home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 02:56:33 GlitchGleam Omklædning... Elden Ring Secrets Unv...
I går kl. 22:17:21 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 579 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Praletråden anno FM 08
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Praletråden anno FM 08  (Læst 456 gange)
Emillionaire
Gæst

Praletråden anno FM 08
« : 16 Feb 2008, 18:50 »

Praletråden

Nu tænkte jeg lige på at lave en praletråd til FM 08, fordi vi ikke havde en, og det går jo ikke.

Altså praletråden går ud på at hvis du har noget at prale om i dit FM 08 skal du bare skrive det herinde  Wink

Jeg vil lægge ud med at prale lidt:

Jeg er i gang med et Elfenbenskysten spil og har lige vundet Confederations Cup. jeg er i slutningen af Juli, 2009.
Jeg læggede ud med at slå Brasilien 3-0, bagefter vinde 2-1 over Irak og sidst i gruppen vinde 1-0 over Sydafrika.
Nu manglede jeg bare at vinde semifinalen over USA og det gjorde jeg så knebent 3-2. Så skulle jeg spille mod de store favoritter fra Argentina og regnede med at de ville vinde selvom Elfenbenskysten var i topform. jeg vandt 5-0! Opstemt, dejligt.

Det skal siges at jeg også vandt Africa Nations Cup i starten af 2008, Januar efter den ene sejr efter den anden.

Nu skal jeg til at spille VM Kval. Jeg ligger Nr. 1 i gruppen og er faktisk gået videre efter 8 kampe med sejre i alle.
Hverken Senegal, Cameroun, Angola, Egypten, Ghana eller Mali er gået videre endnu  Grin Opstemt.

Jeg har stået i spidsen for Elfenbenskysten i 26 kampe, vundet 23, fået to uafgjort og KUN tabt en til Portugal hvor de vandt 2-1 kenbent  Thumbs Up

ikke dårligt hva'?

pral hvis i da har noget.  Wink

thomasmoll
Landsholdsspiller

Sv: Praletråden anno FM 08
« Svar #1: 16 Feb 2008, 18:58 »

har lige fået C. Ronaldo til Inter og har vundet seria a begge sæsoner jeg har spillet indtil videre.

Emillionaire
Gæst

« Svar #2: 16 Feb 2008, 19:02 »

har lige fået C. Ronaldo til Inter og har vundet seria a begge sæsoner jeg har spillet indtil videre.

wow, den med Cristiano Ronaldo er svær at stikke  Shockeret

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #3: 16 Feb 2008, 19:05 »

ja..

og det er vildt nok at du vinder alt med Elfenbenskysten.

Emillionaire
Gæst

« Svar #4: 16 Feb 2008, 19:10 »

ja..

og det er vildt nok at du vinder alt med Elfenbenskysten.

jaaaa, vi starter tråden godt ud  Opstemt Grin Wink

Rooland
Manager

« Svar #5: 16 Feb 2008, 19:21 »

Jeg var kun en Carling Cup titel fra, at få en ultimativ sæson med United den første sæson Smiley

Og i mit Fiorentina spil i 2. sæson var jeg kun 3 point fra Serie A titel. I 3. sæson fik jeg så Gabriel Milito. Så det blev en rigtig god startopstilling

Pazzani Gyan

Elano

Matias Fernandez  Rosina

Palombo

Pasqual Garay  Milito  Crictisto

Frey

Det er klart en af de bedste opstillinger, jeg har haft med et "Ikke-Tophold" Smiley

Emillionaire
Gæst

« Svar #6: 16 Feb 2008, 20:37 »

Manuele Pasqual og Dominic<-Staveplade) Crictisto er total syge som backs Opstemt

Jeg har lige tjekket ranglisten for landsholdene i mit Elfenbenskysten-spil og jeg ligger nu på 3. pladsen kun overgået af Brasilien og Argentina (pudsigt nok dem jeg begge slog i Confedarations Cup Opstemt ) mit Elfenbenskysten hold er gået fra 29. pladsen til 3. pladsen på 23 måneder.

Hallas
Gæst

« Svar #7: 16 Feb 2008, 20:45 »

Førte Hednesford, som lige var rykket op til Blue Square South, op til The Championship. Jeg rykkede op hvert år pånær ét Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #8: 16 Feb 2008, 20:57 »

I indbyrdes statestik mod Sevilla i den forgange sæson (08/09 med Villarreal) vandt jeg 8-0. Smadrer dem så på udebane 4-0 i den afgørende sidste runde Thumbs Up. Fede kampe!

o1-allez
Ynglingespiller

« Svar #9: 16 Feb 2008, 21:03 »

vundet seria a med napoli og er lige blevet nummer 3 i superligaen med søllerød vedbæk

Tak til Buschaka for signaturen..

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010