home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1242 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatadevanahalli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 300566 gange)
N17
Manager

Sv: Kings Of Spain
« Svar #1185: 07 Apr 2008, 20:39 »

Nu skal Cesc blog ikke udvikle sig til en diskussion omkring hvilken blog der skulle have vundet og ikke vundet månedens blog awarden. Crewet har valgt som vi nu engang har, og det laves ikke om Wink

Så tilbage til topic, og lad Cesc have sin blog. Husk nu - kommenter ordentligt, sådan at Cesc kan bruge dem konstruktivt. F.eks. hvad der kan gøres bedre, og hvad der er super godt Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

NichlasKirk
Gæst

« Svar #1186: 07 Apr 2008, 20:41 »

Hvilken blog er du så mest til?

Kings of alt muligt Smiley hehe

il Campionie er bedst generalt, det er os derfor jeg respekter crewets beslutning, men der er sq lagt langt flere kræfter i den her blog så synes den kære niko skulle ha haft prisen Smiley

Tietze
Førsteholdsspiller

« Svar #1187: 07 Apr 2008, 22:21 »

Hvornår kommer der update!

Niko
Gæst

« Svar #1188: 08 Apr 2008, 07:05 »

Jeg har ikke den største lyst til dette gem, lige nu, hvilket betyder at jeg sætter bloggen på pause på uvis tid. Jeg har lyst til at blogge om et andet hold, som betyder jeg kommer med en ny blog i eftermiddag. Jeg har store forventninger til min næste blog, så regner med mindst at komme ligeså langt i det gem. (:

Men husk allesammen, denne blog er ikke stoppet - den er bare på pause, indtil lysten kommer tilbage. (:

-Benja-
Gæst

« Svar #1189: 08 Apr 2008, 07:36 »

Helt i orden. Synes også det trængte til noget nyt, der var ikke den store udfordring i den her blog.. Da du kun var storklubberne, håber du gør som JimmyGP og vælger et lidt mindre hold. Det er der meget mere udfordring i, kan du røbe lidt om hvor i verden du skal være træner ?

Men glæder mig til at høre hvem det bliver.

vesperGT
Manager

« Svar #1190: 08 Apr 2008, 07:45 »

Jeg har ikke den største lyst til dette gem, lige nu, hvilket betyder at jeg sætter bloggen på pause på uvis tid. Jeg har lyst til at blogge om et andet hold, som betyder jeg kommer med en ny blog i eftermiddag. Jeg har store forventninger til min næste blog, så regner med mindst at komme ligeså langt i det gem. (:

Men husk allesammen, denne blog er ikke stoppet - den er bare på pause, indtil lysten kommer tilbage. (:

Bortset fra at jeg aldrig har billiget dit klub valg som Bayern og Real træner, har jeg dog været fast læser, og når der er gang i denne igen, vil jeg fortsætte med at læse den. Thumbs Up

Helt i orden. Synes også det trængte til noget nyt, der var ikke den store udfordring i den her blog.. Da du kun var storklubberne, håber du gør som JimmyGP og vælger et lidt mindre hold. Det er der meget mere udfordring i, kan du røbe lidt om hvor i verden du skal være træner ?

Men glæder mig til at høre hvem det bliver.

Det kunne jo meget vel være at han netop tager et af de mindre hold, da han har kørt i "stor-klub" renden hele tiden i denne blog

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #1191: 08 Apr 2008, 08:47 »

glæder mig til der kommer en ny blog, synes den her var/ er rigtig god Smiley

Niko
Gæst

« Svar #1192: 08 Apr 2008, 10:19 »

Jeg har flere klubber i overvejelserne. Leeds, Udinese, Sevilla og PSV, hvis jeg vælger PSV, vil jeg forsøge at skabe succes med et rent hollandsk hold.

Tror mest på Leeds, men alt kan ske. (:

Håber dog at i vil følge med.

Eske4
Lilleputspiller
*

« Svar #1193: 08 Apr 2008, 10:34 »

det er den længste bedste og mest syrede blog jeg har læst ! det er i vert fald uden tvivl :0 det er mega underligt den ikke blev kåret som månedens bedste når den næsten havde fortjændt årets bedste , han har virkelig lagt sin tid og sjæl i den her ! Opstemt og det kom helt op på en 80 sider blog D: helt vild og voldsom !

kasperbp12
Manager

« Svar #1194: 08 Apr 2008, 15:11 »

er du holdet op med den her blog Cesc?

MLL
Manager

« Svar #1195: 08 Apr 2008, 15:12 »

er du holdet op med den her blog Cesc?

Tilbage på FmF Opstemt

kasperbp12
Manager

« Svar #1196: 08 Apr 2008, 15:17 »

tusind tak MLL

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #1197: 08 Apr 2008, 15:18 »

Hvor er det bare nitte du pauser bloggen lige når du kommer til Real Madrid. Øv øv.. Men jeg håber da du skriver videre på den igen, men desværre ser man meget sjældent at blogge der er sat på pause kommer op at køre igen.

Vuelve la ilusión

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #1198: 08 Apr 2008, 16:59 »

Hmmm... Hvis du har lyst til at skrive om et andet hold - så skifter du vel bare hold, som du har gjort op til flere gange i denne her blog? Så den holder jo ikke helt.. 

Men fantastisk godt gået Cesc, tror du har taget røven på en del ved at lave en flot, god og lang blog! Wink

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #1199: 08 Apr 2008, 17:14 »

Sorry, for this cesc, men kan du se jeg tuder?

Aj, det er sku lidt banrligt det du gør det, men okay. Ærgeligt du ikke fik awarden, synes dog at valget var rigtigt.

I ain't playin', nigga

Sider: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 95 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010