home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1164 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 300283 gange)
Niko
Gæst

Sv: Kings Of London
« Svar #270: 02 Mar 2008, 17:07 »

NOVEMBER måned har været fuld af fodbold. The Gunners har spillet hele 8 kampe i denne måned. De er kommet godt ud af alle kampene, da de alle er endt med en sejr til Arsenal. De stormer frem og måske er guldet allerede sikret?

Måneden startede med et rivalopgør, da Arsenal tog imod Manchester United på hjemmebanen, Emirates. Arsenal fik en fantastisk start, da Emmanuel Adebayor lavede et mål efter 11 minutter. United var dog ikke blege for at spille op imod det stærke Arsenal-hold, deres uruguayer Edison Cavani gav også prøver på sit hovedspil i det 21 minut. Hans flotte teknik i luftspillet gav pote og United kom op på 1-1. Manchester skulle også lave kampens næste mål, det var den selvsamme Cavani, der nettede igen. Arsenals Emmanuel Adebayor ville dog det anderledes og han lavede 2 mål for Arsenal, som sikrede dem en flot sejr på 3-2. Efterfølgende var der dømt op for Champions League fodbold, da Arsenal skulle spille imod Lyon. Arsenal kom bagud, da Bodmer lavede et drøn af et langskud, som Frey ikke kunne tage. The Gunners begyndte derefter at tage sig sammen og inden kampen var omme, førte de med 3-1. Silva, Agüero og Richards stod for målene.

Arsenal spillerne skulle derefter tage til White Hart Lane, hvor at ærkerivalen Tottenham ventede. Arsenal kom bedst fra start, da Emmanuel Adebayor sikkert sparkede bolden i kassen på et straffespark. Paul Robinson blev udråbt til kampens spiller, da han stod en fantastisk kamp. Han kunne dog ikke hamle op med Sergio Agüero, der lavede kampens sidste mål i det 69 minut. 2-0. Arsenal havde derefter fornøjelsen af at møde oprykkerne Cardiff på udebane. Arsenal spille hurtigt fodbold og efter 16 minutter stod det 0-2 til The Gunners. Cardiff gjorde ingen modstand og Emmanuel Adebayor sikrede Arsenal sejren i det 46 minut, da han lavede kampens sidste og tredje mål. Everton tog derefter en tur syd på, da de skulle spille imod The Gunners. Arsenal kom bedst fra start, da Sergio Agüero lavede kampens første mål efter 32 minutter. Det lignede meget en Arsenal sejr, men Mark Bresciano sparkede Everton på lige, lige før pausen. I anden halvleg trak Everton virkelig meget tid, så meget at Arsenal ikke kunne score inden for 90 minutter. Der var dog lagt 5 minutter til og det var nok for Adebayor til at give Arsenal de 3 point.

Arsenal skulle efterfølgende spille imod Lokomotiv Moscow på Emirates. Kampen blev hurtigt afgjort og ved pausen stod der 4-0 til Arsenal. Adebayor stod for kampens første mål, Asamoah Gyan for de 2 næste og Fabregas for kampens sidste, som blev lavet i det 42 minut. Anden halvleg var meget kedelig!

The Gunners skulle slutte den lange måned imod rivalerne Chelsea. Arsenal var udset til at tabe kampen, men Fabregas bragte udebaneholdet, Arsenal, foran efter 16 minutter. The Gunners gik derefter ned og spillede meget sikkert fodbold. Chelseas 10'er, Joe Cole, gav dog en lektion i hvordan man hamre bolden ind. Han sparkede nemlig bolden i kassen efter 45 minuttersspil. Den unge Carlos Vela blev skiftet ind i pausen, da Adebayor havde pådraget sig en lille skade. Vela behøvede kun 2 minutter på banen for at hamre bolden i kassen! Han blev matchvinder og Arsenal fik et fantastisk resultat på Stamford Bridge.

vesperGT
Manager

« Svar #271: 02 Mar 2008, 17:10 »

Hvor er det vildt at du er 8 point foran chelsea med en kamp mindre........ Djævel

Top NOTCH siger jeg bare Thumbs Up

Niko
Gæst

« Svar #272: 02 Mar 2008, 17:14 »

Hvor er det vildt at du er 8 point foran chelsea med en kamp mindre........ Djævel

Top NOTCH siger jeg bare Thumbs Up

Jeg takker.. (:

Kommer snart med en lille update, da der er sket en ting.. Glæd jer!

vesperGT
Manager

« Svar #273: 02 Mar 2008, 17:17 »

Jeg takker.. (:

Kommer snart med en lille update, da der er sket en ting.. Glæd jer!

Fabregas er skiftet til Valencia....... YYYYYYYYYYEEEEEEEEE ESSSSSSSSS

Eller også har du købt en spiller Rullende Øjne

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #274: 02 Mar 2008, 17:18 »

Nei, han har skiftet klub Opstemt

19-18!

Niko
Gæst

« Svar #275: 02 Mar 2008, 17:26 »

Captain Fab
     Ny anfører midt på sæsonen!

