home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 707 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 285681 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #585: 21 Mar 2008, 23:04 »





FØRSTE TEST
Arsenal Denmark, 7/11 - 09


Arsenals danske fanklub, Arsenal Denmark, havde arrangeret weekend tur til England, hvor Arsenal mødte Manchester United på Emirates Stadium. Kampen var god og det samme var turen, både med flyver og tog.

Der blev gået 100 meter fra hotellet og over på Emirates. Kampen blev skudt i gang og spillet var godt. Arsenal spillede utrolig stærkt og hurtigt fra start af og den målfarlige Sergio Agüero lavede et mål allerede da kampen var 6 minutter gammel. På lægterne var vi alle ellevilde og slagsangene blev skrålet på fulde drøn. Wayne Rooney havde et par gode forsøg, men Sebastien Frey stod en sikker kamp og afviste alle hans forsøg med mærkværdige redninger. I det 20. minut slog Arsenal kontra, hvor at holdets stærkeste spillere, Fàbregas, Adebayor, Silva, Messi og Agüero deltog. De spillede bolden igennem Vidic og Ferdinand, hvorefter Lionel Messi flot sparkede bolden ind fra 20 meters afstand. Stemningen blev virkelig god, men den skiftede hurtigt retning til at blive mere truende. Da Cristiano Ronaldo havde begået en regulær svinestreg imod Lionel Messi, som måtte forlade banen med en skade. Gyan Asamoah kom ind og erstattede Messi. David Silva ændrede den dog hurtigt til det modsatte, da han på flot vis sparkede Arsenal til 3-0 ved pausen. Han dedikerede sin scoring til Messi og vi på tribunen jublede som bare pokker!

I det 47. minut lavede Asamoah Gyan et flot mål, men dommeren fløjtede for frispark. "Der var slet ingen ting", vi buhhede af dommeren og han fik mange skælsord efter sig. Arsenal styrede klart spillet i anden halvleg og især i venstresiden var Clichy og Silva livlige. Hver eneste gang David Silva havde bolden blev der råbt "skyd". Til vores glæde, kom Nicklas Bendtner ind i det 70. minut, han erstattede Emmanuel Adebayor, der ellers havde spillet en god kamp. Nicklas Bendtner havde en masse hårde hovedstød, men Ben Foster var meget stærk inde på stregen. Super Nick havde en god afslutning til sidst i kampen, men Vidic sparkede bolden væk på stregen.

Det var en kanon tur i England og vi er meget glade for sejren på hele 3-0 over Manchester United. På turen hjem til hotellet blev der skreget slagsange og United fansene var hurtige til at tage toget hjem. En vigtig sejr - og en god tur i England.
« Seneste Redigering: 22 Mar 2008, 09:15 af Cesc » Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (NY-STIL)Kings Of London
« Svar #586: 21 Mar 2008, 23:10 »

Rigtig god og anderledes update Smiley det er rigtig god skrevet
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: (NY-STIL)Kings Of London
« Svar #587: 21 Mar 2008, 23:12 »

Lækker sejr Cesc, men jeg kunne personligt bedre lide det gamle layout.
- Dog ser det nye fornuftigt ud, men synes ikke at det overhovedt er skrevet med en 'fan synsvinkel' (eller hvad det hedder). Det er et par linjer, hvor det er fansene der udtaler sig, resten er bare referat.

Men glæder mig til at høre meget mere om dit dejlige Arsenal mandskab Wink
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: (NY-STIL)Kings Of London
« Svar #588: 21 Mar 2008, 23:13 »

Syntes du skal ændre bloggen tilbage som den var før...
Den var unik før, men er desværre gået et niveau ned .

Ellers har jeg ikke andet for denne gang Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (NY-STIL)Kings Of London
« Svar #589: 21 Mar 2008, 23:14 »

Problemet er bare. Mange vil have det ændret - mange vil beholde det tidligere.
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: (NY-STIL)Kings Of London
« Svar #590: 21 Mar 2008, 23:14 »

Du mangler ligesom lidt den slags formuleringer, der giver et sug i maven, når man læser. Dermed ikke sagt at du skal bruge mange fremmedord eller mærkværdige gloser, men det er ligesom lidt for.. Kedeligt?
For det meste andet er ellers rigtig, rigtig godt. Smiley
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: (NY-STIL)Kings Of London
« Svar #591: 21 Mar 2008, 23:16 »

Problemet er bare. Mange vil have det ændret - mange vil beholde det tidligere.

