home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 903 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 45 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 285368 gange)
DjibrillCisse
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #60: 18 Feb 2008, 20:30 »

udemærket, håber du kan få adebayor op som den bedste i verden måske, på angribersiden ihvertfald
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #61: 18 Feb 2008, 21:17 »

Denne blog stopper, inden du er nået til 2010 (du må selvfølgelig selv bestemme, hvordan du vil reagere på den - du kunne f.eks. tage det som en motivation og give os et spil, der varer til 2030).

Folk er dog tydeligvis lige glade med, at de skal vende sig til nye hold, og så er det jo fint nok. Specielt når du laver fine updates.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #62: 19 Feb 2008, 07:09 »

Denne blog stopper, inden du er nået til 2010 (du må selvfølgelig selv bestemme, hvordan du vil reagere på den - du kunne f.eks. tage det som en motivation og give os et spil, der varer til 2030).

Folk er dog tydeligvis lige glade med, at de skal vende sig til nye hold, og så er det jo fint nok. Specielt når du laver fine updates.

Jeg tager det som en motivation, Mr. Spåkone. Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #63: 19 Feb 2008, 17:04 »

Den kommende update, vil blive lavet på en anderledes måde. Da jeg ikke orker at skrive om 8 kampe i så fyldige referater. Smiley
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #64: 19 Feb 2008, 17:06 »

Så længe du bare forsætter så er jeg/de fleste tilfredse Wink
Hvornår forventes der så at komme en update?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #65: 19 Feb 2008, 17:22 »



     Sikker førsteplads
     Arsenal fejrer julen med sejre!

Ligaen er kommet halvejs og Arsenal bliver ved med at vinde kampe. De har stadig kun et nederlag på samvittigheden. De spiller meget attraktivt fodbold, men de er ved at være små trætte. Det påvirker dog ikke resultaterne, da de forsat vinder kampe.

December måned startede med fodbold allerede da den anden låge skulle åbnes. Abou Diaby fik chancen for start, han gjorde det også meget godt og i løbet af de første 6 minutter, havde han lavet 2 mål. Emmanuel Adebayor skulle dog også kickstarte december, så han gjorde det samme. Arsenal vandt kampen på fornem vis med hele 4-0, så Birmingham måtte se sig gevaldigt slået. Efterfølgende skulle Arsenal spille imod Manchester United i Carling Cup. Nikolaj Emil Birk Poulsen havde fødselsdag, men hans unge Rhys Murphy, Henri Lansbury og Mamadou Sakho gav ham ikke nogen gave. Rooney, Giggs og Vidic ødelagde dagen med en overbevisende 5-1 sejr. Det skræmte dog ikke de faste starte og i weekenden efter slog de ærkerivalen Tottenham. Tottenham spillede ingen prangende kamp, men de formåede kun at tabe med 2-1. Arsenals Emmanuel Adebayor var en klasse over alle andre på banen og han lavede Arsenals begge mål.

Måneden var næsten midtvejs, men der var mange kampe endnu. Arsenal skulle spille deres sidste Champions League kamp imod Dinamo Zagreb på udebane. Kroatien var stillet om til vintertid og der lå sne i siderne af banen. Det påvirkede dog ikke Arsenal spillerne og de kunne stolt tage til England med en sejr på 6-1. Emmanuel Adebayor stjal igen billedet, da han lavede 4 mål.

Arsenal havde derefter 4 Premier League kampe tilbage, før at de kunne fejre nytår. Den første af de fire var imod Sunderland. Det lignede en let kamp, men Kolo Toure blev smidt ud efter 34 minutter. Det gjorde ingen stor forskel. Rosicky og Bendtner lavede 2 mål i overtiden. Arsenal skulle derefter spille imod Liverpool. Denne kamp så på papiret meget lige ud. Det blev den også, men Arsenal trak det længste strå, da Nicklas Bendtner efter 38 minutter sparkede bolden ind til 2-1. The Gunners skulle derefter spille imod en svagt Wigan hold. De troede dog på at de kunne slå Arsenal, men Nicklas Bendtner ødelagde deres drømme. Han lavede kampens eneste mål. Den tyvende kamp i Premier League skulle spilles imod Newcastle. Denilson havde spillet meget godt i de seneste par kampe og derfor fik han chancen igen. Han gjorde det fortrinligt og han kunne hyldes med at have lavet kampens eneste mål.


