home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 630 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 285679 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: (NY-STIL)Kings Of London
« Svar #600: 21 Mar 2008, 23:36 »

Min fejl, men er datoen 7/11-09 så ikke forkert ??

Nej. Mente 2 ½. (:
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (NY-STIL)Kings Of London
« Svar #601: 21 Mar 2008, 23:47 »

Nej. Mente 2 ½. (:

Så er vi enige  Thumbs Up
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (NY-STIL)Kings Of London
« Svar #602: 21 Mar 2008, 23:56 »

Stavefejlen er der altså stadig Cesc Skuffet der skal stå dedikerede
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #603: 22 Mar 2008, 12:22 »

SKÆBNENS MÅNED
Premier League Stilling, 1/12 - 09


Arsenal har haft en spændende måned. Kampe imod Chelsea, Liverpool og Standard har fundet sted. The Gunners lagde dog ud imod et svagt Fulham hold, kampen blev spillet på Emirates Stadium. Kings of London levede op til deres kælenavn, da Adebayor hurtigt scorede efter 5 minutters spil. Stemningen blev skuret i vejret og spillerne blev båret frem. De red på en bølge og Fàbregas satte speederen i bund. Han løb op igennem banen og i sin øjenkrog havde han luret en fri David Silva. Han sendte bolden over til ham og Silva tog et træk frem og sparkede knaldhårdt til den drivvåde læderbold. Arsenal kom foran med 2-0. Det ubesejret mandskab, var dog slet ikke færdige i førstehalvleg og Sergio Agüero sparkede bolden i kassen efter 40 minutter. I slutningen af anden halvleg lavede Arsenal kampen sidste mål, og det var David Silva, som var manden bag. Han scorede på et flot langskud, som vi ved han mestre.

Young Guns herefter drog videre til Stamford Bridge, hvor rivalen Chelsea ventede. Chelsea var favoritter til at vinde, men The Gunners trodsede bookmakerne. Opgøret blev skudt i gang og der var en smule støvregn. Ejerne af fortet, Chelsea, spillede flot fodbold i starten af kampen. Frank Lampard og den stærke Didier Drogba havde mange gode forsøg, de kunne dog ikke komme forbi den franske landsholdsmålmand, Sebastien Frey. Frey blev også afgørende til slut i kampen, da han diskede op med flere klasseredninger. Petr Cech i den anden ende, kunne dog ikke gøre så meget overfor Adebayor. Adebayor gik op og headede til læderet i det 63. minut. Bolden kom i målet som et projektil, og The Gunners sikrede sig en fantastisk sejr! Det blev Arsenals fort og Chelsea blev fangerne på fortet.

Det var ikke kun i Premier League, at Arsenal skulle spille fodbold. Der var også skruet op for Champions League i november. Arsenal skulle møde belgierne Standard Léige på Emirates. De har før mødt hinanden, hvor at Arsenal vandt med en sikker sejr på 6-0. Det blev næsten det samme i denne kamp. Carlos Vela åbnede denne målfest på et flot oplæg af Nicklas Bendtner. Han var slet ikke den eneste, som kunne lave gode mål for Freddy Adu hamrede bolden ind på frispark i det 42. minut. En skuret frisparks mål, som flot sejlede i mål! Anden halvleg mindene meget om første - Arsenal fik nemlig 2 mål igen. Nicklas Bendtner lavede det første mål, da han flot med panden udgjorde en trussel gennem hele kampen. Det flotte offensive Arsenal fodbold, gav den også senere hen i kampen endnu et mål. Det var Miguel Veloso, der flot med et knaldhårdt langskud gjorde det til kampens resultat, 4-0.

Skæbne kampen var imod Liverpool, som lå nummer 2. Liverpool havde spillet flot fodbold, men de var utrolig 8 point bagved Arsenal. Man fik også et levede bevis på, hvor stor forskellen er fra Arsenal og deres største konkurrenter. Emmanuel Adebayor åbnede Arsenals målfest efter 10 minutter, hvor han affyrede bolden hårdt inden for rammen. Shiya Emmanuel Adebayor var ikke engang begyndt med at lave mål, og han skulle kun bruge  4 minutter til at lave endnu et mål. Han løb fra Daniel Agger og placerede bolden på smuk vis bag ved Reina. Francess Fàbregas fulgte trop og med et fantastisk langskud, gjorde han det til imponerede 3-0 efter 30 minutter. Arsenal styrede begivenhederne og jublen var at finde hos spillerne, som begyndte at lege med bolden. I anden halvleg forsatte Arsenal med deres dominans. Der kom dog kun ét enkelt mål, som Adebayor stod for. Det blev hans tredje i kampen og han blev derfor man of the match.


