home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 458 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 249475 gange)
knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #750: 27 Mar 2008, 21:55 »

Super.. Synd du tabte, men det sker jo en gang i mellem.

Glæder mig til trupgennemgangen for at få et bedre overblik over holdet da du lige har overtaget det..
By the way vil jeg bare lige sige det her er min suveræne favoritblog! Keep going Peace
Logged

Vuelve la ilusión

The Captain
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #751: 28 Mar 2008, 15:44 »

Fed update.. Ligesom de ander har sagt. surt du tabte til Werder.. Men alt i alt bare klasse.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #752: 28 Mar 2008, 16:11 »

HOLDGENNEMGANG 10/11
MEGET STÆRK, MEN DER MANGLER NOGET


BURET
12. René Adler | 22. Michael Rensing

Bayern er fra Tyskland, som er et land med meget gode målmænd. Sepp Maier, Oliver Kahn og Manuel Neuer er nogle af dem, der er dog også René Adler og Michael Rensing. Begge disse spiller i Bayern, hvor at de er blandt de bedste målmænd i 1. Bundesliga. Efter indkøbet af Adler er målmandsposten forstærket meget, og de kan prale med at have 2 fantastiske målmænd. Dette er ikke nok til at blive til den højeste score, da hverken Frey, Neuer eller Cech er at finde i målet.



BAGLINJEN
2. Willy Sagnol | 3. Lucio | 5. Breno | 6. Martin Demicheles | 13. Vincent Kompany | 21. Phillip Lahm | 23. Marcell Jansen | 25. Hamit Altintop | 26. Daniel Van Buyten

Bayern er meget stærke i den bagerste kæde. Bredden er meget stor og spillerne er fantastiske til fremtiden, men allerede nu er de blandt de bedste. Den eftertragtede Breno er et kæmpe talent, og han er altid med i de mindre kampe. Han er slet ikke det eneste talent i forsvaret, for Vincent Kompany og Marcell Jansen har også talentet til at blive nogle af de bedste, nogensinde. Forsvaret har mange ældre herre, hvor kun Lucio er med i startopstillingen. Reserverne er meget gode og når man har Sagnol og Van Buyten som reserver, virker det til en hvis standard. Martin Demicheles og Hamit Altintop kan også tage plads i forsvaret, hvis Lahm og Lucio enten bliver skadet. Forsvaret er nok det bedste i Bayern, hvorfor det skal have hele 5 Bayern-logoer. Uden tvivl.



MIDTERLINJEN
7. Franck Ribery | 8. Tim Borowski | 11. Nani | 14. Samir Nasri | 15. Alberto Zapater | 19. Lulinha | 24. Marc van Bommel | 27. Toni Kroos | 31. Bastian Schweinsteiger

Nikolaj har før været herre af en midtbane, bestående af navne som Messi, Silva og Fàbregas. Nu må hans 'nøjes' med spillere, som hedder Ribery, Nani og Nasri. Han kan dog slet ikke klage af standarden, da den er meget høj. Spillerne er fantastiske fodboldspillere, og Ribery er en udpræget stjernespiller. Disse 3 udgør dog ikke en midtbane selv, for fightere som Zapater og van Bommel er også at finde på den tyske midtbane. Talenterne er Lulinha og Toni Kroos som regnes blandt verdens største talenter. Det er dog ikke alt, for der er også noget tysk islæt i Bastian Schweinsteiger, som altid har været i Bayern. Han er ikke den eneste tysker, da Tim Borowski er at finde. Midtbanen er meget stærk, men der mangler noget.



FELTET
9. Giampaolo Pazzini | 10. Mario Gomez | 16. Adrian Mutu | 17. Alexis Sanchez | 18. Ikechukwu Uche

Et bedre angreb, end der var i Arsenal? Svaret er ja. Talenter er der ikke meget af, men fantastiske målscorer er der, hvertfald. Pazzini blev hentet for et større beløb og han ser ud til at blive meget god i Tyskland, hvor han skal overtage Luca Tonis rolle. Mario Gomez blev Nikolajs første indkøb, og ved at lave 14 mål på en halvsæson for Bayern, er han også blandt verdens bedste. Reserverne er Mutu og Uche, som virkelig viser at kvaliteten er enorm hos Bayern. Alexis Sanchez er et kæmpe navn i Sydamerika, men han skal snart til at bombe for Bayern igen. Angrebet er vidunderligt for Bayern og det er blandt verdens bedste.



HELE STAMMEN
FC Bayern München

Nikolaj har endnu engang skabt et stærkt hold, som kan komme langt i alle turneringer. Spillere som Pazzini, Gomez og Lahm er at finde på holdet, som giver udtryk for at der er gang i noget stort. Målmandsposten er meget sikker og det samme med den nærmeste kæde på modstanderens mål. Pazzini og Gomez udgør alene en kæmpe trussel. Midtbanen er også meget stærk og Ribery kan på egen hånd afgøre de fleste kampe. Franck Ribery har fået selvskab af Samir Nasri, som spillet bliver bygget op omkring og han er meget vigtig. Forsvaret er meget godt, og det vil uden tvivl blive bedre om et par år, når talenterne er færdigudviklet. Fremtiden ser generalt lys ud for Bayern - ligesom nutiden. Man kan altid blive bedre og derfor må Bayerns nøjes med 4 logoer.






