home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 842 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 286059 gange)
Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #945: 01 Apr 2008, 21:22 »

Syge resultater,
Roma må også være i god form,
Der kommer nok noget af et Top prag, nå du møder dem Peace

Held og Lykke Fremover,
Og Fantastisk skrevet Peace
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #946: 01 Apr 2008, 22:48 »

Endnu engang mange tak, for jeres utrolig dejlige opbakning af min blog!
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #947: 01 Apr 2008, 23:05 »

Hvornår skal du møde Roma?  Djævel
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #948: 01 Apr 2008, 23:06 »

Tusinde mange gange tak, det er dejligt at få en kæmpe bunke ros af en og samme person. (:

Jeg vælger at holde den hemmelig i et stykke tid.

Bare iorden, hvis du ombestemer dig kan du sende den over PM Smiley

EDIT: Undskyld for to indlæg i streg.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #949: 02 Apr 2008, 14:37 »

Hvornår skal du møde Roma?  Djævel

15/1 2012.

Snart update!
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #950: 02 Apr 2008, 15:48 »

15/1 2012.

Snart update!

Lyder godt Peace
Logged

The Captain
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #951: 02 Apr 2008, 16:12 »

Kommer der snart en update?
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #952: 02 Apr 2008, 16:21 »

Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #953: 02 Apr 2008, 16:38 »

glæder mig til det!! men hvornår?
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #954: 02 Apr 2008, 17:04 »


    Arrivederci Roma!
      01.12.11 – 1897.com

Juventus har været det bedste hold i november, uden tvivl. Der har været en fantastisk kamp imod Milan, på San Siro, hvor Juventus styrede spillet fornemt. Den Gamle Dame har været hurtigere fra Ulvene, trods de slidte gamle ben.

Den Gamle Dame skulle spille imod alderdomshjemmet, AC Milan, hvorfor det lignede en tæt kamp. Det blev det også, men Juventus var lige en klasse over San Siros ejere. Milan kom meget godt fra start og skabte en del chancer, Buffon stod dog sikkert og han fik alle under kontrol. Efter en halvtimes spil, var Juventus klar til at være med i kampen og Guardado var utrolig boldsikker. Mexicaneren Andres Guardado blev også manden, som lagde op til Juventus' mål i kampen. En flot sideskift over til Giovinco, som på fantastiskvis hamrede til bolden første gang. Det stærkt blæsende vejr gav bolden mere kraft, og Milan kom bagud med 1-0. Kampen modtog ikke flere mål og Juventus sikrede sig en meget vigtig sejr!

Juventus skulle ikke kun møde tophold, for bundholdet Bologna skulle også have lov at møde Den Gamle Dame. Selvom det er en dame, blev det ikke ligefrem nogen date. Juventus startede godt ud og hurtigt gjorde Michele Paolucci det til 0-1. Det var ikke alt, som var kommet ud af hans tordenstøvler, for noget tid efter fordoblede han. Inden pausen havde Den Gamle Dame også gjort det til 3-0, da Alberto Aquilani på fornemvis hamrede bolden i mål! Anden halvleg blev lidt tam, men der kom utrolig meget drama i det 64. minut.
Bolognas stabile Cleyton, mistede hovedet og sparkede benene væk under Alessandro Rosina. Det varme vand blev til gengæld hans og Juventus kørte stille og roligt sejren hjem på 3-0.

Det var ikke kun kampen imod Milan, som skulle blive svær, for dette opgør var imod Fiorentina. La Viola har skuffet lidt, men de var stadigvæk en stor trussel - men det viste de ikke i dette opgør, trods resultatet. Bojan gav Delle Alpis tilskuere en fantastisk start, ved at banke læderet i mål efter 4 minutter. Fiorentina var ikke til at ryste af og deres russer Yury Zhirkov, omsatte en returbold til et mål. Herefter gik Fiorentina ned og den stod fuldstændig på dominans fra Juventus. Den Gamle Dame var kun dominerede i sammenspillet, for på i feltet var de utrolig uskarpe. Derfor kom mexicaneren Carlos Vela på banen og han bragte Juventus foran med 2-1, da han med et frækt tip fra landsmanden Guardado, kunne sparke bolden i mål. Den Gamle Dame holdt på førringen og endnu en vigtig sejr kom til syne, da Roma havde spillet uafgjort imod Lazio.

Den sidste kamp inden december, var imod Napoli. De lyseblå dynamoer, har fået en kompetent herre i managersædet, da det er den populære Fabio Cannavaro. Fabio har hentet spillere som Hugo Almeida og Renato til klubben, men de fik ikke meget at lave med bolden i denne kamp. Den stod udelukkende på Juve dominans, selvom kampen blev spillet i havnebyen. Fernando Torres var endelig kampklar og han viste sig fra sin bedste side, ved at lave månedens mål i det 19. minut. En aflevering var Rosina, vende sig om og sparke på stolpen og ind. Et fantastisk mål og Den Gamle Dame var foran. Det skulle også blive endnu bedre for Juventus, da Giorgio Chiellini i det 26. minut fordoblede resultatet. Anden halvleg fik en uheldig start for Den Gamle Dame, da Martin Skrtel skulel forlade banen og smutte i bad. En psykopatisk tackling imod Hugo Almeida, resulterede i det. Juventus gik ikke ned i niveau alligevel og Andres Guardado var meget tæt på at gøre det til 3-0. De zebrafarvede trøjer, måtte dog nøjes med en sejr på 2-1.


Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #955: 02 Apr 2008, 17:12 »

BANG!! så var han der igen den gode gamle cesc! det er fantastisk det her og tillykke med de gode resultater. jeg bliver helt glad når jeg læser den her blog og jeg får mere og mere lyst til at spille FM! Fantastisk!
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #956: 02 Apr 2008, 17:23 »

BANG!! så var han der igen den gode gamle cesc! det er fantastisk det her og tillykke med de gode resultater. jeg bliver helt glad når jeg læser den her blog og jeg får mere og mere lyst til at spille FM! Fantastisk!

Store ord - tak skal du have! (:
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #957: 02 Apr 2008, 17:28 »

Rigtig godt Wink
Godt du kom op på 1. pladsen Thumbs Up
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #958: 02 Apr 2008, 17:29 »

Har skrevet før at du skriver fantastisk, så nu siger jeg det igen. Fantastisk blog, stor ros til at bloggen nu er oppe på side 64. Wink
Selve spillet må jeg endnu engang sige fantastisk. Du vinder og vinder, ved ikke hvilket hold der skal stoppe dine mesterskabschancer. Grafikken er også stadig god, billederne er flotte og passer godt ind .
KIU Thumbs Up
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #959: 02 Apr 2008, 17:33 »

Store ord - tak skal du have! (:
det er da ikke løgn
Logged


Sider: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010