Mikael Lustig fra Rosenborg til FC København i sommerpausen 08. Han er blevet købt for ca. £1.6Mio. Zdenek Pospech havde tiltrukket meget interesse fra udlandet og da han jo er en ældre herre, bød jeg på Lustig og han skiftede. Samtidig med skiftet forlængede Pospech overrraskende kontrakten med mig, så nu har jeg to rigtig gode backs
Nikola Saric fra Liverpool. Også her i sommerpausen og han kostede ca. £800K. Mine spejdere sagde at han skulle købes uanset prisen og det var først tiltænkt at han skulle udlejes, men bl.a. et hattrick, har gjort at han er udtaget til næsten hver kamp nu.
Emil Johansson fra Hammarby, ligeledes i sommerpausen for £425K. Da Oscar Wendt forlod mig, ville jeg finde mig et nyt talent, og jeg faldt hurtigt over ham. Han var kun tiltænkt at være backup, men han har spillet sig ind i varmen. Dog spiller han stadig kun mod de mindre gode hold.
Mikael Dorsin fra rumænske CFR Cruj for £1.6M. Måske lidt for dyrt, men jeg synes han var den rigtige for holdet, så han blev hentet foran bl.a engelske Fulham og tyske Wolfsburg.
Alexander Söderberg fra Silkeborg. Skifter på en fri. Et 16 årig talent, som allerede har fået erfaring fra SAS og CL bold. Mine andre centerforsvar var skadet, så ham og Zanka var i CF, i udekampen mod Shakthar som blev vundet 2-1. Desværre fik jeg en 3. plads i gruppen.
Alberto Bueno fra Real Madrid. Kostede næsten £4 Mio, men de penge er godt givet ud. Jeg er dybt chokeret over at han gad til min klub! Fremtidens stjerne i SAS-Ligaen, hvis altså han bliver i klubben.
Eggert Jonsson fra Levski for £1.5M. Da Würtz forlod mig, skulle jeg bruge en ny til den centrale plads, selvom TK spiller fortrinligt. Et ungt talent, som allerede i de første måneder har vist sit talent for hjemmepublikummet.
Alo Bärengrub, en ny spiller, igen fra Hammarby. Han kostede £500K, og jeg er glad for at han ikke kostede mere. Han har da spillet godt, men mere har han altså ikke. Lidt skidt køb.
Mirel Rädol fra Steaua, for £2.3M. Da Alo allerede i de to første kampe havde skuffet mig og at Mirel var utilfreds i Steaua, gjorde at jeg slog til. Det er jeg nu glad nok for, for han spiller meget godt for mig.
Kaimar Saag fra Silkeborg til FC København i 2. sæson for £2.2 Mio. Skifter pr. 1. januar 2009
En 20 årig angriber fra Estland, som starter i Silkeborg. Mine spejdere opdagede ham og sagde at han skulle købes for enhver pris, da han har potentiale til at blive en stor stjerne i SAS Ligaen. Jeg glæder mig rigtig meget til at se ham an, selvom jeg regner med at leje ham ud det første års tid i klubben.