home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1211 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Los Merengues (Werder -> Spurs -> Real)
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem bliver det bedste indkøb?
Francesc Fábregas
- 31 (48,4%)
Cristiano Ronaldo
- 33 (51,6%)
Antal Stemmer: 64

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Merengues (Werder -> Spurs -> Real)  (Læst 91967 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Update!!
« Svar #255: 03 Mar 2008, 20:29 »

Jeg glemte den her..

Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Update!!
« Svar #256: 03 Mar 2008, 20:40 »

Det ser godt ud Wink Dejligt at læse en blog om en anden tysk klub end den jeg selv er i gang med Peace

Forresten kan du ikke lige komme med en stilling i duellen med Klasnic og Gomes ?
Logged


Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Update!!
« Svar #257: 03 Mar 2008, 20:42 »

Du spiller jo som altid smukt. Jeg har ikke lige læst det hele endnu Jimmy, men jeg håber at jeg får tid til det en anden dag Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Update!!
« Svar #258: 03 Mar 2008, 20:46 »

Dejligt at i læser med.. tak for rosen Thumbs Up

Klasnic - Gómez 6-5 Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Mestre
« Svar #259: 04 Mar 2008, 21:04 »



MESTRE 2008/2009




Bundesligaen blev afgjort i 29. Spillerunde, hvor Werder besejrede Bochum med 3-0 på udebane. Mexicanske Omar Esparza var flyvende på venstrekanten og med 2 mål og en enkelt assist var han kampens helt store oplevelse.

Stuttgart skulle vinde deres kamp mod Leverkusen for at holde deres spinkle håb i live, men 2-2 sendte et fortjent mesterskab til Bremen.

Jeg er yderst tilfreds. Vi har handlet klogt på transfermarkedet og vores trup har vist sig stærk nok for andet år i træk. Jeg håber mesterskabet kan være med til at holde på vores store navne og at endnu et trofæ kan få en eller flere stjerner til at blive i Bremen i stedet for at søge væk” sagde en glad Jimmy Poulsen.

I den sammenhæng skal det siges at Naldo har ytret ønske om at prøve talentet af i en storklub, mens flere klubber er yderst interesseret i Diego & Esparza.


Werder sidste 5 kampe i Bundesligaen

Hansa Rostock (h)
Gladbach (u)
Wolfburg (u)
Köln (h)
Schalke (u)




I pokalfinalen ventede Schalke 04, som på deres vej havde slået Lünen, Kiel, Aachen, Wolfburg & Aue, mens deres modstandere fra Werder har besejret Union Berlin, Bielefeld, Nürnberg, Hannover og Stuttgart for at nå finalen.

Efter 8 minutter viste kom Werder Bremen foran 1-0 efter et flot brasiliansk-kroatisk arbejde mellem Diego og Ivan Klasnic. Diego tørrere Friedrich med en simpel finte og med hans perfekt timede aflevering kunne Klasnic oversprinte Bordon og udplacere Manuel Neuer.

3 minutter før pausen sendte Jermaine Jones et indlæg i boksen og Halil Altintop steg højest i boksen. Bolden lå helt ude ved højre stolpe og Wiese kunne ikke nå derud. 1-1.

I første halvlegs overtid mistede Søren Larsen på Werders banehalvdel til Naldo, som sendte Gutiérrez afsted på højrekanten. Han afdriblede flere Schalke-spillere før han fandt en umarkeret Diego, som uselvisk fandt Klasnic, som kunne hamre sit andet mål i kassen til fortjent 2-1, som også blev stillingen ved pausen.

Fra anden halvlegs start pressede Werder på, mens Schalke så ud til at ville udligne på tilfældige kontrastød. Wiese var dog en sikker sidste skanse, mens Werders angribere misbrugte chance på chance. Det lykkes dog et kvarter før tid, hvor Gómez sled sig fri og sendte bolden videre til angrebskollegaen Klasnic, som kunne sende bolden ind bag Neuer til 3-1. Et hattrick fra den kroatiske Hardhitter, som fortjent blev MoM.

