home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  1 Bruger, 588 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Los Merengues (Werder -> Spurs -> Real)
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem bliver det bedste indkøb?
Francesc Fábregas
- 31 (48,4%)
Cristiano Ronaldo
- 33 (51,6%)
Antal Stemmer: 64

Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Merengues (Werder -> Spurs -> Real)  (Læst 87102 gange)
vondracek
Gæst
 
Sv: Los Merengues #12+13# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #600: 21 Mar 2008, 22:48 »

Jeg takker og bukker vondracek.. Thumbs Up

Det er os der takker for en fantastisk blog Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #12+13# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #601: 21 Mar 2008, 22:53 »

Det er sku mig der takker for jeres FANTASTISKE ord..  Jeg takker & bukker mange gange for de flotte ord og jeg er meget glad for at i følger med.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Los Merengues #12+13# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #602: 21 Mar 2008, 22:57 »

Hey endnu engang tak for fantastiske updates og en fantastisk blog..

Spiller i øjeblikket med Ajax med en opstilling der minder om din.. Diego spiller på den offensive midtbane og selvom vi vinder, føler jeg at han ikke rigtigt er med i spillet..

Så mit spørgsmål går på om din OMC er Target Man eller Playmaker i din opstilling?

På forhånd tak..

PS. Spiller du direkte og hurtigt, eller kort og langsomt?
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

AMRDK
Gæst
 
Sv: Los Merengues #12+13# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #603: 22 Mar 2008, 00:05 »

Hey Jimmy.
Ingen update igår hvad med denne nye dag ? Smiley
Logged

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #12+13# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #604: 22 Mar 2008, 00:18 »

Intet mindre end fantastisk. Smiley!
Logged

Viva Ronaldo ! §

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #12+13# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #605: 22 Mar 2008, 09:35 »

Hey endnu engang tak for fantastiske updates og en fantastisk blog..

Spiller i øjeblikket med Ajax med en opstilling der minder om din.. Diego spiller på den offensive midtbane og selvom vi vinder, føler jeg at han ikke rigtigt er med i spillet..

Så mit spørgsmål går på om din OMC er Target Man eller Playmaker i din opstilling?

På forhånd tak..

PS. Spiller du direkte og hurtigt, eller kort og langsomt?

Mange tak steeval.. lyder spændende.. håber det går godt..

Svaret på dit spørgsmål:


Hey Jimmy.
Ingen update igår hvad med denne nye dag ? Smiley

Har problemer med internettet, men updaten er ellers klar..  Men den kommer sikkert senere..

Intet mindre end fantastisk. Smiley!

Dejligt du synes det & mange tak Thumbs Up



Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Los Merengues #14# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #606: 22 Mar 2008, 12:48 »


Tak til Søren91 for banneret

#14#

Supercopa de España




Supercopa de España

Real Madrid-spillere trådte selvsikkert ind på et proppet Nuevo Mestalla med over 60 kampe ubesejret i rygsækken. Real havde foruden vundet alle deres 6 venskabskampe suverænt og uden slinger i valsen imens Valencia havde haft deres problemer. 2 vundne, 1 uafgjort og senest et nederlag på 3-1 til Premier League-mandskabet Sunderland var det blevet til for Los Che.



Valencia startede med 2 debutanter på midtbane i det at Diarra & Behrami begge er nye i klubben. Real derimod nøjes med en enkelt debutant, da Zapater havde fortrængt Gago til bænken.

Zapater fik dog en fantastisk start på kampen, da han efter 4 minutter løftede et frispark ind i boksen, som Robinho kunne heade ind bag en chanceløs Hildebrand, der vist forventede at gribe/bokse Zapaters forsøg. Dog skal Hildebrand forsvares, da Albiol burde havde holdt Robinho væk fra chancen.

Valencia har et stort problem og det er venstreback-positionen, da man kun råder over Asier del Horno i førsteholdstruppen.  Han blev ”desværre” skadet i kampen mod Sunderland og Koeman var nødsaget til at benytte en midterforsvarer.

Efter 18 minutter viste det sig at han ikke skulle havde valgt Felipe, da han blev rundbarberet af først Ramos & senere Ronaldo. Ronaldo fik sågar svinget et indlæg i boksen og igen vandt Robinho duellen med Albiol og scorede sikkert til 2-0.

