer der kommer en patch eller to mere. Jeg gider ikke starte på en stort oplagt blog hvis der så kommer en patch midt i det hele.

EDIT: Jeg har i øvrigt forberedt en afstemning mellem 7  Shockeret hold til den næste FM06 blog  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 27 Dec 2006, 10:32 af Dusty78DK » Logged

F.C.K.
Gæst

« Svar #1028: 30 Dec 2006, 12:44 »

Hvornår for vi en update ? 

Don Abramovich
Manager

« Svar #1029: 01 Jan 2007, 13:18 »

Hey Dusty! Du spurgte på et tidspunkt om der var nogle der havde erfaringer med Save game cleaner, Brigte du den? Skete der noget med spillet f.eks at HoF blev slettet? Ellers glæder mig vildt til den nye blog!

Dusty78DK
Manager

« Svar #1030: 01 Jan 2007, 22:43 »

Hey Dusty! Du spurgte på et tidspunkt om der var nogle der havde erfaringer med Save game cleaner, Brigte du den? Skete der noget med spillet f.eks at HoF blev slettet? Ellers glæder mig vildt til den nye blog!

Har brugt Save game cleaneren flere gange og der har ingen negative bivirkninger været.

Don Abramovich
Manager

« Svar #1031: 02 Jan 2007, 12:18 »

Har brugt Save game cleaneren flere gange og der har ingen negative bivirkninger været.
Godt så vil jeg bruge den! Tak for hjælpen Smiley

Soccerpop
Gæst

« Svar #1032: 02 Jan 2007, 12:27 »

Kan vi så snart få den sidste update i sidens bedste blog.
Når bloggen her er slut, slutter en æra på FmF.

F.C.K.
Gæst

« Svar #1033: 02 Jan 2007, 12:36 »

Kan vi så snart få den sidste update i sidens bedste blog.
Når bloggen her er slut, slutter en æra på FmF.
Som skrevet af mine fingre !

Dusty78DK
Manager

« Svar #1034: 02 Jan 2007, 20:10 »

JOGA BONITO

Én af de få, der ikke har tid til at fejre den smukke sæson i Köln, er undertegnede. VM 2014 står for døren og det betyder at der skal udtages en håndfuld spillere inden rejsen går tilbage til Italien og slutrunden sammen med 31 andre håbefulde landshold. Normalt er det en hård opgave at udtage et hold til en slutrunde, men når nationen hedder Brasilien er det nærmest umuligt at vælge mellem de store bunker af talenter. Dertil kommer at pressen i det sidste års tid har blandet sig meget i hvilke spillere jeg har udtaget til venskabskampe og de brasilianske fans plejer heller ikke at holde sig tilbage med kritik. Drama er selvskreven.

Forberedelserne til VM

Siden vinteren har jeg haft booket så mange venskabskampe som overhovedet muligt ind i ”brassernes” kalender. Fra starten af vidste jeg at mine chancer ved VM afhang af at jeg udtog de helt rigtige spillere til den taktik jeg anvender.

Venskabskampene i efteråret var – ligesom de sidste kvalifikationskampe – af svingende kvalitet. 9. november spillede jeg mod Belgien i en kamp, der var direkte pinlig. Godt nok vandt vi 2-0, men det var absolut kun fordi belgiernes angribere var meget ringe til at afslutte deres angreb. Modstanderne kunne uden problemer splitte de sydamerikanske stjernes forsvar ad den ene gang efter den anden. Efter den kamp var jeg alvorlig i tvivl om det overhovedet var realistisk for os at komme videre fra vores indledende pulje.

