Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 10:08:36
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
10 Maj 2025, 20:54
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
26 Apr 2025, 20:24
Beckham23
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23569
0 Brugere, 596 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Lavilldrymn
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
117# Valencia CF - Los Che, back in Spain! (Sevilla-Man Utd-Valencia)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
22
23
[
24
]
25
Forfatter
Emne: 117# Valencia CF - Los Che, back in Spain! (Sevilla-Man Utd-Valencia) (Læst 79525 gange)
LouisNott
Førsteholdsspiller
Sv: 105# Valencia CF - Los Che, back in Spain! (Sevilla-Man Utd-Valencia)
«
Svar #345:
09 Aug 2008, 16:19 »
Citat af: Sykkelfan 1000 09 Aug 2008, 16:05
Det var da så lidt
Når kan vi forvænte næste update?
Engang senere på dagen/aftenen
LouisNott
Førsteholdsspiller
Sv: 106# Valencia CF - Los Che, back in Spain! (Sevilla-Man Utd-Valencia)
«
Svar #346:
09 Aug 2008, 18:05 »
Real Madrid, igen, igen, igen..
Y de Nuevo!
Endnu en kamp mellem de to storklubber. Giganterne fra Madrid, mod de lidt mindre fra Valencia. Efter to tætte kampe i Copa del Rey, hvor det i sidste ende med lidt held, endte med en Valencia-sejr, er der nu lagt op til endnu en kamp mellem de to klubber, som vil blive den tredje indenfor kort tid. Det to foregående kampe, var meget begivenhedsrige, men det var denne herimod ikke, faktisk var der i løbet af hele første halvlegs 45 minutter kun to nævnelsesværdige begivenheder, men de var så til gengæld også meget vigtige for kampens videre udspil. Først og fremmest var Roberto Soldado meget hurtigt i gang. Ufatteligt hurtigt. Denne lille spanier, formåede på bare to minutter, at sparke bolden fra sig, i Valencias område, og efterlade den kugleformede bold i netmaskerne bag Manuel Neuer. Til stor irritation for hele forsamlingen, som var mødt op på Nuevo Mestalla. En forsamling på godt 75.000. Herefter gik kampens 22 deltagere gennem en kedeligere, en mere taktisk affære, en længere kamp på midtbanen, der aldrig rigtig førte til andet, end grove frispark og farlige dødbolde – som så for øvrigt, heller ikke blev udnyttet til noget. Men ét af de før nævnte grove frispark, endte med at få stor betydning for resten af kampen. Stor betydning for hele Real Madrids hold. Madrilenernes fantastiske venstreback, Kolarov, overvurderede en situation, og placerede sine knopper i hovedet på Alessandro Rosina. Dommer Cantalejo gik sikkert hen mod Kolarov, og var ikke et sekund i tvivl om at farven på det, han netop skulle til at tage op, var rødt, og betød dermed at han reducerede Real Madrid til 10 mand. Valencia skulle lige have en pause til at tygge på den chance, de nu tydeligvis ville få. Ikke bare én chance, men et hav af chancer blev det til for Valencia, og en eller anden form for ydmygelse fik Real Madrid at køre hjem på. Først var Sunny hurtig med en udligning, hvorefter David Villas helt eget målshow, var skudt i gang på Mestalla. 2-1, 3-1, af den spanske stjerneangriber. Med et kvarter tilbage lukkede den selv samme David Villa kampen, med sit endegyldige mål. 4-1. Sådan skal det gøres, og specielt når man er sådan en stjerne som David Villa. Valencia slår endnu engang Real Madrid, og denne gang i lidt af en ydmygelse.
Real Betis kommer på besøg på Nuevo Mestalla
Por primera vez en once juegos
Udvisninger betyder en hel del i en kamp. Det må man så sandelig sige, og det måtte Valencia også sande i kampen mod Real Betis. Alt i mens Valencia så flot havde bragt sig foran ved hjælp af Tevfik Köses hurtige fødder, fik dommeren også æren af at sende Federico Fazio ud til et tidligt bad, da Fazio lod sine frustrationer slippe løs. Dette skulle ende med at blive situationen, som ødelagde kampen for Valencia, og åbnede den for Real Betis, i mere end en forstand. Rafael Sobis, fik pludselig blod på tanden, efter at han efter 61 minutter fik tildømt et tvivlsomt straffespark, som han selv på fineste vis eksekverede. Herefter stod der Sobis overalt på kampen, og det var da også til hjemmeholdets fans store jubel, at Sobis kunne sætte bolden ind i netmaskerne hele to gange yderligere, alt imens Valencia nærmest ikke en chance fik. Så galt kan det nu engang gå, for et hold, der nu ellers var så tæt på at vinde kampe. Valencia havde indtil denne kamp, gået hele elleve kampe igennem ubesejret, men dette blev altså slutningen på den, nu ellers meget imponerende stime.
