home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 325 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Los Merengues (Werder -> Spurs -> Real)
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem bliver det bedste indkøb?
Francesc Fábregas
- 31 (48,4%)
Cristiano Ronaldo
- 33 (51,6%)
Antal Stemmer: 64

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Merengues (Werder -> Spurs -> Real)  (Læst 87247 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Det fantastiske forår
« Svar #105: 20 Feb 2008, 21:43 »

God blog, mærkeligt af mig jeg ikke har fået kommenteret den før nu! Thumbs Up
Afslut sæsonen med en afrunding af managerens tanker om den forgangne sæson Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Det fantastiske forår
« Svar #106: 20 Feb 2008, 21:46 »

God blog, mærkeligt af mig jeg ikke har fået kommenteret den før nu! Thumbs Up
Afslut sæsonen med en afrunding af managerens tanker om den forgangne sæson Wink

Mange tak LFC.. Thumbs Up

Altså et interview med mig selv??
Logged

- Veni, vidi, vici -

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Det fantastiske forår
« Svar #107: 20 Feb 2008, 21:51 »

Mange tak LFC.. Thumbs Up

Altså et interview med mig selv??
Ja, altså et blogindlæg eller lign. om hvad du synes om den forgangne sæson Smiley.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Det fantastiske forår
« Svar #108: 20 Feb 2008, 21:53 »

Ja, altså et blogindlæg eller lign. om hvad du synes om den forgangne sæson Smiley.

Okay.. det overvejer jeg stærkt.. tak for det.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

vondracek
Gæst
 
Sv: -> Werder <- Det fantastiske forår
« Svar #109: 20 Feb 2008, 22:11 »

Hey Jimmy fed blog du har kørende, gode resultater og dejligt at se Klasnic i front. Endelig en som har gjort noget rigtigt herinde Wink
Kan du afslører om der kommer mere kroatisk til klubben? Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Det fantastiske forår
« Svar #110: 20 Feb 2008, 22:17 »

Hey Jimmy fed blog du har kørende, gode resultater og dejligt at se Klasnic i front. Endelig en som har gjort noget rigtigt herinde Wink
Kan du afslører om der kommer mere kroatisk til klubben? Wink

Mange tak for vondracek..  Thumbs Up Jeg vil sige så meget at jeg har shortlistet et par spillere fra Kroatien og mere vil jeg ikke sige, da det langt fra er sikkert at de kommer til klubben.. Forseglede Læber
« Seneste Redigering: 20 Feb 2008, 22:19 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

vondracek
Gæst
 
Sv: -> Werder <- Det fantastiske forår
« Svar #111: 20 Feb 2008, 22:22 »

Hehe okey.. Men jeg vil helt sikker kigge med her, så længe Klasnic bare starter inde - Ej haha Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
-> Werder <- Massakre x 2
« Svar #112: 21 Feb 2008, 21:00 »


Massakre x 2




I semifinalen mødte Werder Bremen 2. Bundesligaholdet Alemannia Aachen, som havde spillet sig i semifinalen med en smal 1-0 sejr over Hannover.


Simon Kjær, Simon Poulsen og Daniel Jensen fik alle 90 minutter, mens Andras Granskov kom ind fra anden halvlegs start.

Efter bare 45 sekunder lå bolden i nettet for første gang. Jonas Gutiérrez brillerede på højrekanten og sendte et hårdt indlæg ind i boksen, hvor Ivan Klasnic steg højest og headede Werder på 1-0.

11 minutter senere spillede Fathi & Poulsen godt sammen på venstrekanten. Poulsen fik efter andet forsøg, bolden ind i feltet hvor Klasnic igen steg højest og blev dobbeltmålscorer.

Efter 32 minutter var Poulsen igen manden bag et indlæg, som Klasnic fik hovedet på, men målmand Thorsten Stuckmann var på plads på stregen. Han kunne dog ikke holde bolden og Daniel Jensen kunne sikkert sparke Werder på 3-0, kampens resultat.

Werder – Aachen 3-0
1-0 Klasnic ’1
2-0 Klasnic ’13
3-0 Jensen ´32



Pokalfinalen blev spillet på AWD-Arena i Hannover foran 49.000 og Markus Merk, som dommer. Fra kampens begyndelse sad Werder på kampen og HSV fik ikke et ben til jorden og i mine øjne lignede det en sikker sejr.