Op med en afstemning :b
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: (NY-STIL)Kings Of London
« Svar #592: 21 Mar 2008, 23:16 »

Problemet er bare. Mange vil have det ændret - mange vil beholde det tidligere.
Ja det er kæmpe dilemmer.
Du kunne evt. for at få et overblik, oprette en afstemning på en dag og så se hvad resultatet bliver.
En dag KUN med afstemning om det endelige valg .
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (NY-STIL)Kings Of London
« Svar #593: 21 Mar 2008, 23:18 »

Lækker sejr Cesc, men jeg kunne personligt bedre lide det gamle layout.
- Dog ser det nye fornuftigt ud, men synes ikke at det overhovedt er skrevet med en 'fan synsvinkel' (eller hvad det hedder). Det er et par linjer, hvor det er fansene der udtaler sig, resten er bare referat.

Men glæder mig til at høre meget mere om dit dejlige Arsenal mandskab Wink

Vil jeg forsøge mig med. Det har jeg ofte haft problemer med. (:

Ja det er kæmpe dilemmer.
Du kunne evt. for at få et overblik, oprette en afstemning på en dag og så se hvad resultatet bliver.
En dag KUN med afstemning om det endelige valg .

I er jo ikke rigtig kommet ind i den nye form endnu. Blogger færdig om november og smider en afstemning op.
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: (NY-STIL)Kings Of London
« Svar #594: 21 Mar 2008, 23:19 »


I er jo ikke rigtig kommet ind i den nye form endnu. Blogger færdig om november og smider en afstemning op.
Iorden.
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (NY-STIL)Kings Of London
« Svar #595: 21 Mar 2008, 23:19 »

En lidt slem stavefejl... Han "Dikiderede" sin scoring
Logged


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (NY-STIL)Kings Of London
« Svar #596: 21 Mar 2008, 23:21 »

Nu er jeg som nævnt en stille læser af din blog og jeg har nydt det grafiske arbejde, du har lavet. Det har været helt i top  Thumbs Up

Jeg synes dog, at der er for meget "ikke FM" i bloggen. Jeg er kendt/berygtet for at være omstændig med min blog, men du er kun lidt over 2 sæsoner inde i spillet og du har allerede en blog på 40 sider  Peace

Det jeg prøver at sige er bare, at så længe der kommer noget mere FM ind i opdateringerne, så læse jeg med, om så det er med det ene eller det andet layout  Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (NY-STIL)Kings Of London
« Svar #597: 21 Mar 2008, 23:24 »

Nu er jeg som nævnt en stille læser af din blog og jeg har nydt det grafiske arbejde, du har lavet. Det har været helt i top  Thumbs Up

Jeg synes dog, at der er for meget "ikke FM" i bloggen. Jeg er kendt/berygtet for at være omstændig med min blog, men du er kun lidt over 2 sæsoner inde i spillet og du har allerede en blog på 40 sider  Peace

Det jeg prøver at sige er bare, at så længe der kommer noget mere FM ind i opdateringerne, så læse jeg med, om så det er med det ene eller det andet layout  Wink

Mange mange tak.

Det med at få FM ind i bloggen, vil jeg også forsøge med SS. (:
Har spillet 2 ½.  Wink
« Seneste Redigering: 21 Mar 2008, 23:36 af Cesc » Logged

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (NY-STIL)Kings Of London
« Svar #598: 21 Mar 2008, 23:32 »

God blog:) Synes det er anderledes og sjovt at læse. Er dog lidt ked af at i bankede United;)
Logged

Viva Ronaldo ! §

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (NY-STIL)Kings Of London
« Svar #599: 21 Mar 2008, 23:35 »

Mange mange tak.

Det med at få FM ind i bloggen, vil jeg også forsøge med SS. (:
Har spillet 3 ½.  Wink

Min fejl, men er datoen 7/11-09 så ikke forkert ??
Logged

Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010