home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 463 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 249479 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #780: 29 Mar 2008, 00:26 »


    Juventus vil have Chefen
      28.08.10 – bayern.com

Bayern fik et fantastisk comeback sidste år, da Nikolaj kom til klubben og skabte en vidunderlig harmoni. Dette gjorde at Bayern kunne løfte den runde tallerkenformede pokal, som symbolisere at man har vundet 1. Bundesliga. Nikolaj er blevet så ombejlet at selveste Juventus gerne vil have ham til klubben.

Den Gamle Dame har fået et af verdens bedste hold, da de har hentet spillere som Fernando Torres og Andres Guardado til klubben. Deres unge talenter er også blevet voksne og de gør det godt for førsteholdet. Juventus har efter krisen udviklet sig tilbage på deres gamle niveau og denne gang er det uden snyd. Deres sportschef, Alessio Secco, har udtalt sig at de gerne vil have Nikolaj som træner.

 - "Det er måske blevet tid til noget nytænkning i Juventus og derved kunne Nikolaj være en oplagt mulighed at få her til Italien. Han har før udtalt, at han ville vinde mesterskabet i England, Spanien, Italien og Tyskland. Han har gjort det i 2 af dem, på få år. Måske kunne han gøre det i denne sæson med Juventus og trække endnu en pokal ind i hans CV. Vi vil meget gerne have ham, men han er allerede i en god klub, hvorfor han bliver svær at overtale. Vi kan kun håbe på det bedste, men hvorfor skulle han sige nej til Juventus. Vi har fået et godt hold, som har potentialet til at komme langt i alle turneringer," fortæller Alessio Secco.

Bayern er sikre på at beholde Nikolaj, men alt kan ske i denne verden og det ved Franz Beckenbauer også. Intet er sikkert og alle er utrygge hele tiden. Italien har før været aktuelt for Nikolaj, men han har ikke valgt at udtale sig omkring et skifte, vi ved dog at han skal til Italien før Spanien. Da han før har sagt, at hans sidste mesterskab skal vindes med Real Madrid. Karl-Heinz Rummenigge har til gengæld valgt at snakke om et muligt trænerskifte.

 - "Jeg håber vi kan beholde Nikolaj, da han er en succes træner uden lige. Han har på 5 måneder hentet 9 point op til HSV og det har jeg en dyb respekt for. Han er en meget god træner, og jeg ville gøre alt for at beholde ham. Juventus er en fantastisk fodboldklub, hvor mange stjerner som Platini har været. De er meget gode pt., hvorfor det måske kan være svært at sige nej," udtaler Karl-Heinz Rummenigge.

Nikolaj Emil Birk Poulsen har kun vundet en enkelt titel med Bayern München, men han er meget tilfreds med den. Da det er et skridt på vejen i hans mission, om at vinde de 4 største ligaer i Europa. Han har gjort det med Arsenal og Bayern, måske bliver det næste skridt i missionen med Juventus?


Logged

lauritse
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #781: 29 Mar 2008, 00:36 »

spændende, men håber nu du tager endnu en sæson i det sydtyske og vinder chl Smiley
Logged

GF <3

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #782: 29 Mar 2008, 00:38 »

spændende, men håber nu du tager endnu en sæson i det sydtyske og vinder chl Smiley

Juventus trækker ret meget i mig.. Den klub har jeg bare et eller andet for.  Smiley
Logged

Tietze
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #783: 29 Mar 2008, 00:47 »

Jeg syntes du skal have som mål at de klubber du vinder i skal du vinde chl og ligaen inden du skifter klub...men derfor kan du stadig skrive i din blog at det er titlen i ligaen som du vil have da det andede ville lyd eplat.
Jeg tror det ville ødelægge så meget ved din blod at skifte hold på nuværende tidspunkt.

Men ellers så skriver du virkelig interessant, og med korte sætninger. Dejligt! Det er heller ikke mange "store" fejl du laver. Hvis du så endelig laver nogen bliver de rettet lynhurtigt. Måske du skulle overveje et nyt topbanne da det virker "kedeligt" efter min smag. Hellere et banner med positive farver...Håber du tar det til eftertanke, men ellers skal du bare forsætte dit arbejde og gå efter 100 sider!!
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #784: 29 Mar 2008, 00:48 »

Syntes da du skal prøve Juve! Kunne være rigtig godt Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #785: 29 Mar 2008, 00:50 »

Jeg syntes du skal have som mål at de klubber du vinder i skal du vinde chl og ligaen inden du skifter klub...men derfor kan du stadig skrive i din blog at det er titlen i ligaen som du vil have da det andede ville lyd eplat.
Jeg tror det ville ødelægge så meget ved din blod at skifte hold på nuværende tidspunkt.

Men ellers så skriver du virkelig interessant, og med korte sætninger. Dejligt! Det er heller ikke mange "store" fejl du laver. Hvis du så endelig laver nogen bliver de rettet lynhurtigt. Måske du skulle overveje et nyt topbanne da det virker "kedeligt" efter min smag. Hellere et banner med positive farver...Håber du tar det til eftertanke, men ellers skal du bare forsætte dit arbejde og gå efter 100 sider!!

Mange tak. Sådanne indlæg, kan gøre underværker for bloggen!

