home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 915 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  117# Valencia CF - Los Che, back in Spain! (Sevilla-Man Utd-Valencia)
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 Udprint
Forfatter Emne: 117# Valencia CF - Los Che, back in Spain! (Sevilla-Man Utd-Valencia)  (Læst 74014 gange)
LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 102# Valencia CF - Los Che, back in Spain! (Sevilla-Man Utd-Valencia)
« Svar #330: 06 Aug 2008, 00:30 »




If we can beat Athletic, we can beat everyone!
… or something like that.

Den helt store sensation, var der aldrig lagt op til. Valencia havde midlertidigt placeret sig på en 3. plads, alt imens Athletic Bilbao lå helt nede og rodede på en 14. plads, og slet ikke var i nærheden af sidste sæsons højder. På trods af det, var godt 38.300 mødt op på San Mamés, for at betragte Baskerlandets helte, i kampen mod Valencia. En kamp med stor underholdning. En kamp der havde 4 mål indenfor de første 20 minutter. Eller 17 minutter for at være helt præcis. To til hver. Først og fremmest skulle der kun gå to minutter, før Fernando Llorente havde hugget bolden i mål, men samtidig skulle Valencia-tilhængerne kun vente tre minutter yderligere med at juble over det udlignende mål. Herfra, måtte man vente hele ti minutter, før man atter så et mål blive scoret på San Mamés. Igen var det Athletic Bilbao som var hurtigt ude med snablen, og igen var det Fernando Llorente som var manden bag. Men ja, som et andet deja-vu udlignede Valencia igen, bare få minutter efter, og så var de ved status quo igen. Efter sidste udligning, så kampen en lang scoringspause på hele seks minutter. Cristian Nazarith fik æren af at score endnu engang, da han også var manden bag det første mål, men denne gang kom Louis Notts hær foran med 3-2, efter blot 23 minutter. Igen, en længere scoringspause, og denne gang kom vi helt op og snittede de fem minutter, før bolden atter lå i kassen. Isma Lopez, Athletic Bilbaos offensive midtbanespiller, formåede at score kampen sjette mål på under en halv time. Efter dette mål, gik kampen sin værste periode igennem, hvor man på nærmeste oplevede måltørke. Faktisk, fik ingen af holdene scoret igen før halvleg. Ét mål ekstra havde kampen at gøre godt med. Èt eneste mål. Dette faldt til manges undren til sidst i anden halvleg, og manden bag, var Patrice Evra, som scorede sejrsmålet, der gav Valencia sejren, i denne sindssyge kamp.


Nazarith’s leaving Nuevo Mestalla
€16.5 millions… not enough!

En storspillende spiller, som nægter at forlænge sin kontrakt, og samtidig har en forholdsvis lav løskøbsklausul, kan man ikke holde på særlig længe. Det måtte Louis Nott også sande, da hans colombianske stjerne, Cristian Nazarith, valgte at tilgodese det engelske hovedstadshold, Arsenal, frem for Valencia, og nu står man med en angriber mindre i Valencia. 122,5 millioner danske kroner, har Arsenal stukket Valencia for spilleren, en pris, som efter Notts hoved overhovedet ikke kan accepteres for sådan en klassespiller, men siden han utallige gange har afvist en ny kontrakt på Nuevo Mestalla, indeholdende en langt større løskøbsklausul, var der intet at gøre. Det eneste Nott og co. kan konkludere, er at de nu står med en angrebsstjerne mindre, end de gjorde for en uge siden. Til tabet af angriberen, var Nott hurtigt ude at sige, at der ikke vil blive ledt efter nogen erstatninger, da spillerne, og reservespillerne, har en næsten ligeså høj standard som Nazarith, og det dermed ikke vil blive nødvendigt med en ny angriber.



.:Ligastilling d. 11. januar 2014:.
Logged

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 103# Valencia CF - Los Che, back in Spain! (Sevilla-Man Utd-Valencia)
« Svar #331: 06 Aug 2008, 13:08 »







Nott breaks another promise..
Even though he promised not to, he has bought another striker… Great!