William Gallas har i en længere periode været anfører for det unge Arsenal-hold. Han er dog ikke den spiller, som har flest minutter på banen efter at Micah Richards kom til. Derfor blev det på tide, at få en spiller, som spiller hver eneste gang. Valget faldt på den unge Francesc Fabregas, som ikke er mere end 21 år  gammel. Han virker dog til at være meget moden af sin alder, derfor har han fået bindet ifølge træneren.

"Fabregas er den bedste på mit hold. De øvrige spillere, har en dyb respekt for ham - ligesom jeg selv. Han er en fantastisk frontfigur og jeg er sikker på han vil gøre det godt som anfører. Cesc er en person, som ved at man skal kæmpe for at få succes. Han har gjort det og hans hårde arbejde begynder at betale fra sig," udtaler Nikolaj Emil Birk Poulsen.

At William Gallas mister anfører bindet, betyder ikke at han skal sælges. Han virker som en fantastisk person at have i Arsenal og han er selv stolt over at kunne give sit bind videre til en ung og talentfuld holdkammerat.

"Jeg er glad for at have været anfører i Arsenal. Jeg er enig med min boss i at det var på tide at få en ny ind. Fabregas er den vigtigste på holdet, hvorfor jeg godt kan forstå hans valg. Fab er god til at koordinere og aflevere. Han er altid over det hele og han er bare den bedste på vores mandskab, uden tvivl," fortæller William Gallas.

Fabregas kommer nu over i historie bøgerne, da han får et bind som selveste Tony Adams, Thierry Henry og Charlie George har haft. Han har ikke selv kunne kommentere det, men han virker til at være lykkelig.

vesperGT
Manager

« Svar #276: 02 Mar 2008, 17:31 »

Aha..... Han er vice cap på mit arsenal hold

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #277: 02 Mar 2008, 18:10 »

Fantastiske resultater, som altid.
Fedt af Fabregas i en alder af 21 år har fået anførebindet.
Hvor meget har han i 'indflydelse' , det hedder det på dansk.

Niko
Gæst

« Svar #278: 03 Mar 2008, 13:04 »

Fantastiske resultater, som altid.
Fedt af Fabregas i en alder af 21 år har fået anførebindet.
Hvor meget har han i 'indflydelse' , det hedder det på dansk.

Tak.
Han har 16 i indflydelse.

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #279: 03 Mar 2008, 13:24 »

Tak.
Han har 16 i indflydelse.
hvornår kommer næste update?

Elsker bare den her blog.. Thumbs Up

Niko
Gæst

« Svar #280: 03 Mar 2008, 13:48 »

hvornår kommer næste update?

Elsker bare den her blog.. Thumbs Up

Mangler 4 kampe af den lange december måned. (:

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #281: 03 Mar 2008, 13:58 »

Mangler 4 kampe af den lange december måned. (:
så den kommer efter de kampe..  Smiley

Niko
Gæst

« Svar #282: 03 Mar 2008, 14:37 »

Arsenal skriver ny rekord!
     49 Unbeaten er glemt/december!

The Gunners sidste kamp i år 2008 endte med at de skrev rekord, igen. Arsenal sad tungt på rekorden for flest kampe i træk, uden nederlag. I dag har de overskrevet den, da de slog Cardiff med 2-0. Arsenal har nu spillet 50 kampe i træk, uden at inkassere et eneste nederlag. Noget som vækker begejstring for klubbens træner.

"Jeg er utrolig stolt af mine drenge! De spiller fantastisk i hver eneste kamp og deres bundniveau er højt nok til at vi vinder kampene. Det er dejligt at tænke på, man kan sætte spillere som Diaby og Adu ind og alligevel have det bedste hold i ligaen. Jeg vil forsætte i Arsenal i mange og hvem ved? Måske bliver det til 100 kampe uden nederlag," fortæller en smilende Nikolaj Emil Birk Poulsen.

Arsenal har meget god grund til at juble. Deres december måned er forløbet godt og det hele startede med en sejr mod Everton i Carling Cup. Nicklas Bendtner lavede 2 mål og Abou Diaby lavede et flot hattrick. Arsenal spillede imod Zaragoza efterfølgende og denne kamp endte uden en vinder. Arsenal endte på første pladsen i deres gruppe. The Gunners vandt resten af kampene i december. Blackburn blev slået med 3-0, City med 1-0, Portmouth med 2-1, Bolton med 4-1 og den sidste kamp endte med en sejr over Cardiff på 2-0. The Gunners er i storform og derfor fører de også med 13 point i PREMIER LEAGUE.

KØB DEN IDAG!

Robuni
Gæst

« Svar #283: 03 Mar 2008, 14:38 »

Super blog, og rigtige gode resultater Wink

KasperSchmidt
Gæst

Sv: (50!)Kings Of London
« Svar #284: 03 Mar 2008, 14:45 »

Fantastisk.. også en god detalie med dvd'en..

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 95 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010