STARTOPSTILLINGEN 10/11
MEGET STÆRK, MEN DER MANGLER NOGET








Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #753: 28 Mar 2008, 16:14 »

En Rigtig God Gennemgang af truppen Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #754: 28 Mar 2008, 16:15 »

For satan for en lækker update Cesc.. KUTGW.. Bloggen bliver bare bedre & bedre,, Jeg undskylder de manglende kommentarer, men jeg læser med og skal nok blive bedre til at kommentere..

KIU!!!
Logged

- Veni, vidi, vici -

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #755: 28 Mar 2008, 16:16 »

Synes det er mega fedt den måde du gennemgår truppen. og du har en fantastisk trup. Glæder mig til din næste update
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #756: 28 Mar 2008, 16:17 »

klasse hold må jeg sige
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #757: 28 Mar 2008, 16:19 »

En Rigtig God Gennemgang af truppen Thumbs Up

Mange tak skal du have. (:

For satan for en lækker update Cesc.. KUTGW.. Bloggen bliver bare bedre & bedre,, Jeg undskylder de manglende kommentarer, men jeg læser med og skal nok blive bedre til at kommentere..

KIU!!!

Mange gange tak Jimmy. Sætter pris på en god blog skrivers kommentar, da de altid giver en mere tro på sit arbejde.

Tak.

Synes det er mega fedt den måde du gennemgår truppen. og du har en fantastisk trup. Glæder mig til din næste update

Tak skal du have. Det bliver nok en ny måde næste år, da jeg jo har brugt denne i 2 sæsoner nu. Jeg har allerede idéer til den.

klasse hold må jeg sige

Tak skal du også have Andreas.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #758: 28 Mar 2008, 16:20 »

Super update, du skriver rigtigt godt. Det grafiske er helt fantastisk.
Det er en stærk trup du har. Siden du skriver "Men der mangler noget" betyder det, at der kommer et indkøb ? Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #759: 28 Mar 2008, 16:21 »

Super update, du skriver rigtigt godt. Det grafiske er helt fantastisk.
Det er en stærk trup du har. Siden du skriver "Men der mangler noget" betyder det, at der kommer et indkøb ? Smiley

Tja, har tænkt på en midtstopper, som er yngre end de nuværende. Da de gamle mænd snart går af. Måske kommer der flere, det vil tiden vise. Regner dog stærkt med at en spiller fra Liverpool kommer til.  Smiley
Logged

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #760: 28 Mar 2008, 16:31 »

´Virkelig flot update!
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #761: 28 Mar 2008, 16:35 »

Må jeg se Kroos?
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #762: 28 Mar 2008, 16:47 »

´Virkelig flot update!

Mange tak og velkommen til siden.

Må jeg se Kroos?

Du tager bare til Bayern.

Ej. http://i27.tinypic.com/i4g4tj.png
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #763: 28 Mar 2008, 17:16 »


    Ny libero til Bayern München
      08.08.10 – bayern.com

Denne gang er det hverken Franz Beckenbauer eller Hans-Georg Schwarzenbeck som skal præsenteres for Bayern. Det er tilgengæld en spiller, som har mulighed for at blive lige så god og hans navn er Cristian Zapata. Zapata er født i Padilla i Colombia og han er tidligere på dagen skiftet fra Lazio til storklubben Bayern München for et stort beløb.

Cristian Zapata er 23 år gammel og han har spillet 25 landskampe for Colombia. Han er en meget sikker midterforsvar, som uden tvivl er blandt verdens bedste og mest undervurderede. Han er meget stærk og god med hovedet, hvilket man kan se i at folk sjældent kommer forbi ham. Zapatas placeringsevne og hans markeringer er også i en høj klasse, da han mange gange er blevet rost for netop dette. Han er også hurtig hvilket bare er en ekstra fordel. Han kan tilgengæld intet frem af græsværen, hvilket måske er lidt problematisk, men det går. Ifølge ham selv, kan han blive god i Bayern München.

 - "Bayern er lige en klub, som jeg har drømt om at komme til. De har altid været kendt for at have et sikkert forsvar, hvorfor presset bliver større på mig. Jeg kan godt lide at blive presset og derved vil jeg kunne yde meget i Bayern. Konkurrencen er meget stor om startpladserne, som den skal være i en storklub. Det bliver sjovt at trække 4 tallet over hovedet og løbe ind på et fyldt Allianz-Arena," fortæller Cristian Zapata.

Zapata har spillet i et par klubber i løbet af de sidste mange år. Han startede sin karriere i Udinese, hvor han slog sine folder ud i 4 år. Han nåede over hundrede kampe for den stribede fodboldklub. Cristian Zapata drog videre til Portugal, nærmere bestemt hos FC Porto. Intet gennembrud kom til syne, hvorfor han efter 2 sæsoner skiftede tilbage til Italien, men denne gang i hovedstaden. Roma var ikke klubben, men tilgengæld skulle han spille for Lazio. Her slog han igennem og så fik Bayern øjnene op for denne guldfugl.

 - "Jeg er glad for at have sikret mig underskriften på et kæmpe talent. Han vil blive fantastisk og nu kan vi køre i et rotationsystem. Det er et meget godt indkøb og jeg håber han lever op til den høje pris. Jeg tror på ham. Det er et vidunderligt mandskab, vi har fået banket sammen og han var prikken over i'et," udtaler Nikolaj Emil Birk Poulsen.

Nu skal han spille i Bayern de næste mange år, og forhåbentlig vil han blive lige så god som de gamle tyskere.
Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #764: 28 Mar 2008, 17:19 »

Kender ham ikke Smiley men efter din mening lyder som en kanon forsvarspiller.

kan jeg får ss af ham ?
Logged

Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010