home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 419 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 243604 gange)
AMRDK
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #15: 18 Feb 2008, 15:21 »

Det vælter ind med updates ...

Men endnu et godt køb.
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Kings Of London
« Svar #16: 18 Feb 2008, 15:21 »

Det er en god blog, men en ting sprang mig i øjnene i din seneste update... Du skriver at Micah har spillet CL kampe... Det passer så vidt jeg ved ikk, da City ikk har været i CL i meget lang tid, hvis de da overhovedet nogensinde har været det?
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #17: 18 Feb 2008, 15:23 »

Rigtig god blog, Cesc Smiley Kan rigtig godt lide opsætningen Smiley
Hvis du vil ha dine blogs til at vare længere, kan du fx. spille et halvt år og så starte bloggen Smiley
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #18: 18 Feb 2008, 15:24 »

Rigtig god blog, Cesc Smiley Kan rigtig godt lide opsætningen Smiley
Hvis du vil ha dine blogs til at vare længere, kan du fx. spille et halvt år og så starte bloggen Smiley
Læs...

Han har allerede spillet 5 måneder  Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #19: 18 Feb 2008, 15:25 »

Det er en god blog, men en ting sprang mig i øjnene i din seneste update... Du skriver at Micah har spillet CL kampe... Det passer så vidt jeg ved ikk, da City ikk har været i CL i meget lang tid, hvis de da overhovedet nogensinde har været det?

Der skulle stå Premier. Undskylder for fejlen, er bare spændt på imorgen og overmorgen. Wink

Tak for jeres massive opbakning!
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #20: 18 Feb 2008, 15:26 »

Fantastisk! Grafikken er noget af det bedste, jeg har set i en blog grundet dens rene stil. Teksten er også et niveau bedre end det plejer, dog er der mange komma-fejl. (:

Keep It Up!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #21: 18 Feb 2008, 15:36 »



     Stortalenter til Arsenal
     Sakho og Baxter tager til London

Arsenal har hentet to spillere indtil videre, nu skal det dog fordobles. Arsenal henter spillere under 17 år. Der er tale som Mamadou Sakho, der er 187 cm høj. Han er hentet i Paris Saint-Germain, for en sum på 5 millioner. Han er en god stabil midtstopper, der vil blive anfører på ungdomsholdet. Han er stor og stærk - man kan kalde ham en slags Sol Campbell. Sakho er ikke blank for at fortælle hvor glad han er.

"Jeg er en af de lykkeligste på jorden lige nu. Arsenal er en af de største klubber i verden og nu har de mig på deres ungdomshold. Jeg vil forsøge at yde mit bedste hver gang, så jeg kan komme på reserve holdet og derefter op i førsteholdstruppen. Jeg vil udvikle mig," udtaler Mamadou Sakho.

Den anden spiller, som Arsenal har købt hedder Jose Baxter. Han er hentet i Everton, dog tiltræder han først til næste sommer. Jose er en af de største talenter i England, så en pris på 5 millioner for en 15 årig lyder fornuftigt. I fremtiden vil Arsenal have en af de bedste spillere i England, hvis han forsætter sin fantastiske udvikling. Jose vil blive den nye Ian Wright for The Gunners! Han vil dog stadig prøve at spille flot for Everton, indtil at han skifter.

"Det er stort at jeg har fået en kontrakt med Arsenal, men lige nu spiller jeg for Everton og jeg vil gøre mit bedste for dem. Hvis jeg ikke yder noget her bliver jeg sat af holdet. Det ønsker jeg ikke, da det vil stoppe min udviklingsproces," fortæller José Baxter.


Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #22: 18 Feb 2008, 15:38 »

Fantastisk! Grafikken er noget af det bedste, jeg har set i en blog grundet dens rene stil. Teksten er også et niveau bedre end det plejer, dog er der mange komma-fejl. (:

Keep It Up!

Mange tak -Sommer-, nu fik du endelig svaret. (;

Jeg er glad for at du kan lide grafikken, jeg elsker også selv at det ikke er firkantet mere. Er også meget glad for at du kan lide mit skrift, det er jo det vigtigste.

