home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  1 Bruger, 541 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Los Merengues (Werder -> Spurs -> Real)
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem bliver det bedste indkøb?
Francesc Fábregas
- 31 (48,4%)
Cristiano Ronaldo
- 33 (51,6%)
Antal Stemmer: 64

Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Merengues (Werder -> Spurs -> Real)  (Læst 87095 gange)
EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #14# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #615: 22 Mar 2008, 14:45 »

30 mål i 6 kampe?! Det svarer til et gennemsnit på 5pr. kamp. Sygt angreb du har!  Thumbs Up
Logged

Viva Ronaldo ! §

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #14# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #616: 22 Mar 2008, 14:47 »

Dem har jeg skam kigget på, men uden jeg ændrede noget er jeg virkelig begyndt at score MANGE mål Opstemt Det er så fedt Opstemt 30 mål i de sidste 6 kampe Wink

Forresten, hvornår ser vi update? Opstemt
Nice Zulue..  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Jeg arbejder på en lige nu.. Thumbs Up



Logged

- Veni, vidi, vici -

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #14# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #617: 22 Mar 2008, 14:50 »

Godt:) Ser jeg frem til.
Logged

Viva Ronaldo ! §

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #15# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #618: 22 Mar 2008, 16:24 »


Tak til Søren91 for banneret

#15#

Europæisk Super Cup + Champions League




ESC

Champions League vinderne fra Real Madrid stod overfor UEFA-Cup vinderne fra Chelsea i den 39 udgave i den Europæiske Super Cup. Det er første gang i historien at de 2 mandskaber står overfor hinanden i en europæisk finale og samtidigt er det allerførste gang at 2 danske trænere dyster i finalen.

Det drejer sig selvfølgeligt om Michael Laudrup & Jimmy Poulsen. Laudrup har været i Chelsea siden 11.12.2010 og som Chelsesa –træner blevet til et enkelt trofæ. Poulsen derimod har været i Real Madrid siden 6.7.2010 og har hentet hele 5 trofæer ud af 5 mulige i sin korte tid i klubben.

Traditionen tro på kampen spillet på Stade Louis II i Monaco, mens den tyske dommer Marc Seemann passede fløjten.


01.08: Sneijder slår et hjørnespark indover og Robinho header den ind.

02.31: Robben dribler på venstrekanten og sender et indlæg ind i boksen, som Cech får bokset væk. Zapater opsnapper bolden og fyrer bolden lige over mål.

12.24: Rossi løber omkamp med Pepe, som dog først og får prikket bolden til Cassilas som får spillet bolden til Fábregas. Han sender den videre til Robben som stormer mod mål. Han mødes af Cech, som får slået bolden ud til hjørnespark.

21.45: Joe Cole slår et hjørnespark indover, men Casillas viser sikre hænder.

33.30: Sneijder finder Robben, som er fri af Chelsea-forsvaret. Igen er han alene med Cech men på det skammeligste får han sendt bolden i sidenettet.

35.36: Essien spiller A. Cole, som slår bolden ind i feltet. Her når Kolarov højere end Quaresma og header den ud omkring straffesparksplette n, hvor Joe Cole sparkede til den. Ved hjælp Real-fod sneg bolden sig ind i nettet til 1-1.

37.16: A. Cole spiller videre til Angel Di Maria, som sender et indlæg indover til Giuseppe Rossi, som får sendt et godt hovedstød af sted. Casillas leverer en drømmeredning af dimensioner, men i sidste ende betyder det ingen ting, da Rossi bliver dømt offside.


Stillingen ved pausen er 1-1 og jeg skifter 3 nye offensive kræfter ind. Ménez erstatter Robben, Higuaín erstatter Ronaldo og Sneijder erstattes af Tévez.

53.10: Drogba er tæt på at komme forbi Pepe, men i sidste øjeblik får brasilianeren clearet.


55.12: Flot sammenspil fra Real-spillerne, overblik fra Fábregas og kølig afslutning fra Robinho sender Real Madrid tilbage på sejrskurs.

