home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 736 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 285400 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #90: 22 Feb 2008, 17:24 »

Kan jeg ikke komme til at se din Holdopstilling?

Jeg kører om rotation system, men den mest brugte ser nok sådan ud:

Frey

Sagna - Richards - Toure - Clichy

Hleb - Fabregas - Veloso/Diaby - van Persie/Rosicky

Adebayor/Bendtner - Eduardo/Walcott
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #91: 22 Feb 2008, 17:27 »

Jeg kører om rotation system, men den mest brugte ser nok sådan ud:

Frey

Sagna - Richards - Toure - Clichy

Hleb - Fabregas - Veloso/Diaby - van Persie/Rosicky

Adebayor/Bendtner - Eduardo/Walcott


Takker..

Det er fandme en kanon blog du har fået lavt..  Thumbs Up
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #92: 22 Feb 2008, 17:27 »


Takker..

Det er fandme en kanon blog du har fået lavt..  Thumbs Up

Det er mig der takker. Wink
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #93: 22 Feb 2008, 17:29 »

Så lidt...

Hvornår kommer der nogle flere updates?

Kan ikk vente
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #94: 22 Feb 2008, 17:32 »

Så lidt...

Hvornår kommer der nogle flere updates?

Kan ikk vente

Lige om lidt. Har solgt en spiller. Smiley
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #95: 22 Feb 2008, 17:35 »

Lige om lidt. Har solgt en spiller. Smiley

Jeg glæder mig Thumbs Up
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #96: 22 Feb 2008, 17:40 »



     Song til Mallorca!
     Arsenal sælger talent

Efter Arsené Wengers afsked med Arsenal, er der sket en lille ændring. Spillerne som er kommet til Arsenal er meget dyre, derfor skal der nogengange også sælges et par spillere ud. I dag måtte den unge Alexandre Song forlade The Gunners. Alexandre Song blev solgt for hele 31 millioner til klubben Mallorca. Mallorca var meget vilde efter Alexandre og derfor gav de sådan et højt beløb.

Song har ikke spillet en eneste kamp for Arsenal i denne sæson og derfor stod det klart at den unge spiller skulle for lade hans nu tidligere klub. Arsenals træner, Nikolaj Emil Birk Poulsen, har kommenteret salget.

"Jeg er glad for at komme af med Song. Han virkede ked af det og sådan skal en spiller ikke have det. Det er godt at få ham solgt, da han vil spilde sit store potentiale i Arsenal. Jeg håber det bedste for ham og er sikker på at Mallorca har gjort et scoop," udtaler Nikolaj Emil Birk Poulsen.

Arsenal var også ved at sælge Gilberto Silva til Tottenham, men han gad ikke skifte til en af rivalerne. Arsenal må derfor miste ham gratis. Jens Lehmann smutter med garanti også gratis til sommer.


Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #97: 22 Feb 2008, 18:16 »



     Nikolaj peger på Benzema
     Arsenals træneren vil have Karim til London

Den nykårede månedensmanager, Nikolaj Emil Birk Poulsen har forelsket sig i det franske stortalent Karim Benzema. Karim slår sine folder ud i Lyon, men nu står storklubberne for døren. Karim har gjort det godt indtil videre i år og han har lavet 5 mål for Lyon.

Karim Benzema er meget hurtig og han er en utrolig kold afslutter. Han er en perfekt angriber, som har lidt tilfælles med den tidligere Arsenalspiller Thierry Henry. Benzema er også udstyret med en prangende teknik, som kun forbedre ham endnu mere. Nikolaj var heller ikke blank for at rose den unge franskmand.

"Jeg kommer i godt humør når jeg ser Karim trylle på banen. Det gode er at han går det hver eneste kamp! Han er en spiller som har fået talentet fra gud af. Han ville passe perfekt til vores hold og jeg håber at han på et tidspunkt kommer til klubben - jeg vil elske at have ham på mit hold," fortæller Nikolaj Emil Birk Poulsen.