Men i de to venskabskampe i foråret vendte tendensen. På hjemmebane mod Kroatien 5. februar kom vi chokerende nok bagud, men på smukt spil vandt vi 3-1 i en fantastisk 2. halvleg. Den sidste venskabskamp var på udebane mod Sydafrika d. 26. marts, og det var en kamp jeg så frem til med spænding. Sydafrika er absolut ikke et dårligt hold. Men siden de skuffede fælt ved VM for 4 år siden er det gået ned af bakke for dem. De har ikke engang kvalificeret sig til VM denne gang. Så mine spillere mødte en gruppe meget motiverede afrikanere, der dog ikke rigtig kunne måle sig med min offensiv. På trods af at modstanderne kommer foran 1-0 efter kun 7 minutter, vender vi spillet og ydmyger hjemmeholdet med en 4-1 lussing.

Alt i alt vil jeg mene at Brasiliens forberedelser vidner om en stigende formkurve, og det er absolut den bedst mulige udvikling. Jeg forventer at den gode udvikling vil kulminere her i Juni måned, hvor vi skal forsøge at vinde VM-guldet for sjette gang. Et fodboldgalt land regner med at den forsvarende verdensmester kan gentage succesen.  Hævet Øjenbryn

4 ud af 5 bloglæsere tror på at jeg når finalen, og de fleste regner endda med at jeg får pokalen. Jeg ved ikke rigtig om det med finalesejren, men mit mål er i hvert fald finalen, så der kan vi godt blive enige Wink

VM truppen udtages

Det tog meget hårdt arbejde, men efter at have rodet rundt med forskellige spillerfiltre samt evaluering af diverse landskampe hidtil, nåede jeg frem til 23 spillere, der skal med til Italien for at forsvare Brasiliens ære. Det hold jeg har udtaget er absolut cremen af de bedste tekniske spillere i verden. Alle pladser fra defensiv midtbane og op til skarpretterne i front er nogle af verdens absolut bedste. Hvad angår det centrale forsvar og målmandsposten ser det en smule mere usikkert ud. Min hidtidige 1. målmand Andersson bliver desværre skadet 3 dage før jeg skal udtage truppen, og derfor henter jeg Fernando Henrique ind i stedet for. Det største problem på holdet er dog det centrale forsvar. Som I måske kunne gætte, kniber det med at finde stærke folk til at afholde modstanderne fra at score. På grund af skader hos de forsvarsspillere, jeg har brugt hidtil, har jeg indkaldt en del nye spillere til den plads. Det centrale forsvar er helt sikkert holdes svageste punkt, men jeg håber at mine skarpe angribere kan kompensere for dette ved at score 5 mål pr. angriber Opstemt

Pressen har tidligere været en del efter mig på grund af de spillere jeg har inkluderet i landsholdstruppen. Eller rettere, der har været ballade om de spillere, der IKKE var med på holdet. Eksempelvis har den aldrene Adriano været knotten over kun at have været med i truppen 1 gang, ligesom målmanden Julio Cesar også har brokket sig over ikke at vogte målet. Denne gang er det den rutinerede angriber Robinho, der er utilfreds med at gå glip af VM. Det tager jeg koldt, for selv om Robinho er god med fødderne, så er han ikke særlig god i luftspillet, hvilket i kampe mod eksempelvis England kan blive en vigtig faktor.

Mens vi venter …

Bookmakernes tal for en VM sejr er følgende:

Brasilien -> 2,50
Italien -> 3,00
Argentina -> 3,00
Frankrig -> 3,50
Holland -> 3,50
England -> 3,50

Selv om jeg er favorit til af vinde, synes jeg de meget lige odds tyder på at der er mange hold, der kan vinde pokalen. Meget vil sikkert afhænge af om holdene bliver ramt af skader eller karantæner.

VM er lige om hjørnet nu. Enkelte af FC Kölns spillere skal ikke holde sommerferie, men i stedet med til VM. Det drejer sig om Tjekkiets målmand Jan Dostal, Mexico’s wing Daniel Romero og Jonathan Spector fra USA. De forsvarende verdensmestre fra Danmark er ikke med, og derfor kan de danske spillere holde sommerferie. Skuffet
De ville nok hellere have været med til slutrunden, men sådan skulle det ikke gå.

Næste update: Brasiliens første gruppekamp ved VM – Togo er modstanderen

Sider: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 74 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010