63.20: Kolarov spiller Ménez fri. Ménez rykker ind i banen og sender Robinho af sted mod mål. Denne gang er det dog Cech, der bliver store og redder bolden på stregen.

64.54: Tévez laver en skudfinte og sender bolden videre til Robinho, som smækker bolden langt over mål.

76.16: Di Maria sender et hjørnespark og Higuaín nedlægger kluntet Jon Mikel Obi i feltet og dommeren peger på pletten. Quaresma sparker sikkert i venstre side, men Casillas bliver stående helt stille.

79.36: Ménez sender bolden indover og Higuaín er tæt på at gøre skaden god igen, men han må se sit hovedstød ramme overliggeren og gå over mål.

86.35: Kolarov sender den ind i boksen, Higuaín header mod mål & Cole clearer

92.23: Fábregas fører bolden frem og spiller den videre til Tévez, som trykker af på kanten af feltet. Han rammer overliggeren og riposten ender for fødderne af Robinho. Han placerer bolden helt ude ved højre stolpe uden chance for Cech til at redde den.



Det er nu anden gang Real Madrid har vundet Super Cuppen ud af 4 forsøg. AC Milan er stadig det mest vindene hold med 5 truimfer

Real Madrid - Chelsea 3-2
1-0 Robinho ‘1
1-1 J. Cole ‘36
2-1 Robinho ‘66
2-2 Quaresma ’78 (pen)
3-2 Robinho ‘90




Lodtrækning til Champions League

Gruppe A: Arsenal,
Gruppe B: Real Madrid,
Gruppe C: A.C. Milan,
Gruppe D: Valencia,
Gruppe E: Inter,
Gruppe F: Man Utd,
Gruppe G: Liverpool,
Gruppe H: Barcelona,

Gruppe A: Arsenal, FC Bayern,
Gruppe B: Real Madrid, Tottenham,
Gruppe C: A.C. Milan, Fenerbahce,
Gruppe D: Valencia, Lyon,
Gruppe E: Inter, Galatasaray,
Gruppe F: Man Utd, Werder Bremen,
Gruppe G: Liverpool, Roma,
Gruppe H: Barcelona, Benfica,

Gruppe A: Arsenal, FC Bayern, Besiktas,
Gruppe B: Real Madrid, Tottenham, Schalke,
Gruppe C: A.C. Milan, Fenerbahce, Feyenoord,
Gruppe D: Valencia, Lyon, Ajax,
Gruppe E: Inter, Galatasaray, Shaktar,
Gruppe F: Man Utd, Werder Bremen, Anderlecht,
Gruppe G: Liverpool, Roma, Zaragoza,
Gruppe H: Barcelona, Benfica, Bordeaux,

Gruppe A: Arsenal, FC Bayern, Besiktas, Auxerre
Gruppe B: Real Madrid, Tottenham, Schalke, Partizan Beograd
Gruppe C: A.C. Milan, Fenerbahce, Feyenoord, Poli 1921
Gruppe D: Valencia, Lyon, Ajax, Zenit Petersburg
Gruppe E: Inter, Galatasaray, Shaktar, Rangers
Gruppe F: Man Utd, Werder Bremen, Anderlecht, Zürich
Gruppe G: Liverpool, Roma, Zaragoza, CSKA (Sofia)
Gruppe H: Barcelona, Benfica, Bordeaux, Unirea Urziceni




Gruppe B

Tottenham snuppede 4 pladsen i Premier League og sikrede sig adgang til det fine selskab med en samlet 2-1 sejr over Hapoel Tel-Aviv. Vi besejrede dem med 4-0 sidste år og jeg er sikker på at vi kan gøre det igen.

Største profiler: Issiar Dia, Raúl García & Paul Robinson.
Poulsens tip: 2’er

Schalke 04 blev tyske mestre sidste sæson og derfor bør de være i stand til at gå videre fra gruppen. De vandt med henholdsvis 1 og 2 point ned til Werder Bremen & Bayern München, men jeg tror alligevel at Real Madrid & Tottenham er for stærke og Schalke må ”nøjes” med en 3. plads.

