home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23418
  0 Brugere, 214 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: Disneypluscomb...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Real Oviedo - Et stk. elevatorhold
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 Udprint
Forfatter Emne: Real Oviedo - Et stk. elevatorhold  (Læst 58946 gange)
steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Et stk. elevatorhold + et stk. stoppet blog
« Svar #150: 05 Mar 2008, 10:25 »

WOW!!! Læste det hele igår, men fik ikke lige kommenteret. Dette er uden sammenligning den mest velformulerede blog, jeg har læst herinde. Kan godt forstå at de satser på dig som forfatter Smiley

Fantastisk arbejde og tillykke med bogen Peace

Håber vi får dig at se igen herinde Smiley

Mange gange tillykke igen - Steeval
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et stk. elevatorhold + et stk. stoppet blog
« Svar #151: 05 Mar 2008, 10:45 »

Ærgeligt at bloggen stopper, men fuldt forståeligt.
Held og lykke med bogen - jeg håber at den bliver en succes!
Håber også at du får tid til at kigge herind igen og måske starte en ny blog Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

majvang
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Oviedo - Et stk. elevatorhold
« Svar #152: 06 Mar 2008, 14:50 »

Var lige inde og kigge, og hvad ser man så på forsiden?
Jeg har sørme nappet alle månedens awards!

Min første tanke er selvfølgelig: LÆKKERT:-)
Uanset om man vil det eller ej, så tror jeg ros og anderkendelse er en af menneskets største drivkrafter i livet, og derfor betyder det da noget for mig at få disse awards.

Men samtidig sidder jeg også lidt med følelsen af, at i nok burde have valgt anderledes. Det er jo ikke mange dage siden at jeg gjorde det klart at min fremtid her på siden, ville være af en begrænset karakter. Derfor får FmFreaks.dk jo ikke specielt meget ud af min begejstring, og set i det lys, synes jeg i burde have valgt at kåre nogle andre.

Men jeg kan i det mindste dedikere mine 3 awards til folket:

Månedens blog: Dedikeres til alle blogskribenter der har ladet fingrende danse hen over tastaturet i februar måned. Har kigget en del af de nyeste blogs igennem, og synes der sker en fantastisk udvikling. Man kan se at der tænkes en del over ideen bag bloggen, og flere forskellige stilarter er ved at forme sig. Det skriftlige er konstant i udvikling, hvilket jo er en yderst glædelig ting.

Månedens tråd: Dedikeres til Forskelsbehandling?
Med denne tråd skabte Vondrecek en del debat. Nogle vurderede tråden til at være tuderi og et nødråb om at læse netop hans blog, hvilket jeg ikke tror var hensigten. Man kan mene hvad man vil om vondraceks og andre brugeres frustration, for alle starter jo fra bunden. Alligevel mener jeg at kunne se, at denne tråd har skabt lidt ændringer i blogkommentarene. Flere folk er begyndt med KONSTRUKTIV kritik og hjælp, i det stigende antal af blogkommentarer. Det ser ud til at vi bevæger os væk fra de mere eller mindre intetsigende kommentarer. LÆKKERT!

Månedens bruger: Dedikeres til alle aktive brugere på FMFreaks.
Internettet oversvømmes af folk der konstant tyr til verbale slagsmål og nærmest fremmer brugen af trashtalking. Derfor er det glædeligt at opleve, at LANGT størstedelen af FMF's brugere har med i overvejelserne, at der faktisk sidder et menneske, der både kan såres i hjerte og sjæl, på den anden side af skærmen, inden der bliver sendt et indlæg til en debat. Der er selvfølgelig altid et par dårlige eksempler, men de drukner bare i det store hav af gensidig respekt der er at finde her på siden.

Til sidst; TAK FOR PRISERNE Smiley
Logged

-> Min LANGE blog om Real Oviedo og livet i det spanske <-

Det kan ikke understreges nok, hvor god denne blog er.

absalonsen
Gæst
 
Sv: Real Oviedo - Et stk. elevatorhold
« Svar #153: 06 Mar 2008, 16:33 »

Hold op, Majvang. Du har været bedst, derfor er det fuldt fortjent at du hiver awards hjem! Tænk ikke over, at du din deltagelse vil være begrænset, men nyd at du gør et godt stykke arbejde og fortsæt.

Smiley
Logged

Mrgoosmann
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Real Oviedo - Et stk. elevatorhold
« Svar #154: 06 Mar 2008, 16:36 »

Helt fantastisk blog..... Jeg nød virkelig at læse den, det eneste problem med den er at den var så god... at man ikke kan læse andre blogs uden at blive en smule skuffet Skuffet Men det var det hele værd
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Real Oviedo - Et stk. elevatorhold
« Svar #155: 06 Mar 2008, 17:08 »

Tillykke med samtlige awards majvang. Kan ikke sige andet end, at det er fuldt ud fortjent.
Håber at du snart tager FMFreaks med storm - igen.
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Oviedo - Et stk. elevatorhold
« Svar #156: 06 Mar 2008, 17:38 »

Var lige inde og kigge, og hvad ser man så på forsiden?
Jeg har sørme nappet alle månedens awards!

Min første tanke er selvfølgelig: LÆKKERT:-)
Uanset om man vil det eller ej, så tror jeg ros og anderkendelse er en af menneskets største drivkrafter i livet, og derfor betyder det da noget for mig at få disse awards.

Men samtidig sidder jeg også lidt med følelsen af, at i nok burde have valgt anderledes. Det er jo ikke mange dage siden at jeg gjorde det klart at min fremtid her på siden, ville være af en begrænset karakter. Derfor får FmFreaks.dk jo ikke specielt meget ud af min begejstring, og set i det lys, synes jeg i burde have valgt at kåre nogle andre.

