home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 1010 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  "Jeg er pisse stiv"-tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 54 Udprint
Forfatter Emne: "Jeg er pisse stiv"-tråden  (Læst 190983 gange)
Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #375: 15 Aug 2010, 16:46 »

Han skal ikke have skylden for noget som helt overhovedet.
Vi har altid haft det sådan at hvad vi laver til fester holder sig til fester. Og ville ikke have haft noget i mod det hvis jeg ikke var begyndt at kunne li hende så meget som jeg gjorde. Det der pissede mig mest af var at hun skrev til mig dagen før at hun aldrig bare kysser til højre og venstre og så gør hun det fandme.

De nåede dog også at kysse en gang kun før jeg hev hende til side. Hvis hun nu bare havde sagt allerede i går at hun ikke ville have noget med mig og at det bare var for den aften, havde det ikke været et problem.

Det var også lidt synd for min ven at jeg hev hende væk for første aften stod han og beklagede sig over at jeg havde scoret den lækreste pige der var der og at det var snyd Grin Og det gjorde jo egentlig ingen forskel om jeg lod dem fortsætte eller ikke, men det gad jeg nu ikke lige at se på.
Så i teorien er du cock blockeren!! Wink Cool
Ej, men sådan er piger sgu, man kan sgu ikke stole en skid på nogen af dem.  Tunge

Du kommer igen! Thumbs Up Peace
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #376: 15 Aug 2010, 16:47 »

Så i teorien er du cock blockeren!! Wink Cool
Ej, men sådan er piger sgu, man kan sgu ikke stole en skid på nogen af dem.  Tunge

Du kommer igen! Thumbs Up Peace

Er sgu ligeglad. Jeg fik hende i en dag og hun bor alligevel i Århus så fuck it.
Logged


Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #377: 15 Aug 2010, 16:48 »

Er sgu ligeglad. Jeg fik hende i en dag og hun bor alligevel i Århus så fuck it.
VICTORY!!!!  Cool  Peace

Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #378: 15 Aug 2010, 16:57 »

VICTORY!!!!  Cool  Peace

Præcis  Thumbs Up Normalvis er det mig der fortryder, men denne gang fortrød jeg ikke, men hun gjorde.  Cool
Logged


Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #379: 15 Aug 2010, 17:01 »

Præcis  Thumbs Up Normalvis er det mig der fortryder, men denne gang fortrød jeg ikke, men hun gjorde.  Cool
Forummet bør have en tråd om piger så vi kan beklage os over dem, eller fortælle om vores sejre.  funny Peace
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #380: 15 Aug 2010, 17:02 »

Forummet bør have en tråd om piger så vi kan beklage os over dem, eller fortælle om vores sejre.  funny Peace

Det burde vi faktisk have ja Tunge Jeg har da en del historier i kan få Grin
Logged


Enged
Gæst
 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #381: 15 Aug 2010, 17:08 »

Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #382: 15 Aug 2010, 17:10 »

Super Enged.  Thumbs Up
Logged


Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #383: 27 Aug 2010, 18:32 »

Altså jeg regner da med at blive halv fuld i aften, nu når handelskolen holder fest, som efterfulgt at en bytur! Randers byliv er gået amok i disse dage efter vi har Randers-uge Wink Men jeg er nok død inden byen Skuffet Drengene har ihf. varslet jeg skal under bordet Skuffet
Logged

:-)

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #384: 27 Aug 2010, 19:24 »

Men jeg er nok død inden byen Skuffet Drengene har ihf. varslet jeg skal under bordet Skuffet

For guds skyld, hold ud og tag med. Ellers kommer man til at høre for det hele året... tror jeg da  Rullende Øjne crazy
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #385: 27 Aug 2010, 19:46 »

Som ny på handelskolen gør jeg det sikkert, så jeg må bare snyde under drukspillene Wink
Logged

:-)

søgaard
Gæst
 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #386: 27 Aug 2010, 20:06 »

1.g'ere er jo dømt til at være forvirrede og utrolig fulde til introfesten.

Bræk i alle håndvaske og et par stykker, som bliver hentet inden klokken har rundet 23, er standard til de flester.

Så jeg tvivler på du kan nå at komme ned i byen og hvis du gør, så kan du vel næppe komme ind?
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #387: 27 Aug 2010, 20:27 »

For guds skyld, hold ud og tag med. Ellers kommer man til at høre for det hele året... tror jeg da  Rullende Øjne crazy

Hele året? Nok nærmere resten af skoletiden. Opstemt Og for din egen skyld, Frederik, INTET MÅ RYGE PÅ FACEBOOK!! Jeg snakker af bitter erfaring. Wink
Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #388: 29 Aug 2010, 13:51 »

Udover aftensmaden åbenbart gerne vil op igen gik det sku fint Wink Dummede mig ihf. ikke. Hvilket der dog andre fra klassen der gjorde  Djævel

Og Søgaard der er Randers uge så der sker en masse ting. Desuden var der 16+ den aften på Daisy Smiley
Logged

:-)

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #389: 30 Aug 2010, 12:49 »

Så i teorien er du cock blockeren!! Wink Cool
Ej, men sådan er piger sgu, man kan sgu ikke stole en skid på nogen af dem.  Tunge

Du kommer igen! Thumbs Up Peace

Cock blokkeren?
Håber du mener Cunt blokkeren, medmindre du mener at han forhindre hende pigen i at få noget....
Logged

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 54 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010