Schalke - Werder 1-3
0-1 Klasnic
1-1 Altintop
1-2 Klasnic
1-3 Klasnic



Champions League Kvartfinalen





Werder - Lyon 2-0
1-0 Almeida
2-0 Hunt

Lyon - Werder 1-2
1-0 Benzema
1-1 Almeida
1-2 Almeida













Selvom vi udfra resultatet går sikkert videre har jeg aldrig nogensinde været med til at vinde så ufortjent før. I den første kamp var vi fuldstændigt nedspillet og havde ”hele” 3 skud indenfor rammen mens Lyon havde 10. Forsvarets stod dog kompakt og sikrede os et fantastisk udgangspunk til returopgøret.

Udekampen lignede en gentagelse og efter 18 minutter bragte Benzema Lyon foran 1-0 efter et gennemspillet angreb. Men blot 2 minutter senere var det igen superreserven Almeida, der var i hopla og efter flot forarbejde af Gutiérrez kunne han let heade bolden i mål til 1-1.

Inden første halvleg var færdigspillet lukkede han også kampen, da Diego fandt ham med en maskeret aflevering. Han bankede resolut til og scorede til 2-1.

Hugo Almeida har nu scoret 8 mål i Champions League, hvilket kun overgåes af Arsenals Adebayor (9) & Manchester Uniteds Wayne Rooney (11).


Semifinalerne
Arsenal – Barcelona
Werder – Real Madrid

Logged

- Veni, vidi, vici -

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Mestre
« Svar #260: 04 Mar 2008, 21:13 »

Werder Bremen ftw!
Super blog, uden tvivl månedens blog Thumbs Up
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Mestre
« Svar #261: 04 Mar 2008, 21:41 »

Sådan! CL trofæet til Bremen Opstemt
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Mestre
« Svar #262: 04 Mar 2008, 21:42 »

Skidegodt Jimmy Opstemt.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Mestre
« Svar #263: 04 Mar 2008, 21:54 »

Tak for det alle 3.. Thumbs Up

@ MLL: Ja det kunne være fedt..  Wink

@ Zone: Jeg skal forsøge.. det kunne sgu være fedt.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder Bremen <- The Treble
« Svar #264: 05 Mar 2008, 20:57 »



The Treble




Så er de sidste 5 i Bundesligaen og det var en blandet fornøjelse for Werder Bremen. Holdet havde ikke tabt før 30. Spillerunde, da Hansa Rostock kom på besøg på Weserstadion. Frings hamrede ellers hjemmeholdet foran, men dårlig forsvarspil og tvivlsomme dommerkendelser sikrede østtyskerne en noget ufortjent sejr.

Rostock (h) 1-2, (Frings)
Gladbach (u) 2-1, (Garay, Klasnic)
Wolfburg (u) 2-2, (Gómez x2)
Köln (h) 3-0, (Diego, Gómez, Esparza)
Schalke (u) 2-1, (Kehl, Almeida)

Efter 34 runder ser Bundesligaen anno 2008/2009 sådan ud: Ligatabel & Player Stats

Nu da sæsonen er færdigspillet skal vi da også have afgjort duellen mellem Mario Gómez & Ivan Klasnic. Gómez har i alt scoret 11 mål for Werder i denne sæson heraf 9 i Bundesligaen. Klasnic derimod har scoret 32 mål i alle turneringer, heraf 19 må i Bundesligaen.

Det betyder at Gómez har scoret et mål mere end Klasnic i foråret og derfor vinderen af vores lille afstemning.




Champions League Semifinale

I semifinalen ventede de spanske vicemestre fra Real Madrid, som selvfølgelig var storfavoritter. I første opgør på Santiago Bernabéu var det også hjemmeholdet der lagde bedst ud. Som tiden gik udviklede det sig som en kamp hvor effektiviteten manglede
Kun 6 ud af i alt 22 skud på mål var indenfor rammen, men alligevel lykkes det holdene at score. Efter 36 minutter hamrede Diarra til bolden udefra bag en chanceløs Wiese.

35 sekunder før den ordinære spilletid var færdig slog Gutiérrez bolden i boksen, hvor Almeida steg højest og udlignede til 1-1, kampens resultat.

