home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23335
  1 Bruger, 567 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 248292 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #765: 28 Mar 2008, 17:32 »

Synes i om ændringen i designet? Smiley
Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #766: 28 Mar 2008, 17:34 »

Jeg synes det er meget fedt Smiley
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #767: 28 Mar 2008, 17:35 »

De to sidste updates er perfekte. Især gennemgangen af truppen - den er liiige som den skal være!!

Lyder også til at det er et godt nyindkøb!
Logged

DjibrillCisse
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #768: 28 Mar 2008, 17:45 »

Nydeligt cesc... skrev vidst sidst jeg var blevet træt af den, men skiftet har vendt det hele.. by far den bedste blog herinde efter min mening.. bliv endelig ved..
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #769: 28 Mar 2008, 17:49 »

Spændende indkøb, han har været god de gange jeg har købt ham. Med hensyn til designet, synes jeg det er rigtig fedt. Men nu er det heller ikke designet der gør bloggen god Wink

Kan vi forvente flere indkøb ? Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #770: 28 Mar 2008, 18:04 »

Nydeligt cesc... skrev vidst sidst jeg var blevet træt af den, men skiftet har vendt det hele.. by far den bedste blog herinde efter min mening.. bliv endelig ved..

Mange mange tak Cisse. Regnede også med at skiftet, gav et nyt syn på bloggen.

Spændende indkøb, han har været god de gange jeg har købt ham. Med hensyn til designet, synes jeg det er rigtig fedt. Men nu er det heller ikke designet der gør bloggen god Wink

Kan vi forvente flere indkøb ? Smiley

Mange tak skal du have.

Tror jeg ikke der gør. Kun salg. Måske et par talenter?  Wink

Logged

lauritse
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #771: 28 Mar 2008, 18:10 »

Det ser rigtig godt ud Cesc. Det nye design er udemærket, men som -Benja- siger, er det ikke det der gør din blog god.
Det er et rigtig godt køb af Zapata, og han bliver forhåbentlig en god tilføjelse til dit i forvejen formidable forsvar Smiley
kutgw!
Logged

GF <3

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #772: 28 Mar 2008, 18:26 »

Det ser rigtig godt ud Cesc. Det nye design er udemærket, men som -Benja- siger, er det ikke det der gør din blog god.
Det er et rigtig godt køb af Zapata, og han bliver forhåbentlig en god tilføjelse til dit i forvejen formidable forsvar Smiley
kutgw!

Tak skal du have. Kommer snart med en update omkring en kamp imod et skod hold i pokalen. Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #773: 28 Mar 2008, 18:51 »


    Uche blev helten, i et målorgie
      08.08.10 – bayern.com

Bayerns fantastiske mandskab, skulle i dag en tur til Gütersloh. Der blev skrevet ny rekord på Heidewaldstadion, da over 11000 fans var mødt op til kampen. Bayern var kæmpe favoritter og deres favoritværdighed betalte de tilbage for. Især angriberen Ikechukwu Uche, var meget i øjnefaldene, da han lavede 4 mål for Bayerns 'reserver'.

Kampen blev skudt i gang og de tyske mestre, Bayern München, var meget bedre spillende end Gütersloh. Målet så dog ud til at være svært at ramme, for Lulinha og tilbagevendte Alberto Zapater brændte 2 enorme chancer. Man skulle frem til det 20. minut, for at Bayern fik åbnet for målfesten. Det var den unge komet Toni Kroos, som bragede bolden ind fra mange meters afstand. Bare 3 minutter efter, lavede den hurtige Ikechukwu Uche et mål for Bayern og sejren var vidst i hus. Uche var slet ikke færdig med at bombe for Bayern og bare 4 minutter efter sin scoring, gjorde han det samme igen. Uche og Kroos var ikke de eneste, som lavede mål i første halvleg. Da Adrian Mutu flot driblede Gütersloh forsvaret og sparkede bolden i mål. Lulinha skulle også lege med og han gjorde det til pausestillingen, som lød på hele 0-5 til Bayern München.

Anden halvleg blev fløjtet i gang, da dommeren Daniel Lorenz spyttede i fløjten. Bayern satte sig endnu engang tungt på spillet og deres flotte offensive fodbold, gjorde dem til en evig trussel. Ikechukwu Uche var den første til at score i anden halvleg og han bragte Bayern på 0-6 efter 51 minutter. Der gik lidt tid før at næste mål skulle falde, og Gütersloh fik lidt flere chancer. Rensings kommunikation med hans forsvar var meget godt og alle deres chancer røg langt forbi mål. Gütersloh blev aldrig helt farlige, men det gjorde Bayern til gengæld. Ikechukwu Uche lød hurtigt forbi det tunge forsvar, i en og samme vending rundede han også målmanden og kunne på fornem vis sparke bolden i mål til slut resultatet 0-7.

Derved kom Bayern videre i den tyske pokalturnering, hvor at de måske skal møde et hold fra den bedste række. Hvilket målorgie, vi blev seere til og det var en fantastisk kamp for reservernes side. Bayern virker allerede skarpe - så mon ikke de starter godt ud i Bundesligaen?


Logged

The Captain
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #774: 28 Mar 2008, 19:05 »

Klasse køb af Zapata.. Er sikker på han kan komme til at blive vigtig. Og det bliver jo bare bedre og bedre
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #775: 28 Mar 2008, 19:44 »

Så kan de lære det ! Smiley
En flot sejr, one-man-show af Uche. En god reserve du har der Wink
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #776: 28 Mar 2008, 23:35 »

God update og tillykke med sejren! Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #777: 28 Mar 2008, 23:38 »

Tak for jeres evige opbakning. Den sætter jeg virkelig pris på!
Logged

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #778: 28 Mar 2008, 23:41 »

Syg reserve at sætte ind, og endnu engang rigtig flot update!
Keep up!
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #779: 28 Mar 2008, 23:48 »

Rigtig god update Thumbs Up

Logged

Sider: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010