home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 761 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Lukket - Nordjyllands Stolthed
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Lukket - Nordjyllands Stolthed  (Læst 24748 gange)
The Red
Landsholdsspiller

Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #45: 19 Feb 2008, 21:16 »

Ingen andre kommentarer?

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

JimmyGP
Manager

« Svar #46: 19 Feb 2008, 21:19 »

Yes.. jeg stemte rigtigt.. Kunne man få et SS af Junker og truppen som den er pt?

- Veni, vidi, vici -

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #47: 19 Feb 2008, 21:35 »

Yes.. jeg stemte rigtigt.. Kunne man få et SS af Junker og truppen som den er pt?

Du kan få af Junker, men ikke af truppen før de sidste transfers er foretaget Wink

Mads Junker

AaB - Liverpool

Pride & Passion

-Benja-
Gæst

« Svar #48: 19 Feb 2008, 21:37 »

Ingen andre kommentarer?

Der er nok mange der ser Champions League Wink
Men god pauselæsning, lækkert køb af Junker  Thumbs Up

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #49: 19 Feb 2008, 23:14 »

Vil i have en update mere i aften Smiley?

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Yoggidk
Gæst

« Svar #50: 19 Feb 2008, 23:16 »

Vil i have en update mere i aften Smiley?

Ja , tak Smiley

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #51: 19 Feb 2008, 23:30 »

Puslespillet lagt!

27/01-08
Endnu tre indkøb nåede AaB at foretage inden transfervinduet lukkede, og endnu engang, er et stort navn iblandt de indkøbte.
Den stærke højreback Kasper Bøgelund har ligesom Mads Junker valgt at skifte en startplads i en udenlandsk klub ud med AaB. Den 26-årige tidligere landsholdsspiller er hentet i Borussia M’Gladbach hvor han spillede i to og et halvt år, efter seks år i hollandske PSV. Bøgelunds force er hans sikre tacklinger, hans meget farlige raids op af banen, som tit bliver afsluttet med et knivskarpt indlæg.

Efter præsentationen fik vi følgende kommentar fra den nye AaB-spiller:
” Efter otte og et halvt år i udlandet følte jeg at tiden var moden til at komme hjem igen. Det er rigtigt at jeg for et halvt år siden takkede nej til et tilbud fra FCK, men tiden har ændret sig, og da AaB kontaktede min agent var jeg ikke i tvivl. Klubben har virkelig gang i et storstilet projekt her, som i næste sæson gerne skulle kaste et mesterskab og europæisk fodbold af sig, og det glæder jeg mig til at være en del af” udtalte en spændt Kasper Bøgelund.

De sidste to handler kommer begge to fra ligaens nr. 7, FC Nordsjælland. Forsvarsspilleren Henrik Kildentoft og angriberen Martin Bernburg er de to navne, der er hentet til AaB.
Henrik Kildentoft der har en fortid i Brøndby, er en meget alsidig forsvarsspiller, der er hentet som en meget vigtig breddespiller. Samme rolle er Martin Bernburg, bare i den anden ende af banen. Martin Bernburg spillede inden han kom til FCN i hovedstadsklubben FCK, hvor han ikke fik den store succes. Bernburg bliver af mange betegnet som en af de hurtigste angribere i ligaen.

Kort efter offentliggørelsen af købene fangede vi Kasper Kvist for en kort kommentar:
” Efter disse tre køb mener jeg vores trup er komplet med hensyn til at få en succesfuld forårssæson. Vi har nu den bredde der er nødvendig for at være med i toppen af ligaen, og samtidig har vi en trup der kan holde de næste par år uden de store udskiftninger”
« Seneste Redigering: 19 Feb 2008, 23:32 af Gerrarden » Logged

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Hallas
Gæst

« Svar #52: 19 Feb 2008, 23:35 »

