home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 475 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Los Merengues (Werder -> Spurs -> Real)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem bliver det bedste indkøb?
Francesc Fábregas
- 31 (48,4%)
Cristiano Ronaldo
- 33 (51,6%)
Antal Stemmer: 64

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Merengues (Werder -> Spurs -> Real)  (Læst 87074 gange)
-Benja-
Gæst
 
Sv: -> Werder <- Pressemeddelelse
« Svar #75: 19 Feb 2008, 21:42 »

Fantastisk blog, tillykke med gruppesejren Thumbs Up
Dejlig pauselæsning Wink da der er pause i Champions Legue Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Kaotisk transfervindue
« Svar #76: 20 Feb 2008, 00:39 »






Venskabskampe

Werder - AaB 3-0, Özil, M. Pedersen (sm), Mertesacker
Werder - OB 2-0, Sanogo, Klasnic
Werder - FCM 2-0, Almeida x2
Werder - BIF 3-1, Naldo, Baumann, Sanogo
Werder - FCK 3-2, Klasnic x2, Rosenberg




Transfers 2008
UD
Dominic Peitz & Martin Harnik er begge solgt til RW Essen for 3 millioner hver. Hverken den 23-årige Peitz eller 20-årige Harnik nåede at få deres gennembrud på Werders førstehold, men tilsammen har de spillet 83 kampe for Werder II med 8 mål til følge.

Werder har også sagt farvel til den defensive midtbane Jurica Vranjes, som ikke har fået spilletid i denne sæson. Den 27-årige kroat er solgt til Sampdoria for 43 millioner og er eftersignende meget lykkelig for at komme til at spille på i en bedre liga.

Pierre Womé har været en ombejlet herre det seneste halve år. Venstrebacken var selv interesseret i, at prøve noget nyt til trods for at han var været nogenlunde fast på sin VB. Efter at buddet var accepteret brugte Womé kun små 12 timer på at underskrive sin nye kontrakt med Nürnberg, som har betalt 41.000.000 kroner for backen.

Højrebacken Clemens Fritz har været meget utilfreds med manglende spilletid, da Pasanen har siddet solidt på positionen. Fritz har derfor valgt at fortsætte karrieren hos ligarivalerne fra Bayern München, som har betalt 77.500.000 for tyskeren.
Det er i øvrigt den dyreste spiller Werder Bremen nogensinde har solgt. Den gamle rekord var 62,5 millioner for Valérien Ismaël, som også røg til Bayern.


Liverpool, Arsenal, AC Milan, Valencia, Bayern, Inter og Real Madrid blev i første omgang afvist med deres bud på omkring 210 millioner for den tyske landsholdsspiller. Mertesacker var meget utilfreds med, at jeg ville holde på ham og at jeg håbede at en pris på 400 millioner, som burde kunne skræmme køberne væk.
Jürgen Born valgte dog at acceptere et bud på 365.000.000 + 30 % fra kongeklubben og Mertesacker er nu RM-spiller.

Jeg behøver vel ikke at en føromtalt rekord blev slået?




IND

Omar Esparza er et ukendt navn for mange, men det er navnet på Werders nye allround spiller. Den 19-årige mexicaner havde flere tilbud på hånden, men i sidste ende valgte han Werder Bremen. Tyskerne har betalt 39.000.000 i Chivas for Esparza, som får trøje nr. 5.
Werder vandt kampløbet om den stærke mexicaner foran Betis & Porto.

Simon Kjær har tidligere været til prøvetræning i Real Madrid og Kjær har længe flirtet med Werder Bremen. Werder Bremen har betalt 23 millioner for den danske midterforsvarer, som har fået trøje nr. 21.

Med Mertesackers exit skulle der findes en kompetent afløser. Han blev fundet i Racingog han er fra Argentina. Navnet er Ezequil Garay og Werder betalt 140.000.000 for den 21-årige midtstopper. Garay var meget tæt på at skifte til Inter, men heldigvis valgte han i sidste ende Werder og han har fået trøjenr 2.

Efter Womés exit har Poulsen forsøgt at forhandle en pris i land med Hertha Berlin om Malik Fathi. Fansene har været meget begejstret for udsigten til den tysk-tyrkiske venstreback. Holdene blev enige om en overgangssum på 105 millioner kroner og Fathi har fået trøjenr. 26.

Man har fået endnu en mexicaner til Bremen, da man har lejet Héctor Moreno i AZ Alkmaar for resten af sæsonen. Den 19-årige har allerede spillet 3 landskampe og skal agere som backup i midterforsvaret.

Sidste mand for nu er højrebacken Joey O’Brien, som man har lejet i Bolton. Den 21-årige irer er lejet for resten af sæsonen og spiller med nr. 25.

Derudover har man sikret sigSebastian Kehl på en fri transfer til sommer.


