home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1065 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 300316 gange)
ydersog
Gæst

Sv: Kings Of London
« Svar #240: 01 Mar 2008, 17:26 »

Fine resultater, Cesc!

Dette er en super blog, man ikke kan kalde indviklet - jeg kan godt lide den enkle måde du gør.

Det må jo også være spillets bedste midtbane du har dér! Smiley

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #241: 01 Mar 2008, 17:28 »

Fine resultater, Cesc!

Dette er en super blog, man ikke kan kalde indviklet - jeg kan godt lide den enkle måde du gør.

Jeg er helt enig, men spillets bedste midtbane spiller nu i Liverpool Peace

Vuelve la ilusión

Niko
Gæst

« Svar #242: 01 Mar 2008, 17:48 »

Fine resultater, Cesc!

Jeg takker meget Ydersog. (:

-LFC-
Manager

« Svar #243: 01 Mar 2008, 18:07 »

Fantastisk blog Cesc, du inspirerer mig Smiley

Niko
Gæst

« Svar #244: 01 Mar 2008, 18:54 »

Fantastisk blog Cesc, du inspirerer mig Smiley

Tusinde tak LFC Freak! (;

Niko
Gæst

« Svar #245: 01 Mar 2008, 22:35 »

Snart update!

vesperGT
Manager

« Svar #246: 01 Mar 2008, 22:36 »

Snart update!

Senere i aften?

Niko
Gæst

« Svar #247: 01 Mar 2008, 22:37 »

vesperGT
Manager

« Svar #248: 01 Mar 2008, 22:37 »

Yeah. (:

Cool...... Sidder allerede og klapper i mine små hænder

smb
Gæst

« Svar #249: 01 Mar 2008, 22:39 »

Må tilskrive mig rosen til denne blog. Det skriftlige er i top, og kan ekstremt godt lide den simple stilrene grafik og opsætning. Og selvfølgelig et dejligt klub valg. Efter min mening er det din bedste blog til dato Cesc Thumbs Up
« Seneste Redigering: 01 Mar 2008, 22:42 af smb » Logged

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #250: 01 Mar 2008, 23:45 »

Hvornår kommer den update?

Niko
Gæst

« Svar #251: 01 Mar 2008, 23:59 »

SEPTEMBER har været en måned med mange fodboldkampe. Champions League er blevet skudt i gang, hvor at Arsenal er i gruppe med Lyon, Zaragoza og Lokomotiv Moscow. The Gunners er kommet godt fra start, ligesom i Premier League hvor holdet selvfølgelig er med i topstriden.

Arsenal skulle sparke gang i måneden imod et svagt Ipswich mandskab. Francesc Fàbregas bankede hurtigt noget respekt ind i hovedet på de mange Ipswich spillere, da han efter kun 2 minuttersspil på smuk vis sparkede bolden i kassen. Veloso gav en halvtime efter, en lektion i hvordan man skyder langskud. Han bragede bolden ind i kassen og Arsenal var foran med 2-0. The Gunners var dog slet ikke færdige og inden kampen var omme, førte de med 4-0. Asamoah Gyan og Nicklas Bendtner lavede kampens sidste mål. Fulham skulle derefter have en undervisning i hvordan man vinder stort. Arsenal var efter 9 minuttersspil, foran med 3 mål. Emmanuel Adebayor stod for de 2 første og Sergio Agüero for det tredje. Eddie Johnson troede dog stadig på at Fulham kunne vinde, så han forsøgte fra kanten af feltet i det 34. minut. Bolden gik i kassen, men det var slet ikke nok for Fulham. Fàbregas bragte nemlig Arsenal på hele 4-1 efter 60 minutter, som understregede at Arsenal er i topform.

Efterfølgende var der dømt Champions League fodbold i et varmt Rusland. Ruslands bedste mandskab sidste år, Lokomotiv Moscow, skulle spille imod Premier League vinderne Arsenal. Arsenal havde bolden gennem hele kampen og Lokomotiv fik nærmest ikke rørt bolden i løbet af den første halvtime. Arsenal havde dog brugt alt krudtet i Premier League, for de var ikke specielt skarpe. Adebayor laver dog altid mål, og denne kamp var ingen undtagelse. Miguel Veloso fik også lavet endnu et mål, det var et flot langskud som ingen målmand i hele verden kunne have taget. 2-0.

The Gunners skulle møde endnu et oprykker hold, da de ude skulle møde Theo Walcotts tidligere arbejdsgiver, Southampton. Arsenal havde over 5 gange så mange skud på mål, som hjemmebane holdet havde. Arsenal fik ikke scoret på mange af deres chancer, men de lavede nok mål til at kunne erklære sig som vindere. Sergio Agüero stod for det første, hvorefter at Silva lavede kampens sidste mål på et fremragende frispark. Måneden var dog slet ikke slut endnu og Arsenal skulle også spille i Carling Cup. Millwall var modstanderen for det meget unge og talentfulde hold, som Arsenal stillede med. Henri Lansbury kickstartede kampen, da han efter 4 minutter lavede et perfekt indlæg til den hurtige Rhys Murphy, som headede bolden i kassen. Arsenals unge kanoner sad på spillet og de skabte en masse chancer, især Mark Randall som var udtænkt en playmaker-rolle var fantastisk til at slå gode afleveringer op til Carlos Vela. Det er heller ingen overraskelse, hvis man siger at Carlos Vela blev kampens næste målscorer. Det er heller ingen overraskelse, hvis man siger at Mark Randall lagde op til det. Kampen endte 2-0 til Arsenals fantastiske ungdomshold.

Premier League skulle sparkes i gang igen, efter en lille pause med Carling Cup fodbold. Arsenal skulle spille en kamp på Emirates imod Newcastle. Asamoah Gyan var i fantastisk form, men han var nu ikke den første der lavede et mål. Det var tilgengæld David Silva, der virkelig har blomstret op. Asamoah Gyan lavede dog kampens næste mål, på oplæg fra Fàbregas. Gyan skulle også selv ligge op til et mål, det var Emmanuel Adebayor som lavede målet til kampens resultat 3-0.

Den lange måned blev sluttet af med manér, da der nemlig var Champions League fodbold på programmet. The Gunners skulle møde Zaragoza fra Spanien. Emmanuel Adebayor lavede kampens første mål efter 36 minutter. Et fantastisk mål af den stærke boksspiller. Den tidligere Tottenham spiller, Steed Malbranque scorede dog på et heldigt frispark, efter 61. minutter. Der kom ikke flere mål i denne kamp og Arsenal fik et lorteresultat på hjemmebanen Emirates.

ydersog
Gæst

« Svar #252: 02 Mar 2008, 00:04 »

Igen, rigtig god update!

Gode resultater, men kan godt lide at se du fik problemer med Zaragoza (Djævel)  ej, jeg pjatter!

Keep it up, duh! Thumbs Up

Cencur
Manager

« Svar #253: 02 Mar 2008, 00:07 »

Du er jo flyvende, udover kampen imod Zaragoza!

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Niko
Gæst

« Svar #254: 02 Mar 2008, 00:23 »

Igen, rigtig god update!

Gode resultater, men kan godt lide at se du fik problemer med Zaragoza (Djævel)  ej, jeg pjatter!

Keep it up, duh! Thumbs Up

Jeg takker mange gange!

Du er jo flyvende, udover kampen imod Zaragoza!

Tak og ja.

Kan i egentlig godt lide, at jeg bare bruger Arsenal-logoet i stedet for et banner? Jeg er selv utrolig vild med det!

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 95 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010