home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 655 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Heart Of Midlothian
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  En ny sæson står før døren. Det blev til en 2.plads for Hearts i sidste sæson. Kan de gøre det bedre i den nye sæson  (Afstemning slut: 26 Mar 2006, 21:11)
Ja de tager guldet.
- 0 (0%)
De må nøjes med sølv
- 0 (0%)
De får lidt skuffende bronze
- 0 (0%)
Hearts flopper og ender uden for top 3.
- 0 (0%)
Ha optimister. De rykker ned
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 0

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint
Forfatter Emne: Heart Of Midlothian  (Læst 30542 gange)
donthomas
Landsholdsspiller

Sv: Heart Of Midlothian
« Svar #90: 23 Mar 2006, 19:25 »

Ja det ser da ganske fint ud, men du skal nok være glad for din bestyrelsesformand ikke er som i virkeligheden, for så skulle du nok vinde alle turneringer du var med i Wink

Ja det går ikke helt skidt lige pt Smiley.

Ja det skal jeg nok.. Han lyder ikke til at være særlig flink eller tålmodig.  ticked off

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #91: 23 Mar 2006, 21:20 »

Så er der igen nyt fra Skotland

Lørdag d.4 Nov. Celtic kommer på besøg. Nr2 mod nr3. En kamp det hvor vi kan komme på à point med Celtic og der ved være helt med i kampen om anden pladsen også håbe at Rangers snart begynder at sætte til. Men nu gælder det Celtic den første kamp fik vi 1 point ude som også var fint nok men i  dag skal vi have alle 3 point. GAME ON

Hearts - Celtic
1 - 0

1-0 MÅL Matt Jansen (Straffe 63)
Kampens spiller: Trond Olsen (Hearts)

Sådan. Virkelig en vigtig sejre vi tager hjem i dag. Det var godt nok ikke nogen god kamp. Celtic pressede mest på i første halvleg men alligevel fik vi den største chance ved Jansen men han brændte for frit mål. Han skulle dog få en større chance i anden halvleg da der blev begået et klodset straffe spark på Matt Jansen som han selv scorede på. Der efter kunne Celtic ikke rigtig komme igen og vi vandt. Lidt ufortjent men jeg tager den.

Onsdag d.8 Nov. Tid til kvartfinalen i CIS Cuppen mod Aberdeen. Kampen bliver spillet på Tynecastle Stadium. Vi ridder på en god bølge lige nu så håber vi kan forstætte det her også i CIS Cuppen også. Kunne være godt med en titel i denne sæson. GAME ON

Hearts - Aberdeen
1 - 0

1-0 MÅL Cheristian Keller (17)
1-0 Rødt kort Gary Kenneth (66) (Hearts)
Kampens spiller: Russell Anderson (Aberdeen)

Ja så fik vi os lige kelmt videre i CIS Cuppen og er nu i semi-finalen. Vi spiller ikke super godt men vi vinder. Jeg er stolt af mit hold hvor på de formår at lukke ned for Aberdeen efter vi bliver 10 mand efter Gary Kenneth trak i nødbremsen. Så en dejlig sejre plus ny klub rekord på 14 kampe uden nederlag.

Torsdag d.9 Nov. Så er der lodtrækning til CIS Cup semi-finalen. I hatten ligger holdene: Rangers, Dundee Utd, Inverness CT også Hearts. Vi trækker Inverness CT som godt kan betegnes som en ønske modstander. Kampen bliver spillet på Hampden Park som er national stadion i Skotland.

Lørdag d.18 Nov. En sværd ude bane kamp venter. Kilmarnock står på skud. Sidste gang vi mødte dem var i sæson åbningen på hjemmebane da vi tabte 0-1 hjemme og spillede en svag kamp over hele linjen. Så det skal vi lige revancer med en sejre i dag. GAME ON

Kilmarnock - Hearts
1 - 1

0-1 MÅL Jamie McAillister (28)
1-1 MÅL Rodney Caìro (55)
0-0 Rødt kort: Gordon Greer (Kilmarnock 3)
Kampens spiller: Zander Diamond (Hearts)

Det kan godt ske vi er ubesjert i de sidste 13 liga kampe men nej hvor var det her ringe. Vi skal være glade for at vi fik point ud af den her kamp. De har tre friløber som de dog heldigvis brænder. Vi spiller meget ringe. Det var bare ikke godt nok. Vi får slet ikke skabt et ordentligt pres selvom vi er en mand i overtal næsten hele kampen. Det er skuffene og især da Rangers kun får 1 point i denne runde og Celtic tager 3 point. Ja vi må bare kæmpe videre og gerne lidt bedre ind i dag.