Handler der ikke blev til noget
Andrea Barzagli for 92,5 (han valgte Milan)
Kevin-Prince Boateng på lejeaftale (Bochum)




"Et meget kaotisk og rodet transfervinduet er endelig slut. Det har som før nævnet været meget stressende at være Werder træner, da jeg ikke er tilfreds med de spillere, som har forladt klubben. At skulle vinke farvel til Mertesacker har været hårdt, men jeg følger at vi har fået kompetente afløsere ind".

J. Poulsen, Werder Bremen

Til sidst en god nyhed: Diego
« Seneste Redigering: 20 Feb 2008, 10:24 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Kaotisk transfervindue
« Svar #77: 20 Feb 2008, 00:40 »

I må bære med mig, hvis der er fejl.. er sgu ret træt og ville bare have den her update færdig før jeg gik i seng.. håber i kan lide den Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Pressemeddelelse
« Svar #78: 20 Feb 2008, 00:42 »

Den update er vist skrevet lidt hurtigt, flere steder hvor der mangler nogle ord for at bidne meningen sammen, men ellers flot update. Og rigtig gode indkøb og salg Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sv: -> Werder <- Kaotisk transfervindue
« Svar #79: 20 Feb 2008, 00:42 »

Hah, du nåede at svare inden jeg gjorde Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Kaotisk transfervindue
« Svar #80: 20 Feb 2008, 08:04 »

He he..  Wink Jeg læser den lige igennem når jeg kommer hjem fra seminariet..  Thumbs Up

EDIT: og retter den igennem.. Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 20 Feb 2008, 08:06 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Kaotisk transfervindue
« Svar #81: 20 Feb 2008, 08:16 »

Til sidst en god nyhed: Diego[/size]

Thumbs Up

Du har den fulde ret, til at sørge for, at Fritz ikke kommer levende hjem, når Bayern skal forbi næste gang Djævel

Salget af Harnik er det eneste, som jeg ikke kan li'. Jeg tror at han kunne havde været en god spiller for fremtiden. Ellers har det set fint ud. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Kaotisk transfervindue
« Svar #82: 20 Feb 2008, 09:47 »

Thumbs Up

Du har den fulde ret, til at sørge for, at Fritz ikke kommer levende hjem, når Bayern skal forbi næste gang Djævel

Salget af Harnik er det eneste, som jeg ikke kan li'. Jeg tror at han kunne havde været en god spiller for fremtiden. Ellers har det set fint ud. Smiley
Fritz bliver slagtet.. Rullende Øjne Harnik var jeg også lidt i tvivl om, men i følge mine trænere var hans potentiale ikke så højt..  Ubeslutsom
Logged

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst
 
Sv: Sv: -> Werder <- Kaotisk transfervindue
« Svar #83: 20 Feb 2008, 10:00 »

Du havde ingen problemer med de danske hold Smiley
Gode indkøb, især Garay og Simon Kjær. Thumbs Up
Ærgeligt med salget af Mertesacker, men til den pris er det iorden  Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sv: -> Werder <- Kaotisk transfervindue
« Svar #84: 20 Feb 2008, 10:27 »

Du havde ingen problemer med de danske hold Smiley
Gode indkøb, især Garay og Simon Kjær. Thumbs Up
Ærgeligt med salget af Mertesacker, men til den pris er det iorden  Wink

Nej det gik fint.. FCK scorede desværre 2 gange, men da var vi allerede foran 3-0.

Garay ligner en kompetent afløser for Mertesacker og jeg tror han er en god handel..

Hørt hørt.. Meget ærgeligt med Merte.. Græder


@ ALLE: Så har jeg rettet updaten igennem og jeg håber på at det er blevet bedre nu.. Smiley
Logged

- Veni, vidi, vici -

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: Sv: -> Werder <- Kaotisk transfervindue
« Svar #85: 20 Feb 2008, 10:31 »

Nej det gik fint.. FCK scorede desværre 2 gange, men da var vi allerede foran 3-0.

Garay ligner en kompetent afløser for Mertesacker og jeg tror han er en god handel..

Hørt hørt.. Meget ærgeligt med Merte.. Græder


@ ALLE: Så har jeg rettet updaten igennem og jeg håber på at det er blevet bedre nu.. Smiley
Garay bliver også bedre end mertesacker om et par år..
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sv: -> Werder <- Kaotisk transfervindue
« Svar #86: 20 Feb 2008, 10:34 »

Garay bliver også bedre end mertesacker om et par år..
Ja, det håber jeg da på Wink Hans eneste minus er at han ikke er tysker.. Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst
 
Sv: Sv: -> Werder <- Kaotisk transfervindue
« Svar #87: 20 Feb 2008, 11:10 »

Hvornår kommer der en ny update ? Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Kaotisk transfervindue
« Svar #88: 20 Feb 2008, 11:23 »

Jeg er stadig på seminariet og jeg har kun spillet 1 kamp siden updaten... Men måske i aften afhængig af hvor meget tid jeg får resten af dagen.. Wink

Men eftersom der er efterspørgsel, må jeg hellere sørge for at der bliver tid Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst
 
Sv: Sv: -> Werder <- Kaotisk transfervindue
« Svar #89: 20 Feb 2008, 11:26 »

Super Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010