home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  3 Brugere, 462 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 91 92 [93] 94 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 243627 gange)
Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1380: 06 Aug 2008, 10:50 »

Ikke helt, efter min mening.

Zidanes y Pavones betyder, så vidt jeg ved, at klubben gik for at købe store stjerner (Zidanes) og så blande dem med spillere af egen avl (Pavones).
Citat
Før i tiden satsede man på spillere af egen avl
Jeg synes ikke helt det beskriver begrebet.Smiley

Noget helt andet er, jeg er ikke enig med de i vurderingen af Real Madrids spillere af egen avl. Hvad med Raul? Han skiftede til Real som 15 årig, derfor vil jeg også mene han er af egen avl.

Mht. bloggen kan jeg ikke rigtigt sige noget. Jeg har ikke fulgt med, men det ser okay ud Thumbs Up
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1381: 06 Aug 2008, 11:22 »


Ni kampe, spændende kampe, hvor man har holdt ved sit forspring og faktisk gjort det endnu større. Real Madrid har alle odds på deres side, og fra hver spillerunde kommer de nærmere på et ubesejret mesterskab. Der kan stadig ske en masse, men med Real Madrids form i mente, som de har holdt gennem hele året, er der ikke meget som tyder på overraskelser.

Real Madrid startede januar imod Rayo, som man inden da havde slået med imponerende 0-10. Forventningerne var store hos fansene, der dog var meget tilfreds med en 5-0 sejr, da de opkommende stjerner var dem der optrådte i kampen.
Der var også et Madrid-derby på færre, for Atletico Madrid skulle få lov at gæste Santiago Bernabeu, dog uden held. Kampens første scoring blev Robinho noteret for, hvorefter Atletico udlignede til 1-1. At holde en Adebayor fra fadet gennem en hel kamp er dog umuligt, og togoleseren fik lavet to mål.

Efter man har fået videre deltagelse i den spanske pokalturnering, hvor man havde ekspederet Rayo ud, skulle man også slå Mallorca ud. I den første kamp var Real Madrid på alle punkter overlegne, hvilket resultatet afspejlede efter kampens hede. 3-0 stod er på måltavlen, og Pato havde været kampens helt store oplevelse. I returkampen imod Mallorca, spillede man ikke med stjerner over hele linjen, men et par stykker var til syne. Real Madrids enlige mål blev sat ind af Mahamadou Diarra, imens Loïc Perrin lavede Mallorcas eneste kasse. Los Blancos gik videre med en samlet sejr på 4-1, hvilket klart må siges at være godkendt.

Der var faktisk to Madrid-opgør i træk i La Liga, for efter sejren mod Atletico Madrid skulle man møde forstaden Getafe. Mange af Getafes spillere kender man bedre ved navn end gavn, for deres hold har ikke været speciel gode de sidste år. Real Madrid dansede også en let samba over forstandsdrengene, 0-2 blev resultatet og Cristiano Ronaldo blev man of the match. Racing Santander har de seneste sæsoner været et velspillet hold, som gav fodbolden et nyt pust, men det er ændret i denne sæson, hvor man vil spille mere taktisk. At være succesfuld er Real Madrid, men i denne kamp, var straffesparkskytter ne meget uheldige.  Der blev lavet to straffespark, et til hver hold, og begge skytter brændte, gådefuld. At kæmpe til det sidste er blevet sagt mange gange indenfor fodboldens verden, det gjorde Madrid – og sikrede sig en smal sejr på 0-1, sat ind af Robinho. Racings fans vil nærmere kalde det held til topholdene, da man selvfølgelig ikke var tilfreds med at tabe.

Real Madrid var i kampen mod Villarreal meget overlegne, og den gule ubåd sank helt klart til bunds. Christopher Samba startede med at være kampens helt store helt, men lige så langsomt blev hans ellers store ikon gjort gul og blå. Han var kampens store skurk, da lige før pausen headede bolden i eget mål. Real Madrid havde derefter fået et psykisk overtag, hvilket resulterede i to mål yderligere til kongeklubben. Cristiano Ronaldo og Emmanuel Adebayor var folkene bag. Begge blev lavet på forsvarsfejl af den bomstærke centerforsvar, Samba. Ham var der ikke meget samba over i denne kamp.

Man havde nu indtrådt i Kvartfinalen i den spanske pokalturnering, og modstanden blev lige pludselig bedre. Sevilla var trukket til Real Madrid, hvilket godt kunne blive to meget spændende opgør. Den første kamp blev også utrolig underholdene – og målrig. Hele syv mål fik man at se, 5 til Real Madrid og 2 til Sevilla, hvilket var fuld fortjent. Real Madrid kørte stensikkert over Sevilla, men den næste kamp var slet ikke så let igen. Estadio Ramón Sánchez Pizjuán var tæt pakket, og folk var klar til at se Sevilla lave tre mål for at komme videre. De opfyldt kravene, men Real Madrid lavede fire mål, som betyder Real er klar til semifinalen, hvor man møder ærkerivalerne fra Barcelona.


Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1382: 06 Aug 2008, 11:24 »

Ikke helt, efter min mening.