Lørdag d.25 Nov. Hjemmekamp mod Inverness CT. Vi skal rejse os efter sidste weekends noget tamme indsats mod Kilmarnock. Inverness ligger pt nr 6 i ligaen så jeg ser det som en kamp der godt kan blive sværd at vinde. Dog skal vi vinde fordi vi er et bedre hold og fordi vi ville det mest. Det er det vi skal vi vise. Vi vandt det sidste opgør mod Inverness med 0-2 ude. GAME ON

Hearts - Inverness CT
0 - 1

0-1 MÅL Barry Wilson (Straffe 63)
Kampens spiller: Ross Tokely (Inverness CT)

Nej nej nej nej. Og NEJ. Jamen hvordan kan vi tabe sådan en kamp. Det er helt uforståeligt. Vi sidder total på kampen men igen igen brænder vi alt for meget. Især Matt Jansen må ligge søvn løs efter den her kamp med 3 fri løber som ikke giver mål. Også får de et straffespark og score sikkert. Der efter får vi ikke mange chancer. Det her var sku for dårligt hvilket de også fik at vide bagefter.

Lørdag d.2 Dec. Ligaen offentliggøre November måneds kåringer.
November måneds spiller i Bank Of Skotland Premier League: Juho Màkelà (Aberdeen)
November måneds unge spiller i Bank Of Skotland Premier League: Danny Szetela (Rangers)
November måneds manager i Bank Of Skotland Premier League: Jimmy Calderwood (Aberdeen)

Samme dag kan klubben offentlig gøre et underskud på  3,97 mio. Men klubben har stadig et overskud på små 3,09mio.

Også lige et SS af ligaen. Ja mesterskabet kan vi godt vinke farvel til. 2. pladsen er stadig en mulighed som vi ville gå efter.

« Seneste Redigering: 23 Mar 2006, 21:55 af donthomas » Logged

Dusty78DK
Manager

« Svar #92: 23 Mar 2006, 21:25 »

Fed sejr over Celtic! Ærgerligt det ikke hjalp så meget i ligaen ...

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #93: 23 Mar 2006, 21:39 »

Ja der har sku været nogen utilgivelige point tab sidst på måneden.. ikke optimalt.. Græder

Don AA
Manager

« Svar #94: 23 Mar 2006, 21:41 »

Rangers og Celtic se ud til at have byttet roller fra sidste sæson!
Flot med en sejr over Celtic  Thumbs Up synd med de sidste 2 kampe.
Men det ser ud til at blive en spændene kamp om 2.pladsen som dig og Celtic nok kommer til at slås om

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #95: 24 Mar 2006, 18:38 »

Så er der nyt igen fra Skotland

Lørdag d.2 Dec. Kamp i ligaen. Vi skal bevise vi er meget bedre ind sidste kamp. Det er en kamp mod bund holdet Hamilton som vi skal spille og meget gerne vinde. Der er ikke så meget at forlange. Eller sige om den kamp. GAME ON

Hamilton - Hearts
2 - 2

1-0 MÅL Charlie Adam (Straffe 9)
1-1 MÅL Hjalmar (30)
2-1 MÅL Charlie Adam (42)
2-2 MÅL Øyvind Hoås (81)
Kampens spiller: Charlie Adam (Hamilton)

Nej det ville være synd at sige det køre for os lige pt. Igen er det de brændte chancers kamp. Forstår ikke hvordan der kan brændes så mange store chancer som der bliver. Det ligesom de tænker: NU skal jeg satanme lige banke den bold ind i kassen så nettet flyver af. Og i stedet mister tilskueren som sidder på række 80 sit hovde. Der mangler koldblodighed foran målet i den grad.

Lørdag d.9 Dec. Så er det sidste chance hvis vi skal gøres os nogen forhåbninger om et mesterskab i denne sæson. Vi møder Rangers ude. Men sådan som vi har spillet på det seneste tror jeg ikke vi får meget med hjem. Men vi giver det selvfølgelig en chance. GAME ON

Rangers - Hearts
2 - 3

0-1 MÅL Christian Keller (15)
1-1 MÅL Thomas Buffel (38)
1-2 MÅL Vincent Pèricard (74)
2-2 MÅL Kris Boyd (84)
2-3 MÅL Cheristian Keller (91)
Kampens spiller: Christian Keller (Hearts)

Jo tak en kamp. Vi bliver spillet ned under græs tæppet stort set hele kampen. Men for engangs skyld er det os der får scoret på chancerne. Det var piv ufortjent men sku dejligt med sådan en sejre ude over topholdet. Så man kan kun ønske sig at vi kunne spille sådan hver gang. Nu skal vi bare holde ved nu og komme ind i en god stime igen. KELLER LALALALA KELLER LALALALA. Fod note til kampen. Sagde til spillerne at det var sådan her jeg syntes de skulle spille hver gang.. Det har så resulteret i at de ikke syntes jeg giver dem nok kredit og bla bla bla. Håber ikke det får nogen betydning af negativ karakter.