Jeg tror jeg skifter til Juventus, men vil lige sove på den. Jeg synes også selv, at jeg laver mindre fejl og har udviklet mig meget på sproget på det sidste. Godt jeg ikke er den eneste, som kan se det. (;

Syntes da du skal prøve Juve! Kunne være rigtig godt Smiley

Hælder jeg også mest til. (:
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #786: 29 Mar 2008, 00:52 »

Jeg synes dette er klasse. En blog der har holdt længe, en meget flot grafik, et interessant spil, gode tekst og opsætning samt flotte resulatater.

Om du skifter til Juventus må du selvom! Peace
Logged

Jesperkl
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #787: 29 Mar 2008, 01:03 »

Sikke en blog. Verdensklasse. Tvivler på jeg lige kan læse det hele, men du har ihvertfald mig som fast læser fra nu af ;-)
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #788: 29 Mar 2008, 01:09 »

Sikke en blog. Verdensklasse. Tvivler på jeg lige kan læse det hele, men du har ihvertfald mig som fast læser fra nu af ;-)

Mange tusinde tak. Det glæder mig at have endnu en læser.

Lige OT: Jeg er fan af Hearts! Stor fan!  Tunge Wink
Logged

Jesperkl
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #789: 29 Mar 2008, 01:21 »

Så jeg ikke sikker på jeg er fast læser mere ;-)
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #790: 29 Mar 2008, 10:20 »


    "Hvorfor skulle jeg skifte?"
      31.09.10 – bayern.com

- "Hvorfor skulle jeg skifte? Jeg har ét enkel år tilbage i Bayern, det har jeg tænkt mig at opfylde. Bayern er mindst lige så stor som Juventus, hvis ikke større, så jeg kan ingen grund se i et skifte. Jeg har en mission, ja, men den kan jeg jo altid opfylde. Jeg kunne såmænd tage til en dårligere klub end Juventus, også bygge klubben og vinde Serie A. Det er dog fastlagt, og en drøm at jeg vil vinde det sidste nationale mesterskabet i Spanien, med Madrid," sådan lød ordene for en mand som trodsede alle bookmakere og eksperter.

Den tidligere Arsenal-træner, har vundet utrolig mange titler i hans relative korte karriere. 2 Premier League titler, blev det til i England. Han fik også hevet de 2 cupturneringer ind på CV'et, da han både har vundet FA Cup og Carling Cup. Det stopper slet ikke her, for Charity Shield blev vundet 2 år i træk. Han har også vundet 2 internationale trofæer, da han vandt Champions League og året efter vandt Club-VM. I Bayern har han indtil videre vundet en enkel pokal, i form af det tyske mesterskab. Dette kan man da også prale af, hvis man tænker på at Bayern var 9 points op til førstepladsen, da han blev sat ved roret. Et flot comeback, som Franz Beckenbauer ikke tror de behøver i denne sæson, da spillet ser meget bedre ud end sidste år.

 - "Vi var i vinterpausen bagud med 9 point og det skal ikke gentage sig. Nu er vi tilbage i stor form og derved tror jeg ikke på at vi går under. Vores hold er blevet forstærket markant, hvorfor vi nok vinder igen i år. Det håber jeg hvert fald af hele mit hjerte. Jeg er også beæret over at Nikolaj sagde nej til Juventus, da mange ville have svært ved det," fortæller Franz Beckenbauer.

Bayern har et hårdt program i de næste par kampe, hvor at de skal møde modstandere som Freiburg, Wolfsburg og rivalen HSV. Udover det er Champions League grupperne er blevet trukket op af bowlen, og Kings Of Bayern er kommet i et let gruppe, bestående af Getafe, Shakhtar og Panathinaikos. Det regner Uli Hoeneß stærkt med at gå videre fra.

 - "Er vi ikke kæmpe favoritter i den gruppe der? Jo, det er vi vidst og det vil vi gerne bevise ved at blive nummer 1. Jeg tror heller ikke det bliver noget problem, da jeg ser os som en klasse bedre end de 3 hold. Men vi kan ikke vide os sikre, alt kan ske i fodbold - og derfor elsker vi det," udtaler Uli Hoeneß.


« Seneste Redigering: 30 Mar 2008, 00:50 af Cesc » Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #791: 29 Mar 2008, 11:59 »

Dejligt at se at du blev i Bayern Peace

Sys også du har et rigtig stærkt hold, og godt at du lige gav dem en chance til for at vise,
hvad de kan Peace

PS.
Sys din Mission er fed, men håber faktisk lidt at nå du engang kommer til Madrid, så er Barcelona "The Kings Spain".
Så der er lidt udfordring i det Peace

Held og Lykke Fremover Peace
Logged

smb
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #792: 29 Mar 2008, 12:03 »

Dejligt at se at du blev i Bayern Peace

Sys også du har et rigtig stærkt hold, og godt at du lige gav dem en chance til for at vise,
hvad de kan Peace

PS.
Sys din Mission er fed, men håber faktisk lidt at nå du engang kommer til Madrid, så er Barcelona "The Kings Spain".
Så der er lidt udfordring i det Peace

Synes også at det er rigtig fedt du blev i bayern Smiley Glæder mig til at se hvad du mere kan udrette med dem.

Men Nemeth jeg synes du er lidt galt på den når du kalder Barcelona for Kings of Spain. Synes nu nok at den titel tilhører Real Madrid Peace

Glæder mig til næste update Cesc Opstemt
Logged

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #793: 29 Mar 2008, 12:10 »

God du blev.
Og en rigtig god update, med godt layout Wink
Keep upp.
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #794: 29 Mar 2008, 12:36 »

God update:)
Logged

Sider: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010