.:Ligastilling d. 3. marts 2014:.
JimmyGP
Manager
«
Svar #347:
09 Aug 2008, 21:13 »
Jeg synes du leverer flotte updates gang på gang, men jeg savner lidt variation i dit layout. Det er altid skrevet på samme måde og med den samme opsætning. Jeg kan godt lide, men for at videreudvikle din blog kunne jo godt tænke mig at du bare engang i mellem prøvede noget andet.
Dumme Betis og jeg håber at du kan komme op og blande dig i medaljekampen. KIU
- Veni, vidi, vici -
LouisNott
Førsteholdsspiller
«
Svar #348:
09 Aug 2008, 21:27 »
Citat af: JimmyGP 09 Aug 2008, 21:13
Jeg synes du leverer flotte updates gang på gang, men jeg savner lidt variation i dit layout. Det er altid skrevet på samme måde og med den samme opsætning. Jeg kan godt lide, men for at videreudvikle din blog kunne jo godt tænke mig at du bare engang i mellem prøvede noget andet.
Dumme Betis og jeg håber at du kan komme op og blande dig i medaljekampen. KIU
Først og fremmest; tak.
Jeg kan godt se hvad du mener angående det med layoutet, det er meget af det samme, eller ja, deter kun det samme. Jeg kan prøve at udtænke mig et nyt - eller nogenlunde nyt - layout, hvor jeg så muligvis kan variere mellem disse to, hvis det nu altså lykkedes.
Ja, til helvede med Betis og Rafael Sobis!.. men sådan er det jo nu engang, og jeg håber da ihærdigt på at jeg kan komme op igen, og blande mig i toppen for alvor.
LouisNott
Førsteholdsspiller
Sv: 107# Valencia CF - Los Che, back in Spain! (Sevilla-Man Utd-Valencia)
«
Svar #349:
10 Aug 2008, 19:30 »
Champions League cuartos de final
5. marts 2014
"Det er nu det skal afgøres. Det er nu vi skal ud og kæmpe for sejren. Det er nu dommeren putter fløjten i munden, og signalere kampstart. Det er nu vi skal kæmpe om den lille kugleformede læderbold. Det er nu vi skal vinde. Det er nu!"
Den afgørende kamp. Den afgørende. Rangers hedder udfordringen, bestående af 11 mand, der stille sammen med dommertrioen og Valencia-spillerne, traskede ind på Nuevo Mestallas grønne plæne. Ind til et show som det sjældent er set før. En tifo af ypperste klasse, var det der mødte spillerne ved indmarchen. Allerede nu kunne man se, hvor svær en kamp dette ville blive for Rangers. Og det er selvom de havde en 1-0-sejr i bagagen, fra første opgør mellem de to kæmpende hold. Den første kamp på Ibrox.
Der skulle ingen tvivl være om fansenes støtte. Der skulle ingen tvivl være om hvor markant den var. Måske var det af ren nydelse, af støtten, at spillerne på banen ikke præsterede noget specielt. Det vides ikke. Men heldigvis for kampen, kom holdene i gang godt et kvarter inde, og selvfølgelig var det et mål, der skulle til, for sparke kampen i gang. Manden bag det førnævnte mål, var også manden bag så mange andre mål, i så mange andre kampe i sæsonen, tyrkeren Tevfik Köse. Han satte indersiden på bolden, som blev spillet sikkert indover af Alessandro Rosina, og der var Köse sikkerheden selv.
Hvis man skal beskrive kampen, fra det første mål og fremefter, så ville det være Valencia-dominans, det kan der ikke rigtig være den store tvivl om. På trods af det store presspil, blev det til kun til en yderligere scoring i første halvleg fra Valencias side. Manden der satte dette ind, var - sjovt nok – Tevfik Köse, som åbenbart havde udset sig denne kamp, som en af de helt store præstations- og målmæssige fra hans side. Han havde i hvert fald ved halvleg bidraget med hele to mål.
Anden halvleg var et stort Valencia-show, og det var med glæde i sindet, at man kunne trække sig ud fra kampen, med en 4-0 sejr, efter mål af David Villa og Tevfik Köse i anden halvleg. Dermed var det ikke kun storsejren til Valencia, og billetten til Champions League kvartfinalen, der kunne fejres, men også Valencias fantastiske tyrker, Tevfik Köse, som i mere end én forstand, blev kampens midtpunkt, og uden tvivl kampens bedste spiller.
LouisNott
Førsteholdsspiller
«
Svar #350:
10 Aug 2008, 19:43 »
På opfordring af JimmyGP, har jeg valgt at lave en smule om på layoutet. Succesen af det nye layout er afgørende, for om hvorvidt jeg har tænkt mig at bruge det i fremtiden, og hvor tit jeg vil bruge det.