Søndag d.10 Dec. Lodtrækning til den stor pokal turnering. Tennent`s Scottish Cup. Vi får glæden af Kilmarnock hjemme. Ikke lige hvad jeg havde håbet på da vi har haft store problemer med Kilmarnock i denne sæson. Men håber da vi kan se bort fra det og vinde. Kampen bliver spiller d.6 Jan.

Søndag d.17 Dec. En hjemmebane kamp mod Hibernian. Hibernian ligger nr7 i ligaen så her venter en svær kamp. Vi plejer at spille mindre godt efter vi har slået Rangers eller Celtic. Men vi skal vinde og udnytte det momentum som vi fik ud af Rangers kampen. GAME ON

Hearts - Hibernian
3 - 0

1-0 MÅL Hjalmar (9)
2-0 MÅL Hjalmar (24)
3-0 MÅL Christoffer Karlsson (64)
Kampens spiller: Ibrahim Tall (Hearts)

Ja en kamp der ligner lidt Rangers kampen. Hibernian er bedst og har felst chancer men vi score på de få vi har og tager alle 3 point med hjem. Kan ikke klage når vi vinder så det lader jeg være med og glæder mig i stedet over at vi ser ud til at være kommet ud af den lille krise vi befandt os i. Vi er kun 10 point efter Rangers og der er mange kampe i nu.

Lørdag d.23 Dec. Kamp lille juleaften.. Det ligner ingen ting. Man burde sidde der hjemme med familien. Nå men der venter en hjemmebane kamp mod nr11 i ligaen Dundee Utd. En kamp vi skal vinde for at få en god jul. GAME ON

Hearts - Dundee Utd
4 - 0

1-0 MÅL Christophe Berra (12)
2-0 MÅL Hjalmar (22)
3-0 MÅL Vincent Pèricard (76)
4-0 MÅL Christian Keller (81)
Kampens spiller: Mikkel Thygesen (Hearts)

Jamen dog en kamp. Den minder lidt om de sidste to kampe vi har spillet. Vi lader Dundee Utd have en del af spillet også slår vi til på et par kontra angreb og så er den kamp lukket. Dejligt at vi er begyndt at udnytte vores chancer. 7 9 13. Men så blev det en god jul alligevel.

Tirsdag d.26 Dec. Ja det var en kort juleferie. Nu ruller bolden igen. Vi har en udebane kamp på programmet. Vi er taget til Dunfermline for at hente 3 point. Det ville være en fin julegave til hvore fans og os selv. Bare vi bevare det spil vi har spillet i de sidste tre kampe skal vi nok vinde i dag. GAME ON

Dunfermline - Hearts
0 - 2

0-1 MÅL Hjalmar (12)
0-2 MÅL Ibrahim Tall (18)
Kampens spiller: Ibrahim Tall (Hearts)

Ja nu køre det som på kuglelejer. Vi vinder igen og igen uden at imponere nogen. Men altså hvad gør det så længe vi vinder og det er jo det vigtige. Plus vi har holdt nullet i de sidste tre kampe. Også må jeg også rose min unge angriber Hjàlmar som virkelig har ramt formen. Dejligt med en angriber som bare gøre det han skal. Nemlig score mål.

Lørdag d.30 Dec. Hjemmebane kamp mod Falkirk. En spændene kamp på flere måder. Kan vi forsætte det gode spil?? Eller ender den gode stime her? Plus at det er i dag at man kan snakke kontrakter med spiller om et skifte til den nye sæson. Det skal nu ikke være en hindring for at vinde i dag mod rækkens nr9. GAME ON

Hearts - Falkirk
3 - 0

1-0 MÅL Christoffer Karlsson (5)
2-0 MÅL Christoffer Karlsson (18)
3-0 MÅL Hjalmar (24)
Kampens spiller: Christoffer Karlsson (Hearts)

Jamen nu køre det der ud af. Resultat messigt. For Falkirk er med i kampen og har lige så mange chancer som vi har dog er kampen lukket da de vågner op til dåd. Igen score Hjàlmar. Det er virkelig skønt at have en angriber som score og lige nu spiller de samme 11 spiller kamp efter kamp efter devisen: Never Change A Winnig Team Thumbs Up

Mandag d.1 Jan. Ligaen offentliggøre December måneds kåringer.
December måneds spiller i Bank Of Skotland Premier League: Mikkel Thygesen (Hearts) 
December måneds unge spiller i Bank Of Skotland Premier League: Christophe Berra (Hearts)
December måneds manager i Bank Of Skotland Premier League: Gordon Strachan (Celtic)
Samme dag kan klubben offentlig gøre et underskud på 3,38 mio og et samlet underskud på 275,000 kr.

