home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 794 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Los Merengues (Werder -> Spurs -> Real)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem bliver det bedste indkøb?
Francesc Fábregas
- 31 (48,4%)
Cristiano Ronaldo
- 33 (51,6%)
Antal Stemmer: 64

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Merengues (Werder -> Spurs -> Real)  (Læst 91808 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hotspurs - 8/9 kampe tilbage (Werder -> Spurs)
« Svar #390: 11 Mar 2008, 19:05 »

Takker.. jeg håber..  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst
 
Sv: Hotspurs - 8/9 kampe tilbage (Werder -> Spurs)
« Svar #391: 11 Mar 2008, 19:08 »

Super update. Kunne være fedt hvis du kommer i UEFA Cup finalen, og så selvfølgelig vinder den Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hotspurs - 8/9 kampe tilbage (Werder -> Spurs)
« Svar #392: 11 Mar 2008, 20:50 »

Super update. Kunne være fedt hvis du kommer i UEFA Cup finalen, og så selvfølgelig vinder den Thumbs Up

Ja ikke.. tror også på det.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hotspurs - 8/9 kampe tilbage (Werder -> Spurs)
« Svar #393: 11 Mar 2008, 21:01 »

lækkert Opstemt
Logged

Ronal-Hatt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hotspurs - 8/9 kampe tilbage (Werder -> Spurs)
« Svar #394: 11 Mar 2008, 22:01 »

hvilket skin bruger du?
Logged

B.I.F for altid!!!!!


Læs min oddsblog: http://20kligeilommen.blogspot.com/

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hotspurs - 8/9 kampe tilbage (Werder -> Spurs)
« Svar #395: 11 Mar 2008, 22:19 »

Jeg bruger Flex..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Ronal-Hatt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hotspurs - 8/9 kampe tilbage (Werder -> Spurs)
« Svar #396: 11 Mar 2008, 22:20 »

okay, og fed blog btw Thumbs Up
Logged

B.I.F for altid!!!!!


Læs min oddsblog: http://20kligeilommen.blogspot.com/

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hotspurs - 8/9 kampe tilbage (Werder -> Spurs)
« Svar #397: 12 Mar 2008, 11:10 »

Jeg regner med at spille de sidste kampe i dag og så kommer der  nok en update i aften..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hotspurs - 8/9 kampe tilbage (Werder -> Spurs)
« Svar #398: 12 Mar 2008, 11:14 »

Jeg regner med at spille de sidste kampe i dag og så kommer der  nok en update i aften..

Det lyder rigtig godt, ser frem til at Spurs endelig bliver engelske mestre   Wink

Som nævnt i går, er jeg dybt imponeret af dine bedrifter. STOR respekt herfra  Thumbs Up

 
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hotspurs - 8/9 kampe tilbage (Werder -> Spurs)
« Svar #399: 12 Mar 2008, 13:55 »

Det lyder rigtig godt, ser frem til at Spurs endelig bliver engelske mestre   Wink

Som nævnt i går, er jeg dybt imponeret af dine bedrifter. STOR respekt herfra  Thumbs Up


Mange tusinde tak.. Er dybt beæret over rosen.. Rigtig fedt at en stor blogskriver følger med i min blog.. Men i lige måde med bedrifterne.. jeg følger jo også dine 2 fantastiske blogs og er ligeledes dybt imponeret over dine bedrifter..


Hvis der er nogen som ikke kender Metsu's blogs skal man da lige et smut forbi.. De hedder "Den Gamle Dame skal til at lære fransk" (FM 07) & "Ajax --> HSV" (FM 08)
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hotspurs - PL & UEFA Semi (Werder -> Spurs)
« Svar #400: 12 Mar 2008, 21:00 »


PL & UEFA Semi




Premier League er færdigspillet og vi har fået et nyt mesterhold. Det er første gang i 49 år, at Tottenham  Hotspur er engelske mestre og vi har fået et par kommentarer til guldet.

Det er vildt. Men håber hvert år på at vi kan blande os i toppen og udfordre de store, men i år er det der os der en den store. Jimmy har udført mirakler med holdet og jeg håber vi kan holde fat i ham. Der har desværre været en del rygter om at Jimmy forlader os til fordel for en af de helt store klubber”.
Andrew Hamilton, Talsmand for Tottenham Support

Da vi hentede Jimmy ind var det meningen, at han i løbet af 2 sæsoner skulle gøre holdet til en titeludfordrer, men i stedet for har han skabt et mesterhold i løbet af en sæson. I mine øjne er han den bedste træner i verden pt. og det bliver svært at holde på ham”.
Daniel Levy, Tottenhams bestyrelsesformand

Jeg er stolt, glad og lykkelig. Det er gået så utroligt hurtigt og drengene har gjort det fantastisk. Jeg kan læse rundt omkring at jeg er jaget vildt, men jeg har ikke hørt noget. Det er selvfølgelig fedt at vide, men jeg er godt tilfreds her i London. Det skal være det helt rigtige tilbud, hvis jeg skal forlade White Hard Lane”.
Jimmy Poulsen, Tottenham Manager


Premier League efter 38 runder


Årets hold




Runde 33 til 38

Spurs - Bolton 2-1, (Dixon, Keane)
Everton - Spurs 0-1, (Berbatov)
Villa - Spurs 0-0
Spurs - Fulham 2-0, (García, Kuyt)
Arsenal - Spurs 1-1, (Kuyt)
Spurs - City 3-2, (García, Kalou, Berbatov)

1-1 på Emirates & 0-0 på Villa park var de eneste pointtab i de sidste 6 kampe og det må siges at være imponerende. Specielt når man tænker på, at United kun sluttede 2 point efter.