Men jeg kan i det mindste dedikere mine 3 awards til folket:

Månedens blog: Dedikeres til alle blogskribenter der har ladet fingrende danse hen over tastaturet i februar måned. Har kigget en del af de nyeste blogs igennem, og synes der sker en fantastisk udvikling. Man kan se at der tænkes en del over ideen bag bloggen, og flere forskellige stilarter er ved at forme sig. Det skriftlige er konstant i udvikling, hvilket jo er en yderst glædelig ting.

Månedens tråd: Dedikeres til Forskelsbehandling?
Med denne tråd skabte Vondrecek en del debat. Nogle vurderede tråden til at være tuderi og et nødråb om at læse netop hans blog, hvilket jeg ikke tror var hensigten. Man kan mene hvad man vil om vondraceks og andre brugeres frustration, for alle starter jo fra bunden. Alligevel mener jeg at kunne se, at denne tråd har skabt lidt ændringer i blogkommentarene. Flere folk er begyndt med KONSTRUKTIV kritik og hjælp, i det stigende antal af blogkommentarer. Det ser ud til at vi bevæger os væk fra de mere eller mindre intetsigende kommentarer. LÆKKERT!

Månedens bruger: Dedikeres til alle aktive brugere på FMFreaks.
Internettet oversvømmes af folk der konstant tyr til verbale slagsmål og nærmest fremmer brugen af trashtalking. Derfor er det glædeligt at opleve, at LANGT størstedelen af FMF's brugere har med i overvejelserne, at der faktisk sidder et menneske, der både kan såres i hjerte og sjæl, på den anden side af skærmen, inden der bliver sendt et indlæg til en debat. Der er selvfølgelig altid et par dårlige eksempler, men de drukner bare i det store hav af gensidig respekt der er at finde her på siden.

Til sidst; TAK FOR PRISERNE Smiley

Hvad du siger at du vil eller ikke vil i fremtiden på FmFreak.dk, er for denne sags skyld lige meget, da det er februar måned vi her omtaler, så derfor er alle awards fuldt fortjentete!
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

majvang
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Oviedo - Et stk. elevatorhold
« Svar #157: 06 Mar 2008, 17:40 »

Det er nu heller ikke fordi jeg ikke vil have dem, de er da allerede printet ud og sat i ramme! For jeg er squ oprigtigt glad for dem:-)
Logged

-> Min LANGE blog om Real Oviedo og livet i det spanske <-

Det kan ikke understreges nok, hvor god denne blog er.

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Oviedo - Et stk. elevatorhold
« Svar #158: 06 Mar 2008, 17:49 »

Ja ja, det håber jeg også du er det var mere den der ".. med følelsen at I nok burde have valgt anderledes..." jeg hentydede til Wink
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Real Oviedo - Et stk. elevatorhold
« Svar #159: 06 Mar 2008, 17:58 »

Tillykke majvang! Det her er vel min første kommentar i denne blog, da jeg er lidt dårlig til at smide én, selvom indholdet er verdensklasse - Og det er det virkelig her! Thumbs Up Fuld fortjent med de awards. Du fortjener dem!

PS: Hvornår kan man forvente et nyt indlæg i din blog på urbanblog? De er markeret som ''must read'' i mine bogmærker! Thumbs Up
Logged

majvang
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Oviedo - Et stk. elevatorhold
« Svar #160: 06 Mar 2008, 18:06 »

Der kommer en efter aftenens ueafa cup, og nok også en i weekenden.
Logged

-> Min LANGE blog om Real Oviedo og livet i det spanske <-

Det kan ikke understreges nok, hvor god denne blog er.

m-jessen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Oviedo - Et stk. elevatorhold
« Svar #161: 06 Mar 2008, 21:12 »

Efter at have brugt lidt tid på at læse HELE din blog igennem, må jeg tilslutte mig den store skare af tilhængere til bloggen. Hvis du bare har brugt denne blog som afveksling fra bogen, kan jeg næsten ikke vente med at tyre din bog igennem.
Kan du sige hvilken forfatter din krimi-stil minder om?
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Oviedo - Et stk. elevatorhold
« Svar #162: 06 Mar 2008, 21:14 »

For susan majvang, du får meget reklame for din bog her. Hvis bare halvdelen af FmFreak.dk's brugere køber den, bliver du jo millionær Wink
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

SMLMN
Gæst
 
Sv: Real Oviedo - Et stk. elevatorhold
« Svar #163: 06 Mar 2008, 21:26 »

Ja, og det er egentlig ikke så fedt, for det var aldrig planen!

Men jeg kan fortælle så meget, at hvis halvdelen af FMFreaks's brugere købte min bog, ville det alligevel ikke være nok til at jeg kunne leve af det!!!

En DYGTIG forfatter (Dan Brown, JK. Rowling, A. MacLean etc.) får op til 15 % af den samlede omsætning udbetalt i royalties. Men den typiske sats er omkring 10-12 %.

Hvis du forestiller dig at halvdelen af FMfreak's brugere køber bogen (50/50 hardcover/paperback), så har jeg den sum hjemme, som jeg har ofret på det siden oktober, plus en sum der svarer til 3 gange månedslån fra mit tidligere arbejde. I det regnestykke er der ikke engang indregnet skat!!!

Nu vil jeg ikke nævne tallene fra min kontrakt, men husk på det er et lille forlag jeg er i!!!

Så nej, jeg bliver ikke millionær af det, men hvis halvdelen herinde købte min bog, så var der nok penge til at begynde at spise kød igen Wink
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Real Oviedo - Et stk. elevatorhold
« Svar #164: 06 Mar 2008, 21:29 »

Hvorfor har du oprettet en ny bruger? Smiley
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010