home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 486 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 90 91 [92] 93 94 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 243634 gange)
Jaixo
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1365: 05 Aug 2008, 23:15 »

Det er fantastisk at du har hevet denne blog frem fra dit - efterhånden - store blogarkiv Smiley Som altid en flot og velskreven update. Kan næsten ikke vente til næste update Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1366: 05 Aug 2008, 23:26 »

Mange tusinde tak alle sammen - virkelig dejligt at i bakker mig op.

ALEXANDRE PATO
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1367: 05 Aug 2008, 23:30 »

På trods af at bloggen er på 92 sider, er den kun knap et halvt år gammel.......

Det' smukt, Cesc. Intet mindre
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1368: 05 Aug 2008, 23:51 »

REAL MADRID CF

Efter mange års tro tjeneste for Frankrigs bedste fodboldhold Lyon, har den stilfærdige boksspiller, Karim Benzema, valgt at takke ja til et tilbud fra Real Madrid. Tilbuddet vil fordoble hans løn 6 gange, hvilket vil sige, han kommer til at tjene over 1,3 millioner om ugen.

Den 25-årige boksspiller har været i Lyon siden han var 15, så man kan godt kalde ham for en sværvægter i fransk fodbold. Han har hele sin karriere været en bejlet herre, og mange af verdens største fodboldklubber har ofte sendt bud af sted til Frankrig. Alt er dog blevet fejet af bordet, Benzema har været meget glad for at være i Lyon. Nu er han blevet 25 år gammel, og han valgte at fortælle Lyons ledelse at han søgte nye udfordringer. Af den grund, var Real Madrid meget hurtig til at give ham chancen i verdens pt. rigeste klub. Den lynhurtige angriber har valgt at underskrive en 4-årig kontrakt, hvilket vil binde ham i klubben indtil han er 29 år gammel. Selvom han i mange år har været et kendt navn i fodboldverden, er han stadig meget ung, og derfor vil han gøre gennemsnitsalderen i Real Madrid lavere.

Real Madrid har utrolig mange offensive spillere, og måske endda for mange. Robin van Persie har i sine sæsoner hos Real Madrid skudt sig ind i historiebøgerne, og han hædres nærmest som Raúl i sin tid. Han har ikke spillet på et højt niveau i denne sæson, men vil Nikolaj sælge ham for anden gang i sin karriere? Der er mange hollændere i truppen, plus man oppe foran også har en Adebayor og Pato i storform. Robinho gør det også fantastisk for tiden, men heldigvis for Benzema’s chancer for spilletid bliver han brugt på venstreflanken. Hvis nogen klub i verden skulle købe en spiller for over 400 millioner, og ikke bruge ham, skal det være Real Madrid. Nu spiller franskmanden i Madrid – og lad os håbe for fodboldverden at han bider sig fast i Spanien. Det bliver svært, for kampen om pladserne i Real Madrid er ualmindelige hårde.
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1369: 05 Aug 2008, 23:52 »

Det blev sku Benzema. Satans et godt køb, Cesc!. Rigtig god update og nice opsætning og grafik. Kæmpe god blog her, Cesc. Følger den helt sikkert, til ende. Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1370: 06 Aug 2008, 00:12 »

Det blev sku Benzema. Satans et godt køb, Cesc!. Rigtig god update og nice opsætning og grafik. Kæmpe god blog her, Cesc. Følger den helt sikkert, til ende. Smiley

Tak skal du have, hvis den får en ende. Wink

Update, når jeg har spillet 3 kampe mere. Så den kommer nok i løbet af natten.
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1371: 06 Aug 2008, 00:16 »

Rigtig fint indkøb, Cesc.