Arsenal 4-0 Fulham
5' Emmanuel Adebayor 1-0       
15' David Silva 2-0
40' Sergio Agüero 3-0
90+' David Silva 4-0
Chelsea 0-1 Arsenal
63' Emmanuel Adebayor 0-1       
Arsenal 4-0 Standard
6' Carlos Vela 1-0
42' Freddy Adu 2-0
64' Nicklas Bendtner 3-0       
78' Miguel Veloso 4-0
Arsenal 4-0 Liverpool
10' Emmanuel Adebayor 1-0
14' Emmanuel Adebayor 2-0
32' Francesc Fàbregas 3-0
72' Emmanuel Adebayor 4-0
Logged

The Captain
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: (NY-STIL)Kings Of London
« Svar #604: 22 Mar 2008, 12:27 »

Klasse update.. Og du smadre bare alt og alle.. Elsker den her blog.. Opstemt
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (NY-STIL)Kings Of London
« Svar #605: 22 Mar 2008, 12:40 »

Klasse update.. Og du smadre bare alt og alle.. Elsker den her blog.. Opstemt

Mange mange tak. Jeg er glad for at du kan lide min blog.  Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #606: 22 Mar 2008, 13:08 »

Kommer med en update om lidt - der er sket noget fantastisk!

Glæd jer!
Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #607: 22 Mar 2008, 13:08 »

God update, glæder mig til den nye
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #608: 22 Mar 2008, 13:23 »

MR. ARSENAL - IS BACK
Tony Adams, 1/12 - 09


6-tallet er ikke hans mere, men han er tilbage i klubben, som træner. Tony Adams tiltræder med det samme hos The Gunners, og måske kommer der flere legender med.

Ingen er over - ingen er ved siden af. Tony Adams er hans navn og han er født Gooner. Tony startede sin karriere i Arsenal, helt tilbage i år 1983. Han fik dog først sit gennembrud 3 år efter, hvor han spillede hele 42 kampe på en sæson. Tony havde mange problemer med alkohol, men han var god til at droppe det før kampene. Mr. Arsenal spillede fantastisk og han er den person i Arsenals historie, som har løftet flest trofæer med klubben. Hele 13 styks er det blevet til, 4 Premier League titler, 3 FA Cup titler, 2 Carling Cup titler, 1 UEFA Super Cup og 3 Carling Cup titler. Tony har spillet over 500 kampe for Arsenal, så han kan kalde sig Real Gooner. Han er meget glad for sit skifte.

 - "Jeg er virkelig en glad mand. Mine børn, min kone og jeg hører til i London og jeg er glad for at være tilbage i Arsenal. Det er ikke Wenger der er her mere, men det gør ikke noget. Nikolaj har vist sig som en kompetent herre og jeg glæder mig til at samarbejde med ham. Clichy har fået nummer 6 og det fortjener han virkelig. Han er en fantastisk fodboldspiller og han kan blive en legende i klubben," udtaler Tony Adams.

Arsenal ligger pt. nummer 1 i Premier League. De har hele 9 point ned til nærmeste forfølger, som er Chelsea. Det ligner et mesterskab mere, så The Gunners kommer op på 16 Premier League titler. De nærmer sig med hastige skridt Liverpool, som har vundet Premier League flest gange (18). Nikolaj Emil Birk Poulsen tror også på en sejr igen i år.

 - "Vi ligger til at vinde og det er rart. Vi skal stadig yde en masse i alle kampene, for hvis vi ikke gør det smider vi det væk. Jeg er her for at få spillerne opsatte på at vinde og det vil jeg forsætte med. Lionel Messi håber jeg snart at få tilbage, da jeg savner ham på holdet," fortæller Nikolaj Emil Birk Poulsen.

Tony Adams har underskrevet en kontrakt, som er frem til år 2012. Det ventes at Thierry Henry, Patrick Vieira, Fredrik Ljungberg og Robert Pires i fremtiden vil blive trænere i Arsenal. Alt kan dog ske, da de stadig er aktive.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #609: 22 Mar 2008, 16:03 »

STADIG YOUNG GUNS?
Gammelt blod på plads igen, 7/12 - 09


Glem alt om Fàbregas, Adebayor og Lionel Messi, for de gamle Arsenal spillere er tilbage på holdet. Thierry Henry, Fredrik Ljungberg og Patrick Vieira har alle taget turen til London. Grunden er simpel - de skal være trænere på et senere tidspunkt.

Young Guns er vidst blevet lagt på is. Fredrik Ljungberg er lige skiftet tilbage til Arsenal. Han spillede før i tiden hos The Gunners, men Arséne Wenger solgte ham til West Ham. Nu er han tilbage i rødt og han er meget glad for at være i sine trykke omgivelser.

 - "Jeg er meget glad for at være tilbage. Der er sket meget i klubben, men jeg føler mig stadig hjemme. Arsenal er min klub og jeg glæder mig til sommer, hvor jeg bliver træner," fortæller Fredrik Ljungberg.