Den svenske stjerne, Henok Goitom, som har haft noget i stil med en perfekt sæson hos Real Murcia, har fået vinger, og nu har Primera Division topscoreren skrevet under på en ny kontrakt, men denne gang er det med Valencia i stedet. Goitom var uden kontrakt ved sæsonens udløb, og dermed kunne han frit skrive med andre klubber, hvilket han nu også har gjort. Henok vil først og fremmest formentlig blive hentet til Valencia, som en lille erstatning for den for nyligt solgte Cristian Nazarith, men vil på længere sigt blive brugt som reserve for de helt store angreb i Valencia. Men hvis Henok Goiton kan levere præstationer i Valencia, som det han har gjort i Real Murcia, burde der ikke være nogen grund for ham for at fortvivle over sin fodboldmæssige fremtid. Angående Henok Goitoms økonomi, skulle den vidst også være sikret, resten af hans liv.


Barca!
Looking forward to the Copa del Rey..

”It’s like a dream coming true!”, var næsten ordene man kunne tyde ud fra den engelske assistent manager, Jimmy Hampson, da Celsinho i sin færd, lige havde scoret til 3-1 mod mægtige Barcelona. Foran med 3-1 på udebane i det første Champions League opgør, var ikke så skidt endda. Før Celsinhos pragtopvisning, så var både Tevfik Köse og Alessandro Rosina på spil, med hver deres mål, på hver deres måde, men også Karim Benzema var kommet med en reducering lige inden halvleg. Med 3-1 som udgangspunkt, mod hjemmebanekampen, så alt godt ud. Valencia-bænken var helt ude af sig selv, da Javier Arizmendi i overtiden af halvlegen snød Barca’s keeper, Victor Valdes, og satte bolden ind bag et tomt mål til en 4-1 føring. Man kunne end ikke have drømt det bedre i Valencia. Men – og ja, men – Barcelona var ikke færdige endnu. Overhovedet ikke. Godt to minutter inde i den førnævnte overtid, var det Karim Benzemas tur til at snyde en målmand. Denne gang Manuel Neuer. Neuer tæmmede bolden, hvorefter han driblede frem over banen. Dette skulle han senere fortryde, da Karim Benzema kom styrtende mod ham. I et kikset forsøg på at drible den ivrige angriber, spillede han bolden lige i fødderne på Benzema, mens han selv ivrigt løb den anden vej. Et reducerende mål var uundgåeligt. Ærgrelsen var markant, men den skulle blive endnu værre. Manuel Neuer, den fantastiske målmand, lavede endnu engang en fejl som på nærmeste vis, lignede den han lavede for ganske kort tid siden lavede. Og det var præcis den samme Benzema som også denne gang, kunne skyde bolden ind bag et tomt mål, uden keeper til at forsvare det. Skandaløs kamp af Manuel Neuer, som også fik tildelt et herligt 4-tal. Men om end ikke andet, så er det Valencia der trækker sig med langt det bedste udgangspunkt, men Benzema har gjort det umulige til muligt, for FC Barcelona.


.:Ligastilling d. 22. januar 2014:.
Logged

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 104# Valencia CF - Los Che, back in Spain! (Sevilla-Man Utd-Valencia)
« Svar #332: 06 Aug 2008, 21:22 »