Karim Benzema har allerede i en alder af 20 år spillet 4 landskampe. Han har også optrådt en masse gange i Champions League, så derfra har han lidt erfaring. Karim har dog en kontrakt til år 2012 med Lyon, så det er ikke sikkert at Arsenal slipper billigt, hvis de vil købe ham. Benzema selv er glad for interessen, men han mener at han er Lyon spiller.

"Jeg spiller i Lyon, derfor er jeg Lyon spiller. Jeg vil blive i klubben og spille denne sæson færdig, så må vi se hvad der sker til sommer. Jeg er glad for at få ros af Arsenal, men jeg vil stadigvæk gøre alt for at forbedre mig. Arsenal kunne være en spændende arbejdsgiver i fremtiden, men lige nu spiller jeg i Lyon," udtaler den halv algeriske angriber.


Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #98: 22 Feb 2008, 19:54 »

Har faktisk først lige set din blog nu, men hvilken fantastisk en.. Lækre indkøb og nice grafik. Bliv da endeligt ved med det.
Det eneste jeg lige kan sætte en finger på er bare at vi ikke på noget tidspunkt har fået præsenteret truppen. Det kan godt være lidt svært at danne sig et overblik så. Også når du skriver på den måde, at vi ikke rigtigt får at vide hvem der scorer målene og hvem der spiller godt osv.
Logged

Vuelve la ilusión

FCKchamp
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #99: 22 Feb 2008, 20:39 »

Flot blog om mit eget yndlingshold som jeg også spiller - og har succes med - ligesom dig. Den sidste update er der dog lidt fejl hist og her, så jeg vil råde dig til at læse updateringerne igennem 2 gange inden du sender den ud, da kvalitet ønskes fremfor kvantitet.

Ud over denne konstruktive kritik, så jeg vil ønske dig tillykke med en fabelagtig blog! Meget overskueligt og nemt at læse. Klart den bedste blog du har lavet, selvom dine andre også har været fine. Lad den, som Spurs siger, vare indtil år 2020-30 stykker!

Respekt.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #100: 22 Feb 2008, 22:15 »

Har faktisk først lige set din blog nu, men hvilken fantastisk en.. Lækre indkøb og nice grafik. Bliv da endeligt ved med det.
Det eneste jeg lige kan sætte en finger på er bare at vi ikke på noget tidspunkt har fået præsenteret truppen. Det kan godt være lidt svært at danne sig et overblik så. Også når du skriver på den måde, at vi ikke rigtigt får at vide hvem der scorer målene og hvem der spiller godt osv.

Jeg takker mange gange. Er helt beæret over, hvordan i kan lide min blog.

Du har ret i det.. Det vil komme næste år. Smiley

Flot blog om mit eget yndlingshold som jeg også spiller - og har succes med - ligesom dig. Den sidste update er der dog lidt fejl hist og her, så jeg vil råde dig til at læse updateringerne igennem 2 gange inden du sender den ud, da kvalitet ønskes fremfor kvantitet.

Ud over denne konstruktive kritik, så jeg vil ønske dig tillykke med en fabelagtig blog! Meget overskueligt og nemt at læse. Klart den bedste blog du har lavet, selvom dine andre også har været fine. Lad den, som Spurs siger, vare indtil år 2020-30 stykker!

Respekt.

Jeg takker mange gange FCKchamp. Jeg vil rette mig efter dit kritik. Tak. Smiley
Mit mål var at gøre den overskuelig, så det må jeg sige at have ramt ret godt.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #101: 23 Feb 2008, 13:10 »

Kommer snart med en update. Smiley
Logged

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #102: 23 Feb 2008, 13:34 »

Kommer snart med en update. Smiley

Nice  Opstemt
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #103: 23 Feb 2008, 13:49 »

Hold kæft det er klasse Cesc. Kommer der update selvom Birmingham - Arsenal kampen begynder? Wink
Logged

Flaekbuks
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #104: 23 Feb 2008, 14:44 »

uuh jeg elsker din succes:D
dejligt at united blev bollet i deres betonhule:D!
Logged

FCK!
ARSENAL!
BAYERN MUNCHEN!
UDINESE!

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010