home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 861 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 286118 gange)
kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #975: 03 Apr 2008, 20:34 »

hvornår kan vi få en ny update?
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #976: 03 Apr 2008, 20:42 »


    Fantastisk, pånær opgøret på Fruili
      01.01.12 – 1897.com

Den Gamle Dame spillede en sikker kamp imod Empoli, da den kolde december-måned skulle sparkes i gang. Skarpskytten Fernando Torres åbnede målfesten, med et flot langskud fra mange meters afstand. El Ñino var ikke den eneste angriber, som lavede mål, for hans angrebsmakker Carlos Vela hamrede læderbolden i kassen. Apropos at sparke bolden i kassen, kan det nævnes at Fernando Torres også gjorde det i det 24. minut. Juventus førte 'kun' med 3-0, og det var ikke nok, selvom det var 5. pladsen som man mødte. Det mente Domenico Criscito hvertfald ikke, for han scorede på et straffespark i det 63. minut. Centerbacken var ikke den eneste fra Juventus som ville have flere mål, for mexicaneren Andres Guardado lavede et frækt vip med ydersiden i det sidste minut, bolden røg ind mellem en målmand og en forsvarsspiller, hvilket betød en sejr på hele 5-0 over 5. pladsen, Empoli

Juventus havde ikke kun æren af at møde Empoli, for den 11. december, skulle der spilles imod oprykkerholdet Pisa på udebane. Pisas præstation i denne kamp, var som byens turistattraktion, den var nemlig lidt skæv i det. Bojan var første målscorer, da han af driblede to mænd og koldt sparkede bolden i mål. Alessandro Rosina var banens bedste, hvilket man fik at se i det 9. minut, hvor han gjorde det til 2-0. Han gjorde det samme bare 3 minutter efter, hvilket betød at der stod 0-3 til Den Gamle Dame. Første halvleg var domineret af Bojan og Rosina, for førstnævnte lavede også kampens fjerde mål, lidt før pausen. I anden halvleg regnede det gevaldigt, og første halvlegs store stjerners spil fulgte derefter. I stedet kom Fernando Torres igen ind i en god periode, hvor han også scorede i til 0-5. Joseph Yobo var uenig i at den kun skulle vindes med 0-5, hvorfor han gik op og gav Juventus endnu et mål. En fantastisk scoring, som sikrede Juventus en stor sejr på hele 0-6.

Herefter var der opgør på det berygtede Friuli, som har haft mange gode kampe. Denne kamp blev også god, hvis man altså holdt med Udinese.
Kampen var ikke en Serie A kamp, hvorfor Juventus ikke havde de store profiler med, det viste sig dog at være dumt. Udinese startede fantastisk ud og skabte en masse chancer, der var dog kun én enkelt af dem, som de scorede på. Det var deres hurtige mexicaner, Nery Castillo, som driblede Atienza og sparkede bolden i mål. Den Gamle Dame spændte støvlerne og de kom meget bedre med i kampen. Hendes spil blev bedre og hendes rollator, blev udskiftet med en frisk Sebastian Giovinco. Han kom ind og ændrede kampen fuldstædig. Hans flotte tekniske kunnen gjorde ham til en konstant trussel, hvilket han også blev i det 39. minut. Han driblede Udineses højreback, Raggi, hvorefter han med en flot yderside gjorde det til 1-1. Udinese valgte dog at satse det hele, da de gik op og spillede med 3 angribere. Det gav pote og Jonás Gutierrez lavede kampens sidste mål til 2-1.

December og årets sidste kamp var imod Palermo, denne kamp skulle også spilles på udebane, hvorfor Den Gamle Dame skulle pakke sine kufferter og tage til Sicilien. Trods den kendte mafia-familie og den store kriminalitet, fik Juventus ingen problemer med at køre en smal sejr i hus. Palermo har fået et stort kollektiv af latinamerikanske spillere, de taber et par gange hovedet, og de lyserøde farvede trøjer fik mange gule kort. Juventus til gengæld fik ingen kort, men masser af plads med bolden. Rosina var endnu engang meget stærk, men han måtte desværre forlade banen med en lille skade. Sebastian Giovinco kom ind i stedet og med hans flotte teknik lavede han kampens eneste mål til 0-1. Det blev en meget god sejr for Juventus, da Roma samme dag spillede uafgjort med Empoli, hvilket sikrede Den Gamle Dame et forspring på 3 point.


« Seneste Redigering: 04 Apr 2008, 15:14 af Cesc » Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #977: 03 Apr 2008, 21:01 »

Jeg regner med at spille sæsonen færdig i morgen, hvorfor i vil modtage en masse updates. (:

Håber i vil tage godt imod dem.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #978: 03 Apr 2008, 21:06 »

Flot update, Roma hænger stadig godt med. Håber du hiver mesterskabet hjem Thumbs Up
Selvfølgelig vil vi tage godt imod de næste updates Wink
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #979: 03 Apr 2008, 21:08 »

Rigtig god update og gode resultater. Dejligt at Roma smed point væk Wink (i spillet! Thumbs Up)
Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #980: 03 Apr 2008, 21:08 »

Rigtig god update, Rigtig flot præstation i ligaen, håber du får hægtet Roma af, så du kan vinde mesterskabet Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #981: 03 Apr 2008, 22:06 »

Tusinde tak alle 3. (:

Flotte kommentarer.
Logged

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #982: 03 Apr 2008, 22:10 »

Gode resultater, og fin update, keep upp Cesc! Wink
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #983: 03 Apr 2008, 22:14 »

jeg tager altid godt imod dine updates men det ved du jo og glæder mig til imorgen! god update og gode præstationer undtagen den mod udinese men ellers
Logged


kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #984: 03 Apr 2008, 22:18 »

(undskyld jeg skriver to gange i træk!) men hvornår kommer updatsene imorgen?
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #985: 03 Apr 2008, 22:29 »

(undskyld jeg skriver to gange i træk!) men hvornår kommer updatsene imorgen?

Først og fremmest, tak til jer begge 2!

Har fri klokken 14:30. Måske kommer den første ved 17:00 tiden, også vil jeg spamme jer fra klokken 22:00, tror jeg. (:
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #986: 03 Apr 2008, 22:54 »

Fremragende update, intet mindre! Men jeg går i mod strømmen og siger; Jeg håber du ender som nummer to! Kunne være fedt at du tabte titlen i en af de sidste spillerunder og at næste sæson gjaldt og revanche i ligaen Grin Men det er jo bare et stille håb Rullende Øjne
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #987: 04 Apr 2008, 15:05 »

Ser stadig super godt ud KIU Thumbs Up
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #988: 04 Apr 2008, 15:13 »

Tak tak, men i må sgu' lige undskylde en kæmpe fejl!

Vidste ikke at man skulle spille returopgør i cuppen, hvorfor jeg troede vi var ude af turneringen. Jeg ændre det lige, da jeg jo har skrevet vi røg ud.
Logged

The Captain
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #989: 04 Apr 2008, 15:19 »

Uhh.. Glæder mig til senere i dag..
Logged

Sider: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010