Welcome to Valencia
Baaaaarcelooooona

Barcelona var ankommet. De havde endda bakset sig hele vejen ind på Nuevo Mestallas grønsvær. Katalanerne var der for at udkæmpe anden kamp, i Copa del Rey 1/8-finalen. De kom til Valencia med et usædvanligt dårligt udgangspunkt, da Valencia nemlig i kampen to uger forinden havde vundet 4-3 på Camp Nou, efter at have været foran med 4-1. Efter hvad de 65.868 fremmødte på Nuevo Mestalla, kunne se i første halvleg, så det ikke ud til at noget ville ændres på den front, overhovedet. Faktisk var det totalt uændret, da stillingen 45 minutter inde i kampen, stadig var ”0-0”. Tiden tikkede af sted til Valencias store fordel, og var ved at rende ud for FC Barcelona. Ting skulle for alvor se dystre ud for de katalanske udfordrere, da forsvarsspilleren, Felipe, begik et tåbeligt straffespark. Et straffespark, som Victor Valdes i første omgang tog sig kærligt af, men han kunne ikke gøre noget ved riposten, som igen faldt ud for David Villas fødder, og han hamrede bolden i nettaget. Dette tændte tydeligvis en pære i Lionel Messis hoved. Det var nu han skulle slå til, og det gjorde den imponerende argentiner ufortrødent. Efter et knald af et skud, stod den pludseligt 1-1, til stor tilfredsstillelse for den lille fanskare der havde taget turen med holdet til Valencia. Men tættere kom de heller ikke. Javier Arizmendi skød nemlig katalanerne i sænk med tyve minutter tilbage, og selv et Karim Benzema-mål kunne ikke rette op på at Valencia går videre til Copa del Rey-kvartfinalen, med den samlede score; ”6-5” i Valencias favør. En kvartfinale som for øvrigt skal spilles mod kongeklubben, Real Madrid.


Real Madrid
Copa del Rey-quarterfinals!

Valencia var klar. Real Madrid var klar. Spillerne var klar. Stadionets fans og tilhængere der var samlet på Nuevo Mestallas arealer, var klar. Alle ventede bare på at dommer Javier Turienzo Alvarez blev klar, og blæste i sin gule fløjte. Med ét blev kvartfinalen mellem Valencia CF og Real Madrid skudt i gang. Eller rettere sagt fløjtet i gang. På trods af en intens indsats fra publikums side, synes spillerne på banen fuldstændig uinspireret og idéforladte. Første halvleg var overhovedet intet værd, for en fodboldelsker. Bortset fra ét værdifuldt indblik i halvlegens døende sekunder. Alessandro Rosina var manden som så flot – og fladt – spillede, eller nærmere trillede, bolden ind til Celsinho, som lige så fladt, kunne hamre bolden i mål, uden at målmand Iker Casillas havde en jordisk chance, for overhovedet at nå ud og røre bolden. Den perfekte afslutning, på en dødssyg første halvleg. Så kom der straks mere gang i anden halvleg, og spillerne var som født på ny. Chance efter chance buldrede mod målene, som så flot var placeret i hver sin ende. Lidt ærgerligt for kampen, fik den kun et mål mere, men på sin vis retfærdigt at det netop faldt til Real Madrid. De to hold havde spillet lige op i stort set hele kampen, og med få minutter igen, kunne Real Madrid Arouca score det udlignende mål, og dermed skabe et perfekt udgangspunkt for madrilenerne.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 104# Valencia CF - Los Che, back in Spain! (Sevilla-Man Utd-Valencia)
« Svar #333: 06 Aug 2008, 22:01 »

Et par fede kampe mod Barca og så vi jo håbe at du vinder på Santiago Bérnabeu.. Som altid er det høj, høj klasse Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 104# Valencia CF - Los Che, back in Spain! (Sevilla-Man Utd-Valencia)
« Svar #334: 06 Aug 2008, 22:11 »

Et par fede kampe mod Barca og så vi jo håbe at du vinder på Santiago Bérnabeu.. Som altid er det høj, høj klasse Thumbs Up

Ja, det må man sige, og selvfølgelig vinder jeg på Bernabeu, ingen tvivl om det, eller noget i den stil Wink

Endnu engang mange tak for kommentaren, Jimmy Thumbs Up
Logged

TNT
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 104# Valencia CF - Los Che, back in Spain! (Sevilla-Man Utd-Valencia)
« Svar #335: 06 Aug 2008, 22:23 »

