Praletråden
Nu tænkte jeg lige på at lave en praletråd til FM 08, fordi vi ikke havde en, og det går jo ikke.
Altså praletråden går ud på at hvis du har noget at prale om i dit FM 08 skal du bare skrive det herinde

Jeg vil lægge ud med at prale lidt:
Jeg er i gang med et Elfenbenskysten spil og har lige vundet Confederations Cup. jeg er i slutningen af Juli, 2009.
Jeg læggede ud med at slå Brasilien 3-0, bagefter vinde 2-1 over Irak og sidst i gruppen vinde 1-0 over Sydafrika.
Nu manglede jeg bare at vinde semifinalen over USA og det gjorde jeg så knebent 3-2. Så skulle jeg spille mod de store favoritter fra Argentina og regnede med at de ville vinde selvom Elfenbenskysten var i topform. jeg vandt 5-0!

, dejligt.
Det skal siges at jeg også vandt Africa Nations Cup i starten af 2008, Januar efter den ene sejr efter den anden.
Nu skal jeg til at spille VM Kval. Jeg ligger Nr. 1 i gruppen og er faktisk gået videre efter 8 kampe med sejre i alle.
Hverken Senegal, Cameroun, Angola, Egypten, Ghana eller Mali er gået videre endnu

.
Jeg har stået i spidsen for Elfenbenskysten i 26 kampe, vundet 23, fået to uafgjort og KUN tabt en til Portugal hvor de vandt 2-1 kenbent

ikke dårligt hva'?
pral hvis i da har noget.