Zidanes y Pavones betyder, så vidt jeg ved, at klubben gik for at købe store stjerner (Zidanes) og så blande dem med spillere af egen avl (Pavones).Jeg synes ikke helt det beskriver begrebet.Smiley

Noget helt andet er, jeg er ikke enig med de i vurderingen af Real Madrids spillere af egen avl. Hvad med Raul? Han skiftede til Real som 15 årig, derfor vil jeg også mene han er af egen avl.

Mht. bloggen kan jeg ikke rigtigt sige noget. Jeg har ikke fulgt med, men det ser okay ud Thumbs Up

Ja, men jeg var inde på forsvaret da jeg skrev det. Hvorfor jeg ikke har regnet den fantasiske målscorer med, kun forsvaret. 
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1383: 06 Aug 2008, 11:33 »

Ja, men jeg var inde på forsvaret da jeg skrev det. Hvorfor jeg ikke har regnet den fantasiske målscorer med, kun forsvaret. 
Okay. Fair nok.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1384: 06 Aug 2008, 12:46 »

Om jeg kommer med flere updates i dag er usikkert, men håber at kunne få banket en sammen i aften.

Tusinde tak for jeres opbakning.
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1385: 06 Aug 2008, 15:42 »

G E N I A L Update. Er vild med det der du har gjort med holdet i 2002 og nu i 2013. Vildt godt lavet, og syg trup. Thumbs Up
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1386: 06 Aug 2008, 15:52 »

rigtig god update igen som du altid præsterer at lave og dette var ingen undtagelse! Dit skriftlige er på meget høj standard og det grafiske er helt i top! KIU Cesc
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1387: 06 Aug 2008, 15:57 »

G E N I A L Update. Er vild med det der du har gjort med holdet i 2002 og nu i 2013. Vildt godt lavet, og syg trup. Thumbs Up

Tak skal du have dasmessi. Synes også selv om den idé, så måske vil der kommer noget magen til senere i bloggen. Har dog overvejet at skifte til at træne landshold inden længe, da næsten alle store trænere, og så vil have trænet landshold.

rigtig god update igen som du altid præsterer at lave og dette var ingen undtagelse! Dit skriftlige er på meget høj standard og det grafiske er helt i top! KIU Cesc

Mange tak skal du have kasperbp12.
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1388: 06 Aug 2008, 16:03 »

Lyder sku godt Cesc. Glæder jeg mig til! Og det lyder da spændende.  Tunge
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1389: 06 Aug 2008, 16:12 »

Tak skal du have dasmessi. Synes også selv om den idé, så måske vil der kommer noget magen til senere i bloggen. Har dog overvejet at skifte til at træne landshold inden længe, da næsten alle store trænere, og så vil have trænet landshold.

Mange tak skal du have kasperbp12
det lyder meget fornuftigt!! Og så er det en rigtig god idé da det er det eneste denne blog mangler Smiley
Logged


knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1390: 06 Aug 2008, 16:18 »

Det er meget meget tæt på genialt det der.
Kunne være meget sjovt at se dig som landstræner, bare du beholder jobbet som Real Madrid-manager.
Hvis jeg lige skal kunne sætte en enkelt finger på noget, er det at jeg synes det er lidt svært at have en overblik. Du har hentet nogle stykker, og det er lidt svært at overskue hvem du egentlig har på dit hold. Især når bloggen har været oppe og nede nogle gange. Men hvis jeg kender din blog ret, kommer der garanteret en gennemgang af truppen til sommer. For jeg går ud fra Benzema blev købt i vinter-vinduet?
Logged

Vuelve la ilusión

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1391: 06 Aug 2008, 16:22 »

Det er meget meget tæt på genialt det der.
Kunne være meget sjovt at se dig som landstræner, bare du beholder jobbet som Real Madrid-manager.
Hvis jeg lige skal kunne sætte en enkelt finger på noget, er det at jeg synes det er lidt svært at have en overblik. Du har hentet nogle stykker, og det er lidt svært at overskue hvem du egentlig har på dit hold. Især når bloggen har været oppe og nede nogle gange. Men hvis jeg kender din blog ret, kommer der garanteret en gennemgang af truppen til sommer. For jeg går ud fra Benzema blev købt i vinter-vinduet?

Du har helt ret i at der kommer en gennemgang til sommer. Så du må vente dertil, og hvis jeg skifter klub til sommer, skal jeg nok lige snuppe et SS. Men jo Karim er den eneste som er købt i dette transfervindue, plus at Iniesta jo som sagt kommer til sommer.

Mange tak for at du kan lide min blog. Det er dejligt at Real Madrid-fans kan lide at jeg fortæller om deres hold.
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1392: 07 Aug 2008, 17:41 »

Fed blog, elsker den.
hvornår kommer der update igen?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1393: 07 Aug 2008, 17:44 »

Nu var Fernando Hierro vel egentlig ikke af egen avl eftersom han kom til klubben som 21 årig fra Valladolid efter at være startet karrieren som ungdomsspiller i Vélez-Málaga fra han var 12-19
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1394: 07 Aug 2008, 17:51 »

Hvornår kommer Kings Of Færøerne/Tórshavn?  ticked off  Peace
Logged

19-18!

Sider: 1 ... 91 92 [93] 94 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010