Jeg forstår ikke rigtigt, at du bruger engelsk i dine opdateringer, da der ikke er noget sammenhæng eller videre mening med det (jeg ville have kunnet forstå det, hvis du stod i spidsen for et engelsk hold). Dog er det positive i dominans, når vi taler generelt, hvor du har udført et stort arbejde. Dejligt med en “trofast” blog, der ikke dør ud efter et par opdateringer (ja, modsat mine). Det ser godt ud i ligaen indtil videre – lad os håbe, du går hele vejen!
« Seneste Redigering: 06 Aug 2008, 22:26 af TNT » Logged

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 104# Valencia CF - Los Che, back in Spain! (Sevilla-Man Utd-Valencia)
« Svar #336: 06 Aug 2008, 22:52 »

Jeg forstår ikke rigtigt, at du bruger engelsk i dine opdateringer, da der ikke er noget sammenhæng eller videre mening med det (jeg ville have kunnet forstå det, hvis du stod i spidsen for et engelsk hold). Dog er det positive i dominans, når vi taler generelt, hvor du har udført et stort arbejde. Dejligt med en “trofast” blog, der ikke dør ud efter et par opdateringer (ja, modsat mine). Det ser godt ud i ligaen indtil videre – lad os håbe, du går hele vejen!

Tja, det kom fra tiden hvor jeg stod i spidsen for Manchester United i samme blog, hvor jeg begyndte at bruge denne "stil". Jeg overvejede at bruge Google-translate, til at oversætte det til spansk, men det blev ikke til noget, og så har det engelske bare hængt fast.

Jeg vil gerne indrømme at det har stået lidt hårdt på nogle gange, men lysten til at blogge er aldrig forsvundet, og derfor er jeg blevet ved. Jeg mistede en del af min lyst til sidst, ved den tidligere stil jeg brugte til mine updates, da det krævede alt for meget skrivearbejde, og jeg egentlig også var af opfattelsen at mine opdateringerne blev for lange. Den her stil passer bedre til mig, efter min mening, og har skruet min lyst til at blogge op på 100% igen.

Ligamæssigt har du ret, det er forholdsvis tæt i toppen, og hvis jeg er lidt heldigt, så kan jeg trække det længste strå.

Jeg er glad for at du synes om det arbejde jeg har gjort, da jeg selv også er ganske tilfreds med det jeg har fået ud af det. Når jeg kigger tilbage til hvordan bloggen var i starten, synes jeg at jeg har udviklet mig markant. Det er måske lidt selvgladt at sige sådan, men det er nu altså sådan jeg har det.

Tak for din kommentar Thumbs Up
Logged

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 105# Valencia CF - Los Che, back in Spain! (Sevilla-Man Utd-Valencia)
« Svar #337: 08 Aug 2008, 12:31 »




Champions League 1/8-finaler
El próximo desafío; Rangers.