Jeg har endnu ikke fået prøvet Benzema af i Football Manager 08 endnu, men glæder mig da til at høre hvordan det kommer til at gå ham i kongeklubben, og se om han bliver pengene værd :-)

Keep it up champion. Du mangler kun omkring de otte sider før du er op på hundrede ;-)
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1372: 06 Aug 2008, 00:26 »

Ikke super-indkøb - du har da for mange angrebsspillere, som, imo, er bedre end Benzema. Wink

Jeg håber seriøst du kan se, at dit sprog er blevet bedre. Jeg mener virkelig at du har taget et KÆMPE-spring, og jeg har egentligt ikke læst med i nogle af dine andre blogs, efter denne. Høj høj klasse, Nikolaj, og snart ved at være en legendarisk blog.
Har dog en fejl .. Du kender mig Wink

"at spille offensivt. Hvilket"

Du lavede mange af disse komma/punktum-fejl i fortiden, men antallet er blevet meget mindre, hvilket seriøst hæver dit niveau.
Respekt. Keep it up.
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1373: 06 Aug 2008, 00:28 »

Hva' sagde jeg?
Jeg vidste det blev Benze'. Peace
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1374: 06 Aug 2008, 00:31 »

Rigtig fint indkøb, Cesc.

Jeg har endnu ikke fået prøvet Benzema af i Football Manager 08 endnu, men glæder mig da til at høre hvordan det kommer til at gå ham i kongeklubben, og se om han bliver pengene værd :-)

Keep it up champion. Du mangler kun omkring de otte sider før du er op på hundrede ;-)
Ikke super-indkøb - du har da for mange angrebsspillere, som, imo, er bedre end Benzema. Wink

Jeg håber seriøst du kan se, at dit sprog er blevet bedre. Jeg mener virkelig at du har taget et KÆMPE-spring, og jeg har egentligt ikke læst med i nogle af dine andre blogs, efter denne. Høj høj klasse, Nikolaj, og snart ved at være en legendarisk blog.
Har dog en fejl .. Du kender mig Wink

"at spille offensivt. Hvilket"

Du lavede mange af disse komma/punktum-fejl i fortiden, men antallet er blevet meget mindre, hvilket seriøst hæver dit niveau.
Respekt. Keep it up.

Tusinde tak. Det betyder meget at få sådan noget at vide fra to af sidens sværvægtere. Tusinde tak Oscar og Martin.

Hva' sagde jeg?
Jeg vidste det blev Benze'. Peace

Ja, den var nu heller ikke så svær. Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1375: 06 Aug 2008, 01:53 »

REAL MADRID CF

Der er betalt utrolig mange penge til forskellige klubber verden over. Real Madrid har nemlig valgt at spendere milliarder i nye spillere, der skal sikre en Champions League-titel til Spaniens hovedstad. Sidst man vandt pokalen med de store ører, havde man spillere som Zidane, Figo, Raul og Roberto Carlos på holdet. I dag bærer stjernerne navne som Adebayor, Ronaldo, Fàbregas og Ramos, om det er bedre eller dårligere kan man ikke bedømme. Det ville næsten være umuligt.

I gamle dage, mere præcist for 11 år siden, gik Real Madrids spil meget ud på at få det bedste ud af stjernespillerne. Kongerne af Europa kunne godt have en off-day, hvis det ikke fungerede for Zidane, men sådan er det ikke i dag.
HOLDET FRA 2002
13. César Sánchez
02. Michel Salgado
04. Fernando Hierro
06. Iván Helguera
03. Roberto Carlos
24. Claude Makélélé
10. Luís Figo
21. Santiago Solari
05. Zinédine Zidane
07. Raúl
09. Fernando Morientes
HOLDET I 2013
01. Iker Casillas
18. Álvaro Arbeloa
02. Omar Esparza
24. Arturo Vidal
06. Sergio Ramos
04. Francesc Fàbregas
23. Wesley Sneijder
07. Cristiano Ronaldo
10. Robinho
20. Karim Benzema
09. Emmanuel Adebayor

Hvis Adebayor skuffer, kan en Robinho vise sig fra sin bedste side, og hvis Robinho skuffer, kan man sætte en Pato ind som bomber. Holdet anno 2013 er på nogle punkter skarpere end holdet der vandt pokalen i år 2002.