Her får i lige et SS af ligaen. Deter blevet en pæn afstand til nr4 og så er vi fint med Celtic og Rangers.

Så i måske kan gætte kommer Januar måned op nu. Det bedtyder spiller handler og det skal der bruges en del tid på fra min side. Så næste opdate kommer en gang imorgen Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #96: 25 Mar 2006, 14:43 »

Så er der nyt igen fra Skotland efter en begivenhedsrig måned.

Tirsdag d.2 Jan. Hearts kan meddele at de har solgt Juilen Brellier til Celtic for små 22 mio.

Onsdag d. 3 Jan. Hearts kan meddele at de har købt to nye spiller som tiltræder i klubben til sommer. Der er snak om den unge højre wing Jacob Lensky fra Celtic og angriberen Azar Karadas fra Benfica.

Lørdag d.6 Jan. Det er lykkes Hearts at købe Diego Gavilàn på fri transfer. De fleste kender ham nok fra hans tid i Newcastle hvor han dog aldrig slog til. Nu får han chancen i Hearts.
Samme dag er det tid til at spille pokal fodbold i Tennent`s Scottish Cup. Modstanderen er Kilmarnock hjemme. Vi har haft store problemer md Kilmarnock denne sæson så det bliver svært at vinde men vi prøver. GAME ON

Hearts - Kilmarnock
2 - 2

0-1 MÅL Steven Naismith (12)
0-2 MÅL Steven Naismith (13)
1-2 MÅL Christian Keller (Straffe 34)
2-2 MÅL Hjàlmar (65)
Kampens spiller: Steven Naismith (Kilmarnock)

Ja jeg er ganske tilfreds med 2-2 i dag. For vi kommer jo hurtigt bagud og der fra er det op af bakke resten af kampen. Nu skal der bare en ny  kamp til for at finde udad hvem der går videre. Så et godt comeback af drenge. Efter kampen kan vi præsenter en ny spiller i klubben. Der er tale om Peter Whittingham som kommer til sommer. Whittingham skifter på fri transfer fra Aston Villa.
Her lige et SS af Diego Gavilàn:

Tirsdag d.9 Jan. Det er med stor glæde at Hearts kan meddele at der er lykkes at skrive kontrakt med Geatàn Tomas Guzmàn som kommer fra Juventus. Guzmàn skifter på en fri transfer og kommer til sommer. 

Onsdag d.10 Jan. Der er blevet for tager lodtrækning til 4.runde i Tennent`s Scottish Cup. Hvis vi formår at gå videre så venter Falkirk på ude bane. Men først skal vi lige se om vi kan slå Kilmarnock ud. Vi er ude i en omkamp som skal spilles i dag. Tror det bliver rigtig svært at slå Kilmarnock da de står godt imod os men håber vi kan finde igennem deres defensiv og slå dem. GAME ON

Kilmarnock - Hearts
0 - 2

0-1 MÅL Hjàlmar (48)
0-2 MÅL Christoffer Karlsson (88)
Kampens spiller: Zander Diamond (Hearts)

Ja så lykkes det at få skovlen under Kilmarnock. Sæson første sejre over Kilmarnock kom i hus efter en rodet kamp men vi bevar overblikket og ridder videre på den gode bølge som vi har fanget. Så nu venter Falkirk i næste runde ude.

Lørdag d. 15 Jan. Kamp i ligaen igen. En meget svær udebane kamp venter imod Aberdeen. Et hold som har givet os meget modstand i de sidste par møder. Det er en meget vigtig kamp for begge hold da Aberdeen kæmper om at få kontakt med os og vi kæmper for at holde kontakt med Celtic og den smule kontakt der er med Rangers. Tror det bliver en rigtig god kamp. GAME ON

Aberdeen - Hearts
1 - 1
0-1 MÅL Christoffer Karlsson (23)
1-1 MÅL Darren Huckerby (37)
Kampens spiller: Kevin McNaughton (Hearts)

Ja så ender det uafgjort i en kamp begge hold kunne have vundet. Vi sætter til i toppen men holder Aberdeen fra at komme tætter på så det er fint nok. Vi spiller ikke godt nok til at vinde i dag. Men vi har 4 friløber mod mål de skal bare sættes ind men det blev de ikke og vi tager det ene point.

