home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 744 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Heart Of Midlothian
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  En ny sæson står før døren. Det blev til en 2.plads for Hearts i sidste sæson. Kan de gøre det bedre i den nye sæson  (Afstemning slut: 26 Mar 2006, 21:11)
Ja de tager guldet.
- 0 (0%)
De må nøjes med sølv
- 0 (0%)
De får lidt skuffende bronze
- 0 (0%)
Hearts flopper og ender uden for top 3.
- 0 (0%)
Ha optimister. De rykker ned
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 0

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Heart Of Midlothian  (Læst 30621 gange)
ZhotLog
Gæst

Sv: Heart Of Midlothian
« Svar #60: 20 Mar 2006, 19:35 »

Rigtig god blog! har fulgt med hele vejen!  Opstemt og det bliver jeg helt bestemt ved med  Thumbs Up 18 mil er da ikke helt dårligt på 1 måned! Smiley sååå nu ser det også lysere ud på økonomi siden! håber du får en eller to halv store spillere til! måske på fri transfer?  Wink Held og lykke frem over

ZhotLog

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #61: 20 Mar 2006, 19:40 »

Rigtig god blog! har fulgt med hele vejen! Opstemt og det bliver jeg helt bestemt ved med Thumbs Up 18 mil er da ikke helt dårligt på 1 måned! Smiley sååå nu ser det også lysere ud på økonomi siden! håber du får en eller to halv store spillere til! måske på fri transfer? Wink Held og lykke frem over

ZhotLog

Super at høre Smiley. Rigtig mange tak Smiley. Jo kan da godt afsløre at der er skrevet kontrakt med en der en gang var halv stor stjerne på fri transfer. Hævet Øjenbryn
Håber så på at han kan leve op til hans potientale hos Hearts Smiley

Men det er med i næste opdate. Thumbs Up
« Seneste Redigering: 20 Mar 2006, 19:42 af donthomas » Logged

Dusty78DK
Manager

« Svar #62: 20 Mar 2006, 20:21 »

Glæder mig til at se de indkøb.

Er du tittelkandidat i næste sæson eller hvad?  Wink

Ærgerligt at det glippede med 2. pladsen, men det var sgu' sort uheld.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #63: 20 Mar 2006, 21:07 »

Glæder mig til at se de indkøb.

Er du tittelkandidat i næste sæson eller hvad?  Wink

Ærgerligt at det glippede med 2. pladsen, men det var sgu' sort uheld.

Ja jeg kæmper hårdt med at få nye spiller til klubben. ikke nemt når der ikke er så mange penge men jeg prøver.

Joh jah. Jeg er nok mere en dark-horse. Skal bare blive bedre til at vinde over bundholdene så kan jeg blande mig helt fremme.

Ja det var sku ikke heldigt. Men jeg kommer stærkt igen Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #64: 20 Mar 2006, 21:18 »

Ja jeg kæmper hårdt med at få nye spiller til klubben. ikke nemt når der ikke er så mange penge men jeg prøver.

Joh jah. Jeg er nok mere en dark-horse. Skal bare blive bedre til at vinde over bundholdene så kan jeg blande mig helt fremme.

Ja det var sku ikke heldigt. Men jeg kommer stærkt igen Thumbs Up

UEFA-Cup kan være meeeeget motiverende for spillere, der er til salg for billige penge.  Wink

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #65: 20 Mar 2006, 22:00 »

Næste opdate er klar.

Mandag d.5 Juni. UEFA offentligøre hvilke sotske klubber det skal spille i CL, UEFA Cup og Inter TOTO Cup.
Holdene i CL: Celtic og Rangers
Holdene i UEFA Cup: Hearts og Dundee Utd (Pokalvinder)
Holdene i Inter TOTO Cup: Kilmarnock og Aberdeen.

Samme dag kan Hearts meddele at de har købt Matt Jansen på en fri transfer fra Bolton. Jansen fristede en tilværelse på hos Boltons reserver og ser skiftet som en god mulighed for at spille fast og komme tilbage i den form der gjorde at han var udråbt til en af Englands største talenter for få år siden.

Lørdag d.14 Juni. Hearts`s topscorer Roman Bednar er tabt for klubben. Hearts prøvede til det sidste alt hvad de kunne for at beholde Bednar men økonomien tillod det ikke. Bednar skal for fremtiden spille for Blackburn Rovers. Hearts tjerne ingen penge på Bednar da han kun var på lån i klubben.

