home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:08:36 g00n Blogs Minimalistic 2020
10 Maj 2025, 20:54 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 620 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  117# Valencia CF - Los Che, back in Spain! (Sevilla-Man Utd-Valencia)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 25 Udprint
Forfatter Emne: 117# Valencia CF - Los Che, back in Spain! (Sevilla-Man Utd-Valencia)  (Læst 79559 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: 19# Valencia CF - Los Che, back in Spain! (Sevilla-Man Utd-Valencia)
« Svar #315: 03 Aug 2008, 12:39 »

Det er sgu rigtig flot det her.. Både skriftligt og grafisk.. KUTGW!!!!!

- Veni, vidi, vici -

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #316: 03 Aug 2008, 12:44 »

Super arbejde du gør. Det undrer mig meget at du ikke har fået kommentarer de sidste 4-5 updates. Dit topbanner imo fantastisk flot. Enkel og flot opsætning og et højt skriftligt niveau. Smukt! KIU  Thumbs Up

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #317: 03 Aug 2008, 12:50 »

Undre mig også over at du ikke har fået så mange kommentarer på de sidste par updates, for det er sgu lækker læsestof! Flot sat op, flot topbanner som Sheriffen også nævner. Smiley

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #318: 03 Aug 2008, 13:56 »

En rigtig god Update Thumbs Up

Og godt med nogle store sejre Smiley

På nuværende tidspunkt har jeg ikke så meget klogt at sige Wink

Hehe, mange tak.

Ja, det trængte jeg godt nok til.. de store sejre altså Thumbs Up

Det er sgu rigtig flot det her.. Både skriftligt og grafisk.. KUTGW!!!!!
Super arbejde du gør. Det undrer mig meget at du ikke har fået kommentarer de sidste 4-5 updates. Dit topbanner imo fantastisk flot. Enkel og flot opsætning og et højt skriftligt niveau. Smukt! KIU  Thumbs Up
Undre mig også over at du ikke har fået så mange kommentarer på de sidste par updates, for det er sgu lækker læsestof! Flot sat op, flot topbanner som Sheriffen også nævner. Smiley

Tak for kommentarerne, og det er på sin vis rart at vide, at jeg ikke er den eneste der føler, at jeg får forholdsvis få kommentarer.

Det glæder mig at I kan li' det grafiske, specielt fordi jeg var lidt i tvivl om topbanneret.

Super dejligt, at høre at folk kan lide bloggen, det hjælper en hel del på motivationen, på trods af at den var stor i forvejen. Thumbs Up

LouisNott
Førsteholdsspiller

Sv: 20# Valencia CF - Los Che, back in Spain! (Sevilla-Man Utd-Valencia)
« Svar #319: 04 Aug 2008, 02:08 »

The UEFA Champions League
In Munich, against Bayern!

Der var lagt op til en topkamp af største karat, da de to tophold i UEFA Champions League gruppe E, FC Bayern München og Valencia CF tørnede sammen på Allianz-Arena i München. Efter den første kamp, som endte 1-0 i Valencias favør, var der lagt op til en kamp, med mere spænding end noget andet. Valencia kunne med en sejr, sikre sig videre deltagelse til 1/8-finalerne, mens Bayern ville være ufatteligt tæt på, hvis de kunne trakke sig fra kampen, med en sejr i bagagen. Der gik heller ikke lang tid før vi fik åbnet ballet, faktisk skulle den brasilianske angriber, Fred, kun bruge otte minutter til at bringe kuglen i mål. Dette fik et naturligt frembrud hos Valencia-manager, Louis Nott, som sendte sine tropper længere op på banen, for at spille mere offensivt. Mere aggressivt. Denne satsning fra Nott, viste sig overraskende nok at give bonus. Hele to gange. Først og fremmest var det den populære tyrker, Tevfik Köse, der nettede, hvorefter David Villa bragte spanierne foran. Frustrationerne var tydelige for både spillere og fans på Bayern Münchens side. Men de skulle få andre ting at tænke på op til halvleg. Bayerns fantastiske schweiziske fløjspiller, Valon Behrami, skulle nemlig på et gennemspil af det spanske forsvar, på fantastisk vis, give sit hjemmepublikum noget at juble over. Efter først at skyde lige på målmanden, tog han sig kærligt af anden bolden, som han hamrede i nettaget, til en umiddelbar stilling 2-2 ved halvleg. Hvis man var fan af hjemmeholdets helte, så måtte man igen se sig nede halvvejs i anden halvleg. Tevfik Köse, manden der også stod bag Valencias første mål, nettede for anden gang i kampen, denne gang var det dog et mål der bragte Valencia i front. 3-2.  Denne stilling holdte i forholdsvis lang tid. Indtil nogle af de sidste minutter, hvor Samir Nasri afsluttede en sindssyg kamp, med sin scoring, og udligning til 3-3. Sjældent om der nogensinde er set så begivenhedsrig en kamp.