Ljungberg er slet ikke den eneste tilbagevendte Arsenalspiller. Thierry Henry er nemlig også skiftet tilbage. Den hurtige franskmand har haft en skidt tid nede i FC Barcelona, og det var en af grundene til hans tilbagevending. Nu er Arsenals bedste målscorer gennem tiderne tilbage, men det er ikke kun for at lave mål.

 - "Jeg kommer for at give de unge spillere mere erfaring. Jeg vil selvfølgelig stadig gerne lave mål, men jeg er kommet for at arbejde i klubben på et senere tidspunkt. Det har altid været en drøm, at arbejde i klubben når min karriere slutter, så det er fantastisk at være tilbage," udtaler Thierry Henry.

Henry har taget en landsmand med til Arsenal. Hans ven, Patrick Vieira, har nemlig også skrevet kontrakt med Arsenal, igen. Patrick Vieira var i klubben i mange år, nu er han tilbage og ifølge ham, er Arsenal verdens bedste klub på hele kloden.

 - "Arsenal er uden tvivl den bedste klub - og det har den altid været. Jeg er meget beæret over at få chancen igen og jeg vil med glæde arbejde her efter min kontrakt udløber. Klubben er fantastisk og det bliver vidunderligt at komme i gang igen," røber Patrick Vieira.

Disse Gunners har før tryllebundet fodboldfans til skærmen - mon de gør det igen?
Logged

El Pil
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #610: 22 Mar 2008, 16:07 »

Jeg elsker at se dine blogs Cesc.
De er spændende og læse og så er de sat sindsygt godt op grafisk, synes jeg Smiley

Og en kanon idé at hente de gamle guns hjem, for at de kan blive trænere på et senere tidspunkt Peace
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #611: 22 Mar 2008, 16:09 »

Jeg elsker at se dine blogs Cesc.
De er spændende og læse og så er de sat sindsygt godt op grafisk, synes jeg Smiley

Og en kanon idé at hente de gamle guns hjem, for at de kan blive trænere på et senere tidspunkt Peace

Mange tak og velkommen til siden.

Kan fortælle at Robert Pirés nok kommer til at blive træner til sommer. (:
Logged

Mc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #612: 22 Mar 2008, 16:13 »

har lige siddet og læst en stor del af din blog , den er fandme en af de bedste blogge jeg har set herinde ,

tager fandme hatten af for dig , forsæt det gode arbejde
Logged

Paolo Di Canio Legenden OVer dem alle !!

Jesper han er gay allez allez allez (:


ÅÅÅRH KÆRE MIKE , TAG DIG SAMMEN , TAG NU OG GÅÅ !

MIKE JENSEN RAUS !!

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #613: 22 Mar 2008, 16:41 »

ARSENAL ER FINALE KLAR
New York VS. Arsenal, 9/12 - 09


The Gunners spillede tidligere på dagen en kamp imod New York Red Bull og de fik en kæmpe sejr. Arsenal havde kun Fàbregas med af førsteholdspillerne, ellers var det Vela, Bendtner og Adu der trak overskrifter.

Arsenal skulle spille opgør imod New York, på Yokohama Stadium, som sjovt nok ligger i Yokohama. New York havde en god mulighed i starten af kampen, men bare i det 6. minut lavede Carlos Vela et drømme mål. Arsenals spillere  brølede Adios Amigo og stemningen var fantastisk hos supporterene. New York kom aldrig ind i kampen, men det gjorde Arsenal tilgengæld.

Lidt tid efter, afsluttede Freddy Adu et fantastisk kombinations spil mellem Miguel Veloso, Armand Traoré og ham. Et flot gennemspillet angreb, som Adu blev signeret for. Arsenals store stærke angriber, Nicklas Bendtner, lavede også et mål, da han i det 30. minut flot fik en fantastisk bold fra Freddy Adu, som han bare kunne sætte panden på. Amerikanerne kunne ikke hamle op med amerikaneren, Freddy Adu, og det blev værre endnu.

Den danske goalgetter, var kun lige begyndt og bare 3 minutter efter var han på pletten igen. Et fremragende mål fra den stærke bokspiller, som steg til vejrs og headede bolden i mål. Arsenals målfest manglede dog en afsluttene fortælling og anfører, Francesc Fàbregas, kanonerede bolden i mål fra 20 meters afstand. Dette blev slutningen på en meget god kamp fra Arsenal side.

Kampens resultat blev 5-0 og The Gunners var klar til at møde San Lorenzo i finalen, som spilles på samme stadion. Arsenal er kæmpe favoritter, mon ikke de lever op til mediernes forventninger?
Logged

Mc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #614: 22 Mar 2008, 16:42 »

god opdate Peace
Logged

Paolo Di Canio Legenden OVer dem alle !!

Jesper han er gay allez allez allez (:


ÅÅÅRH KÆRE MIKE , TAG DIG SAMMEN , TAG NU OG GÅÅ !

MIKE JENSEN RAUS !!

Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010