home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 735 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvis jeg spiller sæson nr. 10 i denne blog, vil du så læse med?  (Afstemning slut: 24 Jan 2007, 22:40)
Ja da!
- 24 (82,8%)
Næh, det regner jeg ikke med
- 2 (6,9%)
Øh, læse med? Hvordan gør man det?
- 3 (10,3%)
Antal Stemmer: 29

Sider: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil  (Læst 186870 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil
« Svar #1005: 20 Dec 2006, 21:08 »

Superb update! Intet mindre Opstemt

Can't wait to the next update Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1006: 20 Dec 2006, 21:08 »

Kom så Köln, giv denne blog en fin afslutning, KUTGW, og game on Dusty Opstemt

Dusty78DK
Manager

« Svar #1007: 20 Dec 2006, 21:14 »

Tak for al den positive tilbagemelding, gutter.

Ja, de fleste tror på at Köln skal være med helt fremme i Bundesligaen. Hvor langt fremme vil vise sig i næste update, som jeg håber at jeg kan nå inden jul.

Næste afstemning er oprettet: Brasiliens succes ved sommerens VM!

Soccerpop
Gæst

« Svar #1008: 20 Dec 2006, 21:36 »

I love you Dusty Kys  Grin
Denne blog er fantastisk, og hvis du ikke havde LOVET os en ny ville jeg være temelig vred.

Soccerpop
Gæst

« Svar #1009: 20 Dec 2006, 21:39 »

Skal siges at jeg er rimelig sur over at du konstant slår 1860 München, og er næsten overbevist om at d snyder når du spiller mod dem Rullende Øjne

Dusty78DK
Manager

« Svar #1010: 20 Dec 2006, 21:54 »

Skal siges at jeg er rimelig sur over at du konstant slår 1860 München, og er næsten overbevist om at d snyder når du spiller mod dem Rullende Øjne

Tja ... kun lidt  Grin

Dusty78DK
Manager

« Svar #1011: 23 Dec 2006, 01:01 »

DRABELIG AFSLUTNING!

Det er nu sæsonen bliver afsluttet. Så sæt dig tilbage og nyd, for her kommer alt det drama du kunne ønske dig!

UEFA Cup Semifinalen, 1. kamp
Valencia – FC Köln
1: 2,25   X: 3,20   2: 2,75

Valencia – FC Köln

0 – 1 Ibrahima Cissé (10)
1 – 1 Fernandinho (34)
2 – 1 Johan Elmander (46)

En meget spændende kamp. Jeg sender drengene på banen med beskeden om at kæmpe og ikke have alt for meget respekt overfor dagens modstander. Det krav kan de sagtens klare. Cissé afslutter tidligt i kampen en smuk kontra med et mål, der gør hjemmeholdets fans tavse. Valencia kommer igen med smukt, teknisk angrebsspil og den tidligere Brøndby-mand Elmander afgør kampen lige efter pausen med en smuk frisparksbold. Et lille nederlag er acceptabelt på udebane. Spillerne kæmper for det og vi har rigtig gode muligheder for at komme i finalen. Vi skal bare ramme formen på hjemmebane. Det bliver svært, men kan godt lade sig gøre.  Ubeslutsom

UEFA Cup Semifinalen, 2. kamp
FC Köln – Valencia
1: 2,63   X: 3,00   2: 2,50

FC Köln – Valencia

1 – 0 Ibrahima Cissé (34)
2 – 0 Ibrahima Cissé (36)
3 – 0 Christian Amedei (60)
4 – 0 Christian Amedei (66)

En fantastisk kamp. Meget bedre end jeg turde håbe på. De to hurtige mål i 1. halvleg knækker de spanske spillere, der naturligvis starter kampen defensivt. I 2. halvleg forsøger de at komme tilbage i kampen, og de rykker deres tunge skyts frem. Men med to nye hurtige mål knuser vi deres selvtillid fuldstændigt. I en kamp hvor Valencia ellers havde overtaget i store dele af kampen, klæder jeg storholdet helt af. Köln er i UEFA Cup finalen, hvor vi skal møde Atletico Madrid.