« Seneste Redigering: 19 Feb 2008, 17:31 af Cesc » Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #66: 19 Feb 2008, 17:27 »

Massere af ros til dig Cesc :b - men dog forstår jeg ikke hvem I spillede imod i den første kamp hvor Diaby scorede 2 mål?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #67: 19 Feb 2008, 17:30 »

Massere af ros til dig Cesc :b - men dog forstår jeg ikke hvem I spillede imod i den første kamp hvor Diaby scorede 2 mål?

Fantastisk set.

Tak.

Det var Birmingham.. Det fletter jeg lige ind.  Smiley
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #68: 19 Feb 2008, 17:33 »

Lyder godt. Ellers ser det jo godt ud, bortset fra sejren imod Dinamo Zagreb Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #69: 19 Feb 2008, 17:52 »



     Skal der renoveres i Arsenal?
     Arsenal er meget attraktive for englændere

Arsenal har uden tvivl været det bedste hold i Premier League i år, så alle spillere vil der til. Det er ikke alle som får spilletid hos The Gunners, så en del kan måske blive solgt. Arsenal har kigget meget efter engelske spillere, da klubben trænger til noget engelsk blod.

Arsenal har meget kig på et par spillere fra Chelsea, det rygtes at være den kendte Joe Cole de har snøren ude efter. Skudkongen Frank Lampard rygtes også til Arsenal, men det er ikke kun Chelsea spillere der rygtes til Nord London. Det siges også at Arsenal vil have fingrene i Joleon Lescott, Andy Johnson og Stewart Downing skal ifølge medierne også til London. Der er dog mange andre engelske spillere der kunne komme til Arsenal, Lee Cattermole er en af dem.

Arsenal bliver dog også nød til at sælge ud, for at have plads til disse spillere. Derfor rygtes Jens Lehmann og Gilberto Silva væk. Ingen af disse spillere har fået et eneste minut i år og de er meget utilfredse på Emirates Stadium. Arsenals Emmanuel Eboué kan måske også have sunget på sidste vers, da Sagna har holdt ham ude af truppen. Arsenal har også spillere som Song, der kan smutte til sommer. Robin van Persie har gjort det bedre end godt, men han søger nye udfordringer. Arsenals træner har kommenteret rygterne.

"Nu hvor vi ligger som vi gør, følger det med at der er mange der vil til vores klub. Mange sætter rygter igang og sådan er livet i fodboldverdenen. Jeg har kigget på mange spillere efter min ankomst, nogle har imponeret mig - andre har ikke. Jeg vil dog ikke være blank for at røbe, jeg gerne ser et par englændere i truppen næste sæson.

Spillere der rygtes fra klubben, kan jeg ikke udtale mig om. Jens Lehmann og Gilberto Silva bliver dog meget vel solgt her i januar, da de er løntunge spillere. De får ikke noget spilletid, så hvorfor skal de være i London mere? Jeg har også andre spillere der gerne skal sælges, men det vil jeg ikke udtale mig mere om," udtaler Nikolaj Emil Birk Poulsen.

Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #70: 19 Feb 2008, 18:04 »

Fantastisk , andet kan jeg ikke sige. Thumbs Up
Dejligt hvis du henter nogle englændere Wink Da du skrev Emmanuel Eboue var på vej væk, troede jeg der stod Emmanuel Adebayor og så tænkte jeg, det gør han bare ikke, men så jeg lige efter igen. Der stod Eboue Smiley heldigvis
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #71: 19 Feb 2008, 18:14 »

Bah hvad skal du bruge Englænderne til? Der skal sgu mere Kroatisk til. Eduardo på venstre fløj, Modric på højre og Klasnic i angrebet! Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #72: 19 Feb 2008, 19:19 »

Bah hvad skal du bruge Englænderne til? Der skal sgu mere Kroatisk til. Eduardo på venstre fløj, Modric på højre og Klasnic i angrebet! Wink

Eduardo skal skam ikke på fløjen, med den nye patch er han kun angriber. Smiley
Modric spiller i Milan og Klasnic gider jeg ikke have.
Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #73: 19 Feb 2008, 19:36 »

Eduardo skal skam ikke på fløjen, med den nye patch er han kun angriber. Smiley
Modric spiller i Milan og Klasnic gider jeg ikke have.
Du kan jo godt bruge ham der alligevel, for prøv at se inde i "positioner", der er han kompetent på højre fløj..
« Seneste Redigering: 24 Feb 2008, 10:31 af KasperSchmidt » Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #74: 19 Feb 2008, 19:52 »

Du kan jo gost bruge hamder alligevel, for prøv at se inde i "positioner", der er han kompetent på højre fløj..

Eduardo er angriber.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010