I returopgøret var det åbenlyst at Real skulle frem over stepperne. De pressede på fra kampens og sad på bolden. Kun godt målmandsspil og solidt forsvarsspil holdt Real fra at score. Selvom vi havde aftalt at spille vores spil skabte vi intet, før Diego sendte Klasnic afsted mod Casillas’ mål. Her var kroaten kold og scorede sikkert til 1-0, som senere også blev kampens resultat.

Real Madrid - Werder Bremen 1-1
1-0 Diarra '36
1-1 Almeida '90

Werder Bremen - Real Madrid 1-0
1-0 Klasnic '59



Finalen

I finalen mødte vi vores bøddel fra sidste sæson, hvor vi blev ekspederet ud i kvartfinalen. Nu var hævnens time kommet og Werder-spillere var klar til payback.


Efter bare 1 minut og 27 sekunders spil nedlagde Carlos Puyol Ivan Klasnic i det kriminelle felt og dommeren pegede på pletten. Der var ingen brok fra Barca spillere og Garay lagde selvsikkert bolden til rette. Han sparkede sikkert i venstresiden og Valdes nåede ikke derud i tide. 1-0 blev stillingen ved pausen. Første halvleg var en jævnbyrdig affære med store chancer til begge hold.

Bare 3 minutter inde i anden halvleg sendte Xavi Bojan afsted på en løbetur, hvor han udsprintede Werder forsvaret og derefter han fintede Wiese og scorede til 1-1.

Sølle 2 minutter senere rykkede Gutiérrez forbi Messi og senere Zambrotta for at sende et perfekt indlæg i boksen, som Almeida uden problemer kunne heade ind til 2-1.

Som halvlegen skred frem gik luften ud af Barcaspillerne og efter 67 minutters spil kunne Kehl sende en bolden fra midten ind i boksen, hvor indskiftede di Santo vandt bolden hårdt presset af 3 Barca spillere og bankede den i nettet til 3-1.

Målet satte Katalerne i gang og de skabte chance på chance dog uden at score. Kampens sidste mål faldt 4 minutter før tid, hvor Bojan nåede højest på Decos hjørnespark og headede den ind til 2-3. Tættere kom Barcelona dog ikke og Werder er for første gang nogensinde Europæisk mester. Det er første gang at Werder vinder en international turnering

Werder Bremen - Barcelona 3-2
1-0 Garay '2
1-1 Bojan '49
2-1 Almeida '54
3-1 Di Santo '68
3-2 Bojan '86
Logged

- Veni, vidi, vici -

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- The Treble
« Svar #265: 05 Mar 2008, 21:04 »

F A N T A S T I S K Thumbs Up Opstemt.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- The Treble
« Svar #266: 05 Mar 2008, 21:38 »

Enig med LFC Freak. Fantatisk med tre pokaler! 5 stk i næste sæson? Opstemt
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- The Treble
« Svar #267: 05 Mar 2008, 21:40 »

Takker.. ja nu får vi se.. Kommer jo an på om jeg kan holde på Naldo, Diego mfl... Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Pressemeddelelse
« Svar #268: 05 Mar 2008, 23:18 »

Pressemeddelelse

"Det er hermed bekræftet at Jimmy Poulsen har trukket sig for jobbet som cheftræner for Werder Bremen. Werders bestyrelse og Poulsen er blevet enige om at ophæve kontrakten, da Poulsen mener han har udrettet hvad han kan med Werder-holdet”.


Ja, det er rigtigt jeg har trukket mig fra Werder. Jeg savner nye udfordringer og jeg mener at jeg har udrettet hvad jeg ville og kunne med dette hold. Werder har respekteret min beslutning, men jeg er selvfølgelig også ærgerlig over at forlade Bremen. Jeg er åben over for de fleste tilbud og afviser ikke et skifte hjem til Danmark. Men nu får vi se” sagde en yderst bevæget Poulsen.



Hvor ender Poulsen??
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Pressemeddelelse
« Svar #269: 05 Mar 2008, 23:20 »

Smukt Jimmy.. Opstemt Bruger du stadig den der voldsomt offensive taktik? Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010