home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  1 Bruger, 735 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Dit seneste køb
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 61 Udprint
Forfatter Emne: Dit seneste køb  (Læst 121319 gange)
Elne
Førsteholdsspiller

Sv: Dit seneste køb
« Svar #540: 03 Aug 2008, 21:29 »

Fillipo Mancini til Mezzocorona i første sæson på en fri transfer. Roberto Mancinis søn.

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

N.Bendtner
Ynglingespiller

« Svar #541: 03 Aug 2008, 21:37 »

Lars Jacobsen til silkeborg første sæson:D

stimo92
Gæst

« Svar #542: 03 Aug 2008, 21:38 »

Johan Wiland til AaB

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #543: 03 Aug 2008, 22:26 »

Mikael Lustig fra Rosenborg til FC København i sommerpausen 08. Han er blevet købt for ca. £1.6Mio. Zdenek Pospech havde tiltrukket meget interesse fra udlandet og da han jo er en ældre herre, bød jeg på Lustig og han skiftede. Samtidig med skiftet forlængede Pospech overrraskende kontrakten med mig, så nu har jeg to rigtig gode backs Smiley

Nikola Saric fra Liverpool. Også her i sommerpausen og han kostede ca. £800K. Mine spejdere sagde at han skulle købes uanset prisen og det var først tiltænkt at han skulle udlejes, men bl.a. et hattrick, har gjort at han er udtaget til næsten hver kamp nu.

Emil Johansson fra Hammarby, ligeledes i sommerpausen for £425K. Da Oscar Wendt forlod mig, ville jeg finde mig et nyt talent, og jeg faldt hurtigt over ham. Han var kun tiltænkt at være backup, men han har spillet sig ind i varmen. Dog spiller han stadig kun mod de mindre gode hold.

Mikael Dorsin fra rumænske CFR Cruj for £1.6M. Måske lidt for dyrt, men jeg synes han var den rigtige for holdet, så han blev hentet foran bl.a engelske Fulham og tyske Wolfsburg.

Alexander Söderberg fra Silkeborg. Skifter på en fri. Et 16 årig talent, som allerede har fået erfaring fra SAS og CL bold. Mine andre centerforsvar var skadet, så ham og Zanka var i CF, i udekampen mod Shakthar som blev vundet 2-1. Desværre fik jeg en 3. plads i gruppen.

Alberto Bueno fra Real Madrid. Kostede næsten £4 Mio, men de penge er godt givet ud. Jeg er dybt chokeret over at han gad til min klub! Fremtidens stjerne i SAS-Ligaen, hvis altså han bliver i klubben.

Eggert Jonsson fra Levski for £1.5M. Da Würtz forlod mig, skulle jeg bruge en ny til den centrale plads, selvom TK spiller fortrinligt. Et ungt talent, som allerede i de første måneder har vist sit talent for hjemmepublikummet.

Alo Bärengrub, en ny spiller, igen fra Hammarby. Han kostede £500K, og jeg er glad for at han ikke kostede mere. Han har da spillet godt, men mere har han altså ikke. Lidt skidt køb.

Mirel Rädol fra Steaua, for £2.3M. Da Alo allerede i de to første kampe havde skuffet mig og at Mirel var utilfreds i Steaua, gjorde at jeg slog til. Det er jeg nu glad nok for, for han spiller meget godt for mig.

Kaimar Saag fra Silkeborg til FC København i 2. sæson for £2.2 Mio. Skifter pr. 1. januar 2009
En 20 årig angriber fra Estland, som starter i Silkeborg. Mine spejdere opdagede ham og sagde at han skulle købes for enhver pris, da han har potentiale til at blive en stor stjerne i SAS Ligaen. Jeg glæder mig rigtig meget til at se ham an, selvom jeg regner med at leje ham ud det første års tid i klubben.

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Nelzpn
Reserveholdsspiller

« Svar #544: 03 Aug 2008, 22:30 »

Ailton fra FC København til Gladbach i første sæson. For 24 DK mio. har allerede scoret 5 mål.

Mikkel Beckmann fra Lyngby BK til Gladbach i første sæson. For 10.000 DK har scoret 2 mål

darkzt4r
Reserveholdsspiller

« Svar #545: 03 Aug 2008, 22:33 »

Hvis nogen af jer kan huske den gamle Lazio stjerne Claudio López til fck Peace

Zone 43
Manager

« Svar #546: 05 Aug 2008, 23:37 »

Har hentet Paul Tefler og Ray Parlour til ingen ringere end Morton FC på en fri transfer, og så er Sean Lynch (Hibernian) og Scott Curtbert (Celtic) lejet.. Alt på første dagen Opstemt
Jeg er langt fra færdig med at handle endnu. Satser på at hente 5-6 nye ansigter til og sælge ca. lige så mange reserver Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #547: 05 Aug 2008, 23:38 »

Har lige købt den tidligere Manchester United spiller (i mit spil) Nani for 60.000.000 Thumbs Up

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #548: 06 Aug 2008, 11:05 »

Besart Behrisa tilbage til AaB.  Også Tobias Grahn på en fri .. Smiley

[Min signatur er for stor]

chiika123
Ynglingespiller

« Svar #549: 08 Aug 2008, 02:33 »

Ashley young til Arsenal

brugernavn
Juniorspiller
**

« Svar #550: 09 Aug 2008, 15:09 »

Josh lambo til St. Pauli.

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #551: 09 Aug 2008, 15:23 »

Brian Easton
Købt med: Dundee United
Købt fra: Hamilton
Pris: 2 mio DKK
Note: I en alder af 19 år, har han allerede spillet en fuld sæson for Hamilton. Han har alt hvad der skal til for at blive helt stor, og jeg forventer at han med tiden kommer til at spille sig ind som makker til Garry Kenneth. Nu må jeg bare håbe på at en af topklubberne ikke forsøger at købe ham.

Lewis Stevenson
Købt med: Dundee United
Købt fra: Hibernian
Pris: 15 mio DKK
Note: Lewis Stevenson er en meget talentfuld midtbane spiller, som jeg helt sikkert forventer, kommer på det skotske landshold i fremtiden. Jeg er faktisk meget overrasket over han ingen tid, har fået på de skotske ungdomshold. Han skal nok blive en fantastisk makker til Prince Buaben.

Zone 43
Manager

« Svar #552: 09 Aug 2008, 22:42 »

Spiller: Erik Hagen
Hentet i: Zenit
Pris: 8.25 mio dkr
Hvorfor: Har savnet noget mere kvalitet i midterforsvaret

Spiller: Lasse Qvist
Hentet i: FCK
Pris: Fri transfer
Hvorfor: Iversen er meget skadet, så jeg ledte efter en fornuftig reserve.

Pt. satser jeg på, at hente en keeper og en midtbane inden længe :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

TMP
Førsteholdsspiller

« Svar #553: 10 Aug 2008, 13:28 »

Silva - Arsenal - 500 mio(2012)

kasperbp12
Manager

« Svar #554: 10 Aug 2008, 13:43 »

Spiller: Pero Bogdanic (FC)
Hentet i: Viborg FF
Hentet til: FCM
Sæson: 2136
Pris: 1,1 Mio.
Hvorfor?: Fordi jeg mangler en Central Forsvarer og så er han en god

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 61 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010