Tirsdag d.20 Juni. Hearts`s fans har stem om års spiller i klubben. Noget overraskene blev det islandske Hjalmar. Vifår også at vide at de første 3 kampe ser sådan her ud: Hjemme mod Kilmarnock Hjemme mod Motherwell og ude mod Celtic. Håber på 7 point efter de første 3 kampe men 9 ville være super. Vi får 9,5 mio i tv-penge for live kampe i ligaen.
Får at vide klubben forventer at jeg bygger videre på sidste sæson`s succes og at vi kommer med i Europa. Det gør jeg så.

Onsdag d.21Juni. Middelsbrough udnytter den klausul i de havde i Webers låne aftale om at kunne købe ham fri for 3,75 mio. Samme dag vinker Hearts også farvel til angriberen Michal Pospisil som skifter til Partizan for 1,6 mio.

Lørdag d.1 Juli.
Vincetnt Pèricard kommer ganske forventet og som aftalt til Hearts. Det samme kan siges om Konstantinos Samaras. Og med stor forventning kommer Matt Jansen også. Tror virkelig han kan blive god. Kan siges at jeg var ude efter Robbie Fowler men han valgte Bristol City frem Hearts og UEFA Cup.

Men tror ikke vi har set det sidste ind køb fra Hearts`s side. Rullende Øjne

Samme dag kan klubben offenliggøre et overskud for Juni måned på hele 10,88 mio og et samlet overskud på hele 19,42 mio. Så der er ved at være godt styr på økonomien.

Dusty78DK
Manager

« Svar #66: 20 Mar 2006, 22:43 »

Kan siges at jeg var ude efter Robbie Fowler men han valgte Bristol City frem Hearts og UEFA Cup.

Samme dag kan klubben offenliggøre et overskud for Juni måned på hele 10,88 mio og et samlet overskud på hele 19,42 mio. Så der er ved at være godt styr på økonomien.

Hvad??!??  Shockeret

Hvorfor helvede vil han ikke spille for en god klub i Skotland frem for en skodklub i England? Jeg fatter minus! Det må simpelthen være en fejl i spillet.  Wink

Fedt at der er ved at være fod på økonomien, men hvordan vurderer du det du har solgt i forhold til det du har købt. Er der stadig balance på holdet?

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #67: 20 Mar 2006, 22:59 »

Ja jeg var også selv lidt i chok.. den troede jeg var hjemme men sådan skulle det ikke gå.. Han ville nok ikke forlade England.

Fedt at der er ved at være fod på økonomien, men hvordan vurderer du det du har solgt i forhold til det du har købt. Er der stadig balance på holdet?

Tror sådan lige nu at jeg står lidt svager til denne sæson. Har mistet et par gode spiller i Bednar og Rudi Skacel. Især Skacel kommer jeg til at savne. Hans 25 oplæg ville blive savnet. Det er Samaras og nok også Matt Jansen der står til at tage over på venstre wing. Ellers mangler jeg en højre wing til at aflaste Keller. Så tror jeg nok det skal gå. Tror at Hoås nok skal få score det samme antal mål som Bednar (25) i ligaen. Så mål skal vi nok få scoret Thumbs Up
Men i kan da lige få et SS af holdet som det ser ud nu:

Dusty78DK
Manager

« Svar #68: 20 Mar 2006, 23:01 »

Jeg har stor tiltro til Pericard, han plejer at være en lovende mand oppe foran.  Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #69: 20 Mar 2006, 23:03 »

Hvad??!??  Shockeret

Hvorfor helvede vil han ikke spille for en god klub i Skotland frem for en skodklub i England? Jeg fatter minus! Det må simpelthen være en fejl i spillet.  Wink

Har lige set at Fowler får 495,000 om ugen i Bristol City. Jeg kunne kun tilbyde ham små 100,000. Ved ikke lige hvor Birstol får deres penge fra for det lyder lidt vildt..

Yes Pericard tror jeg også bliver super når han kommer i form.

Dusty78DK
Manager

« Svar #70: 20 Mar 2006, 23:04 »

Har lige set at Fowler får 495,000 om ugen i Bristol City. Jeg kunne kun tilbyde ham små 100,000. Ved ikke lige hvor Birstol får deres penge fra for det lyder lidt vildt..