Rigtig god blog Smiley Din indkøbspolitik er virkelig fantastisk og på en måde også anderldes. Det er ikke den sædvanlige Stancu der kommer til en dansk klub, og det synes jeg er fedt. Kig også lige min blog "Kongeklubben", hvis du har tid Wink

Yoggidk
Gæst

« Svar #53: 19 Feb 2008, 23:39 »

kan man se SS af holdet? (i taktik)

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #54: 19 Feb 2008, 23:50 »

Rigtig god blog Smiley Din indkøbspolitik er virkelig fantastisk og på en måde også anderldes. Det er ikke den sædvanlige Stancu der kommer til en dansk klub, og det synes jeg er fedt. Kig også lige min blog "Kongeklubben", hvis du har tid Wink

Tak Cool Det med Stancu osv. er faktisk meget bevist, syntes de er kedelige at spille med Wink

kan man se SS af holdet? (i taktik)

Må du da, lige så snart der er kommet en gennemgang af alle transfers Wink Kommer måske i aften, men er ikke hel sikker.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Rossonero
Gæst

« Svar #55: 20 Feb 2008, 01:29 »

Positive punkter:
- Opstilling
- Skriftligt

Negative punkter:
- Skrifttype
- Grafik

Jeg synes du skal skifte til den normale skrifttype (Tahoma), ellers tage dig brug af Verdana. Grafikken kunne også justeres lidt, og her tænker jeg på de sorte rammer, og skrifttypen du skriver "Bøgelund" med. Ellers synes jeg det ser rigtig godt ud, og nogle gode køb du har foretaget dig (især af Mads Junker).

Held og lykke fremover.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #56: 20 Feb 2008, 01:37 »

Positive punkter:
- Opstilling
- Skriftligt

Negative punkter:
- Skrifttype
- Grafik

Jeg synes du skal skifte til den normale skrifttype (Tahoma), ellers tage dig brug af Verdana. Grafikken kunne også justeres lidt, og her tænker jeg på de sorte rammer, og skrifttypen du skriver "Bøgelund" med. Ellers synes jeg det ser rigtig godt ud, og nogle gode køb du har foretaget dig (især af Mads Junker).

Held og lykke fremover.

Det er taget til efterretning, tak for responsen Smiley Det med grafikken kommer ikketil at blive ændret i næste update, men derefter vil jeg forsøge at arbejde med det, helt klart Thumbs Up

AaB - Liverpool

Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #57: 20 Feb 2008, 01:40 »

Transfer gennemgang!

Indkøb:
Mads Junker – 22mio
Allan Gaarde – Fri transfer
Ola Toivonen – 10mio
Niki Zimling – 12mio
Jakob Rasmussen – 2mio
Birkir Bjarnason – Fri transfer
Henrik Kildentoft – 2mio
Martin Bernburg – 3mio
Kasper Bøgelund - 7mio

Salg:
Simon Bræmer – Fri transfer
Caca – 1.8mio
Mota – 2.5mio
Benedict Vilakazi – 1.2mio
Andreas Johansson – 11mio

Efter et mere eller mindre hektisk transfervindue er det nu tid til at gøre status over en måned med en masse taktiske overvejelser mht. udseendet af den trup diverse klubber skal gå igennem forårssæsonen med. De fleste klubber i den danske SAS-Liga har ikke været ude og forstærke sig kraftigt, en undtagelse er AaB, som har ændret drastisk i truppen efter Kasper Kvist overtog holdet.

Hele ni indkøb er det blevet til, mens fem spillere har forladt holdet. Det alt overskyggende indkøb må siges at være Mads Junker, der efter et ophold i Holland valgte at vende tilbage til Danmark, hvor AaB stod klar med en kontrakt. Mange spår Mads Junker til at blive en stor succes i det Nordjyske, hvor han har chancen for at genfinde sit magiske samarbejde med venstrefløjen Anders Due.