Søndag d.14 Jan. Det er med rigtig stor glæde at Hearts kan meddele at de har skrevet kontakt med den tidliger Liverpool stjerne Danny Murphy. Murphy er købt i Tottenham for små 14 mio. Med løbet af Murphy håber jeg han kan bruge sin rutine til at skabe balance på holdet og skabe den ro der skal til for bringe os videre så vi kan komme med helt i toppen.

Onsdag d. 17 Jan. Hearts har igen været ude at sikkre sig en spiller på fri transfer til sommer. Denne gang er der tale om Blackburns defensive midtbane spiller Aaron Mokoena. Ser meget frem til at få ham til klubben. Har er super på den defensive midt og håber han slår til.

Lørdag d.20 Jan. Så er der top kamp mod Celic på Celtic Park. Det bliver rigtig svært men ikke umuligt. Danny Murphy går ind på holdet og der ved håber jeg at kan styre de unge drenge på bane. Plus jeg har fået et våben i Murphy på dødbolde hvilket jeg ikke rigtig har haft før. Håber vi kan vinde ellers bliver der 7 point op til Celtic. GAME ON

Celtic - Hearts
1 - 5

0-1 MÅL Vincent Pèricard (14)
0-2 MÅL Hjàlmar (31)
1-2 MÅL Criag Beattie (59)
1-3 MÅL Danny Murphy (84)
1-4 MÅL Danny Murphy (87)
1-5 MÅL Danny Murphy (90)
Kampens spiller: Danny Murphy (Hearts)

Jamen kan man forlange mere. Tror det ikke. 1-5 på Celtic Park er bare super. Og hvilken debut til Murphy. Det var meget mere ind jeg havde forvente. Et vaske ægte hattrick af gode gamle Murphy også sådan slår man sit navn fast i skotland og sådan spiller man sig direkte ind i Hearts`s fans. Et super resultat og nu er vi kun 1 sølle point efter Celtic.

Onsdag d.24 Jan. Igen en stor dag for Hearts. Klubben kan præsenter en ny spiller og hvilken en. Andy Van Der Meyde skifter for 26 mio til Hearts fra Everton med omgående virking. En super spiller som skal spille på højer kanten og lave forhåbentligt mange indlæg til mine angriber. Everton betaler stadig ca 155,000 kr af Van Der Myde`s løn frem til 2009.

Lørdag d.27 Jan. En vigtig kamp hjemme mod vores onde ånd fra denne sæson. Godt nok slog vi dem sidste gang vi mødte Kilmarnock. Men nu skal vi vinde hvis Celtic kampen ikke skal være forgæves. Vi er 12 point foran Kilmarnock i ligaen så det er deres sidste chance for at have en realistisk mulighed for at hente os. Og vi skal vinde for at hænge på toppen. GAME ON

Hearts - Kilmarnock
3 - 0

1-0 MÅL Vincent Pèricard (16)
2-0 MÅL Konstantinos Samaras (51)
3-0 MÅL Konstantinos Samaras (71)
Kampens spiller: Konstantinos Samaras (Hearts)

Ja efter den her kamp tør jeg godt love at vi mindst får bronze igen i den her sæson. Må sige at de to nye spiller har sat deres aftryk på holdet. Murphy holder godt sammen på tropperne og styre midtbanen perfekt og Van der Meyde som fik debut i dag var en evig trussel ude på højre kanten. Så syntes det ser super godt ud lige pt og Celtic satte point til så nu ligger vi nr2.

Søndag d.28 Jan. Hearts siger farvel til midtbane talentet Christoffer Karlsson til Gladbach for 21 mio.

Tirsdag d.30 Jan.Så er det tid til at vi skal spille os i vores første finale i min tid i Hearts. Det er tid til CIS Cup semi-finale mod Inverness CT. Kampen bliver spillet på Hampden Park. Jeg regner strækt med at når der er spillet 90 min fodbold så er vi i finalen. For lige nu spiller vi super fodbold. Eller vi vinder da kampene i hvert fald. GAME ON

Hearts - Inverness CT
2 - 0

1-0 MÅL Vincent Pèricard (32)
2-0 MÅL Diego Gavilàn (69)

Yes sår er vi sikkert i finalen i CIS Cuppen. Den lille pokal turnering. Men en fin mulighed for at få min første pokal med Hearts. Det var en sikker indsats over hele linjen. Vi tillod aldrig Inverness at komme ind i kampen. Gavilàn kommer ind i anden halvleg til sin debut og han siger pænt tak med at hammer bolden op i hjørnt til 2-0.