KÖLN I EUROPÆISK FINALE

Selv om det er første gang at Atletico Madrid er i UEFA Cup finalen, så er de klart favoritter til dagens finale på et udsolgt De Kuip i Rotterdam. Ikke kun fordi de er et større hold, men fordi vi er ramt hårdt af skader. Jonathan Spector, Lukas Sinkiewicz, Leon Andreasen & Sebastian Zielinsky er helt ude, mens Nicolas Gaudier og Roland Benschneider har meget lav fitness fordi de er på vej tilbage efter skader. Konsekvensen for kampen er desværre at jeg må spille med offensive wings på backpladserne.

GAME ON!!

FC Köln – Atletico Madrid

1 – 0 Christian Amedei (12)
1 – 1 Fernando Torres (45)
2 – 1 Christian Amedei (57)
3 – 1 Christian Amedei (77)
4 – 1 Ibrahima Cissé (81)
5 – 1 Vitorio Villano (90)

FC KÖLN VINDER UEFA CUP’EN!!  Shockeret  Thumbs Up

Usandsynligt fedt. Atletico har ret godt styr på kampen, men Köln spillerne giver sig ikke. De vil vinde. Hårdt arbejde på midtbanen og en stærk målmandspræstation sørger for at Amedei kan score tre kasser inden vi trækker os lidt tilbage og spiller kontra. Atletico presser på og bliver sendt tilbage til Spanien med en ordentlig sæk og røde ører.

RØDE ØRER OG TEMPERAMENT AFGØR BUNDESLIGAEN

Ofte er det de små ting, der afgør en tæt sæsonafslutning. Sådan er det også i denne sæson. Vi taber den afgørende hjemmebanekamp mod Bayern med 0-1 og viser slet ikke at vi er medaljeaspiranter. Bayern har et gear mere end os, og ender med at udstille vores manglende erfaring i at gennemføre en lang sæson i Tysklands bedste række. Vi ryger ned på 3. pladsen og drømmen om guld virker fjernere end nogen sinde.

De firkantede kort med rød farve – cirka på størrelse med spillekort for svagtseende – får også en stor betydning. Kort efter Bayern kampen møder vi Schalke på hjemmebane og taber 1-2. Den mest tydelige årsag til nederlaget er Leon Andreasens røde kort midt i første halvleg, der slår spillet helt i stykker. Selv om vi dominerer hele kampen og har tonsvis af chancer taber vi, og så må bare indse at marginalerne ikke er på vores side i ligaen her i afslutningen.

Den dårlige trilogi bliver komplet da jeg i næstsidste spillerunde taber 0-2 på hjemmebane til ligaens nr. 2, HSV. Efter en sæson med få tabte kampe, knækker filmen fuldstændigt for holdet i ligaafslutningen. I sidste kamp møder jeg Stuttgart på hjemmebane og smadrer dem 6-0. Det betyder ingenting, for vi ender alligevel på tredjepladsen. Bronzemedaljer er en enormt god præstation for et oprykkerhold, men jeg kan ikke lade være med ærgre mig en lille smule. I lang tid var jeg på 2. pladsen og i en periode var jeg helt oppe og snuse til guldet. Men skidt, jeg fik jo UEFA Cup trofæet.

KÖLN GENTAGER SUCCESSEN

Trætte spillere går på banen til pokalturneringens semifinale og prøver at få mål ud af deres spillemæssige dominans. Det lykkes, men vi skal ind i den forlængede spilletid. Den vikarierende angriber Alexis Sánchez scorer kampens eneste mål og spillerne kravler ud i omklædningsrummet stort set uden at lægge mærke til at de er med i deres 2. pokalfinale i træk. Men de skal også spille UEFA Cup semifinale kort efter.