Indtil videre har jeg tænkt mig at bruge det layout, til en form for "vigtige kampe"-layout. Altså, så jeg bruger pågældende til de vigtigste kampe, så som Rangers-kampen, som jeg vil skrive for sig selv, mens jeg vil bruge det "gamle" til andre. Dermed ikke sagt at der ikke kan komme nogle anderledes updates.
Men hvad synes I så om det?, er det hæsligt, eller er det passende?
JimmyGP
Manager
«
Svar #351:
10 Aug 2008, 20:14 »
Tillykke med sejren.. Jeg synes at det ser fedt ud.. KIU
- Veni, vidi, vici -
LouisNott
Førsteholdsspiller
«
Svar #352:
10 Aug 2008, 20:58 »
Citat af: JimmyGP 10 Aug 2008, 20:14
Tillykke med sejren.. Jeg synes at det ser fedt ud.. KIU
Mange tak
Godt at høre, at du synes om det
LouisNott
Førsteholdsspiller
Sv: 108# Valencia CF - Los Che, back in Spain! (Sevilla-Man Utd-Valencia)
«
Svar #353:
13 Aug 2008, 21:19 »
Tid til Copa del Rey!
¿Por qué no?
Efter en god succes mod Villarreal på udebane, hvor man havde taget en 2-1 sejr med hjem fra kampen i Villarreal, var det atter tid til Copa del Rey-kamp, men denne gang på Nuevo Mestalla. Dermed var der lagt op til en kamp, hvor Valencia efter sigende sagtens kunne gå sikkert videre, ved egentlig bare at spille sit eget spil, da det var Villarreal, som skulle op og skabe kampen, og score de fornødne to mål, for at udligne Valencias udebanescore. Og hvis det ikke var fordi man så et Villarreal-hold, som igennem hele første halvleg konstant lagde bolden op ved Manuel Neuers mål, så havde Valencia-tilskuerne såmænd nok også været helt rolige. For det var nemlig et hårdt pres, skabt af Villarreals elleve udvalgte, som gang på gang hærgede Valencias forsvar, men dog ikke kunne passere målmand Neuer, som måtte ud i utallige refleksredninger. Efter 45 minutters pres af Villarreal, så de ud til at skifte et par gear eller tre ned, og det skulle de fortryde. Tevfik Köse kunne nemlig, efter et fantastisk sammenspil på midtbane, få leveret en guldbold i fødderne, og denne scorede han ganske sikkert på, så han kunne bringe sit hold foran med 1-0, ganske ufortjent. Dette tvang Villarreal ud i et længere pres i anden halvleg også. Gang på gang fik de ført bolden op i nærheden af Manuel Neuers mål, men da de endelig for alvor slog til, så var det for sent. Da Mathias Vidangossy på efter et hjørnespark var steget til vejrs for at heade bolden ind i målet, havde Tevfik Köse allerede nettet for anden gang i kampen, og dermed lukket kampen. Og så nytter det intet at Villarreal på det sidste af overtiden nettede. Det var alt, alt for sent for deres vedkommende, og derved bliver det hæren fra Nuevo Mestalla der koder sig vejen gennem til finalen i Copa del Rey.
Emirates Stadium
Podemos hacerlo!
Så er det tid igen! Champions League, og denne gang en hel kvartfinale af slagsen. En hel kvartfinale på Emirates Stadium, mod de engelske giganter fra London, Arsenal. Selve kampen startede meget jævnbyrdigt, der var ikke rigtig nogen af holdene som ville tage initiativet til at satse på at få det første mål. Det skulle der tydeligvis heller ikke en taktik til at sikre. Så længe man har en mand, ved navn Sergio Agüero på holdet, så er man næsten sikker på et par mål eller to. At denne mand skulle score fire over en hel kamp, var der vel næppe nogen der havde forestillet sig. Nu kunne alt måske lyde som en sikker sejr og sikkert udgangspunkt til Arsenals fordel. Det er det sådan set også, hvis ikke det bare lige var fordi de to Valencia-angribere havde nettet en gang hver, og dermed havde skabt sig et acceptabelt udgangspunkt, mens selve kampen næppe var specielt bemærkelsesværdig for spanierne. Det hele ender altså i forløsning med fire Agüero mål, og to fra Valencias side.
.:Ligastilling d. 1. april 2014:.
sheriffen87
Landsholdsspiller
«
Svar #354:
15 Aug 2008, 12:13 »
U P D A T E ?
El
Infierno
del
Norte
LouisNott
Førsteholdsspiller
«
Svar #355:
15 Aug 2008, 14:27 »
Citat af: sheriffen87 15 Aug 2008, 12:13
U P D A T E ?
