home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 619 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 285643 gange)
Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kings Of London
« Svar #615: 22 Mar 2008, 20:06 »

Fed update og det viser jo bare at din trup er god hele vejen igennem.
Har du tænkt dig at bruge de gamle spillere i start opstillingen og hvor meget gav du for dem ?
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #616: 22 Mar 2008, 20:15 »

Hvor mange kampe uden nederag er du efterhånden oppe på?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #617: 22 Mar 2008, 21:13 »

Fed update og det viser jo bare at din trup er god hele vejen igennem.
Har du tænkt dig at bruge de gamle spillere i start opstillingen og hvor meget gav du for dem ?

Henry - 18 mio.
Vieira - 4 mio.
Ljungberg - 5,5 mio.

Hvor mange kampe uden nederag er du efterhånden oppe på?

Snart 100.  Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #618: 22 Mar 2008, 21:42 »



Arsenal skulle spille FIFA Club VM finale imod San Lorenzo på Yokohama Stadium. Arsenal har gode minder fra dette fantastiske bygningsværk, da de for en lille uge siden vandt 5-0. Nu var det en ny modstander, med en lidt anden kaliber. Young Guns var dog stadig kæmpe favoritter til at tage titlen.

San Lorenzo havde slået Dempo fra Indien ud i semifinalen, hvor det argentinske mandskab flot vandt med 0-4. San Lorenzo fik også deres anfører udvist i kampens hede, og derved er han ikke med i finalen, desværre. Det er noget som Arsenal kan drage fordel af. De har dog målkongen, Bernardo Romeo, med, som er deres bedste spiller.

Arsenal er kommet i finalen, via. en sejr imod New York Red Bulls. The Gunners vandt imponerende 5-0, og det var deres vej til denne præstige fyldte finale kamp imod San Lorenzo. Nicklas Bendtner blev den helt store helt i semifinalen, da han forlod banen med 2 mål i bagagen. The Gunners stiller dog med et lidt stærkere hold i finalen, hvor at Frey er på mål, i stedet for Fabianski.

San Lorenzo gav bolden op og de fik spillet til at flyde på argentinsk vis med det samme. Deres spil var meget langsomt, i forhold til det Arsenal plejer at spille i. The Gunners fik hurtigt bolden fra dem og slog kontra. San Lorenzo målmanden Léandro Garcia var dog klar og han fik bokset bolden ud med poten.
Freddy Adu løb ud for at tage hjørnesparket og han sendte den om bagerst i feltet, hvor Fazio stod. Fazio steg til vejrs og headede på fornem vis bolden ind i målet. Arsenal var foran med 0-1 og alle deres japanske fans var ellevilde. Federico Fazio kom dog hurtigt af med helte rollen, da han brugte nødbremsen på Ojeda. Dommeren pegede på pletten og Ferrero bragte balance i regnskabet. Første halvleg blev fløjtet af og San Lorenzo gik tilfredse ind i omklædningsrummet. Arsenal var skuffet, men ændringer kom i anden halvleg.

Arsenal satte spillet i gang i anden halvleg. Sergio Agüero var kommet på banen, og det viste sig at være meget smart. Sergio skabte spild i forsvaret, ved hans landsmænd og de fik nok at se til. Hleb slog en lang bold op til Nicklas Bendtner, som headede den videre til El Kun, der flot sparkede bolden ind til 1-2. Arsenal satte sig mere på spillet, og Diaby kom ind i kampens hede for at holde mere på bolden. Abou Diaby gjorde det godt, men Fàbregas overstrålede ham fuldstændigt. Cesc styrede midtbanen på fantastisk vis og han skabte gejst i truppen. Han var også hjernen bag Nicklas Bendtners mål i slutningen af kampen til slutresultatet 1-3.

The Gunners vandt endnu en pokal og med en dansker i hovedrollen i begge kampe. Endnu et trofæ kan tilføjes til skabet - og mon ikke der kommer flere?
« Seneste Redigering: 24 Mar 2008, 11:30 af Cesc » Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #619: 23 Mar 2008, 09:56 »

BYE BYE 2009
Acceptabel slutning, 1/1 - 10

Arsenal - Middlesbrough 2-0
81' Tomas Rosicky
84' Carlos Vela

Benfica - Arsenal 1-1
6' Adrian
25' Emmanuel Adebayor

West Ham - Arsenal 0-0
-

Bolton - Arsenal 0-0

-

Arsenal - West Brom 2-0
27' Emmanuel Adebayor
51' Nuri Sahin

Arsenal - Blackburn 4-0
44' Sergio Agüero
47' David Silva
50' Emmanuel Adebayor
71' Sergio Agüero

Det er ved at være på tide, at finde krudtet frem. År 2009 er ved at være fortid og 2010 er fremtid. Arsenal sluttede fint af, men det blev uden de store fyrværkerishows. 

Arsenal spillede imod et stærkt Middlesbrough hold i den første kamp. Kampen var chancefattig, men alligevel fik The Gunners lavet 2 mål. Middlesbrough var taget til London, for at få ét enkelt point, men selvom deres stærke defensiv stod godt - kunne de ikke holde til Arsenals evige kanonslag. Da Tomas Rosicky skiftede bænken ud med banen, kom der virkelig gang i Arsenals spil og tjekken fik hurtigt sat sit præg på kampen med et flot mål. Han var ikke den eneste, som fyrrede raketter efter Saja's mål, for Carlos Vela fik også lavet et mål i denne kamp.

The Gunners skulle derefter til Portugal, hvor det ikke blev deres helt store aften. Benfica fik et resultat, som sendte dem videre i Champions League.
Der var få chancer i denne kamp, så det handlede om at være skarp. Benfica var meget skarpe i starten af kampen, og deres topscorer Adrian bragte den foran. Arsenal svarede igen noget tid efter, da Emmanuel Adebayor headede bolden i mål til kampens resultat 1-1.