Tingene skulle atter lades til tilfældighederne, da der skulle trækkes til Champions League 1/8-finalerne. De kugleformede beholdere, skulle igen én for én trækkes ud af deres bowle. Som ved enhver anden lodtrækning, skulle de regler, man har hørt flere hundrede gange før, igen repeteres. På trods af at de færreste alligevel gav nogen reaktion på de oplæste regler, skulle de alligevel gennemgås. Efter den obligatoriske gennemgang af regler, kunne det, forsamlingen kom for, endelig gå i gang. Selve lodtrækningen. Hvem dette års interne Champions League 1/8-finaler skulle stå i mellem, skulle hermed afgøres. På under ti minutter, skulle vi nu have afgjort hvem, Bayern München, hvem Manchester United, hvem Sevilla og hvem resten af 16 deltagere, skulle kæmpe mod, når alt kom til sit, engang i februar. Første kugle trækkes op, og efterfølges straks af en anden af samme udseende. Begge blandes i en helt tredje bowler, med svejende håndbevægelser trillede den ansvarlige for lodtrækningen de to små bolde rundt i den gennemsigtige glasskål, for herefter at tage den ene op, dreje de to dele fra hinanden, for herefter at tage et tyndt stykke papir op fra den ene halvdel. ”Olympique Lyonnais”, og straks blev der skiftet kameravinkel, til et par folk, iklædt klædeskabets fineste stykke tøj, notere på et stykke papir. Hernæst skulle manden med ansvaret igen i aktion. Endnu en kugle blev taget op, og atter så man ham vikle et stykke papir ud, for at konkludere Lyons kommende modstander. ”Arsenal FC”. Præcis denne, lidt langtrukne, rutine, blev gentaget otte gange, indtil man endelig nåede frem til de otte forskellige kampe, og man endelig fandt ud af hvilken modstander der skulle stå imod Valencias styrker. Det endte med at blive den skotske hær, i form af Glasgow Rangers, der formentlig vil se frem til en svær kamp mod de øjeblikkelige 3. pladserede spaniere.


Copa del Rey returkamp!
¿Es posible?

Spændingen var intens, da dagens dommer, Alberto Mallenco, skulle til at blæse kampen i gang. De fremmødte tilskuere, var klar til at sætte deres præg på kampen. Der var lagt op til en kamp, der vil blive værd at huske. En kamp, som formentlig vil blive målrig. En kamp som, efter al forventning vil være dynget af spænding til dommerens afsluttende kamp. Valencia er på den. Det er dem, som skal op, og score. Det er Valencia, som skal op og i hvert fald nette én gang, hvis de stadig vil holde liv, i den aktive drøm, om at gå videre i turneringen. Alt det, er grunden Real Madrids sene mål på Nuevo Mestalla et par uger forinden. Udligningen til 1-1, gjorde at man sagtens kunne nøjes med en nulløsning på Santiago Bernabeu, og samtidig gå videre. Hvis det var taktikken, skulle den hurtigt vise sig, at være nødvendig for Javier Aguirre at lave om. Ufatteligt hurtigt, faktisk. Javier Arizmendi var manden, som kort inde i første halvleg, mere præcist fem minutter, kunne sikre Valencia en 1-0 føring, og dermed neutraliserede han Real Madrids fordel ved det ene udebanemål, de nu ellers så flot havde anskaffet sig, i den første kamps døende minutter. Smilet på Valencias læber, skulle dog hurtigt vende nedad igen. Uopmærksomhed lige efter Arizmendis mål, kostede dem føringen. Jesus Navas, var – modsat Valencias spillere – vågen i øjeblikket, og formåede hurtigt at få kantet sig ind i en acceptabel skuddistance, hvorefter han med største effekt affyrede kanonen. Den målrige start, udløste naturligvis en stor forventning fra de fremmødte fans. En forventning, man ærlig talt må sige, at spillerne ikke levede op til. Det blev, for at sige det lige ud, ét stort taktisk helvede, og man kunne gå til pause, med det udgangspunkt man havde allerede seks minutter inde i kampen.

Nogle høje ord, må der være blevet uddelt i begge omklædningsrum. Det var i hvert fald to meget mere tændte hold, som gik ud til anden halvleg. To hold, med Real Madrid i spidsen, der var overbevist om at der skulle ske noget. Nu skulle det være. Offensive satsninger, var det Real Madrid bød på i starten af anden halvleg, noget de senere fortrød. Det viste sig nemlig hurtigt at tælle til Valencia og Javier Arizmendis fordel, da han få minutter inde i halvlegen kunne score sit andet mål, og bringe Valencia i en ønskesituation. Men. Igen, formåede Madrids spillere at være vågne, og tage Valencias i jubelrusen, og igen sætte kuglen i nettet. Dette bragte atter holdene i en uafgjort situation, denne gang med fordel for Valencia. Hvis kampen holdte sin stilling, så var det dem der fik æren af at gå videre. Dermed så Real Madrid sig nødsaget, til sidst i kampen, at smide hele flokken op foran på et hjørnespark, da de endnu ikke havde formået at score endnu. Målmand, forsvar, det hele. Heller ikke dette nyttede noget, og i stedet fik Celsinho sig en ordentlig chance, med et skud midt fra banen. Et skud der dog røg ved siden af. Men dette var uden betydning, da Valencia kunne trække sig fra kampen som samlede vindere, og kan erklære sig semifinalister i Copa del Rey.