El Copa del Rey!
Ponferradina?..

Upåagtede Ponferradina skulle op mod gudemagterne. Den umulige kamp. Den kamp de bare ikke kan vinde. De kan vel knap imponere. End ikke mod et Valencia-hold fyldt med spillere, der normalt ville komme i anden række. Der var dog blevet fundet plads til folk som David Villa og Alessandro Rosina i startopstillingen. Om det var det der afgjorde det, skal ikke kunne siges, men Valencia havde utvivlsomt sikkert vundet alligevel. Specielt grundet en John Obi Mikel i storform, han formåede blandt andet allerede ét minut inde i kampen, at knalde bolden i mål. Fra det øjeblik, og så fremefter, så Valencia sig ikke tilbage. Mål for mål, fik de arbejdet sig igennem kampen, og man endte med at vinde med hele 5-0. Heraf formåede David Villa at nette
hele to gange, alt i mens Rosina og Arizmendi hver scorede en gang.

.:Ligastilling d. 26. november:.
« Seneste Redigering: 05 Aug 2008, 19:23 af louisnott » Logged

LouisNott
Førsteholdsspiller

Sv: 20# Valencia CF - Los Che, back in Spain! (Sevilla-Man Utd-Valencia)
« Svar #320: 04 Aug 2008, 02:12 »

Den seneste update var et skarpt hjørne, som blev rundet for denne blog. Det var nemlig update nr. 100 i alt, hvis man tæller sammen fra både, Sevilla-, United og Valencia-tiden. Da jeg startede bloggen, havde jeg aldrig drømt om at jeg 100 gange, skulle sætte mig selv til at skrive en update, men det er tilsyneladende sket.

Dette betyder naturligvis ikke at det er slut fra min side (selvfølgelig ikke), og jeg vil klø på, og forhåbentlig om noget tid, kunne sige, at der i denne blog er blevet skrevet 200 updates.

Tak til jer, der har læst med, og specielt til jer der har kommenteret Smiley

Rossonero
Gæst

Sv: 100#(!!) Valencia CF - Los Che, back in Spain! (Sevilla-Man Utd-Valencia)
« Svar #321: 04 Aug 2008, 02:18 »

Tillykke med jubilæet! Du udfører et rigtig godt stykke arbejde med denne blog, og dine opdateringer er gang på gang af høj kvalitet. Vi er vidne til en spændende historie, og jeg er flittig følger af den...

JimmyGP
Manager

« Svar #322: 04 Aug 2008, 08:08 »

Stort tillykke med de 100 updates.. Og igen igen: flot update.. KUTGW!!!

- Veni, vidi, vici -

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #323: 04 Aug 2008, 08:37 »

Tillykke med de 100 updates!  Thumbs Up

Fed sejr over Bayern, som du fik fortalt på en utrolig spændende måde. KIU!  Peace

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #324: 04 Aug 2008, 11:39 »

Tillykke med jubilæet! Du udfører et rigtig godt stykke arbejde med denne blog, og dine opdateringer er gang på gang af høj kvalitet. Vi er vidne til en spændende historie, og jeg er flittig følger af den...

Stort tillykke med de 100 updates.. Og igen igen: flot update.. KUTGW!!!

Tillykke med de 100 updates!  Thumbs Up

Fed sejr over Bayern, som du fik fortalt på en utrolig spændende måde. KIU!  Peace

Mange tak til jer alle Smiley

Dejligt at se at bloggen har sig nogle faste læsere Thumbs Up

coKey
Ynglingespiller

« Svar #325: 04 Aug 2008, 11:45 »

Tror vi er mange faste læsere af denne rigtig gode blog ..... vi er bare stille Opstemt

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #326: 04 Aug 2008, 12:14 »

Tror vi er mange faste læsere af denne rigtig gode blog ..... vi er bare stille Opstemt

Tænk, hvad bilder I jer ind! crazy  I.A.

Hehe, nej.. Det tænkte jeg også nok, da bloggen jo alligevel har en hel del hits, de er btw. også godt på vej mod de 10 kilo, så vidt jeg lige kan se. Så der burde da i hvert fald være en del læsere. Thumbs Up

LouisNott
Førsteholdsspiller

Sv: 101# Valencia CF - Los Che, back in Spain! (Sevilla-Man Utd-Valencia)
« Svar #327: 05 Aug 2008, 19:22 »

Danish Champions
vs. Spain’s number four?