Efter 31 minutters spil blev hattricket komplet, da Fábregas leverede en perleaflevering til Robinho, som igen overvandt Albiol og scorede sikkert til 3-0 bag Hildebrand.

Målet satte gang i Valencia-defensiven, som begyndte at spille sammen og holdt Real fra de store chancer. Det samme gjaldt Real-forsvaret, som holdt Valencia væk fra oplagte scoringschancer. Med 6 minutter igen snorksov Real-forsvaret dog og efter et indkast fik Vucinic spillet bolden ind i boksen, hvor Veloso sikkert kunne reducere til slutresultat 3-1 til Real Madrid.

Sejren var aldrig i fare og Robinho starter sæsonen som han sluttede den sidste og han kan uden tvivl genvinde sin titel, som verdens bedste fodboldspiller. Jeg synes vi spiller Valencia ud af banen og de får ikke en fod til jorden. Reduceringsmålet er et svigt i koncentrationen fra forsvarets side og det skal vi have arbejdet videre med” sagde en tilfreds Poulsen efter kampen.

Valencia - Real 1-3
0-1 Robinho ‘4
0-2 Robinho ‘19
0-3 Robinho ‘31
1-3 Veloso ‘84




75.306 forventningsfulde fans sad parat på Santiago Bénarbeu, da Manuel Enrique Mejuto González fløjtede opgøret i gang.  Real-træneren valgte at lade Omar Esparza starte inde på venstreback i stedet for Kolarov, imens Del Horno er tilbage på venstreback og skubbet Felipe ind i midterforsvaret for Valencia. Koeman har i det hele taget rykket rundt på pladserne for at skabe overraskelsen på Bérnabeu.



Overraskelsen virkede dog meget langt væk, da Sneijder efter små 9 minutter sendte et hjørnespark indover og Robinho headede i mål til 1-0.

Efter 25 minutter lukkede Real Madrid kampen fuldstændigt da Iker Casillas blev noteret for en assist. Zapater førte bolden bagud skarpt forfulgt af en fremstormende Valencia-offensiv. Han fik dog hurtigt sendt bolden videre til Miguel Torres, som sendte den tilbage til anføreren, som med et langt udspark sendte viceanføreren afsted mod mål. Han oversprintede både Felipe & Lúcio, før han sparkede den ind til 2-0, som også var stillingen ved halvleg.

I pausen skiftede jeg Sneijder ud med Ménez, mens Kolarov erstattede Robben. Kolarov byttede dog plads med Esparza, som fik til opgave at vise evnerne på venstrekanten.
 
Feststemningen bredte sig både på stadion og i omklædningsrummet, hvilket var forståeligt nok og efter 60 minutters spil gik stadion amok, da Esparza & Kolarov spillede flot 1-2 før Esparza fra en spids vinkel kunne score til hele 3-0.

Med 5 minutter igen blev ydmygelsen total, da Zapater sendte en fremragende langskud i kassen til hele 4-0. Et veludført Real-angreb blev clearet og Zapater fik fat i bolden. Han vendte hurtigt om og bankede læderet i nettet til imponerende 4-0.

Bare 3 minutter senere kunne Hildebrand hente bolden ud af nettet for sidste gang i kampen, da Robinho fuldendte sit andet hattrick i 2 kampe efter flot forarbejde af Ménez. Real havde kørt bolden godt rundt på vej op af banen og med en lang stikning fra Ménez var Robinho pludselig alene med keeperen. Her svigtede den lynhurtige brasilianer ikke og han kunne lade sig hylde af sit hjemmepublikum.

I næsten 4 minutters overtid fik Valencia pyntet lidt på resultatet, da Silva tryllede sig forbi Torres på højrekanten og Vucinic steg højest og headede bolden i nettet. Jubel var der dog ikke meget af og Valencia-spillere løb tilbage til egen banehalvdel. Denne kamp skulle bare fløjtes af.


24 sekunder senere blev der fløjtet af og Madrid kunne fejre sine helte, der for 9 ud af 11 forsøg kunne lade sig hylde som vinder af den spanske Supercopa de España.