Petri Pasanen sendte efter et kvarters spil et frispark ind i boksen og en umarkeret Jonas Gutiérrez kunne snildt heade bolden i mål til 1-0. Frank Rost havde ikke en chance på stregen og han fik heller ingen hjælp fra et passivt HSV-forsvar.
Efter flot forarbejde af Torsten Frings og Diego kunne Daniel Jensens falkeblik 10 minutter senere finde en umarkeret Ivan Klasnic udplacere Rost i HSV-målet med sit 19 mål i denne sæson.

9 minutter senere gik det galt igen for HSV-forsvaret ikke fik clearet bolden tiltrækkeligt. Frings kunne hamre bolden i kassen til 3-0 a la Steven Gerrard og med målet var jeg nu helt sikker på sejren.


                          Klasnic bliver bare bedre & bedre

Bare 4 minutter senere var Garay tæt på at banke bolden i kassen efter Diegos hjørnespark, men Rost reddede i første omgang. Klasnic sled sig dog foran et ufatteligt passivt forsvar og fik læderet i kassen til 4-0.

I første halvlegs overtid valgte Frings at nedlægge Zhirkov og fik dermed sit andet gule kort. Hele anden halvleg skulle derfor spilles med 10 mand, dog fik det ingen betydning, da HSV første chance i kampen først opstod efter 66 minutter.

Selv med 10 mand pressede Werder på og indskiftede Özil var tæt på flere gange. Daniel Jensen burde have scoret til 5-0 i dommerens overtid, men hans forsøg røg desværre forbi tæt ved den ene stolpe.

Werder Bremen har derfor sikret sig deres første DFB-Pokal siden 2004 og deres 6 pokal-titel. Pokalen var i øvrigt Poulsens anden som Werder træner.
 
HSV Werder 0-4
0-1   Gutiérrez ’15
0-2   Klasnic ’28
0-3   Frings ’37
0-4   Klasnic ’42
Frings udvist ’45




Næste update kommer lidt senere og omhandler Champions League.

Logged

- Veni, vidi, vici -

vondracek
Gæst
 
Sv: -> Werder <- Massakre x 2
« Svar #113: 21 Feb 2008, 21:03 »

Flotte resultater du for skrevet ned på CV'et, og for satan hvor Klasnic bare kan banke boldene i mål - han er jo også kroat  Hævet Øjenbryn
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Massakre x 2
« Svar #114: 21 Feb 2008, 21:05 »

Satme alt for fedt, at slagte rivalerne på deres bane i pokalfinalen! Thumbs Up Kys

Det var den anden pokal.. Nu mangler bare de to andre
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Massakre x 2
« Svar #115: 21 Feb 2008, 21:12 »

Tak for det begge 2..

@ vondracek: Jepper og han får flere landsmænd i klubben.. Jeg har nemlig skrevet kontrakt med 3 spillere fra Kroatien på 20, 20 & 16 år Thumbs Up

@ Zone: Det var så i Hannover, men alligevel.. crazy Jeg skal gøre mit bedste.. Thumbs Up

@ Alle: Der kommer en CL update i aften.. er lige gået i gang med den.. Rullende Øjne
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Massakre x 2
« Svar #116: 21 Feb 2008, 21:14 »

@ Zone: Det var så i Hannover, men alligevel.. crazy Jeg skal gøre mit bedste.. Thumbs Up

@ Alle: Der kommer en CL update i aften.. er lige gået i gang med den.. Rullende Øjne

D'oh! Forlegen .. Hannover, Hamburg whats the different?

Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- Massakre x 2
« Svar #117: 21 Feb 2008, 21:17 »

D'oh! Forlegen .. Hannover, Hamburg whats the different?

Thumbs Up
Små 156 kilometer ellers er det vel det samme.. funny
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- CL - Et fortjent exit
« Svar #118: 21 Feb 2008, 22:18 »


Champions League – Et fortjent exit




Vi trak som bekendt de spanske vicemestre fra FC Barcelona og fik æren af at starte på hjemmebane i kvartfinalen i Champions League. Hjemme på Weserstadion i Bremen håbede hjemmeholdet og jeg på et godt udgangspunkt til returopgøret i Barcelona.

                                                              2 stærke målmænd

Med Klasnic på toppen var vi klar til at sende Barca hjem til Catalonien med et ordentlig skrald, men det vill Victor Valdés ikke være med. I første halvleg var han den eneste spiller fra Barca der viste livstegn og med flere store redninger sørgede han for 0-0 ved pausen.