Største profiler: Manuel Neuer, Kevin Kurányi & Christian Pander.
Poulsens tip: 3’er

Partizan Beograd besejrede APOEL fra Cypern 4-3 på straffe efter at begge havde vundet hjemme med 2-0. Det er derfor ikke imponerede at Partizan har nået gruppestadiet og jeg tror på at holdet bliver lammetævet på udebane. Hjemme på Buducnost har de dog en lille chance for at drille de store, men jeg tvivler, da det er et meget ungt serbisk hold, som skal forsøge at skabe overraskelsen.

Største profiler: Petar Skuletic, Veljko Vukovic & Deniss Ivanovs.
Poulsens tip: 4’er
Logged

- Veni, vidi, vici -

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #15# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #619: 22 Mar 2008, 16:32 »

Umiddelbart, ville jeg sige at din gruppe er svær. Tottenham og Schalke er 2 gode hold. Men den skal du nok klare. Hold kæft en dramatisk Chelsea-kamp  Thumbs Up
Logged

Viva Ronaldo ! §

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #15# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #620: 22 Mar 2008, 16:45 »

Jeg har lige nogle få kommentarer til din seneste update om Champion League. Jeg synes ikke du behøver skrive grupperne af 4 gange. Det er unødvendigt, og gør kun updaten for lang. Så er dine modstanders logo simpelthen ikke gode nok. Hva skal der for baggrunden ved dem, og hvad sker der for størrelserne på dem?
Det må du da kunne gøre meget meget bedre.
Logged

Vuelve la ilusión

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #15# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #621: 22 Mar 2008, 16:48 »

Umiddelbart, ville jeg sige at din gruppe er svær. Tottenham og Schalke er 2 gode hold. Men den skal du nok klare. Hold kæft en dramatisk Chelsea-kamp  Thumbs Up

Tror dog på det alligevel.. ja ikke..  Opstemt

Jeg har lige nogle få kommentarer til din seneste update om Champion League. Jeg synes ikke du behøver skrive grupperne af 4 gange. Det er unødvendigt, og gør kun updaten for lang. Så er dine modstanders logo simpelthen ikke gode nok. Hva skal der for baggrunden ved dem, og hvad sker der for størrelserne på dem?
Det må du da kunne gøre meget meget bedre.

Ja det må jeg faktisk give dig ret i.. det blev ikke helt som forventet og det skal nok blive forbedret til næste gang.. Skuffet
Logged

- Veni, vidi, vici -

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Los Merengues #15# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #622: 22 Mar 2008, 17:22 »

Ved heller ikke hvad der sker for billederne  crazy

Men alt i alt en god update igen  Thumbs Up

Og vi bliver da skuffet hvis du ikke vinder ALT!!! i år  Peace
« Seneste Redigering: 22 Mar 2008, 17:25 af steeval » Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #15# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #623: 22 Mar 2008, 17:24 »

Den gruppe vinder du nok Thumbs Up

Og flot sejr mod Chelsea
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

vondracek
Gæst
 
Sv: Los Merengues #15# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #624: 22 Mar 2008, 20:34 »

Super update Jimmy! Godt nok var det en tæt sejr over Chelsea, men du vandt og det er i bund og grund det vigtigste.
Og så kom du også i en meget overskuelig Champions League gruppe - Typisk at du møder Spurs Wink

« Seneste Redigering: 22 Mar 2008, 20:36 af vondracek » Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #16# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #625: 23 Mar 2008, 01:40 »


Tak til Søren91 for banneret

#16#

Stadig ubesejret




Primera División

15 runder er nu spillet og indtil videre er det kun blevet til et enkelt pointtab, da man i 3. spillerunde mødte Atletic Bilbao på San Mamés. Real dominerede ellers kampen igennem, men en velspillende Daniel Aranzubia blev Mom og sikrede Bilbao et flot point mod de forsvarende mestre.