Kampen på Hampden Park er en af de bedste fodboldkampe i nyere tid. Det var ikke lige frem et målorgie man fik at se, men folk sad og bed negle hjemme i stuerne, spændingen var ekstrem. Kampen mellem 10’erne, nummer 13, Michael Ballack og nummer 5, Zinédine Zidane. Sidstnævnte vandt duellen, kronen på værket blev hans supermål, den tyske general havde ingen stor kamp. Makélélé dæmmede op for Ballacks evner, hvilket Leverkusen ikke fik gjort for Zidanes. Nu hvor vi er inde på Makélélé, så mangler det nuværende hold måske en type a la ham. En oprydder, en fighter. Man har lidt af det i den 25-årige Fàbregas, men Sneijder er ikke lige frem en mand der rydder op, kun efter sig selv. Det har fungeret uden en skraldemand i La Liga, men om det ville kunne gå i Champions League er usikkert. På det punkt er Real Madrid anno 2002 stærkere, men hvis det andet fungere er de ikke.

I Skotland, Hampden Park, var Real Madrid ikke lige så meget i boldbesiddelse som modstanderen Leverkusen. Leverkusen havde bolden 52 %, hvilket ikke er så meget igen, men et hold som Real Madrid plejer at styre spillet. Måske kan det have noget at g
øre med Real Madrid pakkede sig en del sammen i slutningen af kampen. I Reals seneste kampe, har de været imponerende meget i boldbesiddelse. Men vil de være det i et taktisk opgør, hvor kun sejren tæller? Det burde de. Real Madrid’s træner ved at det bedste forsvar er at holde på bolden, uanset om det var en tidsindstillet bombe ville den stadig være for fødderne af en hvidklædt. Real Madrid er blevet sublime til at holde på bolden, styre spillet og skabe plads på banen. Det kan kun være et plus.

Begrebet Zidanes y Pavones er blevet brugt meget. Til dem der ikke kender betydningen, er det forskellen på Real Madrids trup på det tidspunkt det opstod. Der var Zidane, en verdensstjerne, alle kender ham, men der var også en Pavon, som få folk har kendskab til. Man havde da hørt navnet, men hvem var den forsvarsspiller egentlig? Sådan er Real ikke i dag, hvor at forsvaret er blevet markant bedre, måske det bedste nogensinde. Før i tiden satsede man på spillere af egen avl, hvilket faktisk er en god tanke, men Hierro var den eneste af meget høj klasse. De andre var over middel, men det er vel ikke godt nok til Real Madrid anno 2002, hvor alt var i en højere enhed end modstanderne. Det nuværende forsvar er det bedste i verden, og derfor kan man også erklære sig stærkere på det område.

Men hvor vil jeg egentlig hen med denne lille sammenligning af det gamle hold og det nuværende. Alt bliver satset på en Champions League-titel, hvilket også ser muligt ud. Roma venter i næste runde, og det ligner en overkommelig opgave. Holdet ser en del stærkere ud end da Real Madrid senest hev pokalen hjem, så måske kan det lykkes igen. Det kræver held i lodtrækningen og lysten til at skaffe det tiende Champions League-trofæ til Spaniens hovedstad.

Måske lykkes det, måske gør det ikke.
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1376: 06 Aug 2008, 02:17 »

Zidanes y PAvones betyder vel nærmere at de skal købe Zidaner og avle Pavoner.

Ellers ganske god update
Logged

It's gonna be legendary

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1377: 06 Aug 2008, 02:21 »

Zidanes y PAvones betyder vel nærmere at de skal købe Zidaner og avle Pavoner.

Ellers ganske god update

Af hvad jeg har læst i Luna Cristofi's biografi, hvor hun har rettet fokussen på Champions League, er det sådan som jeg siger. Men siger vi egentlig ikke det samme?
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1378: 06 Aug 2008, 02:51 »

Zidanes y PAvones betyder vel nærmere at de skal købe Zidaner og avle Pavoner.

Ellers ganske god update

Kerzhakov er manden, der har ret.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1379: 06 Aug 2008, 10:38 »

Kerzhakov er manden, der har ret.

Undskyld jeg spørger, men skriver Kerzhakov og jeg ikke akkurat det samme? Længere nede i updaten uddyber jeg jo, hvor jeg nævner det med at avle spillere.

Update inden alt for længe, den bliver lidt anderledes, da der er tonsvis af kampe. Derfor fik i den update omkring CHL, så i ikke bare fik én lille update - men én lang og én kort.
Logged

Sider: 1 ... 90 91 [92] 93 94 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010