home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  1 Bruger, 1030 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 300083 gange)
vesperGT
Manager

Sv: Kings Of London
« Svar #330: 05 Mar 2008, 20:54 »

Den kommentar du smed i min Arsenal blog, om den bjælke i bunden af hver indlæg:

Min ligner din i form, men min fader fra rød til hvid, så jeg kan bruge den til begge bannere......

Det kan du ikke Rullende Øjne

bennybenny
Reserveholdsspiller

« Svar #331: 06 Mar 2008, 18:30 »

Kan ikke helt forstå dit salg af Denilson, da han klart er en af de største central midtbane talenter i spillet!

Fc Bayern - Stern des Südens

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #332: 06 Mar 2008, 21:24 »

Kommer der update i aften.-

kie
Landsholdsspiller

« Svar #333: 07 Mar 2008, 10:14 »

Hvornår kommer der updates?

Det er den bedste blog jeg har set... Den trækker os lige det sidste stykke op fordi det er mit favorit hold...  Thumbs Up

Niko
Gæst

« Svar #334: 07 Mar 2008, 21:31 »

Der kommer nok update i nat! (;

-Benja-
Gæst

« Svar #335: 07 Mar 2008, 21:32 »

Troede den var på pause ? Wink
Men lækkert .

AMRDK
Gæst

« Svar #336: 07 Mar 2008, 21:34 »

Ja, troede faktisk også den var på pause 1 uges tid

-LFC-
Manager

« Svar #337: 07 Mar 2008, 21:36 »

Nogen gange finder man jo ud af at man godt gider alligevel. Jeg glæder mig ihvertfald Thumbs Up

Shaft
Manager

« Svar #338: 07 Mar 2008, 21:38 »

Den var også på pause.. men nu vil Cesc åbenbart forsætte ..

Niko
Gæst

« Svar #339: 07 Mar 2008, 22:00 »

Jeg skal forsætte! Jeg skal ikke sætte en af mine bedste blogs på pause, for at spille på et andet gem! Jeg skal forsætte med dette fantastiske Arsenal mandskab og hente alle trofæer! For første gang har jeg chancen for at lave en virkelig fantastisk blog - den vil jeg ikke smide væk!

-Benja-
Gæst

« Svar #340: 07 Mar 2008, 22:01 »

Sådan skal det lyde !

kie
Landsholdsspiller

« Svar #341: 07 Mar 2008, 22:02 »

Jeg skal forsætte! Jeg skal ikke sætte en af mine bedste blogs på pause, for at spille på et andet gem! Jeg skal forsætte med dette fantastiske Arsenal mandskab og hente alle trofæer! For første gang har jeg chancen for at lave en virkelig fantastisk blog - den vil jeg ikke smide væk!
Det var godt at hører, glæder mig allerede til næste updates...

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #342: 07 Mar 2008, 22:02 »

Fedt. Glæder mig.

Niko
Gæst

« Svar #343: 07 Mar 2008, 23:36 »

1-2 | 2-1 | 0-0 | 3-1 | 3-1

Arsenal startede måneden imod et Liverpool hold på Anfield. Arsenal skulle have omkamp i FA Cup, da den første kamp var endt med 2-2. Miguel Veloso sendte Arsenal på vinderkurs efter 16 minuttersspil og The Gunners holdt på føringen i meget lang tid. Man skulle helt frem til det 84 minut, for at finde Goran Pandevs heldige scoring. Liverpool var kommet på lige og Arsenal kunne ikke nå at udligne inden tiden løb ud. Arsenal og Liverpool skulle derfor ud i forlænget spilletid, som blev noget af en dramatisk affære. Steven Gerrard scorede efter 110 minutter, da han fik en returbold på et hjørnespark. Tomas Rosicky scorede dog også efter 116 minutter, men dommeren valgte at dømme Tomas offside, selvom TV-billederne viser noget andet. Arsenal røg ud af FA Cup. Arsenal rejste sig dog hurtigt igen og gik ud imod Fulham og spillede en god kamp. Emmanuel Adebayor lavede kampens første mål, da han i det 37 minut bankede bolden ind. Collins John lavede et fremragende langskudsmål i det 69 minut, men Sergio Agüero lavede et mål i det 76 minut. Det sikrede Arsenal en god sejr, hvor at Sergio var altdominerende.

Efterfølgende stod der Champions League på programmet, hvor at Arsenal havde trukket Juventus. Juventus skulle starte på hjemmebane, hvilket gav Arsenal en fordel. Juventus fik aldrig spillet til at flyde, så Arsenal sad på begivenhederne og de fik også lavet 2 mål. Begge af målene blev dog underkendt af dommeren, men begge var rigtigt dømt. Arsenal tog til England med et smukt 0-0 resultat på udebane. Den første kamp efter tilbagekomsten fra Italien, var imod Southampton. The Gunners stillede udelukkende med spillere, som er på reserve holdet. Det gik godt og Johan Djourou lavede kampens første mål efter 37 minutter. Diaby og Eduardo fulgte også trop et par minutter efter, så Arsenal kom foran med 3-0. Southampton fik aldrig lov at få nogle store chancer, men i det 90 minut scorede Jonas Olsson med hovedet, da Southampton fik hjørnespark til sidst i kampen. Månedens sidste kamp var imod Sunderland. Arsenal havde to debutanter med i Premier League, Nacer Barazite og Mamadou Sakho var med fra start og de spillede godt, især førstnævnte. Arsenal kom godt fra start og efter 4 minutter, havde Sergio Agüero allerede lavet 2 mål for Arsenal. I det 13 minut fulgte Adebayor trop og sejren var sikret til Arsenal. Sunderlands Søren Larsen ville dog også lege med og han lavede et fantastisk mål i det 41 minut. Det blev kampens sidste mål og Arsenal kunne fejre at de har spillet 58 kampe i træk uden nederlag!

Cencur
Manager

« Svar #344: 07 Mar 2008, 23:50 »

Sindsygt Cesc.. 58 i træk nu! Har du nogle statistikker på Agüero og Ade, og f.eks. topscorer liste osv?

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 95 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010