Valencia var så godt som kvalificeret til næste runde af Champions League kvalifikationen, men en sidste udfordring skulle lige gennemgås. Det var nemlig de danske mestre, FC København, som var taget turen til Valencia, for at udkæmpe den umulige kamp mod de spanske giganter. Det skulle kampen også være en perfekt afspejlning af. Det var i hvert fald Valencia-dominans stort set hele kampen. På trods af den svage start fra begge sider, fik kampen sit kick, da Cristian Nazarith, en anelse ufortjent, bragte Valencia foran. Herfra skulle der kun gå fire minutter, før kampen var så godt som afgjort. Denne blev selvfølgelig afgjort med et mål. Et mål af højeste klasse, fra brasilianeren, Celsinhos fod. Underholdning var der i hvert fald massere af under denne kamp, og det var bestemt ikke slut ved 2-0-målet. David Villa ville nemlig lege med, og når han er aktiv på banen, så er det næsten med garanti for mål af højeste klasse. Det var det også i denne kamp. Efter 33 minutter på banen, kunne målkongen ikke holde sig længere, og måtte ud med det han havde i sinde. Ét mål. Et mål som sluttede halvlegen af, en halvleg med stor succes for hjemmeholdet. Som om tingene ikke var dårlige nok for FC København, som var bagud med 3-0, så var deres modstandere stadig i stort målhumør, og de slog for alvor kampen fast, ved hjælp af først John Obi Mikel, og hernæst David Villa, som scorede sit andet mål, og lukkede ned for en kamp der havde så mange mål man kunne håbe. 5-0, og den helt store udklassering var på vej. På trods af det store mentale nederlag det må være, så formåede københavnerne alligevel at nette en gang, til aller sidst i kampen. Manden bag, var John Livinston Ocoró, som sluttede kampen af, med et mål der intet ændrede på Valencias magtdemonstration. Med sejren var Valencia hermed kvalificeret til Champions Leagues 1/8-finaler, med en sikker førsteplads i gruppe E.

Sevilla is coming to visit Nuevo Mestalla.
This is how everything was meant to be!

Hele Nuevo Mestalla var i drømmeverdenen, da en af ligaens sværeste modstandere, Sevilla, som i øjeblikket er indehaver af ligaens førsteplads, kom på besøg, til dagens kamp på Nuevo Mestalla. Dette skal begrundes med at Valencias fantastiske tyrker, Tevfik Köse, lige havde headet bolden forbi Ben Foster, i Sevilla-målet. Det var helt fantastisk at se både målet, og Valencia-fansene gå fuldstændig amok. Men showet var ikke slut endnu, overhovedet. Det skulle blive en rigtig dårlig dag, for den nuværende Valencia-manager, Louis Notts, tidligere klub, Sevilla. Først Tevfik Köse, og herefter David Villa, som ganske simpelt blev spillet til fødderne, og hamrede bolden i mål, med et skud, som kun kan beskrives som verdensklasse. Bagud 2-0, synes alt miserabelt for Sevilla, og dets fans. Men efter en kort pause, skulle alt vise sig at.. blive værre. Tevfik Köse, manden bag det første mål, fandt endnu engang vejen til nettet. Med fantastiske driblinger, snød han Sevilla-forsvareren, Gonzalo Rodriguez, og satte den runde kugle ind bag Ben Foster. Nu var Notts hævn formentlig på plads. Hans hævn, over at, Sevilla FC’s bestyrelse fyrede den dengang meget populære dansker, lige efter han havde bragt Champions League-trofæet med hjem til klubben. Dette fik Nott til at blandt andet at forbande bestyrelse langt væk, og love at han nok skulle få sin hævn. På sin vis, kan det – på trods af at, Sevillas nigerianer, Salomon Kalou, sluttede kampen af med en reducering –
siges at han nu har fået den. Sin hævn.

.:Ligastilling d. 14. december:.
« Seneste Redigering: 05 Aug 2008, 19:24 af louisnott » Logged

naturmaelk
Lilleputspiller
*

« Svar #328: 05 Aug 2008, 19:48 »

Loooouis? Rullende Øjne
Din flyvende ged Opstemt men god blog Peace

Vi er gule vi er blå,
Vi ved hvor pokalen skal stå,
Den skal stå hvor den plejer,
Med Brøndby IF som ejer.

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #329: 05 Aug 2008, 20:22 »

Loooouis? Rullende Øjne
Din flyvende ged Opstemt men god blog Peace

Jamen tak Wink

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010