home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 625 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Lukket - Nordjyllands Stolthed
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Lukket - Nordjyllands Stolthed  (Læst 24466 gange)
The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #30: 19 Feb 2008, 16:52 »

Update? Smiley

Inden for et par timer Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #31: 19 Feb 2008, 16:59 »

Niiice Smiley
Logged

[Min signatur er for stor]

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #32: 19 Feb 2008, 18:18 »

Midtbanen styrkes!



01/01-08
I dag startede Kasper Kvist for alvor sit arbejde i fodboldklubben AaB, og det var med to store handler.
Klubbens helt store problem i efteråret har været truppens bredde, og netop det problem har Kvist tænkt sig at gøre op med, og første skridt på vejen blev taget i dag. To spillere blev i dag hentet, begge regerer på midtbanen, de to indkøb er den garvede Allan Gaarde og stjernefrøet Niki Zimling.

Allan Gaarde der tidligere har spillet to periode i AaB på henholdsvis tre og fire år, forventes at gå direkte ind i startopstillingen. På trods at sine 33år betegnes Allan Gaarde stadig som en af Danmarks bedste midtbanespillere, hans forcer er hans alsidighed og hans enorme arbejdsstyrke. Midtbanespilleren er hentet på fri transfer i norske Viking Stavanger, hvor han har spillet de seneste to sæsoner.

Det lykkedes os at fange Allan Gaarde på en mobil fra Norge:
” Det har været et stort ønske at komme til en anden klub da min kontrakt med Viking udløb. Mange engelske og italienske klubber stod klar med en kontrakt, men da AaB erklærede deres interesse, var der ingen tvivl for mig. Jeg er ikke bleg for at sige at den kontrakt jeg har fået i AaB, er en del dårligere økonomisk end f.eks. den kontrakt Birmingham stod klar med, men mit hjerte tilhøre AaB, og derfor er det en drengedrøm at kunne få lov til at spille de sidste år af min karriere i netop AaB” udtalte en tydeligvis glad Allan Gaarde.

Det andet indkøb, Niki Zimling, er hos liga-konkurrenterne Esbjerg fB hvor midtbanespilleren har spillet de seneste to og et halvt år med stor succes. Niki Zimling er også en meget alsidig spiller, der dog har sine forcer i sit fremragende pasningsspil, og sit indædte fighterhjerte.
Niki Zimling forventes at skulle kæmpe om pladsen ved siden af Allan Gaarde på den centrale midtbane med Andreas Johansson og Thomas Augustinussen.

Efter offentliggørelsen af disse to handler fangede vi Kasper Kvist for en kommentar:
” Disse to spillere har begge stået højt må min ønskeseddel siden min tiltrædelse i klubben, og at det nu er lykkedes at få tilknyttet begge, er en glædelig begivenhed. Samtidig kan jeg afsløre at vi er nået langt i forhandlingerne med en spiller, som absolut ingen regner med vi har kapaciteten til at få til klubben”

Efter den afsluttende bemærkning fra Kasper Kvist er spekulationerne for alvor i gang, mange mener der kan være tale om Christian Keller eller Patrick Mtiliga, om nogen af disse gæt er rigtige, må vi bare vente og se.
« Seneste Redigering: 19 Feb 2008, 20:48 af Gerrarden » Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #33: 19 Feb 2008, 18:22 »

Suveræne transfers! Smiley Mtillga, har han niveau til at slå MP ? Smiley
Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #34: 19 Feb 2008, 18:23 »

Suveræne transfers! Smiley Mtillga, har han niveau til at slå MP ? Smiley

Ja, snilt Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #35: 19 Feb 2008, 18:27 »

Det ser spændende ud Gerrarden.. KIU
Logged

- Veni, vidi, vici -

Christopher10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Afstemning - Nordjyllands Stolthed
« Svar #36: 19 Feb 2008, 19:11 »

Nice med allan gaarde ! Opstemt
Nice når klubber henter deres ''gamle'' spillere hjem igen (i et vis omfang)
Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Afstemning - Nordjyllands Stolthed
« Svar #37: 19 Feb 2008, 19:14 »

Det er satme Bælum der er tale om her ! Wink Alle AaB-fans vil hente ham, og jeg tror, Kvisten, ligesom jeg, har en svaghed for ham! Smiley Bliver fedt at se ham i den røde trøje igen!
Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Afstemning - Nordjyllands Stolthed
« Svar #38: 19 Feb 2008, 19:47 »

Andre bud mht. det forestående køb Peace?
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Afstemning - Nordjyllands Stolthed
« Svar #39: 19 Feb 2008, 20:14 »

 crazy Søren Frederiksen som træner.. crazy Kan vi så få en update..?
Logged

- Veni, vidi, vici -

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Afstemning - Nordjyllands Stolthed
« Svar #40: 19 Feb 2008, 20:17 »

crazy Søren Frederiksen som træner.. crazy Kan vi så få en update..?