UEFA Cuppen

Semifinalen


Portugiserne har slået bl.a. slået Marseille & Palermo ud for at nå semifinalen, men i første opgør på Estádio Nacional (Portugal) i Lissabon blev de udspillet af de engelske Hotspurs. Berbatov åbnede kampen lige før pausefløjt, da han efter et forsvarskiks kunne banke bolden ind bag en chanceløs Moreia.

I anden halvleg fortsatte englændere med at presse, dog uden at score. En clearing fra Miguel Victor opsnappede Freddy Adu og løb mod mål. Ledley King & Jonathan Woodgate havde ingen chance for at nå ham og ligeledes havde Paul Robinson ingen chance for at nuppe bolden.

Med 9 minutter igen brød Bentley igennem på højrekanten og svingede bolden ind i pandebrasken på Berbatov, der koldt headede bolden i nettet til fortjent 2-1.


Benfica-Spurs 1-2
1-0 Berbatov ’45
1-1 Adu ’76
1-2 Berbatov 84


Der var langt op til en spændende kamp i det nordlige London i returopgøret. Efter bare 4 minutter troede jeg at Berbatov havde afgjort kampen, da han elegant lobbede bolden over den fremstormende målmand og da Ferrari efter 20 minutter scorede selvmål efter et hjørnespark var jeg sikker på finalepladsen

Selvsamme Ferrari ville det dog anderledes og da udeholdet fik fremtvunget et straffespark. Ferrari scorede sikkert og det var ikke sidste gang Robinson skulle hente bolden ud af eget net.

5 minutter inde i anden halvleg spillede Berbatov & Esparza 1-2 igennem Benfica-forsvaret og Esparzas kanonkulge sad i krogen til Tottenhamføring på 3-1. 5 minutter senere var det dog Rodriguezs og Katsouranis tur til at spille 1-2 i gennem forsvaret og Katsouranis tur til at fyre af. Robinson så ikke for god ud i situationen og Benfica havde reduceret til 2-3.

Med et kvarter igen satte vi føringen helt over styr, da Rodiguez fandt Adu, som snød både Brown & Robinson til udligning 3-3.

Med 3 minutter igen steg Woodgate højest og headede et hjørnespark i kassen til 4-3, men Benfica var ikke færdige. Igen var det Brown der var synderen, da han missede et indlæg og Alan Kardec med lethed kunne udligne til slutresultatet 4-4 på White Hard Lane.


Spurs-Benfica 4-4
1-0 Berbatov ’4
2-0 OG Ferrari ’20
2-1 Ferrari (pen) ’40
3-1 Esparza ’50
3-2 Katsouranis ’56
3-3 Adu ’76
4-3 Woodgate ’88
4-4 Kardec ’89


I finalen venter italienske Fiorentina, som Tottenham spillede 1-1 mod i gruppespillet..


« Seneste Redigering: 12 Mar 2008, 21:09 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

vondracek
Gæst
 
Sv: Hotspurs - PL & UEFA Semi (Werder -> Spurs)
« Svar #401: 12 Mar 2008, 21:03 »

Fuck hvor er det nice Jimmy! Tillykke med Premier League titlen, og lad os håbe på endnu en pokal i UEFA Cuip finalen.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hotspurs - PL & UEFA Semi (Werder -> Spurs)
« Svar #402: 12 Mar 2008, 21:06 »

Sådan! The Double venter.. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hotspurs - PL & UEFA Semi (Werder -> Spurs)
« Svar #403: 12 Mar 2008, 21:08 »

Runde 33 til 38

Spurs - Bolton 2-1, (Dixon, Keane)
Everton - Spurs 0-1, (Berbatov)
Villa - Spurs 0-0
Spurs - Fulham 2-0, (García, Kuyt)
Arsenal - Spurs 1-1, (Kuyt)
Spurs - City 3-2, (García, Kalou, Berbatov)

1-1 på Emirates er det eneste pointtab i de sidste 6 kampe og det må siges at være imponerende. Specielt når man tænker på, at United kun sluttede 2 point efter.

Ser godt ud JimmyGP... Flot - men efter hvad jeg kan se, så var der da også pointtab på Villa Park med 0-0??
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hotspurs - PL & UEFA Semi (Werder -> Spurs)
« Svar #404: 12 Mar 2008, 21:09 »

Ser godt ud JimmyGP... Flot - men efter hvad jeg kan se, så var der da også pointtab på Villa Park med 0-0??
He he.. hovsa.. det retter jeg lige.. tak for det JS Cool
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010