Torsdag d. 1 Feb. Ligaen offentliggøre Januar  måneds kåringer.
Januar måneds spiller i Bank Of Skotland Premier League: Vincent Pèricard (Hearts) 
Januar måneds unge spiller i Bank Of Skotland Premier League: Roland Kazubowski (Kilmarnock)
Januar måneds manager i Bank Of Skotland Premier League: Alex McLeish (Rangers)
Samme dag kan klubben offentlig gøre et overskud for Januar måned på hele 27,73 mio og et samlet overskud på 27,44 mio.
Sådan ser stilling ud efter Januar måned om som man kan se er vi gået forbi Celtic og ligger nu nr2.

Og for lige at give jeg et overblik over hvem der kom til Hearts og hvem der forlod Hearts her i Januar måneds transfer vindue skriver jeg dem lige her:
Nye spiller som skiftede i Januar:
Diego Gavilàn skaffet på fri transfer.
Danny Murphy hentet i Tottenham for 12 mio kr.
Andy Van der Meyde hentet i Everton for 26 mio kr.

Spiller som skrev kontrakt med Hearts fra næste sæson:
Aaron Mokoena hentet i Blackburn.
Geatàn Tomas Guzmàn hentet i Juventus.
Jacob Lensky hentet i Celtic.
Peter Whittingham hentet i Aston Villa.
Azar Karadas hentet i Benfica.

Der kommer SS af disse spiller når de ankommer til klubben.
Spiller som forlod Hearts i Januar:
Julien Brellier skiftede til Celtic for 22 mio plus 10% af næste salg.
Christoffer Karlsson skiftede til Borussia Mönchengladbach for 21 mio plus 40% af næste slag.
Jonatan Berg er blevet lånt ud til Man City for 27 mio og kan købe ham når de ville for 2,75 mio.

Don AA
Manager

« Svar #97: 25 Mar 2006, 17:57 »

Det er sku nogle gode indkøb du have lavet der i Andy Van Der Meyde  og Danny Murphy og hvilken debut til Murphy  Thumbs Up Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #98: 25 Mar 2006, 17:59 »

Det er sku nogle gode indkøb du have lavet der i Andy Van Der Meyde og Danny Murphy og hvilken debut til Murphy Thumbs Up Thumbs Up

Jo tak jo tak.. Ja jeg prøve at hentet Murphy allerede sidste sæson men der kunne jeg slet ikke blive enig med Tottenham. Men godt jeg kunne det nu. En Super spiller Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #99: 25 Mar 2006, 18:10 »

Så kom jeg igennem Februar måned og det betyder en ny opdate fra min side Thumbs Up

Torsdag d.1 Feb. Så blev modstanderen fundet til CIS Cup finalen. Det blev Rangers. Rangers vandt 4-0 over Dundee Utd.  Så det bliver en spændene finale hvor Rangers må tage favorit værdigheden. Tror godt vi kan slå dem. Finalen bliver spillet søndag d.18 Marts på Hampden Park.

Lørdag d.3 Feb. Kamp i Tennent`s Scottish Cup. Vi skal møde Falkirk på udebane. Ikke nødvendigvis en nem kamp men jeg tror nu nok vi skal gå videre. Vi spiller rigtig godt lige nu og de to nye spiller har løftet holdet op på et nyt og noget bedre plan. Håber den gode form forsætter her. GAME ON

Falkirk - Hearts
1 - 0

1-0 MÅL Stephen O`donnell (4)
Kampens spiller: Petros Konnafis (Falkirk)

Ja det var ikke godt det her. Matt Jansen må tage det meste af skylden for han brænder alt alt for meget. Ellers en dårlig kamp over hele linjen. Vi kommer aldrig over det hurtige mål også er det vel fortjent nok at det er Falkirk der går videre.

Lørdag d.10 Feb. Så er det tid til at spille i ligaen igen. De sidste to weekender har budt på pokal fodbold med op og nedture sidst vi spillede i ligaen vandt vi og jeg håber det forsætter her i dag. Det drejer sig om en udebane kamp mod Inverness CT. Vi har næsten lige mødt dem i CIS Cup semi-finalen hvor vi vandt sikkert med 2-0. Vi skal rejse os efter en skuffende kamp mod Falkirk sidste weekend. GAME ON

Inverness CT - Hearts
2 - 2

0-1 MÅL Michael Chopra (55)
0-2 MÅL Christian Keller (67)
1-2 MÅL Richie Hart (88)
2-2 MÅL Rory McAllister (90)
Kampens spiller: Ross Tokely (Inverness CT)

Det er meget skuffende det her. Bare ikke godt nok. Vi må ikke sætte point til i sådan en kamp hvor vi føre med 0-2 til 2min før tid. Det er bare ikke godt nok. Troede vi var over det her med de to nye spiller men de kan selvfølgelig ikke gøre det alene. Det skal blive bedre hurtigt.

