home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 990 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 54 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 285458 gange)
vondracek
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #420: 18 Mar 2008, 19:04 »

Mange tak. Det er jo faktisk næsten dobbelt så mange kampe, jeg ikke har tabt i. (:

Og tak for modtagelsen!

Jeg hentydede til den Premier League sæson du lige har afsluttet Wink
Men ikke mere om det. Forsæt dit fremragende stykke arbejde.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #421: 18 Mar 2008, 19:06 »

Jeg hentydede til den Premier League sæson du lige har afsluttet Wink
Men ikke mere om det. Forsæt dit fremragende stykke arbejde.

Vidste jeg egentlig godt, men skulle lige fremhæve mit talent. (;

Jeg kommer snart med en masse updates omkring Champions League!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #422: 18 Mar 2008, 21:30 »







Tropperne fra England har den stærkeste trup, men er det alt? Få overblik over begge mandskaber, plus holdopstillingerne. Milan stiller op i en 3-4-3, imens at The Gunners er i deres normale 4-2-2-2. Der er lagt op til et kæmpe brag!

Målmandsposten
Sebastien Frey, Arsenal
Christian Abbiati, AC Milan

ARSENAL
Arsenal vinder denne duel, da deres målmand er meget bedre end Christian Abbiati. Sebastien Frey lukker få mål ind og han har stået sikkert i de sidste kampe. Milans målmand, skal man dog ikke kimse af da han selvfølgelig har talent.


Backkæden
Bakary Sagna, William Gallas, Micah Richards, Gäel Clichy, Arsenal
Daniele Bonera, Alessandro Nesta, Per Mertesacker, AC Milan

ARSENAL
Arsenal løber endnu engang med hæderen, som det bedste. Sagna har været fantastisk og det samme med backen, Clichy, på modsatte side. Kolo Touré har karantæne, men William Gallas er en formidabel erstatning for den sikre ivorianer. AC Milan har også et godt forsvar, men ikke på samme niveau, som Arsenals. Nesta er dog en rutineret ræv, men kan han følge med Sergio Agüero?


Midtbanesliderne
Aliaksandr Hleb, Francesc Fábregas, Miguel Veloso, David Silva, Arsenal
Luka Modric, Gennaro Gattuso, Kaká, Kakha Kaladze, AC Milan

ARSENAL
Arsenal vinder endnu engang hærderen, som de bedste. Arsenal har en meget stærk spilfordeler i Fábregas, ligesom Milan har i Kaká. Fábregas har dog været utrolig god, imens at brasilianeren fra Milan ikke har været på i sit normale jeg. Gattuso bliver nøgle figuren for Milan, imens at David Silva altid plejer at være Arsenals bedste. En spændende kamp, men The Gunners ser betydelig stærkere ud.


Frontløberne
Emmanuel Adebayor, Sergio Agüero, Arsenal
Alberto Gilardino, Alexandre Pato, Giuseppe Rossi, AC Milan

ARSENAL
Arsenal vinder meget smalt denne duel, da de har verdens farligste angriber i Adebayor. Milan er skuffende sluttet på en 4. plads og ingen af deres tre angribere er at finde i top 10 over topscorer. Sergio Agüero er en fantastisk spiller og alle klubber ville ønske at have ham. Arsenal vinder med få points.

Ingen tvivl om at denne finale bliver rigtig spændende! Milan har fordel af at kampen skal spilles i Italien, men ellers ligger alt til Arsenal.


Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #423: 18 Mar 2008, 21:35 »

velkommen tilbage..

PS: super blog stadig væk..
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #424: 18 Mar 2008, 21:35 »

Ser rigtig godt ud, meeen jeg er ikke helt enig i angrebet. Rossi, Gilardino og Pato er alle MEGET MEGET giftige Tunge. Men jeg glæder mig til selve finalen Smiley.
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #425: 18 Mar 2008, 21:36 »

Den med verdens farligste angriber i Adebayor - den er sgu lidt tynd Smiley og så har du skrevet hærderen i stedet for hæderen et sted..
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #426: 18 Mar 2008, 21:38 »

Den med verdens farligste angriber i Adebayor - den er sgu lidt tynd Smiley og så har du skrevet hærderen i stedet for hæderen et sted..

Ikke i spillet og tak for du så fejlen retter den senere. (:
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #427: 18 Mar 2008, 22:00 »



Begge mandskaber har haft en meget hård vej til denne finale. Arsenal har spillet imod hold, hvis navne er FC Barcelona, Manchester United og Juventus. AC Milan har mødt andre store klubber, som hedder Liverpool, Chelsea og Dynamo Kiev. Finalen skulle fløjtes i gang af dommer Thorsten Kinhöfer fra Tyskland, som regnes blandt verdens bedste dommere.

Finalen skulle foregå på Olimpico i Rom, hvor at 81193 tilskuere skulle overvåge kampen. Temperaturen var fantastisk og det samme var kampen. Arsenal gav bolden op...