Kings Of London havde efterfølgende 2 kedelige kampe imod West Ham og Bolton. I førstnævnte var Arsenal slet ikke skarpe og de virkede uoplagte. Den næste kamp mod Bolton, var Arsenal også en slem fuser. Ingen mål fra Arsenals side i 2 kampe - det var noget som skuffede de trofaste fansene.

Siden Arsenals kamp imod Middlesbrough, har Emirates stået tom. Nu skulle der dog gang på stadionet igen, og Arsenal fik en god, forventet sejr over West Brom. Emmanuel Adebayor tændte kampens tilskuere med et mål efter 27 minutter. Han var ikke den eneste Gooner som lavede mål i denne kamp, for Baloy lavede straffespark på Rosicky i det 51. minut. Tyrkeren Nuri Sahin tog sig af det, og han skød kanonkuglen i mål.

2009's sidste kamp var på det berygtede Emirates Stadium. Arsenal spillede imod Blackburn, og det blev noget af en fest - på størrelse med nytårsaften. Sergio Agüero indledte festen med en flot scoring, lige før pausen. I anden halvleg, kom der bedre spil fra The Gunners side. David Silva tog en drible tur, og han sparkede bolden frækt i mål, i stedet for at lave indlæg. Den målfarlige togoleser Emmanuel Adebayor, var også på måltavlen og bare 3 minutter efter gjorde han det til 3-0. The Gunners manglede prikken over i'et og El Kun gjorde det til 4-0, som blev slutningen på et fantastisk fodboldår med Arsenal.


Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #620: 23 Mar 2008, 10:05 »

Det er ved at være lidt for nemt til at jeg rigtig gider følge med længere. Nu vinder du jo bare alt med det drømmehold du har kastet penge på, så ser ikke rigtigt hvor udfordringen ligger.
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #621: 23 Mar 2008, 10:14 »

Det er ved at være lidt for nemt til at jeg rigtig gider følge med længere. Nu vinder du jo bare alt med det drømmehold du har kastet penge på, så ser ikke rigtigt hvor udfordringen ligger.

Har haft det i overvejelserne at skifte klub, når sæsonen er slut. Skal jo lige runde de 100 Unbeaten osv. (:
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #622: 23 Mar 2008, 10:16 »

Super updates Cesc, lyder spændende med et evt klubskifte Thumbs Up
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #623: 23 Mar 2008, 10:17 »

Super updates Cesc, lyder spændende med et evt klubskifte Thumbs Up

Danke.

Der kommer snart 2 mere, omkring 2 transfers.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #624: 23 Mar 2008, 10:31 »

BALOTELLI TIL ARSENAL
Kæmpe talent til Arsenal, 4/1 - 10


Theo Walcott har ikke haft de store fremskridt med hans udvikling og derfor har Arsenal hentet Mario Balotelli på en fri transfer. Han kommer dog først til sommer, hvor han smutter til England fra Italien.

Arsenal er verdens største klub, hvorfor de også skal have de største talenter. Endnu et er kommet til og Mario Balotelli er hans navn. Mario er en enorm stor angriber, og er eftersigende stærkere end selveste Adebayor. Han er også hurtig, hvilket er endnu en fordel. Nikolaj er meget glad og pave stolt over hans nye talent.

 - "Han er en guds besået fodboldspiller og han kommer til at tage England med storm. Han har styrken og er især god fysisk. Han kan også drible og derved vil han altid blive en trussel. Han er i mine øjne allerede bedre, end Adriano nede i Inter," udtaler Nikolaj Emil Birk Poulsen.

Mario er halv ghanesisk, så han kan snakke med Adu og Gyan, når han kommer til sommer. Han er født og opvokset på Sicilien, men i starten af hans teenagesår drog han til fastlandet med sin familie. Mario Balotelli er ikke særlig gammel, han har faktisk ikke rundet de 20 år endnu. Han er dog alligevel klar til at tage udfordringen op med Agüero og Bendtner.

 - "Jeg skal kæmpe min sag og jeg håber at overbevise Nikolaj, om at jeg skal starte inde. Jeg er ikke ret  gammel, men jeg føler mig alligevel i en god form. Jeg har lidt problemer mentalt, men det håber jeg kan blive ændret ved at bo i et fremmed land," fortæller Mario Balotelli.
Logged

The Captain
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kings Of London
« Svar #625: 23 Mar 2008, 10:48 »

God update.. spændene køb Smiley
Logged

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #626: 23 Mar 2008, 10:50 »

Dejligt indkøb:) !
Logged

Viva Ronaldo ! §

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #627: 23 Mar 2008, 11:19 »

Fint indkøb, når man tænker på det kæmpetalent, han er.

Jeg er dog en anelse skuffet, jeg havde håbet på, at du vil hente noget britisk blod til klubben  Peace
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #628: 23 Mar 2008, 11:23 »

Fint indkøb, når man tænker på det kæmpetalent, han er.

Jeg er dog en anelse skuffet, jeg havde håbet på, at du vil hente noget britisk blod til klubben  Peace

Henri Lansbury, Jose Baxter, Rhys Murphy, Mark Randall og Kieran Gibbs er inde i en fantastisk udvikling. Især de 3 førstnævnte. Så der kommer nok snart noget britisk i startopstillingen. Henri Lansbury var med fra start imod Bolton.
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #629: 23 Mar 2008, 11:23 »

Fint indkøb, når man tænker på det kæmpetalent, han er.

Jeg er dog en anelse skuffet, jeg havde håbet på, at du vil hente noget britisk blod til klubben  Peace

Så læs min Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010