Fra anden halvlegs start kom der gang i Messi & Co. og nu var det Tim Wiese, der måtte hive drømmeredningerne ud af ærmet.
Hjemmeholdet gik i stå og efter en times spil ebbede også udeholdet ud. Kampens sidste halve time var langtrukken og kedelig, og selv ikke indskiftninger, som Jensen, Almeida & Gudjohnsen kunne forhindre resultatet 0-0.

Werder – Barca 0-0

En decideret lortekamp fra begge hold, men at vi holder dem fra at score kan sikkert bruge i returkampen. Det er ærgerligt at vi heller ikke selv formåer at score, men jeg er nød til at tilskrive resultatet 2 gode målmandspræstatione r” sagde en optimistisk Poulsen efter kampen.



Der var en verden til forskel i returkampen, da der i Bremen var sølle 9 grader og regn, mens der var tørt og 26 grader varmt i Barcalona.

Den store forskel kunne også ses på banen, hvor Klasnic fortsatte med at bruge sin målnæse. Diego sendte ham af sted på en lang løbetur og på en resolut førstegangsafslutni ng bankede udeholdet i gang, troede jeg.

Efter målet gik vi som i den første kamp helt i stå og overlod kampens initiativ til vores værter. Thierry Henry var specielt farlig, men Tim Wiese virkede meget overlegen og sikker på stregen i første halvleg, som i øvrigt endte 1-0 til udeholdet.
I første halvleg Deco ramte overlæggeren, Messi blev fejlagtigt blev dømt offside, mens Werder ”måtte” nøjes med en Klasnic-scoring og et Diego-skud langt over mål.


Fra anden halvlegs start pressede Barcalona og i særdeleshed Henry meget på. Dog skulle vi frem det 67. Minut før det gik galt, da Messi rundbarberede Fathi og spillede bolden videre til en fremstormende Henry, som let kunne udligne til 1-1.


                                                      Henry i hopla


Sølle 2 minutter senere bragte Barcalona sig foran efter præcist samme opskrift og man skulle næsten tro der var tale om replay. Pusten gik helt ud af ballonen og ufattelig dårlige langskud forbi mål var alt hvad vi kunne byde ind med.

Med et kvarter igen gik det helt galt, da Zambrotta spillede Deco, der med et tørt hug satte bolden helt oppe i krogen til Barca-føring 3-1.

5 minutter senere spillede Daniel Jensen, Owomoyela fri på højrekanten og med en flad aflevering fandt han Anichebe, som sparkede liv i kampen med hans reducerings mål til 2-3. Drengene fik gejsten tilbage og så var det pludselig hjemmeholdet, der forsvarede med næb og kløer.

Desværre for os kunne vi ikke ramme kassen og kampen sluttede fortjent 3-2 til Barcalona, som i semifinale skal møde de italienske mestre fra Inter.

Barca – Werder 3-2
0-1 Klasnic ’3
1-1 Henry ’67
2-1 Henry ’69
3-1 Deco ’76
3-2 Anichebe ’81

Jeg er ufattelig skuffet specielt efter at vi kom foran. Jeg har lige hurtigt snakket med Born, som selvfølgelig var skuffet efter kampen, men han afslørede, at bestyrelsen var tilfredse med at vi kom i gruppespillet. Selv er jeg ikke tilfreds, da vi har vist vi kan spille op med de helt store og jeg er nød til at se videre. Vi har stadig en rigtig god chance for ”The Double” og det må være målet for nu” sagde en yderst skuffet Poulsen kort efter kampen var fløjet af.

Men jeg må jo også konstatere at vi ikke er gode nok, endnu til at slå de helt store, men jeg synes vi gjorde et ihærdigt forsøg og jeg ønsker Barcalona held & lykke med resten af turneringen. Det var det bedste hold, der vandt. Vi har haft en god snak i omklædningsrummet og er tilfredse at vi nåede kvartfinalen. Spillere vil have mere og vi vender stærkt tilbage næste år” sagde en afklaret Poulsen.


Logged

- Veni, vidi, vici -

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: -> Werder <- CL - Et fortjent exit
« Svar #119: 21 Feb 2008, 22:31 »

Ærgeligt exit, men du rejser dig igen. Thumbs Up

Keep It Up
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010