home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 614 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  "Jeg er pisse stiv"-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 54 Udprint
Forfatter Emne: "Jeg er pisse stiv"-tråden  (Læst 218466 gange)
Gosser
Manager

Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #135: 23 Okt 2006, 16:05 »

Han drikker aldrig mere end én genstand på en gang crazy
.

Nej, det kan sgu være farligt Opstemt

DelPiero
Gæst

« Svar #136: 23 Okt 2006, 16:07 »

Nej, det kan sgu være farligt Opstemt

Nu kom Gosser også. Det her går galt! HElT GALT!

F.C.K.
Gæst

« Svar #137: 23 Okt 2006, 16:08 »

JA !!!

Off Topic: Er det iorden jeg adder til min msn Gosser ?

Gosser
Manager

« Svar #138: 23 Okt 2006, 16:09 »

Nu kom Gosser også. Det her går galt! HElT GALT!

Det kan du lige tro det gør Cool

Zone 43
Manager

« Svar #139: 23 Okt 2006, 16:10 »

I har da godt nok mange fordomme  funny

Ja, specialt brugere på FMFreaks.dk, hvis avatar forestiller en pokemon og sign. er skrevet med pink  Djævel  Ubeslutsom

Boing Boing!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #140: 23 Okt 2006, 16:11 »

Jeg tror mest Cule mente det som en joke Rullende Øjne

I know, men der er stadig mange der kun må drikke en genstand når de "starter", og det synes jeg er helt komplet latterligt.

Synes iøvrigt også at det er tåbeligt af de forældre der laver regler med at når du bliver fx 15, så må du drikke. Man smider jo barnet direkte ind i et ukendt miljø. Lav dog en langsom optrapning med først 2 øl hjemme sammen med farmand, og så ikke mere den aften, og derefter begynde at trappe langsomt op, og til sidst ende med at barnet får frie rammer med både øl og sprut.

F.C.K.
Gæst

« Svar #141: 23 Okt 2006, 16:13 »

I know, men der er stadig mange der kun må drikke en genstand når de "starter", og det synes jeg er helt komplet latterligt.

Synes iøvrigt også at det er tåbeligt af de forældre der laver regler med at når du bliver fx 15, så må du drikke. Man smider jo barnet direkte ind i et ukendt miljø. Lav dog en langsom optrapning med først 2 øl hjemme sammen med farmand, og så ikke mere den aften, og derefter begynde at trappe langsomt op, og til sidst ende med at barnet får frie rammer med både øl og sprut.
Sig det til min mor

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #142: 23 Okt 2006, 16:14 »

Sig det til min mor
Foreslå selv muligheden til din mor.  Smiley

Gosser
Manager

« Svar #143: 23 Okt 2006, 16:14 »

Sig det til min mor

Har hun en mail? For kan kune bakke op om det BBB siger Wink

KF
Landsholdsspiller

« Svar #144: 23 Okt 2006, 16:19 »

Nu skal du jo tænke på, at det måske kan medføre at barnet senere begynder at drikke to øl hver eller hveranden dag med en kammerat - og det er jo ikke meningen... men jeg er dog ikke far endnu, og jeg kan slet ikke tage stilling til det... det bliver kønt, når jeg engang bliver far... så skal der sgu fyldes noget sprut på knægten!  crazy

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

F.C.K.
Gæst

« Svar #145: 23 Okt 2006, 16:20 »

Nej det har hun ganske vidst ikk men GOSSER ER DET I ORDEN JEG ADDER DIG TIL MIN MSN ?

absalonsen
Gæst

« Svar #146: 23 Okt 2006, 16:22 »

... og til sidst skal barnet tvinges til, at drikke en hel kasse øl plus andet godt, som farmand har fundet..  Grin

DelPiero
Gæst

« Svar #147: 23 Okt 2006, 16:23 »

... og til sidst skal barnet tvinges til, at drikke en hel kasse øl plus andet godt, som farmand har fundet..  Grin

...og hvis man ikke kan klare mosten må man vente et år til.

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #148: 23 Okt 2006, 16:25 »

Nu skal du jo tænke på, at det måske kan medføre at barnet senere begynder at drikke to øl hver eller hveranden dag med en kammerat - og det er jo ikke meningen... men jeg er dog ikke far endnu, og jeg kan slet ikke tage stilling til det... det bliver kønt, når jeg engang bliver far... så skal der sgu fyldes noget sprut på knægten!  crazy

Chancen for det er da mindst lige så stor, hvis du bare siger til barnet at når det fylder 15 er der frie rammer med alkoholen.

F.C.K.
Gæst

« Svar #149: 23 Okt 2006, 16:26 »

...og hvis man ikke kan klare mosten må man vente et år til.
... Og hvis han ikk kan holde til det der får han smæk Opstemt

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 54 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010