Jeg vil arbejde med disse komma-fejl.
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #23: 18 Feb 2008, 15:40 »

Mange tak -Sommer-, nu fik du endelig svaret. (;

Jeg er glad for at du kan lide grafikken, jeg elsker også selv at det ikke er firkantet mere. Er også meget glad for at du kan lide mit skrift, det er jo det vigtigste.

Jeg vil arbejde med disse komma-fejl.

Jeg er lige kommet hjem! (:

Jeg kan godt for hjælpe dig lidt på vej med komma'erne på MSN.. (:
« Seneste Redigering: 18 Feb 2008, 15:53 af -Sommer- » Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #24: 18 Feb 2008, 15:49 »

Spændende indkøb af disse unge spillere...
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #25: 18 Feb 2008, 15:53 »



     "Det er det sidste indkøb"
     Miguel Veloso kommer

Det ligner en massiv oprustning for det unge Arsenal mandskab. Miguel Veloso lyder dog som det sidste indkøb, da der ikke kommer flere penge til transfers. Miguel er en fantastisk fodboldspiller, der kommer til at udgøre den defensive rolle på midtbanen. Han er kendt for at være en gennemsyet fodboldspiller, da han kan aflevere, drible, tackle og selv sparke i kassen. Han er perfekt. Miguel har kostet omkring 150 millioner og han har fået nummer 69 på ryggen. Miguel er glad for at komme til England.

"England er ved at blive hovedstad for portugisere. Nani kom til i sommers og Ronaldo er her også. Jeg er den næste og det er et fantastisk sted. Jeg vil bevise for Nikolaj at jeg skal være i startopstillingen, Flamini og Gilberto har gjort det godt i de kampe jeg har set Arsenal spille. Det kræver en masse godt til træning og gode kampe," udtaler Miguel.

Arsenal var ikke de eneste, som vil skaffe sig den unge portugiser. Manchester United, Valencia, Juventus, Real Madrid og Atletico Madrid var også ude efter ham. Arsenal vandt dog kampen.

Miguel har spillet mange steder på banen i hans korte tid som fodboldspiller. Sporting har brugt ham i centerforsvaret, på midtbanen og på venstrebackpladsen. Han er lidt en allrounder og det er noget som passer Arsenal bossen fint.

"Jeg er glad for at vi nu har en spiller der kan afløse de værste skadescenarier. Han fik sikkert slå igennem hurtigt og blive en af vores bedste spillere. Uden at snyde, kan jeg godt fortælle at jeg elsker den knægt. Der kommer ikke flere indkøb fra min side af - jeg har nemlig fået en af de bedste trupper i England," udtaler Nikolaj Emil Birk Poulsen.


Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #26: 18 Feb 2008, 16:01 »

Det er nogle gode solide indkøb du har gjort... men, der er altid et men Wink , hvor er de engelske spillere? Du har købt Richards ja, men der er jo et krav om 8 englændere på holdet når du skal spille feks CL, og det må du da have svært ved at nå når alle de nye også skal registreres  Huh
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #27: 18 Feb 2008, 16:03 »

Det er nogle gode solide indkøb du har gjort... men, der er altid et men Wink , hvor er de engelske spillere? Du har købt Richards ja, men der er jo et krav om 8 englændere på holdet når du skal spille feks CL, og det må du da have svært ved at nå når alle de nye også skal registreres  Huh

Nej. Det er 8 spillere, som klubben har trænet. Siden de var x antal år.

Jeg har hentet 2 englændere.  Tunge Wink

Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #28: 18 Feb 2008, 16:04 »

Nej. Det er 8 spillere, som klubben har trænet. Siden de var x antal år.

Jeg har hentet 2 englændere.  Tunge Wink



Richards og?? Ham der fra Everton kommer jo først næste sæson, eller har jeg misforstået noget Wink
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #29: 18 Feb 2008, 16:05 »

Enig..
Kunne være lidt fedt hvis Arsenal blev et lidt mere Engelsk hold...
Der er meget få englændere på det hold.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010