Lørdag d.17 Feb. Kamp i ligaen mod nr12 og sidst Hamilton. Vi har spillet to kampe mod dette bund hold hvilket har kastet hele 2 point af sig. Det jo bare ikke godt nok og i dag skal vi vinde. Også for ikke at sætte til i forhold til Celtic som ligger nr. 2 og fordi vi skal vise at vi er bedre ind de sidste 2 kamp vi har spillet. GAME ON

Hearts - Hamilton
5 - 0

1-0 MÅL Hjàlmar (3)
2-0 MÅL Danny Murphy (36)
3-0 MÅL Konstantinos Samaras (38)
4-0 MÅL Danny Murphy (Straffe 72)
5-0 MÅL Danny Murphy (Straffe 83)

Ja så kom vi op på hesten igen. En sikker sejre som aldrig var i fare. Igen et Hattrick af Murphy alle død bold situationer. Skønt at have en som kan finde uf de ting. Håber det giver noget selvtillid tilbage til holdet så vi kan komme videre og sluttet som nr2.

Onsdag d.21 Feb. En hjemmekamp venter imod Motherwell. En god kamp at bygge videre på efter sejren i weekenden. Motherwell ligger nr5 så det bliver ikke nogen nem kamp men vi skal nu vinde alligevel. GAME ON

Hearts - Motherwell
2 - 1

1-0 MÅL Danny Murphy (18)
2-0 MÅL Hjàlmar (26)
2-1 MÅL David Bellion (29)

Uha det holdt hårdt til sidst. En skam det skal blive så spændene til sidst da vi skulle have lukket kampen længe inden. De rammer indersiden af stolpen 4 min før tid. Men heldigvis fik de ikke scoret til 2-2 og vi tager alle 3 point. Og smutter op på anden pladsen men Celtic mangler en kamp i forhold til os.

Søndag d.25 Feb. En svær udebane kamp venter mod Hibernian. Hibernian ligger nr7 og kæmper for at komme op på 6.pladsen som giver nogen mere attraktive modstander når ligaen deles inden de sidste 5 kampe. Vi kæmper for at holde trit med Celtic og håber ar Rangers begynder at snuble lidt. Så der er en god kamp i vente. GAME ON

Hibernian - Hearts
1 - 0

1-0 MÅL Jamie McCluskey (44)
Kampens spiller: Vikash Dhorasoo (Hibernian)

Jamen det var da godt nok noget at det ringeste jeg længe har set noget hold spille. Vi skaber ingen ting og ingen viser vilje eller mod. Det her var bare ikke godt nok..

Lørdag d.3 Marts. Ligaen offentliggøre Februar måneds kåringer.
Februar måneds spiller i Bank Of Skotland Premier League: Fernando Ricksen (Rangers)
Februar måneds unge spiller i Bank Of Skotland Premier League: Kevin Larsen (Rangers)
Februar måneds manager i Bank Of Skotland Premier League: Terry Batcher (Motherwell)
Samme dag kan klubben offentlig gøre et underskud for Januar måned på 5,23 mio. Klubben har dog et samlet overskud på  22,21 mio.
Samme dag møder vi Rangers. Rangers føre med 11 point ned til os plus de har spillet en kamp mindre så de kan godt tåle at tabe uden at der sker noget ved det. Vi har slået dem to gange ud af to mulige i denne sæson og jeg håber på alle gode gange tre. GAME ON

Hearts - Rangers
2 - 0

1-0 MÅL Hjàlmar (81)
2-0 MÅL Konstantinos Samaras (89)
0-0 Rødt kort Ari Nydan (Rangers 29)
0-0 Rødt kort Fernando Ricksen (Rangers 30)

0-0 Danny Murphy (brænder straffe 30)

En begivenheds rig kamp må man sige. Især omkring den halve time gik det lidt amok. Nyman trækker i nødbremsen i det kriminelle felt og fortjent rødt kort. Ricksen skubber så til Hjàlmar og det får han det røde kort for. Murphy brænder desværre også pakker rangers sig selvfølgelig. Men da det ligner et skuffende uafgjort kommer Hjàlmar fri og score til 1-0. Det afgøre kampen. 3 dejlige point på tavlen og et fint overtag på Rangers da vi nu har slået dem 3 gange i træk.

Sådan her ser stilling ud:

Smith
Gæst

« Svar #100: 25 Mar 2006, 18:30 »

God blog, hvor mange kampe er det nu de spiller i skotland?