Mange hurtige pasninger fra det engelske mandskab, skulle man kende kampen for i starten. Arsenal skabte en masse, men deres problem med at scorer på alle deres chancer var endnu engang et problem. AC Milan spillede flot fodbold i starten af kampen og deres unge stjerneskud Pato, fandt et godt samarbejde med hans makker Giuseppe Rossi. De blev dog aldrig rigtig farlige for Arsenals Sebastien Frey. I den anden ende, var der tilgengæld liv at finde i angriberne, for Adebayor virkede sikker. I det 36 minut fik The Gunners tilkendt et hjørnespark, da Fábregas havde skudt på mål, men Abbiati boksede den ud. David Silva skulle tage sig af det, og han sendte den ind til nærmeste stolpe, hvor at Adebayor stod klar til at springe i vejret og headde bolden i mål. Arsenal kom foran 1-0 og stemningen blev skruet op, hos de tilrejsende engelske fans. AC Milans farligste angriber, Giuseppe Rossi, var dog ikke med på
spilopper og han gjorde balance i regnskabet, da han 5 minutter før pausen lavede et smukt mål. Arsenal dummede sig meget, men sådan er fodbold nu engang. AC Milan var meget tilfredse med deres resultat i første halvleg ifølge Tassotti.

I anden halvleg fik Arsenal en formidabel start. The Gunners løftede deres backkæden en smule tilbage, så de lukkede for Milans farlige kontraer. De satsede dog mere offensivt og deres farlige argentiner, Sergio Agüero, kom i sit es i det 51. minut. Der opstod klumset spil i feltet, da Milan spillerne ikke kunne få ekspederet David Silvas indlæg ud af kommunen. Sergio Agüero stod klar inde i feltet, til at modtage bolden og Nesta kom til at sparke den over til ham. Agüero stod alene, foran den høje Abbiati, som næsten kan slikke på overliggeren. Sergio var dog iskold og han bragede Arsenal på 2-1 med et smukt velplaceret skud. Arsenal satte sig derefter længere tilbage og spillede bare afventene. De vidste at Milan var ved at være småtrætte, så de havde ingen hast med at lave et mål mere. Når man får et hjørnespark, gør det dog ikke noget og hvis man har spillere som Micah Richards på holdet - så gør det slet ingen ting. I det 67. minut steg Micah Richards til vejret og han satte elegant panden på den hårde læderbold. Arsenal kom foran med 3-1, hvilket blev kampens resultat.

Arsenal vandt dermed Champions League finalen og dette blev slutningen på et fantastisk fodboldår med Kings Of London! Vi glæder os til næste år, hvor at vi endnu engang forventer store titler til vores klub - Arsenal.


Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (FINALE)Kings Of London
« Svar #428: 18 Mar 2008, 22:04 »

Tillykke!
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (FINALE)Kings Of London
« Svar #429: 18 Mar 2008, 22:07 »

104 FÅRKING point i en hel sæson.........

You leave me speechless, FRANcesc Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Og Champions League'n også, er totalt outstanding......

Men du overrasker mig med ikke at have købt en bedre højrekant, da jeg ikke mener Hleb er fantastisk i forhold til så mange andre
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (FINALE)Kings Of London
« Svar #430: 18 Mar 2008, 22:20 »

104 FÅRKING point i en hel sæson.........

You leave me speechless, FRANcesc Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Og Champions League'n også, er totalt outstanding......

Men du overrasker mig med ikke at have købt en bedre højrekant, da jeg ikke mener Hleb er fantastisk i forhold til så mange andre

Tak tak.. Smiley

Jeg har kig paa en, da jeg er enig med dig.. Har dog Gyan og Barazite klar i kulissen. Lansbury kan ogsaa..
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (FINALE)Kings Of London
« Svar #431: 18 Mar 2008, 22:29 »

Hvad er klumset spil? Opstemt Ellers rigtig, rigtig flot update Opstemt! OG TILLYKKE!!!!
Logged

I ain't playin', nigga

AMRDK
Gæst
 
Sv: (FINALE)Kings Of London
« Svar #432: 18 Mar 2008, 22:45 »

Dejligt at se at du er ovenpå igen, CESC Wink
- Og tillykke med både mesterskabet og Champions League !

Vil du forsætte i Arsenal efter du har opnået næsten alt, eller vil du tage
imod et tilbud hvis der skulle komme et ?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (FINALE)Kings Of London
« Svar #433: 18 Mar 2008, 22:50 »

Dejligt at se at du er ovenpå igen, CESC Wink
- Og tillykke med både mesterskabet og Champions League !

Vil du forsætte i Arsenal efter du har opnået næsten alt, eller vil du tage
imod et tilbud hvis der skulle komme et ?

"I'm Arsenal till i die"

Bloggen skifter aldrig navn.
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: (FINALE)Kings Of London
« Svar #434: 18 Mar 2008, 22:53 »

Okay.
Rart at vide hvordan din situation er i klubben.
Logged

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010