Okay, det var sgu' mange kroner.  Shockeret

Gad vide om de har fået besøg af en ru$$er ...  Rullende Øjne

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #71: 20 Mar 2006, 23:10 »

Ja det skal man da bestem ikke afvise Opstemt

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #72: 21 Mar 2006, 20:08 »

Så er der en ny opdate klar indeholdene sæson åbning Smiley

Søndag d.9 Juni. Så er der VM finale. Finalen bliver spillet på Olympia-stadion i Berlin. Finale bliver spillet mellem værts landet Tyskland og støvle landet Italien.
Italien vinder med 2-1. Totti afgøre finalen med et mål 12 min før tid. Italien er verdens mester for 4. Gang.

Tirsdag d.11 Juni. Sæson`s første trænings kamp. Den forgår i Danmark mod Fredericia. En aftale som ind gik i Jakob Rasmussen`s skifte fra netop Fredericia til Hearts. Spændene at se hvor vi står henne. GAME ON

Fredericia - Hearts
0 - 3

0-1 MÅL Hjalmar (7)
0-2 MÅL Øyvind Hoås (22)
0-3 MÅL Christian Keller (45)
Kampens spiller: Øyvind Hoås (Hearts)

Ja det var som en trænings kamp er flest. En god første halvleg hvor vi spiller fint uden at imponere og føre fortjent ved pausen. Skifter så hele holdet ud i pausen for at alle skal få noget kamp træning men det blev ikke til flere mål. Så er tilfreds med kampen da vi bare skal have noget træning.
Desværre mister vi Zander Diamond til en skade. Han fik skadet sin fod i takling og ville være ude i ca en måned.

Torsdag d.13 Juli. Hearts har været ude at hente det unge svenske talent Jonatan Berg. Berg er højre wing og skal være back up for Keller. Berg kommer fra svenske IFK Gøteborg for 5,75 mio. Og der med skulle holdet gerne være på plads til den kommende sæson.

Søndag d. 16 Juni. Så er der fint besøg på Tynecastle. De ny slåede Champoins League vinder fra Werder Bremen kommer forbi for at spille en træningskamp. En god mulighed for at se hvor vi står i forhold til de bedste i Europa. Selv om det kun er en træningskamp. GAME ON

Hearts - Werder Bremen
0 - 2

0-1 MÅL Tim Borowski (15)
0-2 MÅL Ivan Klasnic (90)
Kampens spiller: Frank Baumann (Werder)

Ja det var ingen god kamp fra vores side. Der er meget langt til toppen af europæisk top fodbold. Werder var i meget dårlig form i forhold til os men det var ikke nok til at kunne vinde. Men vi fik da en god kamp med et af bedste hold i europa lige nu. Så nu skal vi bare finde formen i de sidste to kampe inden sæson går i gang.

Tirsdag d.18 Juni. Hearts kan meddele at klubben har solg den 33 årie venstre back Takis Fyssas til Ascoli for 2mio. Det var nu hvis jeg skulle tjene lidt på Fyssas det var grunden til at han røg nu.

Fredag d. 21 Juni. En ny trænings kamp står for døren. Denne gang møder vi St. Mirren ude. En fin kamp til at få lidt selvtillid banket ind i holdet. GAME ON

St. Mirren - Hearts
1 - 2

0-1 MÅL Vincent Pèricard (14)
0-2 MÅL Øyvind Hoås (34)
1-2 MÅL Craig Sives (84) (Selvmål)
Kampens spiller: Gary Kenneth (Hearts)

Ja vi spillede klart best og vandt fortjent kunne dog godt have tænkt mig at vi havde scoret lidt flere mål med alle de chancer men nu da det kun er en træningskamp går det nok.

Mandag d.24 Juni. Så er det tid til sæsons sidste trænings kamp. Det er imod Clyde som også er fra skotland. En kamp vi skal vinde og vise vi er klar til om 6 dage hvor der er premier på sæson hjemme mod Kilmarnock. GAME ON

Clyde - Hearts
0 - 7

0-1 MÅL Jonatan Neg (2)
0-2 MÅL Vincent Pèricard (18)
0-3 MÅL Vincent Pèricard (38)
0-4 MÅL Vincent Pèricard (46)
0-5 MÅL Øyvind Hoås (50)
0-6 MÅL Jakob Rasmussen (77)
0-7 MÅL Paul McHale (88) (Selvmål)
0-6 Vincent Pèricard brænder straffe (66)
Kampens spiller: Vincent Pèricard (Hearts)

Ja så skulle vi gerne værd klar til sæson åbningen på lørdag. Mere er der vidst ikke og sige om den kamp. Altså vi scorede da på vores chance i den her kamp i forhold til den forige træningskamp. Det er et plus. Det skal blive spændene at se hvor langt vi kan nå i denne sæson.

Fredag d.28 Juni. Der bliver fortaget lodtrækning til anden runde af kvalifikation`s runden til UEFA Cuppen. Her venter NK Inter fra Kroatien. Så der er fine muligheder for at komme videre. Den første kamp bliver spillet i Kroatien.

Lørdag d.29 Juni. Så er den store dag kommet. Sæson premier i Skotland. Vi starter hjemmemod Kilmarnock. Jeg kan så kun håbe at det går ligesom sidste sæson hvor vi også mødte Kilmarnock hjemme i sæson åbningen. Der vandt vi 6-0 i min første kamp for klubben. Regner strækt med vi får 3point i dag og en god start på sæson og vi har jo det jo godt mod Kilmarnock som vi har slået i 3 udad 4 kampe med en målscore på samlet 15-0. GAME ON

Hearts - Kilmarnock
0 - 1

0-1 MÅL Paul Di Giacomo (29sek)
Kampens spiller: Ben Foster (Kilmarnock)

Nej en dårlig start. Det kunne ikke være meget være. Vi kommer bagud efter små 30 sek. Det kommer vi aldrig rigtig over også står Ben Foster en klasse kamp i mål for Kilmarnock. Så der er masser der kan blive beder. Det her var skidt.

Søndag d. 30 Juni. Heats kan meddele at de har lånt Michael Chopra for resten af sæson. Chopra er hentet i Newcastle.

Onsdag d.2 Aug. Klubben kan offentlig gøre et underskud for Juni måned på 7,03 mio og et samlet overskud på 12,2 mio.

Der er kun spillet en kamp i den nye sæson men i får SS af ligaen afligevel Smiley

« Seneste Redigering: 21 Mar 2006, 21:19 af donthomas » Logged

Don AA
Manager

« Svar #73: 21 Mar 2006, 21:02 »

Det var jo ikke den bedste start men jeg er sikker på at du nok skal komme igen  Thumbs Up Thumbs Up
Det er nogle spændene offensiv spillerer du har fået fat i Matt jansen og michael Chopra skal nok blive en succes for dig. Dog synes jeg ikke rigtig man ser dig købe nogle defensiv spillere til dit forsvar, som jeg ser det er det der du mangle lidt i forhold til Celtic og Rangers. 

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #74: 21 Mar 2006, 21:09 »

Det var jo ikke den bedste start men jeg er sikker på at du nok skal komme igen Thumbs Up Thumbs Up
Det er nogle spændene offensiv spillerer du har fået fat i Matt jansen og michael Chopra skal nok blive en succes for dig. Dog synes jeg ikke rigtig man ser dig købe nogle defensiv spillere til dit forsvar, som jeg ser det er det der du mangle lidt i forhold til Celtic og Rangers.

Nej det var ikke lige efter planen at tabe den første kamp. ticked off Græder

Nej har ikke rigtig købt nogen defensive spiller i et stykke tid nu for købte 3 forsvarsspiller lige da jeg kom til klubben. Kevein McNaughton, Gary Kenneth og Zander Diamond. De udfylder 3 pladser når de ellers er klar. Så den sidste plads til kommer et talent fra egne rækker. Så føler jeg er fint dækket ind der. Plus jeg ville ikke købe nogen forsvarsspiller bare for at købe. Det skal jo være nogen der skal forstærke holdet. Thumbs Up

Men ja jeg mangler nok noget før jeg kan byde Celtic og Rangers op til dans foralvor. Men med en god hold indsats tror jeg godt jeg kan nå der op. Men der er holdet der skal gøre det for os og det tror jeg på. Helt sikkert Thumbs Up

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010