Tidligst i aften.. Jeg er netop kommet hjem fra introtur med alle 1.g'erne, og jeg er pænt død lige nu. Så jeg giver mig nok først til at skrive på en update i morgen, eller tidligst i aften.
LouisNott
Førsteholdsspiller
Sv: 109# Valencia CF - Los Che, back in Spain! (Sevilla-Man Utd-Valencia)
«
Svar #356:
17 Aug 2008, 15:01 »
Champions League cuartos de final
9. april 2014
"Mål. At få bolden til at passere den hvide linje, som endnu engang er blevet malet op. At få bolden forbi keeperen, som bevogter sit mål, det bedste han har lært. At få et helt stadionfuld af folk gå fuldkommen amok. At gøre det fodbolden handler om. At score mål. At få netmaskerne til at blafre."
Endnu en kamp skulle spilles på Nuevo Mestalla. Endnu et Champions League-opgør, skulle enten stå med den ene eller anden som vindere. Denne gang stod den på ægte fodbold mellem Arsenal og Valencia, som begge tørnede sammen foran et vildt publikum på næsten 75.000 mennesker, langt størstedelen tilhørende hjemmeholdet. Selvom opbakningen var markant, kunne man ikke lave om på Valencias svære udgangspunkt til dagens kamp. Man havde nemlig lidt lidt af et nederlag på Emirates Stadium, da man tog derfra med et 4-2-nederlag, og dermed er man bagud med to, forud for kampen på Nuevo Mestalla.
Støtten fra fansene var der som altid, om præstationerne på banen levede op til forventninger, skulle man næsten tro, sammenlignet med hvordan de fremmødte opbakkede hjemmeholdet. Det var nemlig langt fra Valencia der kom bedst fra start, tværtimod. Arsenals argentinske fænomen Sergio Agüero, understregede endnu engang sin værdighed for London-holdet, da han først i kampen, så godt som afgjorde den, ved at udnytte sin enorme, eksplosive hurtighed, til at nå bolden før den Neuer stormede ind i den. Med et elegant lop over Neuer, kunne han juble over sit femte mål mod Valencia på to kampe, da han også scorede samtlige Arsenal-mål i den første kamp på Emirates Stadium.
Det var som om at hele Valencia-holdet faldt sammen efter Agüeros mål. De kunne ikke det fjerneste, og Arsenal-spillerne legede nærmest rundt med dem, på en så ydmygende måde, at man nærmest var overbevist på at Arsenal havde vundet. Men fansenes konstante opbakning efter halvleg, gav tydeligvis Valencia-spillerne lidt af et kick. De ville ikke se deres hold fejle totalt, og manden bag alle mål på disse kanter, David Villa, skuffede ikke. Med sine fantastiske driblinger fik han kæmpet sig forbi halvdelen af englændernes hold, og kæmpet bolden i mål. Hermed fik han for Valencias synspunkt udlignet kampen, og hjemmeholdets 11 spillere manglede nu kun to mål for at sikre sig videre avancement i denne europæiske topturnering.
Men håbet måtte i sidste ende briste for Valencia, der selvom Tiago nettede med godt 25 minutter igen, må se sig slået samlet med 4-5, på trods af hjemmebanesejren over Arsenal, som lød på 2-1. Selvom presspillet var velfungerende til sidst, formåede spanierne altså ikke at få bolden den sidste del indover stregen.
Newton Heath
Manager
«
Svar #357:
17 Aug 2008, 15:05 »
Ærgerligt du ikke fik scoringen til 3-1.
Igen god update, med lækkert sprog samt grafik.
KUTGW
MichaelHarlev
Gæst
«
Svar #358:
17 Aug 2008, 15:44 »
Er helt enig med NewtonHeath.
Er det muligt at jeg kunne få et SS af Mirko Vucinic' historie?
LouisNott
Førsteholdsspiller
«
Svar #359:
17 Aug 2008, 16:55 »
Citat af: Newton Heath 17 Aug 2008, 15:05
Ærgerligt du ikke fik scoringen til 3-1.
Igen god update, med lækkert sprog samt grafik.
KUTGW
Citat af: MichaelHarlev 17 Aug 2008, 15:44
Er helt enig med NewtonHeath.
Er det muligt at jeg kunne få et SS af Mirko Vucinic' historie?
Ja, det ærger også mig.. Jeg havde nu ellers set mig videre efter 2-1-scoringen, mn det tredje ville tydeligvis bare ikke ind.
Angående Vucinic' historie, så kommer den om lidt.
Mirko Vucinic
«
Seneste Redigering: 17 Aug 2008, 17:03 af louisnott
»
Sider:
1
...
22
23
[
24
]
25
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »