home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 609 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  "Jeg er pisse stiv"-tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 54 Udprint
Forfatter Emne: "Jeg er pisse stiv"-tråden  (Læst 218536 gange)
KF
Landsholdsspiller

Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #150: 23 Okt 2006, 16:27 »

Chancen for det er da mindst lige så stor, hvis du bare siger til barnet at når det fylder 15 er der frie rammer med alkoholen.

Tja, muligvis, men man kan jo godt give 'frie rammer', men samtidig indikerer at man skal passe på med alkoholen og starte roligt op.. det nytter jo alligevel ikke noget, at drikke to øl med farmand, hvis man derefter får frie rammer.. fordi så skal der jo bundes sprut! Smiley

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #151: 23 Okt 2006, 16:32 »

først 2 øl hjemme sammen med farmand, og så ikke mere den aften, og derefter begynde at trappe langsomt op, og til sidst ende med at barnet får frie rammer med både øl og sprut.

Første gang jeg læste det, troede jeg der stod at 'barnet får fire rammer med både øl og sprut'. Det var sgu ellers noget af en optrapning fra 2 øl Smiley

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

F.C.K.
Gæst

« Svar #152: 23 Okt 2006, 16:33 »

Årh ha glæder mig vildt til jeg bliver 15...!!!!!

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #153: 23 Okt 2006, 16:34 »

Tja, muligvis, men man kan jo godt give 'frie rammer', men samtidig indikerer at man skal passe på med alkoholen og starte roligt op.. det nytter jo alligevel ikke noget, at drikke to øl med farmand, hvis man derefter får frie rammer.. fordi så skal der jo bundes sprut! Smiley

Jamen, det er jo heller ikke det jeg siger  Smiley.

Jeg siger at det skulle være en langsom optrapning, som til slut endte med frie rammer, Det kan godt være man først opnår det et halvt år efter ens 15 års fødselsdag.

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #154: 23 Okt 2006, 16:34 »

Første gang jeg læste det, troede jeg der stod at 'barnet får fire rammer med både øl og sprut'. Det var sgu ellers noget af en optrapning fra 2 øl Smiley

Hehe, det kunne da ellers være fornuftigt nok  Wink.

Thore
Manager

« Svar #155: 23 Okt 2006, 16:36 »

Er det noget man abosolut skal lære barnet?
Altså jeg begyndte bare og drikke, også gik det hele da af sig selv... mine forældre har aldrig givet mig regler, men efter jeg blev 18, fik jeg afvide at jeg skulle lade bilen stå, og det er vel også fair nok  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

F.C.K.
Gæst

« Svar #156: 23 Okt 2006, 16:37 »

Ingen regler !?! det er sq da sygt

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #157: 23 Okt 2006, 16:45 »

Er det noget man abosolut skal lære barnet?
Altså jeg begyndte bare og drikke, også gik det hele da af sig selv... mine forældre har aldrig givet mig regler, men efter jeg blev 18, fik jeg afvide at jeg skulle lade bilen stå, og det er vel også fair nok  Smiley

Nogle kan håndtere det, men det kan de fleste altså ikke.

Der er også mange der har brug for støtte i den proces, og ikke bare selv skulle eksperimentere med det hele.

Gosser
Manager

« Svar #158: 23 Okt 2006, 16:46 »

Ingen regler !?! det er sq da sygt

Det lader jo til at han har klaret den Wink

F.C.K.
Gæst

« Svar #159: 23 Okt 2006, 16:47 »

Ja men Off topic: må jeg godt adde dig til min msn Gosser

Thore
Manager

« Svar #160: 23 Okt 2006, 16:49 »

Nogle kan håndtere det, men det kan de fleste altså ikke.

Der er også mange der har brug for støtte i den proces, og ikke bare selv skulle eksperimentere med det hele.

Måske er det fordi jeg kommer fra en lille landsby, men der er godt nok ikk rigtig nogle der har regler, altså hvis jeg var pisse fuld hver dag, så ville de nok brokke sig... men herude begynder man bare stille og rolig op igennem 8-9 klasse og gå til fester hvor der er øl og sprut...

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Chelidze90
Gæst

« Svar #161: 23 Okt 2006, 16:51 »

Ja men Off topic: må jeg godt adde dig til min msn Gosser

Du kunne jo prøve at sende ham en pb, hvis du så gerne vil

F.C.K.
Gæst

« Svar #162: 23 Okt 2006, 16:54 »

Når ja tak

KF
Landsholdsspiller

« Svar #163: 23 Okt 2006, 21:19 »

Måske er det fordi jeg kommer fra en lille landsby, men der er godt nok ikk rigtig nogle der har regler, altså hvis jeg var pisse fuld hver dag, så ville de nok brokke sig... men herude begynder man bare stille og rolig op igennem 8-9 klasse og gå til fester hvor der er øl og sprut...

Heh, jeg har heller aldrig været underlagt regler... hvad skulle de dog gå ud på? Smiley.. at sætte begrænsninger hjælper jo alligevel ikke..

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Thore
Manager

« Svar #164: 23 Okt 2006, 21:34 »

Heh, jeg har heller aldrig været underlagt regler... hvad skulle de dog gå ud på? Smiley.. at sætte begrænsninger hjælper jo alligevel ikke..

Næ for hvis man får afvide at man ikk må drikke, jamen så drikker man da bare og sover hos en kammerart...

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 54 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010