Ellers har La Liga budt på hele 14 sejre for mestrene som er godt på vej til at hente sit 3. mesterskab på stribe og sit 33. mesterskab i alt. Kongeklubben spiller som en offensiv dræbermaskine, der fejer alt modstand af vejen anført af en Robinho i topform, som i alle turneringer har scoret 16 mål.

Reals topscorer i Primera División er dog stadig en brasilianer og med 8 mål ligger Adriano nr. 5 på topscorerlisten, der føres af Luis García & Jimmy Briand, der hver har scoret 11 mål for henholdsvis Espanyol & Real Sociedad.

Fremtiden vil dog vise om Adriano bliver i Madrid. Han er eftersigende meget utilfreds med manglende spilletid, da både Robinho & Carlos Tévez, står foran ham i køen.

Hvis Adriano forlader klubben spekulerer flere spanske medier i, at Poulsen skulle være interesseret i at hente enten Fernando Torres, David Villa eller Sergio Agüero tilbage til Spanien. Andre mener dog at det bliver Adrián López Álvarez fra Sevilla, Mario Gómez fra Werder Bremen eller Bojan fra Barcalona, men det kræver dog at Adriano forlader klubben.

De Real-spillere, som har gjort størst indtryk på mig er dog Iker Casillas, som kun har lukket 4 mål ind i 14 kampe (23/9 totalt) og duoen Francesc Fábregas & Alberto Zapater, som styret den centrale midtbane. Tilsammen har de lavet 4 mål & 10 assists og de er virkeligt det perfekte bindeled mellem forsvar og angreb.







Champions League

Real cruiser derud af I den hjemmelige turnering, men så sandelig også I årets udgave af Champions League. Hele 18 point er det blevet og en målscorer på 15-1 er hvad Real har præsteret. Nærmeste konkurrent er Poulsens tidligere klub Tottenham så ”kun” har skrabet 8 point sammen i 6 kampe. Tyske Schalke 04 nupper 3. pladsen med 5 point foran serbiske Partizan Beograd, som slutter på 4. pladsen med blot 2 point.



Spurs - Real 0-2 (Fábregas, Sneijder)

Real - Schalke 2-0 (Gago, Tévez)

Real - Partizan 5-0 (Fábregas, Robben, Coloccini, Adriano (pen), Tévez)

Partizan - Real 0-2 (Robinho, Fábregas)

Real - Spurs 3-1 (Robinho, Ronaldo, Sneijder)

Schalke - Real 0-1 (Ronaldo (pen))







Copa del Rey

Real Madrid har spillet en enkelt kamp i Copa del Rey og det er den første kamp i 4. runde mod Castellón. Her fik traditionen tro de førsteholdsspillere, som ikke har fået så meget spilletid, chancen for at vise deres værd på fodboldbanen. Real kom hurtigt foran og med 3-0 ved pausen kom sejren aldrig i hus. Hvordan Real ikke formåede at score flere gange er for mig en gåde.

Castellón - Real 0-3
0-1 Gago ‘12
0-2 Adriano ‘14
0-3 Granero ‘45



Næste update handler om VM for Klubhold

Logged

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #16# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #626: 23 Mar 2008, 01:45 »

Sublim læsning .. Opstemt
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Los Merengues #16# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #627: 23 Mar 2008, 01:46 »

Hold kæft hvor er det lækkert. God update, og nogle fantastiske resultater. Lad os håbe, at du tager The Treble - Det ville være mere end fortjent.
« Seneste Redigering: 23 Mar 2008, 02:00 af vondracek » Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #16# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #628: 23 Mar 2008, 10:02 »

Sublim læsning .. Opstemt

Mange tak Thumbs Up

Hold kæft hvor er det lækkert. God update, og nogle fantastiske resultater. Lad os håbe, at du tager The Treble - Det ville være mere end fortjent.

Mange tak vondracek.. Ja det synes jeg også.. Håber meget på The Treble Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #16# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #629: 23 Mar 2008, 10:03 »

Jeg glemte selvfølgelig den her i sidste update..

Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010