Pokalfinalen står mellem oprykkerne fra FC Köln og Freiburg fra den kedelige ende af den næstbedste række. Det lille hold kæmper alt hvad de kan og deres defensiv holder også ganske godt. Men lige før pausen bliver Dosso fældet i det kriminelle felt og Villano sparker bolden i kassen. Dosso scorer 2-0 målet og Köln har endnu engang vundet en pokal!

En lang sæson er ovre. Der er sket en del jeg regnede med og en del jeg ikke regnede med.

Jeg regnede med at Köln ville være med fremme og kæmpe om Champions League billetter. Men jeg havde ikke regnet med at vi ville være så tæt på at vinde guld og at vi lå helt oppe på 2. pladsen det meste af sæsonen. Jeg havde regnet med at jeg ville gå videre fra en eller anden UEFA Cup gruppe, men jeg havde ikke regnet med at jeg ville gå hele vejen og vinde turneringen. Som forsvarende pokalmestre ville det også have været helt ude i skoven hvis vi var røget ud i første runde, men jeg turde ikke helt tro på muligheden for at vinde pokalen for anden gang i træk.
Derudover overraskede nogle spillere mig positivt. Jeg tænker mest på den unge angriber Dosso, den offensive midtbanemand David Goldrick, Christian Nöller (som har været reserve og var lige ved at blive solgt i sommerpausen) og den unge højreback Nicolas Gaudier.

Skuffelserne må være spillere som Patrick Helmes, Issah Eliakwu og stort set alle mine højre wings – undtagen Nöller. Specielt Daniel Romero, som jeg brugte 55 millioner kroner på i vinterpausen, har haft svært ved at finde en plads på Kölns hold. Ham og Helmes er i overhængende fare for at blive solgt her til sommer.

Ja, folkens, det var så det. Sæsonen 2013/2014 er ovre. Min 9. sæson i dette savegame Shockeret

Foran os er der nu kun Brasiliens bedrifter ved VM i Italien. Det må du ikke snyde dig selv for!

N17
Manager

« Svar #1012: 23 Dec 2006, 01:22 »

Rigtig god update Dusty!!! Tillykke med de to trofæer, og ærgerligt med ligaen!! Kom så med den sidste update Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

DelPiero
Gæst

« Svar #1013: 23 Dec 2006, 01:46 »

God update.
Du kan vidst godt nå den sidste... Natten er stadig ung!

Dusty78DK
Manager

« Svar #1014: 23 Dec 2006, 10:36 »

God update.
Du kan vidst godt nå den sidste... Natten er stadig ung!

Ja, men jeg er gammel  funny

bachpoulsen
Førsteholdsspiller

« Svar #1015: 23 Dec 2006, 11:57 »

Ja, men jeg er gammel  funny

Dusty topper nok bare sent!  Opstemt Opstemt

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

Soccerpop
Gæst

« Svar #1016: 24 Dec 2006, 14:07 »

Grunden til den manglende kommentar er at jeg er så trist.
Jeg tror jeg vil sætte mig til at græde. Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder

Zone 43
Manager

« Svar #1017: 24 Dec 2006, 14:17 »

Rigtig god update Dusty!!! Tillykke med de to trofæer, og ærgerligt med ligaen!! Kom så med den sidste update Opstemt

Jeg kunne ikke være mere enig Smiley

Forhåbenlig ender det med guld i Italien Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

F.C.K.
Gæst

« Svar #1018: 26 Dec 2006, 17:47 »

Kommer der ikk en ny blog fra dig i 07'eren ?

United-styrer
Gæst

« Svar #1019: 26 Dec 2006, 17:50 »

Kommer der ikk en ny blog fra dig i 07'eren ?

Som du har kunnet læse dig frem til i løbet af bloggen, så har Dusty78DK ikke FM07 (medmindre han har fået det i julegave), men han har til gengæld lovet en ny '06-blog efter denne.. Så må vi håbe, at han holder, hvad han lover Smiley

Sider: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 74 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010