home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:17:21 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23587
  1 Bruger, 538 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hyderabadgodrej
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Procenter på en spiller
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Procenter på en spiller  (Læst 1700 gange)
Flipperen
Førsteholdsspiller

Procenter på en spiller
« : 14 Feb 2008, 15:24 »

Hej freaks! Smiley

Jeg går utroligt meget op i min økonomi, den skal selvfølgelig være så sund som overhovedet muligt. Derfor når jeg sælger spillere, får jeg f.eks. 400 mio. de næste mange måneder frem. Men hvor er det nu jeg ser det henne, hvem jeg får penge fra netop nu? Modtager lige pt. 60 mio. på spillerne som har forladt klubben, via. deres mål, kampe, tid, osv.

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

ManUtd83
Manager

Sv: Procenter på en spiller
« Svar #1: 14 Feb 2008, 15:29 »

Jeg kan ikke svare dig på det, men jeg har et ret interessant spørgsmål.

Hvis vi nu antager at jeg er Barcelona og jeg sælger Messi for 200 mio + 50% til Fck. Senere beslutter jeg mig for at købe ham tilbage, og giver 200 mio for ham. Får jeg så 50% af mine egne penge, når jeg køber ham ? Derved tjener man 100 mio og står med den samme spiller? Er det muligt? Selvfølgelig kun et eksempel.

Kwn2k
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 14 Feb 2008, 15:33 »

du kan jo teste det ved at lave et test game med 2 managers.. hvis du forstår hvor jeg vil hen af Smiley

ManUtd83
Manager

« Svar #3: 14 Feb 2008, 15:34 »

Du er snedig. Men en spiller kan ikke skifte hold to gange i et transfervindue vel ? Så bliver jeg n ødt til at gå på ferie i en halv sæson.

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #4: 14 Feb 2008, 15:36 »

Det kan godt lade sig gøre. At få sine egne penge i en transfer.
I 2007 manager solgte jeg Simon Kjær fra dby til Randers for 15 mio+50%.
Købte ham tilbage en sæson efter for 20, altså fik jeg 10 mio. selv. Snedigt af mig.  crazy

Kwn2k
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 14 Feb 2008, 15:37 »

det mener jeg bestemt godt han kan.. du kan jo se det eksempel som OB lavede med Esben Hansen..

tror ikke der skulle være noget i vejen for at du henter ham tilbage til den klub han kommer fra forudsagt at han gerne vil tilbage Smiley

ManUtd83
Manager

« Svar #6: 14 Feb 2008, 15:38 »

Det kan godt lade sig gøre. At få sine egne penge i en transfer.
I 2007 manager solgte jeg Simon Kjær fra dby til Randers for 15 mio+50%.
Købte ham tilbage en sæson efter for 20, altså fik jeg 10 mio. selv. Snedigt af mig.  crazy

Det lyder rigtig godt Smiley Har pt. 50% på Lulinha, så hvis han bliver til noget kunne det være man skulle hente ham tilbage.

Metsu1
Manager

« Svar #7: 14 Feb 2008, 15:39 »

Hej freaks! Smiley

Jeg går utroligt meget op i min økonomi, den skal selvfølgelig være så sund som overhovedet muligt. Derfor når jeg sælger spillere, får jeg f.eks. 400 mio. de næste mange måneder frem. Men hvor er det nu jeg ser det henne, hvem jeg får penge fra netop nu? Modtager lige pt. 60 mio. på spillerne som har forladt klubben, via. deres mål, kampe, tid, osv.

Du går ind under din økonomi og trykker på "transfers", så kommer der en oversigt over de handler, der ikke er afsluttet  Wink

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 14 Feb 2008, 15:41 »

Øv.. Er der ingen af jer andre som ved hvor man ser dette henne? Smiley

Men er enig, for har selv prøvet at købe en af mine spillere tilbage, hvor en del af procenten fik jeg igen.. Ret nice at skulle betale endnu mindre Grin

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 14 Feb 2008, 15:42 »

Super, super super.. Tak Metsu Wink

EDIT: Nyt spørgsmål.. Der står ''Chelsea skylder yderligere  DKK 20 mio. pr kamp for de næste 10 måneder'' - Vil det sige, at hvis han nu ingen kampe spiller, så får jeg ingen penge. Det er vel simpelthen, ikke? Men er det her ligegyldigt hvor mange kampe han spiller, ligegyldigt hvad vil jeg få penge for hver eneste kamp han spiller for Chelsea de næste 10 måneder? Virker da bare ret vildt hvis han nu var fast mand og spillede et par kampe om måneden Smiley
« Seneste Redigering: 14 Feb 2008, 15:46 af Flipperen » Logged

R.I.P.

ManUtd83
Manager

« Svar #10: 14 Feb 2008, 15:48 »

Det plejer at være for hver 10. kamp. Er du sikker på at der står du får 20 mio for hver eneste kamp ?

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #11: 14 Feb 2008, 15:50 »

Det plejer at være for hver 10. kamp. Er du sikker på at der står du får 20 mio for hver eneste kamp ?

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/wy300617.jpg

Synes næsten kun det der, kan betyde det er for alle de kampe de næste 10 måneder. Ellers burde der vel stå hvor mange kampe der er tilbage? Smiley

R.I.P.

ManUtd83
Manager

« Svar #12: 14 Feb 2008, 15:53 »

Det er jo også i 2007'eren Smiley eller har du bare hentet et retro-skin ?

Så ved jeg det ikke helt. Har altid synes økonomien er svær at holde styr på. Jeg ved aldrig hvor underskuddet kommer fra, hvis jeg har et og hvis jeg har overskud smiler jeg bare.

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #13: 14 Feb 2008, 15:56 »

Nej nej, det er skam 07.. Skulle jeg måske have skrevet Wink

Men synes stadigvæk det der, ser ud som om jeg muligvis får en god sum fra Chelsea det næste stykke tid, eller også er det bare dårligt formuleret.... man ved aldrig ;P

R.I.P.

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #14: 14 Feb 2008, 15:57 »

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/wy300617.jpg

Synes næsten kun det der, kan betyde det er for alle de kampe de næste 10 måneder. Ellers burde der vel stå hvor mange kampe der er tilbage? Smiley

Jeg læser det som dig, at for hver kamp han spiller skal han betale xx kr. pr. kamp indtil de aftalte måneder er udløbet. Smiley

Nej nej, det er skam 07.. Skulle jeg måske have skrevet Wink

Men synes stadigvæk det der, ser ud som om jeg muligvis får en god sum fra Chelsea det næste stykke tid, eller også er det bare dårligt formuleret.... man ved aldrig ;P

Hmmm.. I så fald skal emnet flyttes.

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010