.:Ligastilling d. 15. februar 2014:.
Logged

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 105# Valencia CF - Los Che, back in Spain! (Sevilla-Man Utd-Valencia)
« Svar #338: 08 Aug 2008, 12:32 »

Med denne update, som blev lidt længere, end normalt, rundede jeg en anden form for jubilæum, men dog ikke noget i nærheden af mine ”100 updates”. Det er nemlig nu blevet til 25 updates i Valencia-sædet – 105 updates i alt.
Logged

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 105# Valencia CF - Los Che, back in Spain! (Sevilla-Man Utd-Valencia)
« Svar #339: 08 Aug 2008, 12:43 »

Meget bra update, louis Smiley Denne bloggen er sinnsykt bra Smiley Keep up the good work!

Og gratulerer med ditt jubilæum Thumbs Up

Edit: Bra at du har fått med litt spansk nu Wink
Logged


sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 105# Valencia CF - Los Che, back in Spain! (Sevilla-Man Utd-Valencia)
« Svar #340: 08 Aug 2008, 12:48 »

Suveræn blog  Thumbs Up

Noget så "uinteressant" som en lodtrækning fik du gjort spændende. Tillykke med semifinalepladsen  Peace

Er helt pjattet med dit topbanner  crazy
Logged


LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 105# Valencia CF - Los Che, back in Spain! (Sevilla-Man Utd-Valencia)
« Svar #341: 08 Aug 2008, 13:46 »

Meget bra update, louis Smiley Denne bloggen er sinnsykt bra Smiley Keep up the good work!

Og gratulerer med ditt jubilæum Thumbs Up

Edit: Bra at du har fått med litt spansk nu Wink

Mange tak, det er jeg glad for at du synes.

Angående det med det spanske, skal du jo have en stor tak for at hjælpe mig  Thumbs Up

Citat af: sheriffen87
Suveræn blog Thumbs Up

Noget så "uinteressant" som en lodtrækning fik du gjort spændende. Tillykke med semifinalepladsen Peace

Er helt pjattet med dit topbanner crazy

Mange tak.

Jeg tænkte jeg ville gøre lidt ekstra ud af det, den her gang, og det gjorde jeg så Wink

Det må tælle til min fordel, at du snes om topbanneret. Jeg kan også selv lide det, så på det punkt er vi enige Thumbs Up
Logged

Anderson08
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 105# Valencia CF - Los Che, back in Spain! (Sevilla-Man Utd-Valencia)
« Svar #342: 08 Aug 2008, 13:57 »

Fantastsik god update, fedt banner øverst, og glæder mig til at følge med videre
Logged

Manchester United FC

Always in my heart

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 105# Valencia CF - Los Che, back in Spain! (Sevilla-Man Utd-Valencia)
« Svar #343: 08 Aug 2008, 14:40 »

Fantastsik god update, fedt banner øverst, og glæder mig til at følge med videre

Magen tak for de rosende ord Smiley

Super at høre at du følger med Thumbs Up
Logged

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 105# Valencia CF - Los Che, back in Spain! (Sevilla-Man Utd-Valencia)
« Svar #344: 09 Aug 2008, 16:05 »

Angående det med det spanske, skal du jo have en stor tak for at hjælpe mig  Thumbs Up

Citat
Det var da så lidt Thumbs Up

Når kan vi forvænte næste update? Smiley
Logged


Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010