Jeg er meget stolt over drengenes præstation og jeg må indrømme at jeg ikke troede at vi ville vinde med samlet 8-2. Robinho viste igen gode takter og det gjorde ligeledes de nye gutter. Vi går en stor sæson i møde og jeg er sikker på at vi kan forsvare vores Treble. Med det spil vi har leveret mod Valencia er der ingen hold, der kan slå os. Vi er uovervindelige” sagde en meget selvsikker Poulsen efter endnu en triumf.

Real - Valencia 5-1
1-0 Robinho ‘9
2-0 Robinho ‘25
3-0 Esparza ‘61
4-0 Zapater ‘85
5-0 Robinho ‘88
5-1 Vucinic 90+

Logged

- Veni, vidi, vici -

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Los Merengues #14# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #607: 22 Mar 2008, 13:09 »

Vi går en stor sæson i møde og jeg er sikker på at vi kan forsvare vores Treble. Med det spil vi har leveret mod Valencia er der ingen hold, der kan slå os. Vi er uovervindelige[/i]” sagde en meget selvsikker Poulsen efter endnu en triumf.

Hovmod står for fald crazy

Men endnu en fantastisk update og fantastiske resultater Peace

Også helt sjovt at se Kong Hovedstød Robinho.. Smiley
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #14# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #608: 22 Mar 2008, 13:10 »

Rigtig rigtig god update
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #14# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #609: 22 Mar 2008, 13:24 »

Hovmod står for fald crazy

Men endnu en fantastisk update og fantastiske resultater Peace

Også helt sjovt at se Kong Hovedstød Robinho.. Smiley

Jeg har vist før lavet Mourinho-lignende udtalelser.. men som holdet har spillet so-far i sæsonen tror jeg sgu på det.. Wink

Mange tak..

ja det er ret fedt Robinho.. Han har faktisk kun 11 i hovedspil, så er det faktsik ekstra blæret.. Wink

Rigtig rigtig god update
Mange mange tak.. Smiley
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #14# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #610: 22 Mar 2008, 13:33 »

Sygt Opstemt

Jeg skal lige give dig et spørgsmål Jimmy.. Spiller i en opstilling næsten ligesom din - men jeg scorer ikke nok. I kampene skaber jeg virkelig mange chancer, og målene udebliver .. Nu tænkte jeg så, at din opstilling er så offensiv at du må skabe mange chancer, så det kunne være du havde et råd til hvordan at man scorer på sine chancer? .. Opstemt noget bestemt? Smiley
Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #14# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #611: 22 Mar 2008, 13:45 »

Jeg har vist før lavet Mourinho-lignende udtalelser.. men som holdet har spillet so-far i sæsonen tror jeg sgu på det.. Wink

Mange tak..

ja det er ret fedt Robinho.. Han har faktisk kun 11 i hovedspil, så er det faktsik ekstra blæret.. Wink
Mange mange tak.. Smiley
Det var så lidt
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #14# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #612: 22 Mar 2008, 14:20 »

Sygt Opstemt

Jeg skal lige give dig et spørgsmål Jimmy.. Spiller i en opstilling næsten ligesom din - men jeg scorer ikke nok. I kampene skaber jeg virkelig mange chancer, og målene udebliver .. Nu tænkte jeg så, at din opstilling er så offensiv at du må skabe mange chancer, så det kunne være du havde et råd til hvordan at man scorer på sine chancer? .. Opstemt noget bestemt? Smiley

Jeg skaber også selv oceaner af chancer, som bliver misbrugt.. men du kan da kigge på holdets instrukser, som er lidt højere oppe på siden.. ellers har jeg ikke noget råd.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #14# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #613: 22 Mar 2008, 14:35 »

Sygt:) Det er ikke hver dag, man smadrer Valencia 5-1. Rigtig flot. Thumbs Up
Logged

Viva Ronaldo ! §

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Merengues #14# (Werder -> Spurs -> Real)
« Svar #614: 22 Mar 2008, 14:42 »

Jeg skaber også selv oceaner af chancer, som bliver misbrugt.. men du kan da kigge på holdets instrukser, som er lidt højere oppe på siden.. ellers har jeg ikke noget råd.. Wink

Dem har jeg skam kigget på, men uden jeg ændrede noget er jeg virkelig begyndt at score MANGE mål Opstemt Det er så fedt Opstemt 30 mål i de sidste 6 kampe Wink

Forresten, hvornår ser vi update? Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010