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #101: 25 Mar 2006, 18:42 »

God blog, hvor mange kampe er det nu de spiller i skotland?

Jo tak. Vi spiller 38 kampe Thumbs Up. Også gider vi ikke mere og går på ferie Grin

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #102: 25 Mar 2006, 20:51 »

Så gik marts måned og en ny opdate er klar.

Lørdag d.10 Marts. Ude kamp i ligaen mod Dundee Utd. Dundee Utd ligger nr.9 i ligaen. Så det er en kamp jeg skal vinde. Der er ikke så meget at komme efter der. GAME ON

Dundee Utd - Hearts
0-4

0-1 MÅL Danny Murphy (19)
0-2 MÅL Øyvind Hoås (33)
0-3 MÅL Danny Murphy (44)
0-4 MÅL Hjàlmar (64)
0-0 Rødt kort Mo Camara (19 Dundee Utd)
Kampens spiller: Øyvind Hoås (Hearts)

En sikker sejre. Murphy score direkte på frispark efter Mo Camara har trykket i nød bremsen over for Hoås. Der efter bliver det en ren træningskamp for os. Øyvind Hoås kommer tilbage i målscorens rolle hvilket er super da vi har brug for alle mand nu da sæson går ind i sin afgørende fase.

Søndag d.18 Marts. Så er det tid. Det er nu det sker. CIS Cup Finale. Finalen skal spilles på Hampden Park i Glasgow. Rangers er favoritter til at vinde kampen selvom vi har slået dem tre gange i denne sæson men det er lige meget nu. Det er pokal finale og alt kan ske. Det er min første finale med Hearts og det er Hearts`s første finale siden 1998 hvor klubben vandt Tennent`s Scottish Cup over netop dagens modstander Rangers. Man kan håbe på en fin gentagelse i dagens kamp. GAME ON
CIS CUP FINALE: RANGERS Vs. HEART

Rangers - Hearts
1 - 1
2-1 efter 120 min

0-1 MÅL Hjàlmar (28)
1-1 MÅL Dean Shiels (60)
2-1 MÅL Dado Prso (101)
Kampens spiller: Dean Shiels (Rangers)

Ja så blev det ikke i den her omgang vi fik lov til at løfte en pokal. Der til var Rangers for stærke på dagen. Lidt skuffende at vi ikke kun spille bedre i dag men vi prøvede det bedste vi havde lært men det var desværre ikke nok til at vinde i dag. Der for tillykke til Rangers som tager pokalen med hjem.

Onsdag d.21 Marts. Kamp i ligaen. Vi skal forsøge at rejse os efter vores lidt uheldige nederlag i CIS Cuppen. Det skal ske hjemme på Tynecastle mod Dunfermline. Dunfermline ligger nr11 så der skulle gerne være fine muligheder for at hente 3 point i dag. GAME ON

Hearts - Dunfermline
2 - 0

1-0 MÅL Danny Murphy (Straffe 37)
2-0 MÅL Vincent Pèricard (70)

Ja en sikker sejre som aldrig rigtig kom i fare. Der til havde Dunfermline ikke nok at byde på. Vi spille dog heller ikke særligt godt men vi vandt og det var meget vigtig i vores jagt på Celtic som ligger nr.2

Fredag d.30 Marts. Hearts har smidt penge efter Newcastle forsvarsspiller Jean-Alain Boumsong. Boumsong koster Hearts 16 mio. Boumsong kommer efter denne sæson. Der kommer et SS af Boumsong når han er skiftet.

Søndag d.1 April. Ligaen offentliggøre Februar måneds kåringer.
Marts måneds spiller i Bank Of Skotland Premier League: Danny Murphy (Hearts)
Marts måneds unge spiller i Bank Of Skotland Premier League: Hjàlmar (Hearts) 
Marts måneds manager i Bank Of Skotland Premier League: Gordon Strachan (Celtic)
Samme dag kan klubben offentlig gøre et underskud på 2,13 mio. Mens klubben har et samlet overskud på hele 18,26 mio.

Stilling ser sådan her ud:

Don AA
Manager

« Svar #103: 25 Mar 2006, 21:11 »

Det er sku synd du ikke fik din første pokal kom igen!
Ellers en god måned for dig med 2 sejre i ligaen og med 7 kampe tilbage ser det ud til at blive en spændene kamp om 2.pladsen kom så Hearts  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #104: 25 Mar 2006, 23:22 »

Døduretfærdigt med den pokalfinale. Havde ellers troet du ville vinde.  Skuffet

Men hvad nu hvis du også ender på 3. pladsen i denne sæson? Tænker du måske over at søge en ny klub?

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010