To andre meget iøjnefaldende indkøb er højrebacken Kasper Bøgelund, og midtbanespilleren Allan Gaarde. Begge to er hentet ind til startopstillingen, især indkøbet af Bøgelund overraskede, da få mente han ville tilbage til Danmark. Bøgelund forventes at få en nøglerolle i AaB pga. sine offensive kvaliteter. Allan Gaarde, den gamle klubmand, er hentet tilbage til hjerteklubben. Allan Gaarde er tiltænkt en mere eller mindre fast plads i startopstillingen, hvor han primært skal fungere som den hårdt arbejdende styrmand.

Yderligere to angribere er hentet. Angriberen Ola Toivonen der er hentet i Sverige, forventes at indgå i den drabelige kvartet, Toivonen, Curth, Junker og et andet nyindkøb Martin Bernburg.

Midtbanen og forsvaret er også blevet forstærket med mindre navne. Til midtbanen er det unge talent Jakob Rasmussen hentet i Fredericia, Rasmussen spås en stor fremtid i AaB, men de næste par år kommer han nok primært til at blive brugt som indskifter. Birkir Bjarnason er også hentet til klubben, islændingen der kan spille på begge fløje, forventes at skulle rotere med Due på venstrefløjen, såvel som med Nomvethe på højrefløjen.

Det sidste indkøb der er blevet foretaget er forsvareren Henrik Kildentoft. Kildentoft der ligesom Martin Bernburg er hentet i FC Nordsjælland, karaktiseres som en hårdtarbejdende forsvare, der kan både kan spille i midterforsvaret og på højreback. Kildentoft’s rolle på det stærke AaB-hold bliver formentlig som backup for Bøgelund på højreback, og som rotationsspiller i midterforsvaret.

Men Kasper Kvists indtog i AaB har ikke kun betydet indkøb, også salg er det blevet til, og hele fem af slagsen.

Det første ”salg” var længe ventet, Kvist gav Simon Bræmer lov til kvit og frit at finde sig en ny klub, den mulighed udnyttede Bræmer som skiftede på fri transfer til Lübeck.
Et mere uventet salg var salget af den brasilianske angriber Mota, men denne var tydelig ikke tiltænkt en plads på det AaB-hold Kvist ønskede, og derfor blev Mota solgt til den hollandske klub Willem II.

Også en anden brasilianer fik besked på at finde sig en ny arbejdsgiver, det var den offensive midtbanespiller Caca, der aldrig rigtig slog til i AaB efter sit skifte fra Atletico Mineiro, og det tig Kvist konsekvensen af, og solgte brasilianeren til den portugisiske klub Academica.

Yderligere to spillere forlod klubben, det ene salg var højst uventet. Det første salg var af den sydafrikanske midtbanespiller, Benedict Vilakazi, der tilbragte det meste af efteråret på reserveholdet. AaB’s reservehold blev dog i det netop overståede transfervindue byttet ud med Aalesund i den bedste norske række.

Det sidste salg var af den svenske midtbanegeneral og kreatør Andreas Johansson et salg Kasper Kvist ifølge pålidelige kilder til det sidste forsøgte at forhindre. Alt er til salg for penge, der ordsprog gjorde sportsdirektør da han gik forbi Kasper Kvist og accepterede et bud på 11mio på Andreas Johansson, et alt for lavt beløb for en af klubbens vigtigste spillere ifølge Kvist. Men skiftet blev en realitet, og klubben der løb med svenskerens underskrift var græske As Aris Salonika.

Alt i alt må AaB siges at være kommet kraftigt styrket ud af transfervinduet, nu må tiden vise om spillerne kan finde sammen, og spille AaB op i toppen af ligaen i løbet af foråret.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #58: 20 Feb 2008, 09:28 »

Fantastisk Smiley Elsker denne blog. KUTGW !!!

[Min signatur er for stor]

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #59: 20 Feb 2008, 09:43 »

Fantastisk Smiley Elsker denne blog. KUTGW !!!
Jeg trykker ihærdigt på enig-knappen  Thumbs Up

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010