Hvad mener du med Søren Frederiksen som træner Opstemt? Og ja, den update skal nok komme Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Afstemning - Nordjyllands Stolthed
« Svar #41: 19 Feb 2008, 20:22 »

Hvad mener du med Søren Frederiksen som træner Opstemt? Og ja, den update skal nok komme Wink

Der skulle stå spillende træner.. (den nye spiller der kommer) Smiley

Men lad nu det ligge.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Afstemning - Nordjyllands Stolthed
« Svar #42: 19 Feb 2008, 20:35 »

Gammel topscorer hentes!



04/01-08
Et kæmpe presseopbud var mødt frem til dagens storstillede pressemøde i fodboldklubben AaB, rygterne om at en landsholdsaktuel spiller var købt var ikke gået næsen forbi landets hungrende sportsjournalister.
AaB’s træner Kasper Kvist der selv har en fortid som sportsjournalist udtalte for tre dage siden, at man var langt i forhandlingerne med en spiller, hvis kvaliteter, var af en anden verden. Nu er spændingen så blevet udløst. Utallige har forsøgt at gætte sig til hvem der var tale om, der har dog været stor enighed mellem de fleste eksperter om, at det måtte være enten Thomas Bælum eller Patrick Mtiliga, men AaB og Kasper Kvist, tog alle eksperterne på sengen.

Det blev helt uventet den tidligere FC Nordsjælland bomber, Mads Junker, der er hentet til AaB. Mads Junker der i sine første år som professionel ikke rigtig viste potentiale, før han blev lejet ud til Ølstykke fra Brøndby, og derefter skiftede permanent til FC Nordsjælland, inden han igen skiftede til Vitesse i Holland.
Begrundelsen for et skifte tilbage til Danmark har i Junkers tilfælde bestemt ikke noget med manglende succes at gøre, Junker har i alt den tid han har været i Vitesse været fast mand i startopstillingen, ligesom han har været meget populær i blandt klubbens fans.
Prisen for Mads Junker menes at være ca. 20mio, hvilken slår klubrekorden fra købet af Niki Zimling, tidligere lød rekorden på 7mio. fra købet af Andres Oper tilbage i 1999.

Vi var så heldige både at få en kommentar fra Kasper Kvist og Mads Junker på dagens pressemøde:
” Det er virkelig et scoop for AaB at vi har været i stand til at hente Mads, da klubben for et år siden hentede Anders Due fra netop Vitesse, regnede alle med at det var en engangsforestilling, men det har vi nu modbevist. Med Mads Junker i truppen begynder vi for alvor at have truppen til at bide skeer med FCK, og jeg regner stærkt med, at vi allerede i den kommende halvsæson kommer til at sætte en bedre præg på ligaen end i efteråret” udtalte AaB-træner Kasper Kvist

Mads Junker gav os følgende kommentar om sit skifte til AaB:
” Altså, da AaB lagde en kontrakt foran mig for tre dage siden, var jeg meget afvisende overfor at stå her i dag. Jeg tænkte godt nok da Anders Due skiftede til AaB i sommers, at det måske ikke var en tosset ide at søge hjem igen, men jeg havde jo et rigtig godt efterår i Vitesse, så tanken strejfede mig faktisk ikke igen. Men efter at have haft en lang snak med Kasper Kvist om ambitionerne for AaB, og hvordan min rolle ville blive, samtidig med de store roser Anders Due kastede sig mht. klubben, ændrede mit synspunkt sig kraftigt, og derfor valgte jeg at skifte til klubben. Jeg tror virkelig på det projekt Kasper Kvist har startet her i klubben, og jeg glæder mig meget til at være en del af det”

Men ikke kun Junker blev præsenteret, yderligere tre spille er kommet til klubben. Birkir Bjarnason der er hentet på en fri transfer i norske Viking, samme klub som Allan Gaarde er hentet i. Derudover er angriberen Ola Toivonen hentet i Malmø FF mens midtbanespilleren Jakob Rasmussen er hentet i FC Fredericia.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Afstemning - Nordjyllands Stolthed
« Svar #43: 19 Feb 2008, 20:41 »

Mads Junker til AaB?! Jaaa tak Thumbs Up Fantastisk transfer Shockeret Så skal mesterskabet hjem Tunge
Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Afstemning - Nordjyllands Stolthed
« Svar #44: 19 Feb 2008, 20:49 »

Rolig Wink Har 24p op til FCK Shockeret
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010